home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 1260 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 524 525 [526] 527 528 ... 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 883982 gange)
vuson
Landsholdsspiller

Sv: Real Madrid tråd
« Svar #7875: 02 Mar 2011, 15:24 »

Er der nogle af jer andre madridistas som ved hvordan man bliver Carnet Madridista (Medlem af Real Madrid)?

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #7876: 02 Mar 2011, 15:28 »

Ja.

Inde på Real Madrids hjemmeside, lige her.
« Seneste Redigering: 02 Mar 2011, 15:31 af knudsen_0 » Logged

Vuelve la ilusión

Zone 43
Manager

« Svar #7877: 02 Mar 2011, 20:47 »

Glædeligt nyt: Higuain er tilbage på træningsbanen efter rygoperationen! Smiley

Udover Higuain, så mangler vi Pepe (influenza) samt de to skadede Khedira og Garay til morgendagens kamp mod Malaga, istedet er Canales og Leon med, ellers ingen overraskelser i den udtagne trup. Kampen vises i øvrigt på 6'eren. Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

vuson
Landsholdsspiller

« Svar #7878: 02 Mar 2011, 22:40 »

Det er med et Carnet Madridista at man kan bestillle billetter til Real Madrids kampe før anddre som ikke er Carnet Madridista eller har jeg misforstået noget?

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #7879: 03 Mar 2011, 17:13 »

Det er en af fordelene ved Carnet Madridista, jo Wink

Angående kampen i aften, bliver Malaga selvfølgelig tævet ud af banen. De mangler en del af deres stærkeste folk, blandt andet Jasus Gamez, Demichelis og en gammel helt på Camp Nou Baptista. Og så er der jo lige det faktum at vi har vundet alt på Bernabeu i denne sæson, så jeg levner sgu egentlig ikke Malaga en chance. Vores eneste afbud til kampen er foruden Higuain vist nok Pepe der ligger og hoster i sengen. Mit bud er 4-0 med følgende startopstilling:

San Iker
Ramos - Albiol - Carvalho - Marcelo
Alonso - Lass
Ronaldo - Kaka - Özil
Benzema

Vuelve la ilusión

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #7880: 03 Mar 2011, 23:27 »

Puh, jeg var godt nok tæt på med startopstillingen Wink Di Maria i stedet for Kaka.

Og så er det ikke hver dag man er pessimistisk med et gæt på 4-0, men det er man åbenbart i dag Wink

Vuelve la ilusión

Fulham FC
Førsteholdsspiller

« Svar #7881: 04 Mar 2011, 11:11 »

Puha en dejlig kamp igår, dog på en lidt billig baggrund. Dog er Malaga et hold på vej frem og har købt massivt ind her i januarvinduet, så det var dejligt lige at få sat dem på plads. Det der glædede mig mest ved kampen var hvor godt Benzema fungerede. Jeg synes han deltog rigtig flot i spillet og kronede det med 2 mål. Det skaber lidt optimisme før CL opgøret mod Lyon. Også Ronaldo kom igang med målscoringen igen og virkede skarp. Det eneste minus er dog at han måtte udgå skadet og muligvis misser weekendens kamp mod Santander. Hvis han ikke er med frygter jeg en svær kamp, som vi selvfølgelig er tvunget til at vinde.

HALA MADRID

vuson
Landsholdsspiller

« Svar #7882: 05 Mar 2011, 16:11 »

Er der noge som har tid til lige at hjælpe mig med at bestille carnet Madridista?

vuson
Landsholdsspiller

« Svar #7883: 05 Mar 2011, 16:14 »

Man skal udfylde nogle personlige detaljer. Hvad betyder følgende på dansk:
Nº, stair og letter?

fraize
Førsteholdsspiller

« Svar #7884: 05 Mar 2011, 16:31 »

Ville gætte på husnummer, evt. trappeopgang og bogstav Smiley
fx Storegade 17K Opgang 3

-RVM-
Førsteholdsspiller

« Svar #7885: 13 Mar 2011, 20:03 »

2-0 igår, og endnu engang 2 kasser af Benzema, han er da for alvor begyndt at komme igang Wink
Som det er ud i øjeblikket frygter jeg som sådan ikke Lyon kampen, da jeg har en god fornemmelse af at vi vinder. Lyon er dog ikke noget dårligt hold, så de skal slet ikke afskrives! Men som Reals hjemmebane statestisk og Mourinho's statistik med ikke at have tabt hjemme i 9 år ser ud føler jeg mig ganske optimistisk. Tror personligt på en 2-0 sejr til Real. Hvordan tror i kampen forløber?

Zone 43
Manager

« Svar #7886: 15 Mar 2011, 22:06 »

Lyder meget sandsynligt, RVM.

Desværre har de fået Lisandro tilbage, som, siden vi mødte på Stade Gerland, har lavet fire mål i Ligue 1, så ham skal der så absolut holdes et godt øje med. Omvendt er Ronaldo tilbage for os, og det tror jeg vil gøre vores offensiv mere sprudlende end mod Hercules i weekenden.

2-0 er slet ikke utænkeligt, men så skal vi ikke gøre som sidste år, og lade dem om initaitivet efter vi er kommet foran med 1-0. Forhåbenlig fortsætter Benzema sin fine scoringsstime. Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #7887: 15 Mar 2011, 22:36 »

Hvis vi ryger ud igen, er det simpelthen til at skære kønsdelene af sig selv, mens man skriger og river sig selv i håret over.

Kan ikke tåle exits så tidligt.

2-1 i morgen. Ronaldo og Benzema.

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

-RVM-
Førsteholdsspiller

« Svar #7888: 16 Mar 2011, 19:25 »

Så er det i aften! Den kamp jeg klart har set mest frem til i lang lang tid! Smiley
Mener at jeg læste på bold at Bastos ikke er med for Lyon? Hvis han ikke er, er det en kæmpe bonus! Fantastisk spiller de har der. Som du nævner Zone er Lisandro tilbage, men tror nu ikke det kommer til at ændre på kampens udfald specielt ikke når vi nu har fået Ronaldo igen. Benzema, og specielt Øzil, skal bare fortsætte de imponerende takter de har vist på det sidste, og så skal det her nok blive godt Thumbs Up
Hvis det skulle ske at gå galt går jeg fuldstændig ned. Vil simpelthen ikke kunne klare at se dem ryge ud så tidligt endnu engang. Er dog optimistisk og tror stadig på en 2-0 sejr til os! Smiley

michaelk
Landsholdsspiller

« Svar #7889: 16 Mar 2011, 19:30 »

I aften skal det satme være den aften, hvor vi kommer videre til de forbandede kvartfinaler. Seks år har vi ventet, og nu skal det også være. Og jeg må også indrømme, at jeg ikke er specielt nervøs, selvom jeg måske skulle være det. Vi har et klassehold, vi har et rigtig godt udgangspunkt og vi er i god form.

HALA MADRID!

Hala Madrid!

Sider: 1 ... 524 525 [526] 527 528 ... 664 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010