home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:17:21 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
28 Jun 2025, 07:37 GentleBreeze Blogs Fallout 76: The 9 Most...
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23586
  1 Bruger, 581 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brigadeinsigniayl
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 443 444 [445] 446 447 ... 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 975794 gange)
Schytte
Landsholdsspiller

Sv: Real Madrid tråd
« Svar #6660: 04 Aug 2009, 21:19 »

Jeg har altid været vild med Real Madrid, men deres astronomiske høje beløb på transfer er virkelig svært at tage seriøs. Jeg har altid været af det princip, at man ikke skal købe sig til succes, og det må man sige at det Real har gang i pt. Virkelig skuffet over at en af mine ynglingshold skal ødelægge deres image på den måde Skuffet Virkelig rædselsfuldt og er bestemt ikke stolt af at holde af Real.
Sikke en fan, ikke nok med du har flere yndlingshold, men du er ikke stolt af Real. Desuden, pris og kvalitet hænger sammen. Og det er jo før bevist, at selvom prisen er så høj, kan pengene sagtens gå i plus alligevel

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #6661: 04 Aug 2009, 21:24 »

Sikke en fan, ikke nok med du har flere yndlingshold, men du er ikke stolt af Real. Desuden, pris og kvalitet hænger sammen. Og det er jo før bevist, at selvom prisen er så høj, kan pengene sagtens gå i plus alligevel

Hvad er problemet med at kunne lide et hold fra en anden liga?
Det er bestemt ikke mit favorit hold, det er og bliver United, men at man kan lide et hold, er vel ikke noget med at det lige pludselig er ens favorithold.

Ingenting kan forsvare det beløb de har handlet spillere for.

Og hvem har sagt jeg ikke bliver ved med at kunne lide dem, jeg må gerne have en holdning til at det er lamt de bruger så vanvittig mange penge på spillere. Jeg har det på samme måde lige meget hvilket hold - om det så er et hold jeg kan lide eller ej.  Kan virkelig ikke se problemet!

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #6662: 04 Aug 2009, 21:31 »

Det er bestemt ikke mit favorit hold, det er og bliver United, men at man kan lide et hold, er vel ikke noget med at det lige pludselig er ens favorithold.

Og hvem har sagt jeg ikke bliver ved med at kunne lide dem, jeg må gerne have en holdning til at det er lamt de bruger så vanvittig mange penge på spillere. Jeg har det på samme måde lige meget hvilket hold - om det så er et hold jeg kan lide eller ej.  Kan virkelig ikke se problemet!
Bestemt ikke dit favorithold, men et af dine yndlingshold... hvor mange hold er det lige du er fan af? Synes det er lamt at have så mange hold, det giver jo ingen mening. Og hvorfor er der ingenting der kan forsvare de beløb? Er det, at de forhøjer Reals brand, og de tjener kassen på at have de navne, og som de sagde med beckham, inden første kamp tjente han pengene hjem. Det er den måde, Perez tænker, og hvis de egentlig ikke mister mange penge på købene, hvordan kan det så være dårligt?
Men nu skal du ikke lægge for meget i det, det er MIN mening, at man ikke kan have flere yndlingshold. Jo, man kan da godt følge med det hold, som spiller i den by man kommer fra. Jeg følger da også AaBs kampe, men følger dem bestemt ikke i hverken medgang eller modgang. I modsætning til Real. Men som sagt, det er mit synspunkt på det her.

maarup88
Ynglingespiller

« Svar #6663: 04 Aug 2009, 21:31 »

Jeg tror på at Perez har lært sin lektie, men hvis Pellegrini ryger halvvejs, og der kommer 7 nye spillere til start 11'eren næste år må du printe en side ud med mine indlæg i den her tråd og så skal jeg med glæde spise hver eneste bogstav..

Hala Madrid!

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #6664: 04 Aug 2009, 21:43 »

Bestemt ikke dit favorithold, men et af dine yndlingshold... hvor mange hold er det lige du er fan af? Synes det er lamt at have så mange hold, det giver jo ingen mening. Og hvorfor er der ingenting der kan forsvare de beløb? Er det, at de forhøjer Reals brand, og de tjener kassen på at have de navne, og som de sagde med beckham, inden første kamp tjente han pengene hjem. Det er den måde, Perez tænker, og hvis de egentlig ikke mister mange penge på købene, hvordan kan det så være dårligt?
Men nu skal du ikke lægge for meget i det, det er MIN mening, at man ikke kan have flere yndlingshold. Jo, man kan da godt følge med det hold, som spiller i den by man kommer fra. Jeg følger da også AaBs kampe, men følger dem bestemt ikke i hverken medgang eller modgang. I modsætning til Real. Men som sagt, det er mit synspunkt på det her.

Tror ikke der er ret mange der deler det synspunkt med dig. Tror helt sikkert på de fleste har ét hold i den hjemlige liga og ét i udlandet. Hvor har jeg sagt det er mit favorit hold. Jeg har sagt at jeg godt kan lide holdet! I min optik er det bestemt ikke det samme.

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #6665: 04 Aug 2009, 21:56 »

Tror ikke der er ret mange der deler det synspunkt med dig. Tror helt sikkert på de fleste har ét hold i den hjemlige liga og ét i udlandet. Hvor har jeg sagt det er mit favorit hold. Jeg har sagt at jeg godt kan lide holdet! I min optik er det bestemt ikke det samme.
"Virkelig skuffet over at en af mine ynglingshold.." Det er vel tæt på at være et af dine favorithold, ellers må du godt nok have mange hold...

khano
Juniorspiller
**

« Svar #6666: 04 Aug 2009, 21:58 »

Skandale at Salgado bliver smidt ud på den måde. Tak for lort Real madrid!!!!!!!!!!! Skulle ikke undre mig, hvis Raul også bliver smidt ud på den måde. Skandaløst!!!!!!!!!!!!!!!!

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #6667: 04 Aug 2009, 22:00 »

Skandale at Salgado bliver smidt ud på den måde. Tak for lort Real madrid!!!!!!!!!!! Skulle ikke undre mig, hvis Raul også bliver smidt ud på den måde. Skandaløst!!!!!!!!!!!!!!!!
Det er desværre ikke første gang, at betydningsfulde spillere får sparket. "heldigvis" får han da sin sidste kamp på Bernabeu mod Milan. Men helt helt enig, ville være meget bedre for truppen at have ham, han ved jo godt han ikke kommer til at spille. Men hans rutine kan være god, og så har han jo været der i 10 sæsoner.

Szczesny
Manager

« Svar #6668: 04 Aug 2009, 22:06 »

Det er desværre ikke første gang, at betydningsfulde spillere får sparket. "heldigvis" får han da sin sidste kamp på Bernabeu mod Milan. Men helt helt enig, ville være meget bedre for truppen at have ham, han ved jo godt han ikke kommer til at spille. Men hans rutine kan være god, og så har han jo været der i 10 sæsoner.

Problemet er jo at de kun kan indskrive 25 spillere. Derfor må de af med ham nu, så han vil være værdiløs i den kommende sæson. Enten optager han en plads, eller er slet ikke registreret!

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #6669: 04 Aug 2009, 22:09 »

Problemet er jo at de kun kan indskrive 25 spillere. Derfor må de af med ham nu, så han vil være værdiløs i den kommende sæson. Enten optager han en plads, eller er slet ikke registreret!
Ja det kan jeg godt se, men jeg mener bare ikke, at man efter 10 sæsoner kan byde ham på det her.

Zone 43
Manager

« Svar #6670: 04 Aug 2009, 22:11 »

Med den loyalitet han har givet klubben, kunne man i det mindste, lade ham smutte gratis til en anden klub fremfor rive kontrakten over. Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Snons
Reserveholdsspiller

« Svar #6671: 04 Aug 2009, 22:14 »

Det er ikke kun Real Madrid, der har smidt Salgado ud. Han er selv gået med til at ophæve kontrakten.

Så kan det godt være, at det er Real Madrid, der har henvendt sig til ham og har taget initiativet til dette, men hvis Salgado inderst inde gerne ville være blevet i klubben, så havde han muligheden for et nej.
Men for hvad jeg ved, så kunne Salgado selv have taget det første skridt...

Men vi kan godt blive enige om, at det ikke er den heldigste måde at parterne skilles.
Og når man tænker over det, så er det vel også det rigtige? For som Storm og Schytte siger, så vil han jo få meget begrænset spilletid, og han ville optage en plads i en ellers for stor trup.

Real Madrid <3

CR9
Landsholdsspiller

« Svar #6672: 04 Aug 2009, 22:23 »

Med den loyalitet han har givet klubben, kunne man i det mindste, lade ham smutte gratis til en anden klub fremfor rive kontrakten over. Smiley

Han får jo penge for det år, han havde tilbage, så når han finder en ny klub, svarer det til, at han får dobbeltløn  Thumbs Up

Jeg ved godt, at jeg er langsom men...

XABI ALONSOOOOOOOOOOOOOO OOO!!!!  Opstemt

Real Madridista
Lilleputspiller
*

« Svar #6673: 04 Aug 2009, 22:25 »

Og med rette vid at der er andre, som ikke kan se problemet i de bruger uforståelige store summer i dette trasfervindue. Nej du og andre med denne holdning bør hellere være ligeglad med pengene. så længe det ikke er jeres egne det går udover. har det ingen betydning for din/jeres hverdag. skynd dig og skubbe det væk, inden det stiger dig til hovedet...

-LFC-
Manager

« Svar #6674: 04 Aug 2009, 22:27 »

Kæft, hvor er Real Madrid dog en vammel fodboldklub...

Sider: 1 ... 443 444 [445] 446 447 ... 664 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010