home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 1167 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 522 523 [524] 525 526 ... 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 884005 gange)
Zone 43
Manager

Sv: Real Madrid tråd
« Svar #7845: 05 Feb 2011, 22:54 »

Cesc er ikke ligefrem en mand, vi står og mangler på midtbanen. Xabi og Khedira er fungeret upåklageligt i sæsonen hidtil, og med Lass, Granero og Gago som reserver, ser jeg ingen grund til, at hente Fabregas også.

Jeg tror Benzema, Garay og Pepe/Albiol er de øverste på listen over, dem som skal sælges til sommer, og det er nok også der man først og fremmest vil se sommerens første tilgang. Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

LosBlancos26
Gæst

« Svar #7846: 05 Feb 2011, 23:22 »

Jeg ser heller to boldspillende på midtbanen, hvor jeg ikke mener Khedira deltager nok. Og desuden bliver Alonso ikke ved med at være ung, så det ville være udmærket med en arvtager til hans position, igen er Cesc oplagt efter min mening.

Zone 43
Manager

« Svar #7847: 05 Feb 2011, 23:50 »

Personligt foretrækker jeg, at have en 6'er og en 8'er på centrale midtbane, når denne skal bestå af to mand. Khedira har man måske ikke lagt så meget mærke til, men han løber og arbejder hårdt nede i maskine rummet, og det håber jeg også han kommer til i mange år endnu. Smiley
Xabi har vel en 3-4 år endnu, så umiddelbart kan et køb af Fabregas for min skyld godt vente til efter EM-slutrunden - med mindre Lass, Gago og evt. Granero bliver solgt naturligvis. Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

LosBlancos26
Gæst

« Svar #7848: 05 Feb 2011, 23:53 »

Men til den tid skal barca jo også snart ud og se efter en afløser for Xavi, og jeg tror ikke særlig meget på, at Cesc vælger Real, hvis det står mellem dem og os.

Khedira har bestemt gjort det ok. Udfylder sin rolle ganske glimrende, men altså.

JKJ
Gæst

« Svar #7849: 05 Feb 2011, 23:53 »

Jeg ser heller to boldspillende på midtbanen, hvor jeg ikke mener Khedira deltager nok. Og desuden bliver Alonso ikke ved med at være ung, så det ville være udmærket med en arvtager til hans position, igen er Cesc oplagt efter min mening.

Alonso er atså kun 29, bevars han fylder 30 til november, men det er vel lige tidligt nok at begyndet skifte ham ud Wink

Md alt respekt, så skal i have en skraldemand. Siden vi fik viftet Makelele ud af klubben har i jo haft kæmpe problemmer på den defensive midtbane. Her har Khedira som jeg har forstået det og set i enkelte kampe jo gjort det ganske upåklageligt.

I kan jo i forvente at de offensive kræfter i har tager del i de defensive også og derfor skal i have et røvhul der gider tage disse nærkampe og hårde tacklinger.

Selv om jeg er neutral i spansk bold, det er ihf ikke jer eller Barca jeg holder med, så skal i have en Khedari type på holdet og så lade de andre spille noget flot og teknisk bold Wink

LosBlancos26
Gæst

« Svar #7850: 05 Feb 2011, 23:58 »

Korrekt at han kun er 29, men i de kampe Alonso har været fraværende har vi lidt gevaldigt. Derfor ser jeg stadig gerne, at vi får hentet en super midtbanespiller, som kan ligge og fordele boldene uden og med Alonso.

Zone 43
Manager

« Svar #7851: 06 Feb 2011, 00:12 »

Men til den tid skal barca jo også snart ud og se efter en afløser for Xavi, og jeg tror ikke særlig meget på, at Cesc vælger Real, hvis det står mellem dem og os.

Khedira har bestemt gjort det ok. Udfylder sin rolle ganske glimrende, men altså.

Nu er der andre spillere end Fabregas, der kan hentes til midtbanen, når tiden kommer til det. Wink

- Daniel Agger.

LosBlancos26
Gæst

« Svar #7852: 06 Feb 2011, 00:13 »

Det er da meget muligt  Smiley

Messi1987
Landsholdsspiller

« Svar #7853: 06 Feb 2011, 07:30 »

Fabregas kan godt holde sig væk. Thiago er vejen frem! Smiley

Zone 43
Manager

« Svar #7854: 06 Feb 2011, 20:55 »

Det er da meget muligt  Smiley

Jamen, der er mange muligheder. Så sent som i dag, er Gerrard nævnt. Der er også en Schweinsteiger, således at man kan have en tysk trio der kender hinanden ud og ind, end videre kan man også satse på Granero eller Parejo. Mulighederne er mange. Smiley

Endnu en fin kamp, og en fortjent sejr i dag over Sociedad.
« Seneste Redigering: 14 Feb 2011, 08:56 af Zone 43 » Logged

- Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #7855: 14 Feb 2011, 09:00 »

Det var godt nok ikke til, at se, at vi var i undertal stort set hele kampen igennem. Flot kamp på en svær bane. Men hvordan Adebayor kunne brænde tre så store chancer, er mig stadig en gåde.. Fantatisk runde set med Real brillerne på. Smiley

- Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #7856: 16 Feb 2011, 20:47 »

http://www.madridista.dk/main/?kat=5&vis=1&id=14150

Spændende. Men jeg har nu engang en smule svært ved, at se dem i en start-11'er, som man må formode, at de skal hentes til.. Forudsat de at hentes selvfølgelig. Smiley De Rossi og Chiellini fra hhv Roma og Juventus er også rygtet på vej i dag.

- Daniel Agger.

-RVM-
Førsteholdsspiller

« Svar #7857: 22 Feb 2011, 10:18 »

Så er det i aften at forbandelsen med Lyon og Champions League skal brydes, og jeg tror på at det er i år det sker. Den helt store forskel er selvfølgelig Mourinho, manden der om nogen har haft succes i Champions League. Han skal nok finde frem til en taktik der kan sende Madrid videre. Derudover synes jeg også at holdet virker velspillet mens at Lyon ikke har været fremragende. Det bliver en hård kamp, og Lyon er heller ikke noget nem modstander men tror på en 2-1 eller 2-0 sejr til os Wink
Hvordan regner i med at kampen forløber?

Wetteland
Ynglingespiller

« Svar #7858: 22 Feb 2011, 10:23 »

Så er det i aften at forbandelsen med Lyon og Champions League skal brydes, og jeg tror på at det er i år det sker. Den helt store forskel er selvfølgelig Mourinho, manden der om nogen har haft succes i Champions League. Han skal nok finde frem til en taktik der kan sende Madrid videre. Derudover synes jeg også at holdet virker velspillet mens at Lyon ikke har været fremragende. Det bliver en hård kamp, og Lyon er heller ikke noget nem modstander men tror på en 2-1 eller 2-0 sejr til os Wink
Hvordan regner i med at kampen forløber?

Må her erklære mig særdeles enig. Kan ikke se hvordan Lyon skulle kunne presse Real Madrid på nogen måde, forbandelse eller ej. Jeg tror på 3-0 sejr til Real Madrid.

Fuck Art  - Let's Dance!

Zone 43
Manager

« Svar #7859: 22 Feb 2011, 16:06 »

I og med det er på Stade Gerland, vil jeg her og nu gerne sælge kampen for en uafgjort, da Lyon fortsat er godt hold - navnligt på eget græs. De er måske ikke helt på samme niveau som for et år siden, men deres hjemmebanestatistik i Ligue 1 hedder 7-5-1, og de har vundet deres seneste to kampe med hhv. 4-0 og 1-4.
At de er uden Lisandro Lopez er dog et lille plus i bogen.

1-1 eller 1-2 i aften.

- Daniel Agger.

Sider: 1 ... 522 523 [524] 525 526 ... 664 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010