home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 1068 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 17 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 477 478 [479] 480 481 ... 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 885392 gange)
vuson
Landsholdsspiller

Sv: Real Madrid tråd
« Svar #7170: 24 Jul 2010, 15:49 »

Desværre er der jo nærmest gået sport i at hylde Daniel Jarque, udover det kan jeg ikke se hvorfor man skulle holde 1.min stilhed for Raul manden er jo ikke død.
Det behøver ikke nødvendigvis at være 1 minuts stilhed. Dette er fx ikke tilfælde med Juanito Maravilla. Men kunne bruge et minut på at singe nogle Raúl-sange!

DeBuur
Manager

« Svar #7171: 24 Jul 2010, 16:16 »

Smiley Raul har været en fantastisk spiller for Real Madrid jeg havde ikke troet at han ville spille på et andet hold men ok det er jo hans valg. Jeg ved at han aldrig bliver glemt i Real Madrid.
Jeg syntes bestemt ikke om at sammenligne Rauls afrejse fra klubben med noget så tragisk når unge mennesker dør... den sammenligning er absurd og en hån.

YNWA

Don Abramovich
Manager

« Svar #7172: 24 Jul 2010, 16:42 »

Juanito Maravilla var en Real Madrid-fan efter han var på vej hem efter at have set en Real Madrid-kamp døde madridistaen. Derfor hyldes han hvert 7. minut.
Ikke helt, nej.
http://en.wikipedia.org/wiki/Juan_G%C3%B3mez_Gonz%C3%A1lez

U-4-E
Manager

« Svar #7173: 24 Jul 2010, 16:55 »

I alle Espanyols hjemmekampe rejser hele stadionetsig op i det 21. minut - som har Dani Jarques rygnummer - og klapper hele det minut. Dani Jarque blev fundet død på Espanyols hotel sidste år under en træningslejr i Itaien. Han var somsagt klubbens anfører og indgang 21. hedder nu indgang Jarque.
Juanito Maravilla var en Real Madrid-fan efter han var på vej hem efter at have set en Real Madrid-kamp døde madridistaen. Derfor hyldes han hvert 7. minut.

Sjovt som du stryger om dig med facts du ikke engang har styr på Smiley Manden hedder endda ikke engang Maravilla.

Zone 43
Manager

« Svar #7174: 24 Jul 2010, 19:49 »

Naturligvis trist, at miste Raúl og Guti, selvom det man har vidst det i lang tid efterhånden. Skulle de komme forbi en dag med deres kommende klubber, skal de selvfølgelig hyldes der. Ikke i stil med Jarque og Gonzales, af den grund som DeBuur skriver.

Jeg håber der venter dem i plads i klubben, når de en dag har stillet støvlerne på hylden. Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

vuson
Landsholdsspiller

« Svar #7175: 24 Jul 2010, 22:21 »

Spørgsmålet er barre hvilken fremtrædende rolle som ville passe Guti, og om han ikke ville blive en ny Mijatovic med en ikke-spillende rolle?

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

« Svar #7176: 24 Jul 2010, 23:58 »

Aldrig alene!

Besiktas JK
Ynglingespiller

« Svar #7177: 25 Jul 2010, 13:58 »

Så blev det officielt venner..

Guti er kommet til Besiktas..

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/primera-division/officielt-guti-til-besiktas

Nu må vi se hva den gamle knægt duer til Opstemt

Eagles Fly Alone....

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #7178: 25 Jul 2010, 15:45 »

Vuelve la ilusión

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #7179: 25 Jul 2010, 23:33 »

Så er det officielt. Raúl forlader Real Madrid og vil sige farvel på en pressemøde i morgen.
Synd de er blevet presset ud på den måde, men samtidigt forståeligt både fra klubben og spillernes side. Håber og tror på de vil kommer tilbage!

Vuelve la ilusión

Don Abramovich
Manager

« Svar #7180: 25 Jul 2010, 23:44 »

Jeg ved ikke helt, om Raul er blevet presset ud. Som jeg forstod det, så ville Mou gerne have beholdt ham. Bare utroligt trist. I alle de år, jeg har holdt med Real har Raul været SPILLEREN, faktisk var det ham, der gjorde, jeg blev fan i sin tid. Jeg havde jo nok håbet, Raul og Guti kun ville spille i hvidt hele deres karriere, og afslutte på et fyldt Bernabeu. Det er en trist måde, de slutter på, men stadig forståeligt - de vil vel begge prøve noget andet, de har jo ikke oceaner af sæsoner tilbage i støvlerne. Håber dog på, Raul vender tilbage til Madrid igen, når han stopper, men mon ikke han gør?

Manniche
Landsholdsspiller

« Svar #7181: 25 Jul 2010, 23:46 »

Forståeligt klubskifte af Raul, selvom jeg dog ærger mig over, at se en af klubbens absolutte legender forlade klubben. Aller helst havde jeg set ham ende sin karriere i klubben, men jeg sidder nu bare og håber at han engang vil fortsætte efter sin professionelle karriere i klubben, som træner eller andet Thumbs Up

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

Fulham FC
Førsteholdsspiller

« Svar #7182: 26 Jul 2010, 00:09 »

Raul vil altid være mit største idol på en fodboldbane, er simpelthen så ked af at han smutter, men kan samtid godt forstå ham. Ønsker ham alt godt i fremtiden og håber og tror han vender tilbage en dag. Mit humør er helt nede lige nu...

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

« Svar #7183: 26 Jul 2010, 00:17 »

Synes også det er ærgerligt... Skuffet Raul er en af de spillere jeg altid godt har kunne lide, og at han ikk kommer til at afslutte sin karriere i Real, er sgu synd... Men 100% forståeligt når han (Og Guti) ikk får spilletid Smiley

Aldrig alene!

Ready123
Landsholdsspiller

« Svar #7184: 26 Jul 2010, 00:54 »

btw
Nogen der kan bekrafte Raul ALDRIG har haft karantæne i sin karriere?

Sider: 1 ... 477 478 [479] 480 481 ... 664 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010