home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23457
  0 Brugere, 833 Gæster Online.

Nyeste Bruger: kwf96636@inohm...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 497 498 [499] 500 501 ... 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 884683 gange)
Fernando
Gæst

Sv: Real Madrid tråd
« Svar #7470: 23 Nov 2010, 20:49 »

Ja så er det jo idag hvor vi besøger Amsterdam! tror at kampen bliver en kamp med intens fight og godt sammenspil fra vores side med Ronaldo eller Özil som den helt store playmaker Thumbs Up og glæder mig til, at se Pedro Léon starte inde for os i sin første kamp i Champions league for Real madrid og tror da på en 0-2 sejr til os på mål af; Benzema & Mesut Özil Thumbs Up

Ronaldo trutter jo af selvtillid! Opstemt
« Seneste Redigering: 23 Nov 2010, 21:06 af Fernando » Logged

Fernando
Gæst

« Svar #7471: 23 Nov 2010, 22:54 »

Er du gal en spændene kamp 0-4 og vi er vist sikkert videre i turneringen! men syntes at niveau'et gik lidt ned af bakke i begyndelsen af anden halvleg og super præstation af kampens helt store spiller Cristiano Ronaldo! nogle super mål af ham, Arbeloa og Benzema, men fantastisk oplæg af Mesut Özil det er jo rent Guti dét der! Opstemt

og angående det der til sidst med de der røde kort, så kan de da sandsynlig vis nok kun få en stor bøde for tingen, men det er da så uproffesionelt det der de gør til sidst de ber' jo ligefrem om at ryge ud!! crazy og på ingen måde fair play i det de gør!! ticked off

Noget andet jeg gerne lige vil ind på er Ronaldo's attitude...

Han spiller til tider fuldstændig fantastisk, men når han f.eks bliver hevet en gang i trøjen er det jo som om han lader sig falde og håber på at dommeren dømmer noget! kan han dog ikke for en gangs skyld bare spille videre i stedet for at lade sig falde.. og Ronaldo burde da ha' fået et lille straffespark/frispark da han blev fældet på kanten af fæltet...

IHALA MADRID! <3
« Seneste Redigering: 23 Nov 2010, 22:58 af Fernando » Logged

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #7472: 23 Nov 2010, 23:07 »

Jeg er utrolig glad for sejren i dag. Tænk, at vi skriver historie med største udesejr nogensinde på Ajaxs stadion i Champions League. Det er så skønt, at være hold bliver ved med at lave nye rekorder, og jeg tror vi kommer til at fortsætte sådan gennem det meste af sæsonen. Cristiano Ronaldo er utrolig voldsom for tiden, og at han har lavet 19 kasser de sidste 15 kampe siger lidt om det niveau han render rundt med! Han er virkelig i storform, og Barcelona skal passe meget på ham mandag!

Omkring hans attitude ved jeg ikke helt. Naturligvis er det irriterende at se ham pive som et lille barn, men samtidig synes jeg også, at han kan tillade sig det. Han bliver gået hårdt til, men naturligvis overspiller han en masse af situationerne. Tror bare det er en del af hans spil, og det må vi leve med. Han gør det oftest i starten af kampene, og om det er med til at motivere ham, at modstanderne buher af ham, kan jo måske tænkes? Jeg ved det ikke. Han er hvert fald en gudsbenået fodboldspiller, og jeg er utrolig glad for at han spiller på vores hold!

Omhandlede Sergio Ramos og Xabi Alonsos stunt - så er det naturligvis utrolig usportslig, men det er bare Mourinho når det er bedst. Det gav kampen lidt underholdning, og synes faktisk det var fedt gjort på en måde. Vi bliver nok straffet med en bøde, men det må vi tage med. Fedt lavet, på trods af det er negativt. Jeg er dog stadig modstander af det - for det hører ikke hjemme på en fodboldbane.

Nu venter Barca i næste kamp på Camp Nou, om vi vinder eller ej - det ved jeg sgu' ikke, men jeg tror faktisk ikke vi får et nederlag. Mourinho skal nok have styr på, hvordan han spiller Barca, og jeg håber på, vi får en heldig kasse i slutningen af kampen!

r-mand
Landsholdsspiller

« Svar #7473: 23 Nov 2010, 23:14 »

Er sikker på vi nok skal få klaret Barcalona på Mandag, sten sikker 2-0 sejre! Wink

Supra Societatem Nemo

maarup88
Ynglingespiller

« Svar #7474: 23 Nov 2010, 23:17 »

Hvis der er noget det ikke er, så er det uprofessionelt at trække det røde kort.. Hvis det havde været pga manglende professionalisme at 2 så rutinerede spillere røg ud i samme kamp så er jeg sikker på at du nok skulle se Mourinho helt oppe i det røde felt..

Men det var en ganske fin kamp fra drengenes side. Ronaldo gør hvad der passer ham mod et hold der ikke har (lovlige) midler til at stoppe ham.. Forsvaret spiller igen udemærket, omend lidt arrogant til tider og Xabi kører bare bolden rundt som han plejer.. Og så var det dejligt at se Iker var vågen ved frisparket!
« Seneste Redigering: 23 Nov 2010, 23:19 af maarup88 » Logged

Hala Madrid!

Fernando
Gæst

« Svar #7475: 26 Nov 2010, 13:20 »

Taget fra Madridista.dk

Gonzalo Higuaín bomber normalt på banen, men nu kan hans navn bombe ind på alverdens hitlister. hehe Thumbs Up

Den argentinske gruppe Soleada de Sauce de Luna, har nemlig lavet en sang, som bærer El Pipitas navn "La cumbia del Pipita".

Hør den her; http://www.youtube.com/v/wRnbeaI4o-E&feature=player_embedded#!

Det er da meget cool at få sin egen sang! Opstemt
« Seneste Redigering: 26 Nov 2010, 21:23 af Fernando » Logged

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #7476: 26 Nov 2010, 21:19 »

Dårlig stil at kopiere Madridista.dk's nyhed uden at citere.

Derudover er det godt nok en elendig sang Smiley

Vuelve la ilusión

Fernando
Gæst

« Svar #7477: 26 Nov 2010, 21:22 »

Undskyld skal da selvfølgelig lige flettes ind i. Smiley

Beklager.

LosBlancos26
Gæst

« Svar #7478: 26 Nov 2010, 21:38 »

Jo jo giv drengen hans egen sang, hvis det får ham til at score på bare det halve af hans chancer på mandag, for så vinder vi da stensikkert.

fckfanen4ever
Førsteholdsspiller

« Svar #7479: 26 Nov 2010, 21:56 »

Nu er jeg Barcelona fan og tror faktisk Real Madrid har en fin chance på Mandag i mod Barcelona men tvivler stadig en lille smule.

Reporter : why do you always cause trouble
Balotelli : because I'm different, I'm mario

What a legend

Fernando
Gæst

« Svar #7480: 26 Nov 2010, 21:58 »

Chancen for at vi vinder er vel efter min mening fifty-fifty. Smiley

fckfanen4ever
Førsteholdsspiller

« Svar #7481: 26 Nov 2010, 21:59 »

Chancen for at vi vinder er vel efter min mening fifty-fifty. Smiley

Enig helt sikkert ! Smiley

Reporter : why do you always cause trouble
Balotelli : because I'm different, I'm mario

What a legend

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #7482: 26 Nov 2010, 22:04 »

Er du gal en spændene kamp 0-4 og vi er vist sikkert videre i turneringen! men syntes at niveau'et gik lidt ned af bakke i begyndelsen af anden halvleg og super præstation af kampens helt store spiller Cristiano Ronaldo! nogle super mål af ham, Arbeloa og Benzema, men fantastisk oplæg af Mesut Özil det er jo rent Guti dét der! Opstemt

og angående det der til sidst med de der røde kort, så kan de da sandsynlig vis nok kun få en stor bøde for tingen, men det er da så uproffesionelt det der de gør til sidst de ber' jo ligefrem om at ryge ud!! crazy og på ingen måde fair play i det de gør!! ticked off

Noget andet jeg gerne lige vil ind på er Ronaldo's attitude...

Han spiller til tider fuldstændig fantastisk, men når han f.eks bliver hevet en gang i trøjen er det jo som om han lader sig falde og håber på at dommeren dømmer noget! kan han dog ikke for en gangs skyld bare spille videre i stedet for at lade sig falde.. og Ronaldo burde da ha' fået et lille straffespark/frispark da han blev fældet på kanten af fæltet...

IHALA MADRID! <3

Jeg var nede i Amsterdam og se kampen. Kæft det var fedt! Er dog ikke enig i at kampens spiller er Ronaldo. Dem der gjorde det bedst var klart Arbeloa og Lass. De kom først på alle bolde, og især Arbeloa imponerede mig voldsomt. En skam Ronaldo er så irriterende at se på når han ikke får sin vilje, ellers en fornøjelse at se ham på bolden. Forresten genialt lavet med de to gule kort, var så klokkeklart en taktisk genistreg fra Mou!
ps. Ajax fans er for fede - de sang hele kampen igennem også efter kampen.

Fernando
Gæst

« Svar #7483: 26 Nov 2010, 22:06 »

Har også selv været dernede for et par år siden og ja de er bare fantastiske fans dernede i Holland.

Glæder mig sygt meget til El Classico! Opstemt

Zone 43
Manager

« Svar #7484: 28 Nov 2010, 01:18 »

"I wouldn't be satisfied with a draw. I only consider victory. We have success instilled in our minds at Real Madrid. Winning is the only option."
- Casillas.
Thumbs Up

Higuain og Khedira har åbenbart ikke trænet med i går, forhåbenlig er klar i morgen. At undvære de to vil skade vores chancer meget. Uanset hvad, så vinder vi 1-2. Cool

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Sider: 1 ... 497 498 [499] 500 501 ... 664 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010