home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 07:37:10 GentleBreeze Blogs Fallout 76: The 9 Most...
I går kl. 21:45:25 Broen13 Blogs Indsæt Titel 2
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23586
  0 Brugere, 564 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brigadeinsigniayl
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 458 459 [460] 461 462 ... 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 974849 gange)
ZiDaNe5
Førsteholdsspiller

Sv: Real Madrid tråd
« Svar #6885: 15 Aug 2009, 00:39 »

Jeg tror heller ikke, du har fulgt med Robben så meget.. -.-

Jeg har skam fulgt med Ribery i nogle kampe og han har vist klasse, men imo har Robben vist det samme...

Tror du ikke Zidane siger så noget, på grund det er hans landsmand? Jeg tror faktisk engang, at Zidane har sagt, at han er den bedste...

zolfii
Lilleputspiller
*

« Svar #6886: 15 Aug 2009, 00:47 »

Har set alle Robbens kampe i real . Wink  og han er en klasse
Det er lige præcis hvad zidane siger, 'Jeg siger det ikke fordi han er min landsmand http://elmadrid.dk/index.php/news-mainmenu-76/13-generelt/175-zidane-ribery-er-den-bedste

Zone 43
Manager

« Svar #6887: 15 Aug 2009, 00:55 »

Negredo har også hele tiden set ud som en spiller der kun var købt hjem for at blive solgt for er højere beløb igen, og selvom han har vist rigtig fornuftige takter under træningskampene, kan han vel ikke helt konkurrere med en Raul, Benzema, Higuain eller endda en skadesfri Ruud. Egentlig så jeg gerne Ruud forlade klubben istedet for Negredo, men Ruud er garanteret meget svær at komme af med til den rigtige pris, mens ingen tvivler på Negredos kvaliteter. Derfor er det i bund og grund rigtigt at han skal sælges, da vi i forvejen har masser af offensive spillere.

Tror du er inde på noget, af det rigtige her. Jeg kunne godt forestille mig, at når Ruud og/eller Raúl smutter/stopper, så vil han komme ind som evt. reserve, alt efter hvordan holdet er på det tidspunkt.

Og så gør det intet med en fra egen avl, der har slået sit navn fast i Spanien, og forhåbenlig gør det i England. Hævet Øjenbryn

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

ZiDaNe5
Førsteholdsspiller

« Svar #6888: 15 Aug 2009, 01:00 »

Ja okay det må du undskylde, men det er åltså tydeligt, at han har farvet briller på, selvom han siger det modsatte(bare noget han skal sige)... Han hentyder jo til at Real Madrid skal hente ham.. Det hænger heller ikke helt sammen det han siger omkring galacticos.. Åltså galacticos betød jo netop de bedste, og alligevel vil han have at Real hente de bedste... oO

Snons
Reserveholdsspiller

« Svar #6889: 15 Aug 2009, 22:28 »

Real Madrid spiller jo i aften i mod Sociedad - og startopstillingen for dem der er interesseret:

Casillas
Torres - Albiol - Garay - Drenthe
Kaká - Alonso - Guti - Ronaldo
Raul - Benzema

Udemærket kamp indtil videre synes jeg (spillet snart halvdelen af første halvleg). Real Madrid ligner selvfølgelig det stærkeste hold, men Sociedad bider fra sig. Både Alonso og Ronaldo har haft gode forsøg ude fra feltet, samt Ronaldo har sparket et fint frispark, taget af målmanden, hvor riposten desværre bliver headet over. Det første mål ligger lige i luften - jeg tror ikke der går så længe.

Real Madrid <3

Zone 43
Manager

« Svar #6890: 16 Aug 2009, 01:55 »

Måske startpladsen kan aflive de rygter, der er om Torres' afgang? Det håber jeg i hvert fald! Spænende at Pellegrini startede med et par formodede reserver, og bedømt udfra resultatet gjorde de det godt.

Klasse mål af Sneijder btw.
http://www.youtube.com/v/zInbnjVKo_c

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #6891: 16 Aug 2009, 23:23 »

Klasse mål af Sneijder btw.
http://www.youtube.com/v/zInbnjVKo_c
det er sindssygt godt sparket ind, den skruer helt vildt (h)

Fulham FC
Førsteholdsspiller

« Svar #6892: 16 Aug 2009, 23:26 »

Fremragende spark af Sneijder. Man må sige vi har nogle stykker der kan sparke frispark efterhånden Smiley
Læste forresten af Drenthe er ved at spille sig ind som venstre back, hvilket lyder spændende, hvis han er opgaven voksen.

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #6893: 17 Aug 2009, 10:13 »

Fremragende spark af Sneijder. Man må sige vi har nogle stykker der kan sparke frispark efterhånden Smiley
Læste forresten af Drenthe er ved at spille sig ind som venstre back, hvilket lyder spændende, hvis han er opgaven voksen.
Han bliver aldrig en god back. Han er alt for ringe defensivt.

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #6894: 17 Aug 2009, 13:00 »

Han kunne jo blive bedre defensivt, og så synes jeg faktisk det ser fornuftigt ud. På trods af jeg dog hellere så Marcelo få chancen på pladsen så han kan blive bedre defensivt.

Vuelve la ilusión

ZiDaNe5
Førsteholdsspiller

« Svar #6895: 17 Aug 2009, 15:33 »

Nu er jo Marcelo heller ikke verdens bedste i defensiven...
« Seneste Redigering: 17 Aug 2009, 15:36 af ZiDaNe5 » Logged

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #6896: 17 Aug 2009, 15:39 »

Det sagde jeg heller ikke. Jeg mener bare Marcelo har et større potentiale, bedre offensivt og lige så god/dårlig defensivt som Drenthe. Altså ser jeg mere Marcelo som den fremtidige venstreback.

Vuelve la ilusión

ZiDaNe5
Førsteholdsspiller

« Svar #6897: 17 Aug 2009, 15:54 »

Jeg mener nu, at Drenthe har bedre fysik end Marcelo... Jeg tror heller ikke, at Mercelo er så meget bedre offensivt... Bare se hvad Drenthe gjorde i U/21 EM... Jeg giver dog dig ret i, at Marcelo har potentialet til at blive noget stort, måske kan han blive den nye R. Carlos, men imo er han ikke god nok LIGE NU til at starte inde..

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #6898: 17 Aug 2009, 16:05 »

Nu handler alt jo ikke om fysik. Marcelo er væsentligt hurtigere og pænt meget bedre offensivt end Drenthe. Hvad Drenthe gjorde til U21 EM kan vi ikke rigtigt bruge til en fløjtende fis nu. Jeg synes heller ik Marcelo er god nok til at starte inde, men hvis vi absolut skal give en af de to chancen skal det være Marcelo. Men det er stadigvæk den absolut svageste position på vores hold.

Vuelve la ilusión

ZiDaNe5
Førsteholdsspiller

« Svar #6899: 17 Aug 2009, 16:15 »

Nu gav jeg netop U/21 som eksempel, da han viste sine offensive og hurtighed kvaliteter der... Drenthe spillede jo oprindligt som kant, men da han kom til Real omskolede man ham til back, på grund af mangel på spillere i den position, det modsatte skete for Marcelo... IMO er der ikke det stor forskel på Drenthe og Marcelo offensivt.. Jeg giver dig fuldstændig ret i at venstreback pladsen er der, hvor vi er aller svagest, måske kunne vi bruge Arbeloa der...

Sider: 1 ... 458 459 [460] 461 462 ... 664 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010