home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 07:37:10 GentleBreeze Blogs Fallout 76: The 9 Most...
27 Jun 2025, 21:45 Broen13 Blogs Indsæt Titel 2
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23586
  0 Brugere, 559 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brigadeinsigniayl
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 448 449 [450] 451 452 ... 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 975415 gange)
Real Madridista
Lilleputspiller
*

Sv: Real Madrid tråd
« Svar #6735: 04 Aug 2009, 23:37 »

Og glem ikke Ribéry. som også kunne have endt i Madrid i år, men som heldigvis ikke fik lov at smutte...

Fulham FC
Førsteholdsspiller

« Svar #6736: 04 Aug 2009, 23:37 »

Real Madrid har verdens bedste u-18 hold!
Ja, det er heller ikke mange uger siden at et af Reals ungdomshold vandt en forholdsvis stor turnering hvor hold som Juve og Barca også deltog, så helt skidt er det vel heller ikke med ungdomsarbejdet Wink

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #6737: 04 Aug 2009, 23:38 »

Udfra hvilken dokumentation??
At de vandt vm for u-18 hold. Men... hvad kan Real bruge det til når spillerne alligevel bliver solgt. Men det er her folk de generaliserer Real Madrid-fans som arrogante, da én eller et mindretal af fansene er... meget arrogante. Det samme om indkøbene. MANGE fans er skeptiske, for det gik jo galt sidst. Men fordi nogle ikke tænker frem, så tror de at alle Reals fans heller ikke tænker frem. Eller tænker dybere, end at vi har Cristiano, Kaka osv.
« Seneste Redigering: 04 Aug 2009, 23:41 af Schytte » Logged

maarup88
Ynglingespiller

« Svar #6738: 04 Aug 2009, 23:38 »

Men ja de 3 er store navne. De er altså bare købt over flere sæsoner. I har jo støvsuget det hele i år, pånær måske Zlatan.

Grunden til dette er som flere (inkl. mig selv) har nævnt er at Reals hold de sidste 2 år har været yderst middelmådigt, i modsætning til Barca og vel også det sidste Galacticos hold, hvor man kunne nøjes med én stjerne om året, mens man den her gang simpelthen ikke har haft noget valg hvis man vil forsøge at gøre sig konkurrence dygtige..

//Skinkelynet over and out

Hala Madrid!

Snons
Reserveholdsspiller

« Svar #6739: 04 Aug 2009, 23:41 »

Udfra hvilken dokumentation??

Udfra denne Wink (det var hvad jeg lige kunne finde ved hurtig google-søgning)
Men det er godt du klør på med spørgsmålet, for af alle mennesker, så er jeg én af dem der ikke har meget tilovers for one-liners, der ikke er dokumenteret. Ikke at jeg er uenig i dem, men jeg synes bare at det kan gøres bedre.

Real Madrid <3

JKJ
Gæst

« Svar #6740: 04 Aug 2009, 23:43 »

Grunden til dette er som flere (inkl. mig selv) har nævnt er at Reals hold de sidste 2 år har været yderst middelmådigt, i modsætning til Barca og vel også det sidste Galacticos hold, hvor man kunne nøjes med én stjerne om året, mens man den her gang simpelthen ikke har haft noget valg hvis man vil forsøge at gøre sig konkurrence dygtige..

//Skinkelynet over and out

Barca har jo netop også kun købt 1 om året.
I har købt 1-2 plus et hav at spillere der ikke har holdt niveau. De bliver så smidt ud igen sæsonen efter og sådan kører det jo igen og igen.
Holdet har jo aldrig en chance for at blive spillet sammen når i har så stor en udskiftning år efter år. Barca har skiftet 1 måske 2 ud år efter år og dermed har de fundet en rytme.
I finder den jo aldrig når i skifter så stort ud hvert år, stjerner eller lidt mindre stjerner...

vuson
Landsholdsspiller

« Svar #6741: 04 Aug 2009, 23:45 »

måske skulle man så begynde at beholde sin træner i længere tid. Der har været alt for meget uro i ledelsen og derfor har det kommet til udtryk på banen!

JKJ
Gæst

« Svar #6742: 04 Aug 2009, 23:46 »

Udfra denne Wink (det var hvad jeg lige kunne finde ved hurtig google-søgning)
Men det er godt du klør på med spørgsmålet, for af alle mennesker, så er jeg én af dem der ikke har meget tilovers for one-liners, der ikke er dokumenteret. Ikke at jeg er uenig i dem, men jeg synes bare at det kan gøres bedre.

Der kan man bare se, var slet ikke klar der afholdtes sådanne mesterskaber...

Men helt ærlig, så giver jeg ikke så meget for sådanne ungdomsmesterskaber . Det ser feks ikke ud til der var hverken engelske ller italienske klubber med. Og uden at kende niveauet i USA så vil jeg da mene at klubber fra de 2 lande er noget stærkere end de amerikanske feks...

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #6743: 04 Aug 2009, 23:47 »

I har købt 1-2 plus et hav at spillere der ikke har holdt niveau. De bliver så smidt ud igen sæsonen efter og sådan kører det jo igen og igen.
Holdet har jo aldrig en chance for at blive spillet sammen når i har så stor en udskiftning år efter år. Barca har skiftet 1 måske 2 ud år efter år og dermed har de fundet en rytme.
I finder den jo aldrig når i skifter så stort ud hvert år, stjerner eller lidt mindre stjerner...
Og hvorfor Smiley? Fordi bestyrelsen gang på gang køber forkert ind, passer ikke ind eller er under niveau. Men en stille transfersæson i Madrid er desværre utænkelig. Og som Perez har sagt, så er man nødt til at købe ind for de seneste 3 sæsoner, hvor Perez har skabt en middelmådig klub. Om det er det rigtige at gøre, er den enkeltes mening.

JKJ
Gæst

« Svar #6744: 04 Aug 2009, 23:50 »

Og hvorfor Smiley? Fordi bestyrelsen gang på gang køber forkert ind, passer ikke ind eller er under niveau. Men en stille transfersæson i Madrid er desværre utænkelig. Og som Perez har sagt, så er man nødt til at købe ind for de seneste 3 sæsoner, hvor Perez har skabt en middelmådig klub. Om det er det rigtige at gøre, er den enkeltes mening.

Men i mener jo stadig væk at i kan konkurrere med feks Barca nu hvor i ikke bare skal have 2-3 nye ind på holdet men omkring 6-7 nye.
Forventer i helt ærlig at i kan gå direkte ind i turneringen og kværne de andre 19 hold med et hold der overhovedet ikke kender hinanden, hinandens løbemønstre osv osv.

Imo er det  dybt naivt at man tror man vinder det hele bare fordi man køber en masse navne for en pokkers masse mio/mia...

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #6745: 04 Aug 2009, 23:51 »

Der kan man bare se, var slet ikke klar der afholdtes sådanne mesterskaber...

Men helt ærlig, så giver jeg ikke så meget for sådanne ungdomsmesterskaber .
Nej, og her er Real Madrid et eksempel på hvorfor. Så vidt jeg kan se, er ikke ret mange af dem fra u-18 holdene ret store talenter, som der forventes. Her tænkes der "messi-talenter". Der er heller ikke ret mange/ingen på dette u-18 hold, som beregnes som kæmpe talenter.

men slåsse kan de ^_^:
http://ballhype.com/video/real_madrid_vs_corinthians_fight_world_cup_u_18/

CR9
Landsholdsspiller

« Svar #6746: 04 Aug 2009, 23:51 »

De købte 5-6 stykker sidste år?

JKJ
Gæst

« Svar #6747: 04 Aug 2009, 23:53 »

De købte 5-6 stykker sidste år?

Nu snakker vi de helt store stjerner. Barce køber jo mest for back-up plus 1-2 der kan gå direkte ind på holdet.

Pt har i jo købt over et halvt hold i skal have spillet sammen...

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #6748: 04 Aug 2009, 23:53 »

Men i mener jo stadig væk at i kan konkurrere med feks Barca nu hvor i ikke bare skal have 2-3 nye ind på holdet men omkring 6-7 nye.
Forventer i helt ærlig at i kan gå direkte ind i turneringen og kværne de andre 19 hold med et hold der overhovedet ikke kender hinanden, hinandens løbemønstre osv osv.

Imo er det  dybt naivt at man tror man vinder det hele bare fordi man køber en masse navne for en pokkers masse mio/mia...
Som sagt, stop med at generalisere. Jeg kan selvfølgelig ikke snakke på de andres vegne, men jeg, jeg regner ikke med at vi vinder CHL næste år. Om Ligaen vindes skal jeg ikke kunne sige, det er jo umuligt på det her tidspunkt. Jeg tror, at der skal bruges tid på at spille dem sammen, og tja hvad sker der. Dårlige resultater = flere udskiftninger i truppen. Det jeg kan sige, og tør sige på de fleste madridistas vegne er, at ja vi er glade for at vi på papiret ser uhyre stærke ud. Men hvad hjælper det, hvis de ikke kan spille sammen. Og det tror jeg de fleste er ekstremt bange for, og så vanker der virkelig fra omverden.

-LFC-
Manager

« Svar #6749: 04 Aug 2009, 23:56 »

Først: funny Grin Thumbs Up

Så, få lige en ordentlig tone. Jeres kommentarer (LFC og Schytte) er simpelthen så barnlige og platte, at man skulle tro I var fra Ekstrabladet. Jeg tror også snart du har lavet nok one-liners om hvor meget du hader Real Madrid, Manchester - og hvad ved jeg. Du har været heldig et par gange hvor folk har smidt dine citater i deres signatur - men vil du ikke stoppe nu? Du bliver hverken sejere eller mere respekteret ved at svine andre til.

Real Madrid har pengene, det ved Liverpool, Valencia, Bayern, Manchester og alle de andre klubber udmærket godt. Det samme ved de om Chelsea og Manchester City. Samtidig med det er Real Madrid en en krise der sjældent er set. Holdet er af middelmådig kvalitet i stort set alle kæder, og de værste rivaler - og hvad Real måler sig selv efter - Barcelona, spiller forrygende fodbold med hold der efterhånden er gennemspillet i flere år, og huser verdens, måske, bedste fodboldspiller. En klub som Real Madrid kan på ingen måde være middelmådig. Fansene forventer et storslået stjerne-hold, der spiller de andre ud af banen HVER GANG. Man har igennem længere tid ikke fokuseret nok på talentarbejdet, hvilket man tydeligt ser nu: Real Madrid har ingen deciderede 'wonderkids', spillere vi alle forventer skal ende med lederroller og trofæ-samlere senere hen. Derfor står Real Madrid et sted hvor de hverken har kvalitet i deres nuværende trup, som Barcelona, eller en talentmasse klar til at tage over som vi ser i Arsenal.
Hvis man hverken har talent eller kvalitet i truppen, hvad gør man så? Svaret burde folk selv kunne regne ud, da det jo ikke ligefrem er raketfysik, det her.

Alle ved at Real er desperate efter at få samlet et hold der kan hamle op med Barcelona, Manchester, Inter og de andre udfordrere til Champions League. Real Madrid har pengene og de andre klubber har kvaliteten. Real er desperate og de andre klubber (eller var det forretninger?) kan presse abnorme summer ud af Real Madrid - for de har dem jo! Det er lige så meget Manchester og Liverpool der er med til at presse priserne til de her sky-høje niveauer i min bog.

Jeg kunne sikkert skrive mere, og er villig til det, men kan se der er lavet 32 (!!) indlæg siden jeg startede mit, og debatten har sikkert ændret sig nu.

Edit: Noget andet er, jeg synes faktisk at folk er begyndt at whine mere Ronaldo, som I eller er meget efter Wink
Absolut heller ikke mit mål. Jeg har ikke brug for at være respekteret på et internet-forum, det siger mig ikke det store...

Jeg medgiver gerne, at jeg for ofte ikke tænker mig om før jeg skriver noget, og dermed skriver et dumt eller hadfyldt indlæg. Vil jeg prøve på at gøre bedre...

Sider: 1 ... 448 449 [450] 451 452 ... 664 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010