home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:55:40 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
19 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 752 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 305 306 [307] 308 309 ... 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 1003781 gange)
SSLazio123
Reserveholdsspiller

Sv: Real Madrid tråd
« Svar #4590: 07 Jun 2009, 22:20 »

Nu siger jeg en sidste ting og så gider jeg ikke diskutere mere, ellers må du skrive over PB!
Jeg blev på en måde "opdraget" som Brøndby fan fordi min far var det og tog mig med til deres kampe osv. det kan ikke være så svært at forstå!

Rolig Patty. Det er vel heller ikke svært at forstå hvis papa nu er af samme overbevisning på fansiden som dig.

Zone 43
Manager

« Svar #4591: 07 Jun 2009, 22:23 »

Tror ikke du skal forvente så massiv en tilstrømning fra Valencia. Hvad sker der for forsvaret ved siden af PEPE? Synes kun Albiol er kompetent nok til kongeklubben, og tror næppe han får lov at smutte fra Valencia.

Valencia kan til gengæld ende med, at skulle sælge ud af deres profiler med den økonomi, de har. Der har vidst også være noget snak om, at Albiol, Silva og Villa skulle komme til os mod Granero, Negredo og en stor pose penge. Som situtationen er i Valencia er nu, kunne det sagtens være en mulighed for dem, at sige ja til dette.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

SSLazio123
Reserveholdsspiller

« Svar #4592: 07 Jun 2009, 22:27 »

Valencia kan til gengæld ende med, at skulle sælge ud af deres profiler med den økonomi, de har. Der har vidst også være noget snak om, at Albiol, Silva og Villa skulle komme til os mod Granero, Negredo og en stor pose penge. Som situtationen er i Valencia er nu, kunne det sagtens være en mulighed for dem, at sige ja til dette.

Muligheden er da tilstede. Ligesom at Cambiasso, Zlatan og Muntari kommer til Barca. Men tror slet ikke det er en mulighed at en topklub sælger 3 af deres største profiler til en af deres største konkurrenter. Selv ikke en meget skrantende økonomi kan sikre Real de 3 spillere, og jeg tror flere klubber vil blande sig hvis det bliver tilnærmelsesvis aktuelt.

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #4593: 07 Jun 2009, 22:34 »

Muligheden er da tilstede. Ligesom at Cambiasso, Zlatan og Muntari kommer til Barca. Men tror slet ikke det er en mulighed at en topklub sælger 3 af deres største profiler til en af deres største konkurrenter. Selv ikke en meget skrantende økonomi kan sikre Real de 3 spillere, og jeg tror flere klubber vil blande sig hvis det bliver tilnærmelsesvis aktuelt.

Hvordan kan du sammenligne tre Inter-spillere med tre Valencia-spillere der spiller i en klub der er i store økonomiske problemer som Inter ikke er i nærheden af? Så nej, den mulighed er ikke ligesom at de tre Inter-spillere kommer til Barcelona!
Selvfølgelig melder andre klubber sig om profilerne, og personligt tror jeg heller ik at alle tre kommer til Real, men Real har noget de andre klubber ikke har: Penge og så nogle andre spillere (Granero og Negredo) som begge har haft gode sæsoner for deres klubber.

Vuelve la ilusión

Kongesoennen7
Landsholdsspiller

« Svar #4594: 07 Jun 2009, 22:38 »

SSLazio123:

Har du ondt i røven over et eller andet!? Hvis du hele tiden kommer med negative ting, så kan du ligeså godt skride fra vores tråd, hvor vi prøver at debattere .. Vi siger ikke vi får alle 3 fra Valencia, det bare noget vi diskuterer om, og kigger på muligheden .. og så at du kommer med sådan en sammenligning med inters spillere, dét ...

SSLazio123
Reserveholdsspiller

« Svar #4595: 07 Jun 2009, 22:57 »

Lidt ondt i røven har jeg vel. Men den med den største smerte, må vel være dig. At jeg mener i ikke får alle tre, får dig til at gå banjo;)
Tror du selv

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #4596: 07 Jun 2009, 23:07 »

Man behøver da ikke at skride fra tråden, bare fordi at man ikke er i den overbevisning som i alle er at i kan hente alle og enhver spiller..

19-18!

Kongesoennen7
Landsholdsspiller

« Svar #4597: 07 Jun 2009, 23:16 »

Han lyder jo ligefrem nedladende overfor patrick J, mens hans modargumentation med Inter-spillerne er jo ren provokation, og jeg tror ikke at jeg den eneste der tager det sådan!

SSLazio123
Reserveholdsspiller

« Svar #4598: 07 Jun 2009, 23:23 »

Nææ, det er vel meget muligt. Men det er fordi den gennemgående holdning til Real Madrid blandt jer fans hedder Galactico. Hvis ikke man kan få hvad man ikke gerne vel have, så enten passer det ikke, ellers lukker i bare øjnene og fantaserer på det utopiske

Roslev3
Reserveholdsspiller

« Svar #4599: 07 Jun 2009, 23:24 »

Han lyder jo ligefrem nedladende overfor patrick J, mens hans modargumentation med Inter-spillerne er jo ren provokation, og jeg tror ikke at jeg den eneste der tager det sådan!

Jeg bakker dig 110 % procent op. Hvis han ikke ændrer sin attitude har jeg intet til overs for ham.

SSLazio123
Reserveholdsspiller

« Svar #4600: 07 Jun 2009, 23:26 »

Jeg har intet tilovers for folk der ikke har samme holdning som mig

Kongesoennen7
Landsholdsspiller

« Svar #4601: 07 Jun 2009, 23:32 »

Gider ikke diskutere det mere herinde .. Prøv nu bare at debattere ordentligt, og komme med gode argumenter, så vil vi prøve at forsvare vores holdning. Hvis du ikke gider/kan det, så kan du ligeså godt lade være skrive inde i denne tråd.

SSLazio123
Reserveholdsspiller

« Svar #4602: 07 Jun 2009, 23:40 »

Det var dog utroligt. Hvordan kan du selv argumentere for realismen i at Villa, Albiol og Silva skifter til Madrid?

Kongesoennen7
Landsholdsspiller

« Svar #4603: 07 Jun 2009, 23:42 »

Kig tilbage på de sider, hvor vi alle har argumenteret, hvorfor de skulle komme, og hvorfor de ikke skulle komme! Wink

CR9
Landsholdsspiller

« Svar #4604: 07 Jun 2009, 23:56 »

Jeg forstår ikke, hvorfor sider, bl.a. Madridista.dk, skriver, at Kaká har bestået det obligatoriske lægetjek, når aviserne skriver, at det først sker i morgen?!

Men lad os håbe, at det bliver officielt i morgen, at Kaká skifter til Real Madrid.  Thumbs Up

Sider: 1 ... 305 306 [307] 308 309 ... 664 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010