home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 17:42:26 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 575 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 331 332 [333] 334 335 ... 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 1003298 gange)
michaelk
Landsholdsspiller

Sv: Real Madrid tråd
« Svar #4980: 11 Jun 2009, 18:30 »

Det har du ret i, men tror da nok Kaka, Villa, Ronaldo og Robben skal lave pasningspillet ikke? Smiley

Hala Madrid!

-LFC-
Manager

« Svar #4981: 11 Jun 2009, 18:32 »

Der er ingen af dem der er typiske spilfordelere som Alonso. Jovist de er udemærkede pasningsspillere allesammen, men der er sgu ikke nogen af dem der har samme evne til at fordele spillet som Alonso. Tunge

Pepe
Gæst

« Svar #4982: 11 Jun 2009, 18:35 »

Dejlig nyhed! Jeg tror faktisk, at Alonso kunne gøre Real Madrid meget bedre! Det er netop den type de mangler. Lass og Diarra osv er også dygtige spillere, men Real mangler imo en klassisk spilfordeler.. Synd for jer, men jeg fryder mig Smiley

bibo123
Førsteholdsspiller

« Svar #4983: 11 Jun 2009, 18:35 »

come on real offentligør nu købet af david villa for gider ikke hører på det mere...

,,

michaelk
Landsholdsspiller

« Svar #4984: 11 Jun 2009, 18:37 »

En opstilling med en defensiv spiller som Diarra, også offensivt hedder det Ronaldo, Kaka, Robben, Villa og Higuain. Så tror jeg Alonso er glemt Smiley

Hala Madrid!

khano
Juniorspiller
**

« Svar #4985: 11 Jun 2009, 18:48 »

Der er ingen af dem der er typiske spilfordelere som Alonso. Jovist de er udemærkede pasningsspillere allesammen, men der er sgu ikke nogen af dem der har samme evne til at fordele spillet som Alonso. Tunge

Nu skal i ikke gør Alonso bedre end han er! For Blot et sæson siden ville i af med ham fordi han ikke præsterede, nu hvor han haft en god sæson er han bedre end alle andre.

Hvis Perez virkelig ville have ham, så havde han også købt ham!

------Diarra---Diarra------
Ronaldo-----kaka------Robben
-----------Villa/Higuain-----------

Det bliver højst sandsynligt denne opstilling, hvis disse spiller er at finde i madrid når vinduet lukker!

Zone 43
Manager

« Svar #4986: 11 Jun 2009, 18:53 »

Gammel nyhed, vk. Postede den selv i går. Tunge

Men hvis Cristiano og Villa kommer til, som det ser ud, så tror jeg på en af disse opstillinger:

Sneijder - Lass
Ronaldo - Kaka - Robben
Villa

Kaka - Lass
Ronaldo - Higuain - Robben
Villa

Håber sgu ikke, at Higuain sendes ned som reserve. Ubeslutsom

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

CR9
Landsholdsspiller

« Svar #4987: 11 Jun 2009, 18:54 »

Dejlig nyhed! Jeg tror faktisk, at Alonso kunne gøre Real Madrid meget bedre! Det er netop den type de mangler. Lass og Diarra osv er også dygtige spillere, men Real mangler imo en klassisk spilfordeler.. Synd for jer, men jeg fryder mig Smiley

Hvad tror du, Kaká skal bruges til?  Smiley

-LFC-
Manager

« Svar #4988: 11 Jun 2009, 19:06 »

Kaká er på ingen måde en klassisk spilfordeler i stil med Alonso. Kaká er mere bevægelig, driblestærk og generelt mere "teknisk", men en spilfordeler som Alonso bliver han sgu aldrig.

EDIT: Det kan man så diskutere om det er positivt eller negativt, men personligt foretrækker jeg Alonso. Hans pasningsspil er genialt.
« Seneste Redigering: 11 Jun 2009, 19:09 af -LFC- » Logged

-LFC-
Manager

« Svar #4989: 11 Jun 2009, 19:08 »

Nu skal i ikke gør Alonso bedre end han er! For Blot et sæson siden ville i af med ham fordi han ikke præsterede, nu hvor han haft en god sæson er han bedre end alle andre.
Hvis Perez virkelig ville have ham, så havde han også købt ham!

------Diarra---Diarra------
Ronaldo-----kaka------Robben
-----------Villa/Higuain-----------

Det bliver højst sandsynligt denne opstilling, hvis disse spiller er at finde i madrid når vinduet lukker!

Jeg ville ikke selv af med ham. Men husk på, at manden var skadet en del. Nu har han spillet én hel sæson uden at være ramt af andet end få småskader, samt han blev nomineret til årets spiller i Premier League. Rafa er dog blot fornuftig og siger nej. Smiley

FM2008
Reserveholdsspiller

« Svar #4990: 11 Jun 2009, 19:10 »

Er KAKA kant eller offensiv midt?

Pepe
Gæst

« Svar #4991: 11 Jun 2009, 19:12 »

||-Ronaldo-|| nu så jeg ikke lige dit spørgsmål, men jeg henviser til -LFC-s fine svar Wink

khano
Juniorspiller
**

« Svar #4992: 11 Jun 2009, 19:20 »

Kaká er på ingen måde en klassisk spilfordeler i stil med Alonso. Kaká er mere bevægelig, driblestærk og generelt mere "teknisk", men en spilfordeler som Alonso bliver han sgu aldrig.

EDIT: Det kan man så diskutere om det er positivt eller negativt, men personligt foretrækker jeg Alonso. Hans pasningsspil er genialt.

Så du foretrækker Álonso fremfor kaka? Jamen det også fint nok.

Alonso er rigtig fin fodboldspiller, jeg ville have foretrukket ham fremfor en af diarraerne, men ikke til den pris rafa vil have. 50 mio euro for Alonso er nu i overkanten da han sagtens kunne erhverves for det halve.

Jeg mener liverpool har nu mere brug for alonso end os, det også derfor Rafa ikke vil snakke om salg. Det første gang mig bekendt at Liverpool for alvo kan kæmpe om mesterskabet og har midlerne til at ´vinde, derfor vil det være dumt at sælge af de bærende kræfter... forståeligt nok 20 år uden mesterskab - gad vide hvad real vil gør hvis man var i liverpool situation?

ZiDaNe5
Førsteholdsspiller

« Svar #4993: 11 Jun 2009, 19:21 »

Alt kan jo ændre sig med Alonso, hvis han insistere på at skifte.

Jeg tror engang at Real har forhandlet ordenligt med Liverpool, da man har travlt med andre spillere.

Man kan jo ikke forhandle med fem spillere på engang i den virkelige fodbold verden. Det er jo ikke fm.

Sommersæsonen er jo også kun lige begyndt, der er jo hele 2 og ½ måneder tilbage til at hente spillere i.

Cesc
Gæst

« Svar #4994: 11 Jun 2009, 19:21 »

Er KAKA kant eller offensiv midt?

Hvis vi skal have mest ud af Kaká, skal han uden tvivl figurere inde på den offensive midtbaneplads, hvor han bliver holdets spilfordeler, der kan sende bolden rundt til alle spillere der er nævnt hist og her. Ronaldo skal gøre et kæmpe løbearbejde offensivt, som jeg ved at han også kan gøre, og gerne vil, hvor at de begge to så skaber ufattelig meget plads til hinanden og øvrige medspillere.

Det kunne give en henrivende offensiv, hvor at vi virkelig viser at vi er Kongeklubben.

Sider: 1 ... 331 332 [333] 334 335 ... 664 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010