home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:55:40 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
19 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 641 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 284 285 [286] 287 288 ... 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 1004158 gange)
motZ
Gæst

Sv: Real Madrid tråd
« Svar #4275: 26 Maj 2009, 16:19 »

Holder også med Man Utd i morgen. Har stor sympati for dem, og de spiller også noget utrolig flot fodbold i mine øjne.
Man Utd er også favoritter i mine øjne da Barca er svækket på de to backpladser.

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #4276: 26 Maj 2009, 16:27 »

Lige et spørgsmål herfra vedrørende kampen i morgen, nu hvor jeg læste denne artikel:

Hvem holder I med i morgen?

Jeg holder helt klart med Man. United, da jeg ikke kan fordrage Barcelona på nogle måder. Og nej, det vil ikke betyde noget for Real Madrid, hvis et spansk hold skulle vinde, så længe det ikke er Real Madrid.

Holder også med Man Utd i morgen. Har stor sympati for dem, og de spiller også noget utrolig flot fodbold i mine øjne.
Man Utd er også favoritter i mine øjne da Barca er svækket på de to backpladser.

Jeg vil lige erklære mig enighed med ovenstående to indlæg. Kunne ikke skrives bedre Wink

Vuelve la ilusión

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #4277: 26 Maj 2009, 16:49 »

Og nej, det vil ikke betyde noget for Real Madrid, hvis et spansk hold skulle vinde, så længe det ikke er Real Madrid.
Det vil jeg nu sige det er, da den spanske liga bliver mere attraktiv hvis et spansk hold vinder. Det er den eneste grund jeg ser til at Barca skulle vinde (som Real-Madrid fan)

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #4278: 26 Maj 2009, 16:53 »

Lige et spørgsmål herfra vedrørende kampen i morgen, nu hvor jeg læste denne artikel:

Hvem holder I med i morgen?
Latterlig artikel (ikke noget ondt mod dig), men hvordan fa**en kan de lige regne det ud?
"Ifølge en meningsmåling foretaget i hele Europa..." jeg er ikke blevet spurgt? ingen jeg kender er blevet spurgt?

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #4279: 26 Maj 2009, 17:10 »

Latterlig artikel (ikke noget ondt mod dig), men hvordan fa**en kan de lige regne det ud?
"Ifølge en meningsmåling foretaget i hele Europa..." jeg er ikke blevet spurgt? ingen jeg kender er blevet spurgt?

Det er derfor det hedder en meningsmåling! Den undersøgelse er vel ligeså latterligt som prognoser til et folketingsvalg? Jeg har aldrig hørt om nogen der er blevet spurgt om hvem de ville stemme på hvis der var folketingsvalg, men alligevel kommer man frem til et resultat der er meget tæt på et aktuelt valg.

Vuelve la ilusión

Zone 43
Manager

« Svar #4280: 26 Maj 2009, 17:17 »

Jeg giver ikke meget for sådanne stikprøver, da de vel har spurgt max. 5-10% af de europæiske borgere. Havde de spurgt hver og en, var det en anden snak.

Og Manchester må meget gerne tage pokalen igen.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #4281: 26 Maj 2009, 17:32 »

Jeg giver ikke meget for sådanne stikprøver, da de vel har spurgt max. 5-10% af de europæiske borgere. Havde de spurgt hver og en, var det en anden snak.

Og Manchester må meget gerne tage pokalen igen.

Og det er klart i bedste fald. Til folketingsvalg spørger de typisk 1000 mennesker hvilket svarer til knap 0,02 % af den danske befolkning.

Men ja, Man U må meget gerne vinde, og tror ogs de gør det.

Vuelve la ilusión

MagnusChristiansen
Førsteholdsspiller

« Svar #4282: 26 Maj 2009, 17:38 »

Og det er klart i bedste fald. Til folketingsvalg spørger de typisk 1000 mennesker hvilket svarer til knap 0,02 % af den danske befolkning.

Men ja, Man U må meget gerne vinde, og tror ogs de gør det.

Er United-fan så håber da også i den grad på United, og mener også at de har klassen til at køre den hjem. Smiley

RMFC
Ynglingespiller

« Svar #4283: 26 Maj 2009, 21:26 »

må være enig med jer der mener United vinder og selvfølgelig håber jeg da også de gør, fordi jeg heller ikke på nogen måde kan fordrage Barcelona holdet og de skal ikke vinde the trible !

Zone 43
Manager

« Svar #4284: 27 Maj 2009, 21:45 »

http://www.bold.dk/nyt/index.php?vis=101249,101228

Ribery (Og Valencia?) -> Man United
Ronaldo -> Real

Ikke utænkeligt, det vil ske..

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

CR9
Landsholdsspiller

« Svar #4285: 27 Maj 2009, 21:51 »

Det vil jeg nu sige det er, da den spanske liga bliver mere attraktiv hvis et spansk hold vinder. Det er den eneste grund jeg ser til at Barca skulle vinde (som Real-Madrid fan)

Hvorfor skulle den spanske liga - og i særdelelshed Real Madrid - blive mere attraktiv pga. det?

CR9
Landsholdsspiller

« Svar #4286: 27 Maj 2009, 22:36 »

Noget siger mig, at Florentino Pérez lover en stjernespiller inden for de kommende dage for at fjerne fokus fra Barcelonas tre titler denne sæson mest muligt.

Da de vandt mesterskabet, valgte han at offentliggøre sit kandidatur dagen efter, så aviserne kunne fokusere på det (tror jeg).

Det skulle ikke undre mig, hvis han gjorde det igen. Ribéry er mit bud. Men det er bare en gisning. Smiley

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #4287: 27 Maj 2009, 22:48 »

For mig at se er der kun en god ting ved Barcelonas sindssyge form i denne sæson med the triple, og det er den kommende præsidents ønske om at hente det sygeste Real-hold til næste sæson. Som Real-fan og -præsident kan man da umuligt bare sidde og se fodbold og satse på middelmådige spillere som Valencia og hvem der nu ellers har været bud om. Der skal handles og det håber og tror jeg også Perez er klar over.
At han annoncerer en stjernespiller i morgen skulle ikke undre mig, idet han før har gjort lignende ting. Dog kræver det lige at han skal have aftalen med spilleren først. Jeg tror også sagtens det kunne blive Ribery, selvom jeg nu håber det bliver Ronaldo i stedet (:
Og hvor er det da røvtur at være Real-fan lige pt.!

Vuelve la ilusión

motZ
Gæst

« Svar #4288: 27 Maj 2009, 22:51 »

For mig at se er der kun en god ting ved Barcelonas sindssyge form i denne sæson med the triple, og det er den kommende præsidents ønske om at hente det sygeste Real-hold til næste sæson. Som Real-fan og -præsident kan man da umuligt bare sidde og se fodbold og satse på middelmådige spillere som Valencia og hvem der nu ellers har været bud om. Der skal handles og det håber og tror jeg også Perez er klar over.
At han annoncerer en stjernespiller i morgen skulle ikke undre mig, idet han før har gjort lignende ting. Dog kræver det lige at han skal have aftalen med spilleren først. Jeg tror også sagtens det kunne blive Ribery, selvom jeg nu håber det bliver Ronaldo i stedet (:
Og hvor er det da røvtur at være Real-fan lige pt.!

Enig.. Næste år kunne det være vildt fedt hvis det var OS der stod der på toppen af skamlen, og så oven i købet når finalen næste år spilles på Bernabeu. Forhåbentlig udnytter vi det, og selv tager trofæet næste år.

Ser frem til næste sæson, hvor Perez forhåbentlig har handlet klogt ind.

michaelk
Landsholdsspiller

« Svar #4289: 27 Maj 2009, 23:01 »

Et hårdt år er heldigvis slut nu. Nu kan Barca fejrer en flot sæson, men til næste sæson vender et stærkt Real Madrid hold tilbage og forhåbentlig tager ligaen og CL på bernabeu. Der skal virkelig handles klogt ind her til sommer. Og er der en mand der kan det, så tror jeg det er Perez sammen med en, forhåbentlig, dygtig træner.

Hala Madrid!

Sider: 1 ... 284 285 [286] 287 288 ... 664 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010