home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23458
  0 Brugere, 1254 Gæster Online.

Nyeste Bruger: oxoberyt
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 494 495 [496] 497 498 ... 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 884784 gange)
knudsen_0
Landsholdsspiller

Sv: Real Madrid tråd
« Svar #7425: 24 Okt 2010, 13:16 »

Du synes ikke Milans nye offensiv er skræmmende?

Endvidere, så har Mourinho strammet rigtig meget op i defensiven i forhold til tidligere. Der havde vi nemlig ingen problemer i at lave defensive fuck ups mod Racing, Malaga eller Espanyol.

Vuelve la ilusión

Goikoetxea
Gæst

« Svar #7426: 24 Okt 2010, 13:19 »

Du synes ikke Milans nye offensiv er skræmmende?

Endvidere, så har Mourinho strammet rigtig meget op i defensiven i forhold til tidligere. Der havde vi nemlig ingen problemer i at lave defensive fuck ups mod Racing, Malaga eller Espanyol.

Jo på papiret, men som vi begge ved tager det tid at spille sådan et angreb sammen.

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #7427: 24 Okt 2010, 13:28 »

Det går nu meget godt for Real Madrid?
Jeg erkender jeg ikke ser meget Serie A, men de ligger da stadig nummer 2 så det er da begrænset hvor dårligt de er spillet sammen?

Vuelve la ilusión

Goikoetxea
Gæst

« Svar #7428: 24 Okt 2010, 14:15 »

Det går nu meget godt for Real Madrid?
Jeg erkender jeg ikke ser meget Serie A, men de ligger da stadig nummer 2 så det er da begrænset hvor dårligt de er spillet sammen?

Hehe, ja der er skam også undtagelser.

Men jeg vil nu stadigvæk mene at langt de fleste hold fra La Liga er skræmmende ringe, når man ser på deres forsvar.

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #7429: 24 Okt 2010, 14:24 »

Helt enig, samtlige lorte-hold i La Liga har spillet latterligt dårligt i defensiven og nærmest prøvet på at lave et højt pres for så bare at stå stille og lade vores hurtige folk løbe bagom.
Men det er stadigvæk de samme forsvarer Barcelona har haft svært ved at nedbryde - meget sværere end de havde det i sidste sæson.

Vuelve la ilusión

Goikoetxea
Gæst

« Svar #7430: 24 Okt 2010, 14:30 »

Helt enig, samtlige lorte-hold i La Liga har spillet latterligt dårligt i defensiven og nærmest prøvet på at lave et højt pres for så bare at stå stille og lade vores hurtige folk løbe bagom.
Men det er stadigvæk de samme forsvarer Barcelona har haft svært ved at nedbryde - meget sværere end de havde det i sidste sæson.

Fordi Barca spiller kun på en måde, jeg vil nu også mene at man måske skulle kigge ind mod sig selv i Barcas tilfælde. Man brænder utroligt mange chancer hvilket nok gør man ikke vinder kampene.

tubbe610
Førsteholdsspiller

« Svar #7431: 24 Okt 2010, 14:43 »

Jeg syntes Mourinho har gjordt et verdensklasse stykke arbejde med at få alle spillerene helt op i gear holdet løber meget mere for hinanden end tidligere og specielt Ronaldo,Özil og Marcelo syntes jeg har gjordt det mega godt med hele holdet har gjordt det fantastisk

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #7432: 24 Okt 2010, 22:32 »

Real Madrid har fået verdens bedste træner og det kan allerede ses, i mine øjne. Det koncept som Mourinho kører er utrolig fascinerende. Mange vil kalde ham en træner, som bare vil hive sejre hjem, også selvom det er kedelig fodbold. Sådan er mit billede af ham ikke. Han vil have en stærk og solid defensiv, således at man kan tillade sig, at stille sig højere oppe på banen. Det er perfekt for et hold, som Real Madrid, da de elsker at spille en offensiv form for fodbold, men samtidig kan Mourinho's tilgang til tingene, skabe en solid defensiv, således at man i Madrid kan spille den form for fodbold, som man ønsker. Min konklusion er at Mourinho er den perfekte løsning!  Thumbs Up Men jeg vil samtidig tilføje, at man skal give manden tid, som Real jo ikke er den mest kendte klub for.  Peace

En spiller som Marcelo var et svagt punkt for Madrid i mine øjne, men man må virkelig tage hatten af for ham i denne sæson, for han har gjort det rigtig godt indtil videre. Ronaldo kan godt komme tilbage i hans gamle form igen, og så er han ustoppelig. Carvalho holder også en solid defensiv organasition, så det er virkelig positivt.

fraize
Førsteholdsspiller

« Svar #7433: 24 Okt 2010, 22:36 »

Ronaldo er tilbage i sin gamle form. Senest 4 mål i 6-1 sejren, og nu ligger han i spidsen af topscorerlisten i Spanien med 10 mål i 8 kampe, hvilket er 4 mere end Llorente på 2. pladsen og DOBBELT så mange som Messi Smiley

Det taler vidst for sig selv.

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #7434: 25 Okt 2010, 11:11 »

Synes nu ikke helt Ronaldo er tilbage i sin gamle form da han var bedst - dog ekstremt tæt på og hastigt nærmende.

Flot at score 4 mål i én kamp, men altså, mit hamster kunne have scoret de mål. To indersider med fuldstændigt frit mål, et straffe og to berøringer med næsten frit mål. Så vildt er det heller ikke.

Vuelve la ilusión

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #7435: 25 Okt 2010, 14:24 »

Ronaldo er tilbage i sin gamle form. Senest 4 mål i 6-1 sejren, og nu ligger han i spidsen af topscorerlisten i Spanien med 10 mål i 8 kampe, hvilket er 4 mere end Llorente på 2. pladsen og DOBBELT så mange som Messi Smiley

Ronaldo er ikke tilbage på sit gamle niveau, nej. Statistik taler overhovedet ikke for sig selv.

Han er i form, men slet ikke på samme niveau, som i Manchester United i sæsonen 07/08

Han har stadig de samme egenskaber, og oven i købet også en større rutine, men han mangler det sidste for, at komme helt op i niveau, for så kan han sagtens blive verdens bedste igen, og overgå den lille magiker fra Argentina.

Han har et uovertruffende antrit, og samtidig verdens bedste træner, som nok skal få endnu mere ud af ham.

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #7436: 25 Okt 2010, 14:43 »

Nu var det ikke svære mål. Han er stadig ikke den gamle United-spiller, men han er så sandelig bedre end han har været i Real-tiden. Smiley

Messi1987
Landsholdsspiller

« Svar #7437: 26 Okt 2010, 13:32 »

http://onside.dk/nyheder/primera-division-spansk/guardiola-mourinho-er-verdens-bedste

Uhh ikke tit men ser nogen fra Barcelona rose nogen fra Real Madrid... Må dog indrømme Guardiola har helt ret!

bibo123
Førsteholdsspiller

« Svar #7438: 26 Okt 2010, 14:04 »

Nu var det ikke svære mål. Han er stadig ikke den gamle United-spiller, men han er så sandelig bedre end han har været i Real-tiden. Smiley

Målene tæller jo stadig lige meget ik??

,,

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #7439: 26 Okt 2010, 14:44 »

Målene tæller jo stadig lige meget ik??

Jeg skriver heller ikke andet. Jeg siger blot, at nok har han scoret 4 mål i en kam *(der ikke var vanvittigt svære at score), men han er stadig et stykke fra den spiller, der spillede i United.

Sider: 1 ... 494 495 [496] 497 498 ... 664 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010