home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Sep 2025, 19:55 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
19 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  1 Bruger, 669 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 265 266 [267] 268 269 ... 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 1004521 gange)
Matigol
Landsholdsspiller

Sv: Real Madrid tråd
« Svar #3990: 02 Maj 2009, 23:22 »

Please disconnect

Tror vidst det er bedst hvis du "disconnecter". Du virker frustret og vil kun komme med negative kommentare, og du kan tydeligvis ikke styre dig, hvis vi skriver noget du ikke er enig med.

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #3991: 02 Maj 2009, 23:46 »

Tror vidst det er bedst hvis du "disconnecter". Du virker frustret og vil kun komme med negative kommentare, og du kan tydeligvis ikke styre dig, hvis vi skriver noget du ikke er enig med.
Okay, hvad har jeg ikke været enig med nogen i ? Kun en spade der siger madrid har købt 7 spillere, hvilket de tydeligvis ikke har.

AFC
Manager

« Svar #3992: 03 Maj 2009, 13:11 »

Præstationen igår skal bare glemmes hurtigst muligt. Selvom jeg ikke så kampen, hørte jeg fra personlige kilder at vores forsvar spillede af lort.

Men man må tage hatten af for Barca at deres målmaskine Messi, Henry og Eto kan præstere så gode forme på flere kampe. De løber med guldet i år, må vi erkende, og vi må bare vinde næste år!

mathiasaalb
Juniorspiller
**

« Svar #3993: 03 Maj 2009, 13:25 »

Som neutral fan mht. Barcelona og Real Madrid med et objektivt synspunkt vil jeg gerne tilkendegive, at Barcelona spillede helt fantastisk. Til sidst så det virkeligt bare ud som om, at Reals forsvar ikke gad mere. Barcelona spillede bare bolden, og 1,2,3, så var de inde på skudhold med Casillas, som var manden der gjorde, at Real ikke tabte større.

Hvis man har Alzheimers, kan man så opleve dejavu? Hvis OL blev afholdt i bronzealderen, var der så ingen medaljer til 1. og 2.-pladsen? Hvis man har klaustrofobi, kan man så godt være skabsbøsse?

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #3994: 03 Maj 2009, 13:43 »

Og nu står vi så over for det problem igen, at vores spillere ikke er gode nok og vi køber et halv nyt hold. Jeg håber bare det bliver nogle bedre spillere i år end sidste år. For mig har disse spillere ikke "klassen": Heinze (...), Salgado (for langsom), Cannavaro (bliver også solgt), Drenthe (måske lånes ud), gago (laver så mange fejl), VdV (...), Javi Garcia (synes ikke han er god nok), Faubert (skal ikke købes), Saviola (...). Men her har vi så problemet: bliver alle dem skiftet ud, så tager det lang tid at få spillet de nye sammen, og så sker det samme næste år.

AFC
Manager

« Svar #3995: 03 Maj 2009, 13:45 »

Enig med dig Schytte. På Gago's plads, kunne vi hente Xabi Alonso som har været rygtet til os og på en Heinzes plads, kunne en Lahm eller Maicon snildt hentes.

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #3996: 03 Maj 2009, 14:07 »

Enig med dig Schytte. På Gago's plads, kunne vi hente Xabi Alonso som har været rygtet til os og på en Heinzes plads, kunne en Lahm eller Maicon snildt hentes.

Jeg synes nu ikke bestemt det var Heinze der blev udstillet i går. Ja faktisk var han ikke den der spillede dårligst som han havde tendens til før hans skade. Desuden er vi i den situation hvor der simpelthen ikke findes videre gode venstrebacks der er mulige at hente. Lahm synes jeg ikke er en skid bedre end Heinze, og så vidt jeg ved spiller Maicon da vist højreback?

Vuelve la ilusión

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #3997: 03 Maj 2009, 14:11 »

Jeg synes nu ikke bestemt det var Heinze der blev udstillet i går. Ja faktisk var han ikke den der spillede dårligst som han havde tendens til før hans skade. Desuden er vi i den situation hvor der simpelthen ikke findes videre gode venstrebacks der er mulige at hente. Lahm synes jeg ikke er en skid bedre end Heinze, og så vidt jeg ved spiller Maicon da vist højreback?
Jeg synes bare ikke rigtigt Heinze passer ind på Real-Madrids hold. Og selvom han ikke var den dårligste i går, så synes jeg stadig han laver mange fejl :/

-LFC-
Manager

« Svar #3998: 03 Maj 2009, 14:22 »

I kommer til at betale kassen for Xabi Alonso, hvis i skal have ham efter den sæson han har leveret i Liverpool.. Tunge

Og Maicon er højreback..

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #3999: 03 Maj 2009, 14:23 »

Det kan der så godt være noget om. Jeg synes dog vi skal huske at vi med stor sandsynlighed får en ny træner til næste sæson da, så vidt jeg ved, ingen af præsidentkandidater ne har Juande Ramos som deres trænevalg. Og med en ny træner følger måske lidt en ny spillestil også.
Desuden synes jeg faktisk ikke han har været så dårlig igen, selvom jeg sikkert har udtalt mig om det modsatte omkring jul, hvor han kostede lidt point med nogle alt for afgørende hjerneblødninger. Men jeg synes ikke venstrebacken er det svageste punkt lige pt. Derimod ligner vores midterforsvar jo noget et danst serie 5-hold kunne have spillet sig igennem, og det kan simpelthen ikke passe at et hold af Real Madrids kaliber lukker 6 mål ind på hjemmebane.

Vuelve la ilusión

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #4000: 03 Maj 2009, 14:24 »

I kommer til at betale kassen for Xabi Alonso, hvis i skal have ham efter den sæson han har leveret i Liverpool.. Tunge

Og Maicon er højreback..

Skulle det være et problem? Wink

Vuelve la ilusión

-LFC-
Manager

« Svar #4001: 03 Maj 2009, 14:27 »

Skulle det være et problem? Wink
Ja. Tunge For spørgsmålet er om i er villige til det, hvis i stadig skal have Ronaldo.

Jeg tror heller ikke selv, at Xabi har lyst til at gå et trin ned i sin karriere, allerede nu. Opstemt

DavidMadsen
Manager

« Svar #4002: 03 Maj 2009, 14:43 »

Ja. Tunge For spørgsmålet er om i er villige til det, hvis i stadig skal have Ronaldo.

Jeg tror heller ikke selv, at Xabi har lyst til at gå et trin ned i sin karriere, allerede nu. Opstemt
Ronaldo har lige skudt rygterne ned idag, og sagt at han fokuserer på Manchester, samt et skifte til sommer er udelukket Smiley

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #4003: 03 Maj 2009, 14:44 »

At han siger det behøver ikke at betyde noget. Kan sagtens bare være et trick for at få opmærksomheden fra skiftet væk. Wink

GhettoKlinac
Gæst

« Svar #4004: 03 Maj 2009, 14:46 »

Åhh den var ond  Cool Peace

Sider: 1 ... 265 266 [267] 268 269 ... 664 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010