home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 857 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 375 376 [377] 378 379 ... 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 1002098 gange)
Andreas93
Gæst

Sv: Real Madrid tråd
« Svar #5640: 17 Jun 2009, 23:18 »

http://www.goal.com/en/news/12/spain/2009/06/17/1331389/barcelona-have-about-35-million-to-spend-this-summer

Skal selvfølgelig ikke sige om det er taktisk :

Ang. Masherano, jeg ved det ikke, udfra hvad diverse sider skriver, så er han jo tæt på, og hans agent skulle eftersigende være i barcelona for at tale med dem.

Det er silly season  Wink

Der er rigtigt rigtigt mange rygter og rigtigt mange af dem passer ikke  Wink

Patrick.
Gæst

« Svar #5641: 17 Jun 2009, 23:20 »

http://www.goal.com/en/news/12/spain/2009/06/17/1331389/barcelona-have-about-35-million-to-spend-this-summer

Skal selvfølgelig ikke sige om det er taktisk :

Ang. Masherano, jeg ved det ikke, udfra hvad diverse sider skriver, så er han jo tæt på, og hans agent skulle eftersigende være i barcelona for at tale med dem.

Det er heller ikke til at sige om de allerede har brugt nogen (på Villa?).

Ja hvis det om Javier er sandt ser det sku godt ud. For Keita og Toure tager jo til Afrika Nations Cup. Men Liverpool afviste for nogen dage siden? Men hvis Jaivers agent er i BARCA, så lyder det muligt.

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #5642: 17 Jun 2009, 23:33 »

Det er heller ikke til at sige om de allerede har brugt nogen (på Villa?).

det tror jeg ikke, uden at være sikker på det ofc, men llorente har udtalt, at der ikke har været bud på ham siden Madrids (udtalte han vist i går eller i dag)

Patrick.
Gæst

« Svar #5643: 17 Jun 2009, 23:36 »

det tror jeg ikke, uden at være sikker på det ofc, men llorente har udtalt, at der ikke har været bud på ham siden Madrids (udtalte han vist i går eller i dag)

Nu må vi så hvordan det ender Smiley

T1de
Førsteholdsspiller

« Svar #5644: 17 Jun 2009, 23:42 »

Bare lige for at komme med en irreterende kommentar, så handler det ikke så meget om Real Madrid, når i diskuterer hvorvidt Mascherano skifter til Barce eller ej Wink

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #5645: 17 Jun 2009, 23:49 »

Bare lige for at komme med en irreterende kommentar, så handler det ikke så meget om Real Madrid, når i diskuterer hvorvidt Mascherano skifter til Barce eller ej Wink
det gør det da. det betyder, at Villa nok ikke kommer til Barca, for det har de ikke råd til (skal man tro deres finansting), og eftersom Villa har sagt han vil blive i spanien....

Patrick.
Gæst

« Svar #5646: 17 Jun 2009, 23:50 »

men nu ændrede debatten lidt q:

T1de
Førsteholdsspiller

« Svar #5647: 17 Jun 2009, 23:53 »

Ja men jeg syntes nu stadig det var lidt langt væk fra emnet. Men hva faen. Peace

Hvad synes folk herinde om at Perez vil låne så mange penge, som de påstår her: http://madridista.dk/main/?kat=1&vis=1

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #5648: 18 Jun 2009, 00:42 »

Ja men jeg syntes nu stadig det var lidt langt væk fra emnet. Men hva faen. Peace

Hvad synes folk herinde om at Perez vil låne så mange penge, som de påstår her: http://madridista.dk/main/?kat=1&vis=1
"En stor del af disse penge skal gå til at modernisere Estadio Santiago Bernabéu yderligere. Det drejer sig om den såkaldte Esquina del Bernabéu, som Real Madrid har lejet ud til virksomheder, men lejemålet udløber i 2010, hvorefter man vil foretage en udbygning på 7 etager, således at stadion får samme højde på de fire tårne."

så det er vel fint nok Opstemt

Zone 43
Manager

« Svar #5649: 18 Jun 2009, 08:29 »

Jeg synes godt nok i er gode til at svine jeres egne spiller her i Madrid tråden, lige siden i har fundet ud af, at det ikke er penge i mangler, så skal hele holdet skiftes ud, fordi de simpelhent er så piv ringe.  Huh

Der er et par stykker, der gennem hele foråret har været enighed om i tråden, skulle sendes til Langbortistan, når vinduet åbner. Så det har intet med Perez og hans penge at gøre. Peace

Men når det så er sagt, så så jeg da gerne et par mand, af dem har været rygtet væk, blev i klubben. :-)

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

lacop
Ynglingespiller

« Svar #5650: 18 Jun 2009, 10:26 »

okey gutter, det lyder måske lidt langt ude..

Der går jo det her rygte om at den tidligere præsident lavede en forhåndsaftale med Ronaldo der betød at hvis Real ikke kunne blive enige med Man U om en pris for ham så ville han modtage 30 mil euro i kompentation.
Det vil sige at Real var nød til at købe ham for ellers var de penge tabt og det sætter samtidig Man U i en fremragende forhandlings position da de ved at real næsten er tvunget til køb..

Og så vidt jeg husker ville perez ikke hente Ronaldo i starten af sin præsident periode, jeg er dog ikke sikker på dette sys bare at jeg læste det et sted så ret mig lige hvis jeg er forkert på den Smiley.

Kunne man så ikke forestille sig at Perez ville prøve at komme ud af den forhåndsaftale med Ronaldo og istedet hente Ribery til den position, Zidane har jo været stor fortaler for Ribery fremfor ronaldo og har sagt at han mente Ribery var bedere..

Så jeg tænker på at Real har lavet et vanvittigt bud på Ronaldo så Man U var tvunget til at acceptere for derefter gå i forhandlinger med Ronaldo også ikke imødekomme nogle af hans krav så han ikke vil skifte til klubben, men så derfor også samtidig går glip af forhåndsaftalen på 30 mill euro fordi at det nu er ham der ikke vil skifte.. også henter de ribery i stedet for..

Ved godt at denne teori er lidt langt ude og jeg tror ikke helt selv så meget på det. men hvis jeg var Perez og havde et fuck up fra den tidligere præsident som den forhåndsaftale er og jeg ikke ønskede den spiller som den lå på, så ville jeg da også havde gjort noget i stil med dette..
også læste jeg denne artikel som bare kastede mere brænde på bålet: http://onside.dk/node/35340

Lad mig høre hvad i sys.. jeg håber det er mig der er dum Wink

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #5651: 18 Jun 2009, 11:57 »

Patrick.
Gæst

« Svar #5652: 18 Jun 2009, 13:26 »

Håber jeg heller ikke, men det er sjovt for www.sport.es siger at han ender i Barca. Så jeg tror bare det er gætterier Smiley

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #5653: 18 Jun 2009, 14:34 »

Håber jeg heller ikke, men det er sjovt for www.sport.es siger at han ender i Barca. Så jeg tror bare det er gætterier Smiley
Nemlig. Så vidt jeg ved, så er AS og Marca Madridbaserede, mens El Mundo og Sport er Barcelonabaserede. Er det ikke rigtigt? Eller er det mig der har forstået det forkert.

DavideSanton
Landsholdsspiller

« Svar #5654: 18 Jun 2009, 14:42 »

okey gutter, det lyder måske lidt langt ude..

Der går jo det her rygte om at den tidligere præsident lavede en forhåndsaftale med Ronaldo der betød at hvis Real ikke kunne blive enige med Man U om en pris for ham så ville han modtage 30 mil euro i kompentation.
Det vil sige at Real var nød til at købe ham for ellers var de penge tabt og det sætter samtidig Man U i en fremragende forhandlings position da de ved at real næsten er tvunget til køb..

Og så vidt jeg husker ville perez ikke hente Ronaldo i starten af sin præsident periode, jeg er dog ikke sikker på dette sys bare at jeg læste det et sted så ret mig lige hvis jeg er forkert på den Smiley.

Kunne man så ikke forestille sig at Perez ville prøve at komme ud af den forhåndsaftale med Ronaldo og istedet hente Ribery til den position, Zidane har jo været stor fortaler for Ribery fremfor ronaldo og har sagt at han mente Ribery var bedere..

Så jeg tænker på at Real har lavet et vanvittigt bud på Ronaldo så Man U var tvunget til at acceptere for derefter gå i forhandlinger med Ronaldo også ikke imødekomme nogle af hans krav så han ikke vil skifte til klubben, men så derfor også samtidig går glip af forhåndsaftalen på 30 mill euro fordi at det nu er ham der ikke vil skifte.. også henter de ribery i stedet for..

Ved godt at denne teori er lidt langt ude og jeg tror ikke helt selv så meget på det. men hvis jeg var Perez og havde et fuck up fra den tidligere præsident som den forhåndsaftale er og jeg ikke ønskede den spiller som den lå på, så ville jeg da også havde gjort noget i stil med dette..
også læste jeg denne artikel som bare kastede mere brænde på bålet: http://onside.dk/node/35340

Lad mig høre hvad i sys.. jeg håber det er mig der er dum Wink

Ja, det lyder lidt langt ude. Men alligevel, så kunne det være et genialt træk af Perez, scorer 30 mio. euro på at Ronaldo ikke vil acceptere Reals krav, og købe Ribery (som jeg mener er ligeså god som Ronaldo) billigere end 690 mio. kr. og måske sende en af hollænder til Bayern samtidig.

Jeg syntes det kunne være et genialt træk af Perez.
Men som sagt, er den måske lidt langt ude. Wink

Sider: 1 ... 375 376 [377] 378 379 ... 664 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010