home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 1244 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 520 521 [522] 523 524 ... 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 884061 gange)
fcbarcelona
Juniorspiller
**

Sv: Real Madrid tråd
« Svar #7815: 30 Jan 2011, 23:33 »

Der i hvert fald ikke meget der tyder på det.. Barca har også vundet to af de kampe, hvor de har det meget svært på udebane og plejer at miste point. Her taler jeg om Espanoyl og Atletico Madrid...

Jeg håber selvfølgeligt, at Real vinder ligaen, men min fornuft siger mig noget andet...
Barca fik det svært på grund af de stillede op med en af de dårligsete hold taktik,
- og ja FC Barcelona havde det også svært ved Atletico Madrid især Atletico Bilbao hvor den blev uafgjort
to gange i træk, det er meget mærkeligt. Men vi ser nu på det hvad der kommer til at ske.. Opstemt

ZiDaNe5
Førsteholdsspiller

« Svar #7816: 30 Jan 2011, 23:51 »

Bilbaos kamp var i cuppen, og i gik videre på baggrund af ugebanemålreglen.

Desværre er den spanske liga også blevet isoleret imellem to hold, og derfor blevet forudslig her de sidste par år. I modsætning til fx den engelske og italienske liga.. Det er ærgerligt, at det har udviklet sig til at være sådan, men det skyldes nok den urimelige fordeling af tv-pengene..

Barca kommer til at tabe et par point det klart, men det vil Real også, hvis ikke mere end Barca...

Men det også bemærkelsesværdigt, at Real får en del mere had fra fansene og modstand fra spillerne på udebane, hvor barcas spiller derimod bliver klappet af fansene, og spillerne er ikke er så tændte, når de møder Barca..

Med det første ved jeg godt at det fordi at mange af barcas spillere var en del af den spanske landshold som vandt VM, men der buhes af Casillas, Ramos og Xabi, hvilket er mærkeligt for mig. Der bliver endda kastet ting og sager på Spaniens anfører Casillas i kampen imod Sevilla.

Det andet skyldes nok barcas taktik, og at de har været dominerende her på de sidste, men det er jo absurd at stille op med reserverne imod Barca, og imod Real kæmper, som om det var liv og død.. Her referer jeg til Sporting Gijon...
« Seneste Redigering: 30 Jan 2011, 23:54 af ZiDaNe5 » Logged

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #7817: 31 Jan 2011, 00:04 »

Desværre er den spanske liga også blevet isoleret imellem to hold, og derfor blevet forudslig her de sidste par år. I modsætning til fx den engelske og italienske liga.. Det er ærgerligt, at det har udviklet sig til at være sådan, men det skyldes nok den urimelige fordeling af tv-pengene..

Her kan man så til gengæld glæde sig over, at rigmændende kigger mod Spanien. Ikke at jeg normalt bifalder rigmænd i fodbold, men hvis klubberne kan håndtere pengene ordentligt, så kan de om en række år være med til at presse Real og Barca yderligere. Malaga er fx blevet købt, og det har givet dem en håndfuld profiler (Ikke at jeg synes det er super fantastiske køb, men taget i betragtning af deres placering i bunden, er spillere som Demichellis, Baptista, Arsenjo, Camacho m.fl fine forstærkninger; og "heldigvis" er fx Demichellis på lån, så de ikke er tvunget til at beholde ham i flere år, i takt med at de stiger i niveau - se fx på City, der har alt, alt for mange spillere, der ikke vil forlade klubben grundet den løn de får). Jeg mener også, at  der var snak om at et andet hold, var ved at blive overtaget af en rigmand.

Jeg er ikke overdrevet glad for rigmænd, men hvis de kan skabe en mere lige liga (eller i hvert fald et stærkere midterfelt) i Spanien, så er det kun positivt.

Batigol
Manager

« Svar #7818: 31 Jan 2011, 00:06 »

Racing er også lige blevet overtaget af en inder her for nyligt! Wink

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

ZiDaNe5
Førsteholdsspiller

« Svar #7819: 31 Jan 2011, 00:17 »

Du har fat i en god pointe og tænkte faktisk ikke på Malaga. Det kan jo faktisk være løsningen med rigemænd, især når Real og Barca har så mange penge. De får jo tre gange så meget, som fx Valencia og Sevilla i tv-penge.. Tv-pengene gives ikke efter placeringen i ligaen, hvilket jo er et stort problem. Det er jo nok en af årsagerne, at hold som Valencia og Deportive har økonomiske problemer, selvom det havde succes i det sidste årti..

Malagas rigmand har vist heller ikke så mange oliepenge, som Citys har, mener jeg nok. Det vil dog tiden måske vise, hvis Malaga får bedre sportslige resultater..

Jeg er enig med det omkring Man.City, bare tag fx. vores lån af Adebayor, det var nok kun hold i Reals økonomi klasse der kunne matche hans løn.

Hvis det er rigmænd der skal til, for at ligaen ikke bliver triviel og for at skabe mere konkurrence imellem holdene, så har jeg intet imod det..
« Seneste Redigering: 31 Jan 2011, 00:20 af ZiDaNe5 » Logged

Messi1987
Landsholdsspiller

« Svar #7820: 02 Feb 2011, 19:02 »

Men det også bemærkelsesværdigt, at Real får en del mere had fra fansene og modstand fra spillerne på udebane, hvor barcas spiller derimod bliver klappet af fansene

- Cristiano har en skrue løs. Han skal være mere ydmyg!

- Han skulle lære lidt af Messi og hol­de op med at være så storsnudet. Det er ham, der skaber problemerne, hver weekend, og det er ham, der skulle straffes. Han burde se lidt på verdens bedste og se, om han kunne lære lidt, sagde Pandiani ved et pressemøde.

- Barcelona er folkets hold. Der er spillere fra Real Madrid, der ikke har fortjent den behandling, men de betaler for de andres dumheder. Barca bliver der derimod klappet af. Madrid betaler for Cristianos storsnudede opførsel, fortæller Pandiani.

http://sporten.tv2.dk/article.php/id-37058847:cristiano-har-en-skrue-l%C3%B8s.html?rss

« Seneste Redigering: 02 Feb 2011, 19:05 af Messi1987 » Logged

Zulue
Manager

« Svar #7821: 02 Feb 2011, 19:05 »

Nu kan man så også sige, at Osasuna gjorde rigeligt ved at kaste bolde på banen midt i 2 af Reals angreb. Til det har de fået en sørgelig lille bøde på 600 euro - til grin, og det er pinligt, at et hold i bedste spanske række skal gøre dette.

xxbikbokxx
Førsteholdsspiller

« Svar #7822: 02 Feb 2011, 19:26 »

- Cristiano har en skrue løs. Han skal være mere ydmyg!

- Han skulle lære lidt af Messi og hol­de op med at være så storsnudet. Det er ham, der skaber problemerne, hver weekend, og det er ham, der skulle straffes. Han burde se lidt på verdens bedste og se, om han kunne lære lidt, sagde Pandiani ved et pressemøde.

- Barcelona er folkets hold. Der er spillere fra Real Madrid, der ikke har fortjent den behandling, men de betaler for de andres dumheder. Barca bliver der derimod klappet af. Madrid betaler for Cristianos storsnudede opførsel, fortæller Pandiani.

http://sporten.tv2.dk/article.php/id-37058847:cristiano-har-en-skrue-l%C3%B8s.html?rss

Blabla.

Hala Madrid!

ZiDaNe5
Førsteholdsspiller

« Svar #7823: 02 Feb 2011, 19:32 »

Nu er Pandiani så sur, pga. Ronaldo spurgte ham arrogant, hvor meget han tjente, hvilket også vat tåbeligt af Ronaldo.. Han fortjener helt klart også en bøde på 600€ -.- ..

Duffk90
Førsteholdsspiller

« Svar #7824: 02 Feb 2011, 19:37 »

hvis man kan sige "hvor meget tjener du" og få en bøde er der sku noget galt med fodbold :/ når jeg spiller siger vi tit noget meget værre og bagefter giver hinanden hånden...

Szczesny
Manager

« Svar #7825: 03 Feb 2011, 13:37 »

Typisk at det er Adebayor der skal score klubbens mål nr. 5000 gennem tiderne Grin

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #7826: 03 Feb 2011, 13:41 »

Hvordan er det typisk? Har han da tidligere scoret en jubilæumsmål for en anden klub?

Vuelve la ilusión

Szczesny
Manager

« Svar #7827: 03 Feb 2011, 13:43 »

Hvordan er det typisk? Har han da tidligere scoret en jubilæumsmål for en anden klub?

Typisk at det er en lejesvend, i sin debut og ikke en synderlig betydningsfuld spiller

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #7828: 03 Feb 2011, 13:45 »

Jeg kan nu ikke lige se hvordan det dækker ordet 'typisk'?
Det var nu ikke i sin debut han scorede. Han fik debut i nederlaget til Osasuna i søndags, hvor han blev skiftet ind i det 66' minut.

Vuelve la ilusión

Szczesny
Manager

« Svar #7829: 03 Feb 2011, 13:54 »

Typisk er måske også et forkert ord, men sammenlignet med en Ronaldo, der har smadret kasser ind, så får Adebayor det historiske mål, første gang han rammer nettet...

Ja, det er da også rigtigt  Peace

Sider: 1 ... 520 521 [522] 523 524 ... 664 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010