home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 17:42:57 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  1 Bruger, 862 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 415 416 [417] 418 419 ... 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 1000819 gange)
Kezman
Landsholdsspiller

Sv: Real Madrid tråd
« Svar #6240: 06 Jul 2009, 23:55 »

Jeg synes, at det er meget ucharmerende, det som Real Madrid har gang i. Jeg vil ikke elske, at United skiftede Berbatov, Carrick, O'Shea ud med alverdens stjerne som Kaka og pis og lort. Det sker samtidig med, at man fyrer den ene træner efter den anden. Det sejler rundt, men man kan da sige, at Perez prøver at gøre noget ved det. Spørgsmålet er, om det er det rigtige.

Og man viser ikke meget respekt overfor de andre spillere. Kaka der går ind og tager en andens rygnummer. Det kan vel næppe skabe godt humør, og hvis I ikke når målet - som vel må være ALT - så vil jeg fryde mig, for så er de penge spildt, respekten er stadig fraværende og Barcelona er stadig den spanske stormagt.

Jeg er ikke misundelig.
Følg lidt med. Kaka får Gagos nr 8, og Gago skifter til nr 5 som betyder utrolig meget for argentinske midtbanespillere. Det er win-win Opstemt

maaahhh-h-h-h

Kezman
Landsholdsspiller

« Svar #6241: 06 Jul 2009, 23:56 »

Men det har jo ikke noget at gøre med den fodbold de spiller i Spanien i forhold til England, som du sagde ligefør.
Jo for det er jo sådan Ronaldos generatiion husker spillet.

maaahhh-h-h-h

Simze
Landsholdsspiller

« Svar #6242: 06 Jul 2009, 23:59 »

Jo for det er jo sådan Ronaldos generatiion husker spillet.

Det tror jeg ikke du har ret i. Jeg tror mere det kommer an på hvilken klub man udvikler sig som ung i. Derfra kan man tage til en ny klub, som kan give en  helt ny udfordring. Torres er et godt eksempel.

Kezman
Landsholdsspiller

« Svar #6243: 07 Jul 2009, 00:04 »

Det tror jeg ikke du har ret i. Jeg tror mere det kommer an på hvilken klub man udvikler sig som ung i. Derfra kan man tage til en ny klub, som kan give en  helt ny udfordring. Torres er et godt eksempel.
han er et rigtigt godt eksempel. Men nu står  Liverpool altså også for klubfølelse og fight. Englands svar på Barcelona måske, bare større.
Det er enten eller. Ronaldo havde ingen andre klubber end Real at skifte til. De er verdens største klub, og når du spiller i verdens anden største klub skifter du jo ikke til en dårligere hvis du skal have en ny udfordring vel.

maaahhh-h-h-h

Kezman
Landsholdsspiller

« Svar #6244: 07 Jul 2009, 00:07 »

Fældede Ronaldo ikke også en lille tåre i starten?

maaahhh-h-h-h

motZ
Gæst

« Svar #6245: 07 Jul 2009, 00:12 »

Fældede Ronaldo ikke også en lille tåre i starten?

Jo det gjorde han vidst. Men hvem ville ikke blive overvældet over den modtagelse han fik?

Simze
Landsholdsspiller

« Svar #6246: 07 Jul 2009, 00:15 »

han er et rigtigt godt eksempel. Men nu står  Liverpool altså også for klubfølelse og fight. Englands svar på Barcelona måske, bare større.
Det er enten eller. Ronaldo havde ingen andre klubber end Real at skifte til. De er verdens største klub, og når du spiller i verdens anden største klub skifter du jo ikke til en dårligere hvis du skal have en ny udfordring vel.

Man Utd har mindst lige så meget klubfølelse.

Ronaldo havde måske ikke mange andre valg, men RM er nok kun verdens største klub pågrund af deres historie og deres penge.

Kezman
Landsholdsspiller

« Svar #6247: 07 Jul 2009, 00:15 »

Jo det gjorde han vidst. Men hvem ville ikke blive overvældet over den modtagelse han fik?
Ja for fanden. Røvhullet havde nok klemt en smule  funny

maaahhh-h-h-h

Andreas93
Gæst

« Svar #6248: 07 Jul 2009, 00:16 »

Nøøøjjj hvor jeg glæder mig til den nye sæson Opstemt Med de indkøb Real har lavet, burde de endelig kunne være med til at bryde den engelske dominans i Europa Peace

Men men men det bliver spændende at se om det overhovdet kommer til at fungere.

Jeg som Barcelona fan er på ingen måder forarget over Reals mange indkøb. Det har bare gjort mig endnu mere stolt af min klub og deres måde at gøre det på.

Kezman
Landsholdsspiller

« Svar #6249: 07 Jul 2009, 00:17 »

Man Utd har mindst lige så meget klubfølelse.

Ronaldo havde måske ikke mange andre valg, men RM er nok kun verdens største klub pågrund af deres historie og deres penge.
Og det er det jeg mener.

maaahhh-h-h-h

Simze
Landsholdsspiller

« Svar #6250: 07 Jul 2009, 00:20 »

Og det er det jeg mener.

Okay men mener stadig det med Engelsk fodbold og spansk fodbold, og stemningen i forhold til kampene og United over Liverpool i alt .

Kezman
Landsholdsspiller

« Svar #6251: 07 Jul 2009, 00:22 »

Du ved vel godt at jeg ikke er enig Opstemt United er ikke ligefrem verdenskendt pga deres fans Opstemt

maaahhh-h-h-h

Simze
Landsholdsspiller

« Svar #6252: 07 Jul 2009, 00:23 »

Du ved vel godt at jeg ikke er enig Opstemt United er ikke ligefrem verdenskendt pga deres fans Opstemt

Nej men det er en anden snak som ikke passer i denne tråd men tror vores diskution er færdig... For denne gang Wink

Kezman
Landsholdsspiller

« Svar #6253: 07 Jul 2009, 00:26 »

Nej men det er en anden snak som ikke passer i denne tråd men tror vores diskution er færdig... For denne gang Wink
lige mine ord min ven  Thumbs Up

maaahhh-h-h-h

Bave
Gæst

« Svar #6254: 07 Jul 2009, 00:35 »

Jeg synes, at det er meget ucharmerende, det som Real Madrid har gang i. Jeg vil ikke elske, at United skiftede Berbatov, Carrick, O'Shea ud med alverdens stjerne som Kaka og pis og lort.
Kan godt lide du nævner to spillere der til sammen har kostet mere end Kaká.
De er vel også stjerner og pis og lort. De har jo også erstattet dårligere spillere. Det er vel lige så ucharmerende?
Prisskiltet er jo næsten det samme.
Den eneste forskel er vel at det i denne omgang handler om spillere der har vundet prisen at være den bedste spiller i Verden.

Det kan godt være du ikke er misundelig.
Men det er alligevel meget beundringsværdigt hvordan de har fået de spillere de har lovet.
Hvor man f.eks. i United lige er blevet snydt for både Benzema og Ribery.
Lidt jaloux er du vel?

Sider: 1 ... 415 416 [417] 418 419 ... 664 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010