home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 948 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 369 370 [371] 372 373 ... 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 1002308 gange)
-Benja-
Landsholdsspiller

Sv: Real Madrid tråd
« Svar #5550: 16 Jun 2009, 13:15 »

De spillere de sælger, er vel heller ikke helt billige, så det er logisk nok, dog havde jeg gerne set at Huntelaar havde blevet hos os.

lacop
Ynglingespiller

« Svar #5551: 16 Jun 2009, 13:17 »

Læste at Benzema var inde over nu! ham er jeg stor fan af personligt, jeg tror bare at Lyon vil havde alt for meget for ham, de har det med at kræve vanvittige priser for deres spillere

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #5552: 16 Jun 2009, 13:23 »

Sagna til klubben?
http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport/football/2483741/Sagna-hints-at-Gunners-exit.html

Må vel betyde vi rykker Ramos ind i centerforsvaret, og så skal der købes en ny back Smiley

Kongesoennen7
Landsholdsspiller

« Svar #5553: 16 Jun 2009, 13:25 »

Hvis vi ikke kan få Benzema nu, så lad os dog lave en forhåndsaftale med ham nu, hvor han så skifter til os, næste sæson, efter VM altså! Synes det ville være det eneste rigtige at gøre nu, når han ikke engang selv vil skifte endnu.

Sagna til klubben?
http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport/football/2483741/Sagna-hints-at-Gunners-exit.html

Må vel betyde vi rykker Ramos ind i centerforsvaret, og så skal der købes en ny back Smiley

Det har jeg overhovedet ingenting imod. Han har selv udtalt noget om skiftet, hvor han ikke er afvisende over for et skifte.

lacop
Ynglingespiller

« Svar #5554: 16 Jun 2009, 13:26 »

hm sagna er uden tvivl god og bliver uden tvivl bedere. men jeg sys nu hellere vi skal finde en central forsvar også holde ramos på backen

khano
Juniorspiller
**

« Svar #5555: 16 Jun 2009, 13:34 »

http://sporten.tv2.dk/article.php/id-23062472.html?forside

Karim Benzema vil være drømmen! KØB Ham!

Patrick.
Gæst

« Svar #5556: 16 Jun 2009, 13:37 »

http://sporten.tv2.dk/article.php/id-23062472.html?forside

Karim Benzema vil være drømmen! KØB Ham!
Benzema kommer ikke før efter 2010. Men ja han ville være et godt køb for Madrid.

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #5557: 16 Jun 2009, 13:55 »

Benzema kommer ikke før efter 2010. Men ja han ville være et godt køb for Madrid.
Det gør vel ikke noget. Vi har pt KjH, Raul, Nistel, Higuain (Saviola). Raul ved nok godt han skal gøre plads til andre spillere, dvs. KjH og Higuain, og så Nistel som joker. Men, hvis det sker, at KjH, Saviola og/eller Nistel ryger ville Benzema jo være genial at købe.

T1de
Førsteholdsspiller

« Svar #5558: 16 Jun 2009, 13:57 »

Det er da næste idiotisk at sætte alle hollænderne til salg, efter min mening. Jeg har ikke noget imod at Drenthe og Nistelrooy forlader klubben. Drenthe har ikke leveret nogen specielt gode præstationer og det er ved at være sidste chance, hvis vi vil have penge for Nistelrooy, pga. hans alder.

Robben var en af de eneste spillere sidste år, som udfordrede modstanderne ordentligt, og selvom han til tider dribler for meget syntes jeg stadigvæk han skal blive. Ham og Cristiano på hver sin kant ville jo give mere bredde i spillet, end vi har haft i sidste sæson(bla. de kampe hvor guti stod som kant i opstillingen).

Sneijder har leveret fine præstationer, ikke så gode som i hans debutsæson, men han er stadigvæk en meget nyttig spiller at have, ikke mindst fordi han som udgangspunkt kan spille flere positioner.

Van der Vaart har godt nok spillet en ret skidt sæson, men der er jo et stykke fra HSV i tyskland til Real Madrid, og derfor skulle han først vænne sig til niveauet, taktikken osv. Han har måske ikke haft så let ved det som andre, men jeg syntes stadigvæk, at han skal have en sæson mere til at bevise sit værd.

Huntelaar købte vi i vinters, og jeg syntes det ville være idioti at sælge ham nu. Han havde lidt problemer med at komme igang, fik så scoret nogle kasser, og gik måske lidt ned igen. Men der er altså også en stor forskel fra et spille mod Twente, Utrecht osv. til at spille mod hold som Barcelona, Valencia, Sevilla.

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #5559: 16 Jun 2009, 14:03 »

Det er da næste idiotisk at sætte alle hollænderne til salg, efter min mening. Jeg har ikke noget imod at Drenthe og Nistelrooy forlader klubben. Drenthe har ikke leveret nogen specielt gode præstationer og det er ved at være sidste chance, hvis vi vil have penge for Nistelrooy, pga. hans alder.

Robben var en af de eneste spillere sidste år, som udfordrede modstanderne ordentligt, og selvom han til tider dribler for meget syntes jeg stadigvæk han skal blive. Ham og Cristiano på hver sin kant ville jo give mere bredde i spillet, end vi har haft i sidste sæson(bla. de kampe hvor guti stod som kant i opstillingen).

Sneijder har leveret fine præstationer, ikke så gode som i hans debutsæson, men han er stadigvæk en meget nyttig spiller at have, ikke mindst fordi han som udgangspunkt kan spille flere positioner.

Van der Vaart har godt nok spillet en ret skidt sæson, men der er jo et stykke fra HSV i tyskland til Real Madrid, og derfor skulle han først vænne sig til niveauet, taktikken osv. Han har måske ikke haft så let ved det som andre, men jeg syntes stadigvæk, at han skal have en sæson mere til at bevise sit værd.

Huntelaar købte vi i vinters, og jeg syntes det ville være idioti at sælge ham nu. Han havde lidt problemer med at komme igang, fik så scoret nogle kasser, og gik måske lidt ned igen. Men der er altså også en stor forskel fra et spille mod Twente, Utrecht osv. til at spille mod hold som Barcelona, Valencia, Sevilla.

Enig i det mest. imo SKAL vi beholde Sneijder, jeg har været stor fan af ham siden han kom til Real, og jeg kan simpelthen ikke forstå kritikken af ham, og hvorfor han skal sælges. Ja, sidste sæson havde han et fordyk, men han var meget skadet. Robben ser jeg kun skal blive, hvis vi ikke får Ribery. Drenthe har jeg ikke så meget til overs for mere, så et lån eller salg af ham. VdV, skal inkluderes i aftalen med Ribery eller bare sælges. Huntelaar.... som jeg ser det; får real en ny angriber -> sælg ham. Hvis ikke så skal han blive

Fulham FC
Førsteholdsspiller

« Svar #5560: 16 Jun 2009, 14:17 »

hm sagna er uden tvivl god og bliver uden tvivl bedere. men jeg sys nu hellere vi skal finde en central forsvar også holde ramos på backen

Jeg er helt enig!! Ramos skal simpelthen spille back, det er der han er klart bedst, hvilket vi bla. så under EM for Spanien hvor han var rigitg god. Vi skal fokusere på at få en midterforsvar om en ny venstreback. Synes snart der skal handles defensivt! der er lang tid til transfervinduet lukker, men jo længere man kommer hen jo sværere og dyrere bliver det at hente spillere.

JKJ
Gæst

« Svar #5561: 16 Jun 2009, 14:30 »

Jeg er helt enig!! Ramos skal simpelthen spille back, det er der han er klart bedst, hvilket vi bla. så under EM for Spanien hvor han var rigitg god. Vi skal fokusere på at få en midterforsvar om en ny venstreback. Synes snart der skal handles defensivt! der er lang tid til transfervinduet lukker, men jo længere man kommer hen jo sværere og dyrere bliver det at hente spillere.

Det har da indtil nu ikke holdt jer tilbage hvis der bliver krævet en høj pris  Peace

Og da i jo selv har lagt et meget højt loft for spillerkøb er der vel ikke noget at sige til at de klubber i vil hente spillere i fremover vil presse prisen lidt ekstra..
Der må man imo sige at i ligger som i selv har redt hvis i kommer til at betale overpriser for spillere fra nu af...
« Seneste Redigering: 16 Jun 2009, 14:32 af JKJ » Logged

michaelk
Landsholdsspiller

« Svar #5562: 16 Jun 2009, 14:58 »

Jeg tror stadig på, at Villa kommer til Real. Det Real Madrid er igang med at lave, er et såkaldt mediestunt. De vil ikke have prisen højere op, men de ved, at Valencia faktisk helst vil sælge Villa pågrund af deres økonomiske krise. Derfor melder Real Madrid sin interresse i Forlan istedet, for at gøre Valencia bange. David Villa vil jo helst kun til Madrid, og derfor er Valencia nok nød til at acceptere. Samtidig går Valdano ud i et program og siger de bare kan sælge Villa til Barca, for de vil ikke selv byde højere. Det ville han aldrig gøre, hvis der ikke var en mening bag det. Samtidig, tror jeg slet ikke på Barca har budt dette på Vílla. De har været ude og været nok så hellige med deres egen indkøbspolitik. Hvorfor i alverden skulle de så give Bojan, der eget produkt fra ungdomsrækkerne, som de har talt om flere år, væk til Valencia, og i stedet købe Valencias kæmpestjerne David Villa.

Hala Madrid!

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #5563: 16 Jun 2009, 15:07 »

Jeg tror stadig på, at Villa kommer til Real. Det Real Madrid er igang med at lave, er et såkaldt mediestunt. De vil ikke have prisen højere op, men de ved, at Valencia faktisk helst vil sælge Villa pågrund af deres økonomiske krise. Derfor melder Real Madrid sin interresse i Forlan istedet, for at gøre Valencia bange. David Villa vil jo helst kun til Madrid, og derfor er Valencia nok nød til at acceptere. Samtidig går Valdano ud i et program og siger de bare kan sælge Villa til Barca, for de vil ikke selv byde højere. Det ville han aldrig gøre, hvis der ikke var en mening bag det. Samtidig, tror jeg slet ikke på Barca har budt dette på Vílla. De har været ude og været nok så hellige med deres egen indkøbspolitik. Hvorfor i alverden skulle de så give Bojan, der eget produkt fra ungdomsrækkerne, som de har talt om flere år, væk til Valencia, og i stedet købe Valencias kæmpestjerne David Villa.

Bojan-rygtet er bullshit. Barcelona har tilbudt enten Eidur, Hleb eller Caceres (og der snakkes om Caceres er på en ét-årig lejeaftale) samt en pose penge. Bojan er fremtiden, og han bliver ikke solgt eller lejet ud. Smiley

michaelk
Landsholdsspiller

« Svar #5564: 16 Jun 2009, 15:12 »

Men JG, du kan da godt se, hvor meget Barca gør sig selv til grin, hvis de køber Villa, når de har udtalt sig sådan om Real Madrids indkøb?

Hala Madrid!

Sider: 1 ... 369 370 [371] 372 373 ... 664 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010