home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:55:40 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
19 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 779 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 310 311 [312] 313 314 ... 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 1003701 gange)
ZaZZal
Reserveholdsspiller

Sv: Real Madrid tråd
« Svar #4665: 09 Jun 2009, 12:16 »

Jeg har stadig min tvivl med Perez' snak om hans satsning på talentudvikling, har hørt den smøre før og der blev det ikke til meget..

Real Madrid får heller ikke succes ved at købe nye stjerner i sommerpausen, hvis han køber så mange spillere vil de spillere skulle spilles ind på holdet, og da der kommer ny træner skal han også lære hele holdet at kende fra bunden, det er ikke noget man bare gør over en sommer Smiley

CR9
Landsholdsspiller

« Svar #4666: 09 Jun 2009, 12:27 »

Jeg har stadig min tvivl med Perez' snak om hans satsning på talentudvikling, har hørt den smøre før og der blev det ikke til meget..

Det er i hvert fald løgn. Mange canteranos fik chancen under Pérez i hans sidste præsidentperiode, men de var simpelthen bare ikke gode nok.

Zulue
Manager

« Svar #4667: 09 Jun 2009, 12:52 »

Men Zazzal, i Real Madrid er det noget, der skal gøres over én sommer .. det holder ikke at have 2 sæsoner i træk med fiasko for en klub som Real Madrid, og den har altså været helt gal i år, så derfor bliver Perez' nødt til at satse, og jeg tror næppe, det kommer til at gå galt. Ser David Villa som det vigtigste køb efterfulgt af Ribery - personligt ryger jeg længere og længere fra Ronaldo og tættere og tættere på Ribery -- Florentino Perez og hans merchandise-tanker er nok lidt anderledes, men jeg håber efterhånden ikke på Ronaldo mere. Ribery er ligeså god, sparker godtnok dårligere, men der har vi andre gode.

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #4668: 09 Jun 2009, 12:53 »

Det er i hvert fald løgn. Mange canteranos fik chancen under Pérez i hans sidste præsidentperiode, men de var simpelthen bare ikke gode nok.

En del af talentudvikling er vel naturligvis også, at sørge for at de udvikles godt nok Smiley mange af profilerne i La Liga (ok, ikke de største, men profilerne i små klubber) kommer fra Real Madrid, Valencia og Barcelonas overskudslager...

Ali
Reserveholdsspiller

« Svar #4669: 09 Jun 2009, 13:04 »

Perez' idé er jo bygget op om to 'galacticos' (Ronaldo og Kaka), som bliver suppleret af nogle spanske spillere (Albiol, Xabi Alonso, Silva og Villa nævnes). Jeg synes personligt, at idéen er god nok. Han skaber en stamme af spanske spillere, faktisk et overtal af spanske spillere blandt de første elleve, og så har han to verdensstjerner, som vil betyde meget økonomisk for Real Madrid.

Hvis han så henter Granero og Negedro ind til at agere backups, mens han kommer af med nogle af de dårlige hollændere, så ser det ekstra lovende ud. Real Madrid kan jo ikke sidde og vente på, at de får sig en Xavi og en Iniesta. Hellere skabe et meget stærkt hold, hvor spillere som Granero og Negredo løbende kan implementeres i.

Pepe, Marcelo og Ramos bliver, og så vil man hente Albiol - ærlig talt er ingen af de fire elitespillere. Men de kan alle blive det grundet deres alder, og igen her synes jeg, at der er perspektiver. Pepe viser til tider, hvor dygtig han er, mens Ramos jo også har haft halve gode sæsoner før. Marcelo er stadig meget ung (5-6 år yngre end Dani Alves fx) og kan udvikle sig meget endnu, og Albiol er også ret ung.

Derudover skal det pointeres, at han sidste gang begik den fejl at sælge Makélélé, hvorimod de nu står med Lassana Diarra, som imo er en af de absolut bedste på sin plads. Derudover står en anden Diarra og kan være backup, hvis han altså ikke bliver solgt. Dermed er der betydeligt større balance, end da de brugte Guti og Beckham på midten dengang.

Alt i alt vil jeg sige, at Perez har gode idéer til dette projekt.
« Seneste Redigering: 09 Jun 2009, 13:06 af Ali » Logged

ZaZZal
Reserveholdsspiller

« Svar #4670: 09 Jun 2009, 13:31 »

Ja, de fik chancen - man udvikler ikke talenter ved bare at give dem en chance, de skal have erfaring og den erfaring fik de ikke nok af i Real. Det kan ikke passe at en klub som Real igennem 2-3 år ikke kan udvikle en talent det har niveau nok til at spille på holdet, eller i det mindste spille med om en plads.

Zulue;
Ja, det skal de og det siger jeg heller ikke. Men problemet er at vi før har set dem forsøge sig med disse store indkøb, og sidst hjalp det ikke synderligt?
Jeg er enig i at Ribery vil være bedre end Ronaldo, da jeg synes hans personlighed passer bedre. Men at man går ud og køber 4-5 stjerner gør ikke at man nødvendigvis får trofæer næsten sæson, de nye spillere skal spilles ind og samtidig med en ny træner der skal lære holdet at kende

patrick J
Manager

« Svar #4671: 09 Jun 2009, 14:06 »

Hvor er det fedt med Kaka! og allerede nu tyder det på at Dvid Villa bliver den næste, hvor ville jeg dog elske det køb! Vi skuller efter sigende være enige med Valencia om en pris på 36 millioner euro og vi skulle vidst også være enige med David Villa. Handlen menes at blive en realitet i denne uge Opstemt

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Beee
Førsteholdsspiller

« Svar #4672: 09 Jun 2009, 14:15 »

hvor ville det være trist...øvv øvv.. i får jer selvfølgelig en verdensklasse angriber.. men så ham nu heller i Barcelona..
Må hellere få mig en Valencia trøje med ham på inden han smutter til real.. Smiley

motZ
Gæst

« Svar #4673: 09 Jun 2009, 14:36 »

Dejligt at Kaka handlen er bekræftet og nu kunne det da også godt se ud som om at Villa bliver den næste. Hvor kunne det bare være fantastisk!

bibo123
Førsteholdsspiller

« Svar #4674: 09 Jun 2009, 14:42 »

Han smutter ingen steder han bliver i valencia

,,

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #4675: 09 Jun 2009, 14:46 »

Han smutter ingen steder han bliver i valencia

Du kan godt droppe og tro på at vi beholder Albiol, Silva og Villa, for så bliver du godt nok slemt skuffet. Mit håb er bare at de bliver solgt til udenlandske klubber, for at se dem i en anden spansk klub ville være hårdt. Og det ville få mig til at hade spillere som jeg ellers har elsket. Peace

bibo123
Førsteholdsspiller

« Svar #4676: 09 Jun 2009, 14:47 »

Ja helst udelandske klubber real madrid er bare en fucking købeklub

,,

motZ
Gæst

« Svar #4677: 09 Jun 2009, 14:48 »

Vil hjertens gerne høre et argument for det.

bibo123
Førsteholdsspiller

« Svar #4678: 09 Jun 2009, 14:50 »

hvor mange spillere er blevet superstjerner i real udover raul og casilias Peace

,,

JKJ
Gæst

« Svar #4679: 09 Jun 2009, 14:51 »

Kan du ikke lige nævne en topklub der ikke er en købeklub?? Jeg kender nemlig ingen...

Sider: 1 ... 310 311 [312] 313 314 ... 664 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010