home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Sep 2025, 19:55 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
19 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  2 Brugere, 759 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 260 261 [262] 263 264 ... 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 1004629 gange)
Schytte
Landsholdsspiller

Sv: Real Madrid tråd
« Svar #3915: 26 Apr 2009, 21:20 »

Som jeg skrev til en barca-fan, som var sur over at "real madrid ikke spiller overlegent hver kamp": Real har 7 spillere ude, 4 af dem er normalt i start 11'eren... Vores bedste og farligste spiller i Robben, den bedste offensive midtbanespiller i Sneijder, vores stærkeste forsvarsspiller Pepe, og bomberen Nistelrooy. Kan Barca vinde overlegent hver kamp uden messi, iniesta, puyol og eto?

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #3916: 26 Apr 2009, 21:29 »

Jeg er klart mere til følgende opstilling.

Casillas
Ramos - Metzelder - Cannavaro - Torres
Lass - Gago
Higuaín - Guti - Marcelo
Huntelaar

Casillas
Ramos - Metz - Canna - Torres
Lass
Drenthe - Guti - Marcelo
HIGUAIN - Huntelaar

Tror desværre bare ikke, at vi kan skrabe en sejr hjem i morgen Skuffet

SHAME ON YOU!! Man kan ikke kalde sig Real-fans og så smide Raul på bænken! Håber i har fået jer en lærestreg Wink

Vuelve la ilusión

AFC
Manager

« Svar #3917: 26 Apr 2009, 21:30 »

Sådan RAUL! Han er kongen over dem alle. Og godt med en sejr så vi kan presse Barca lidt mere, eftersom de fik 2-2 mod Valencia og tabte point.

Thumbs Up

Mikkellas
Gæst

« Svar #3918: 26 Apr 2009, 21:33 »

Hvor var det dejligt, at i endnu en gang mindsker forspringen til Barcelona i toppen. Jeg håber, at i tager jeg sammen og tæsker Barcelona med 3-0 i næste uge, så i er bedre indbyrdes Thumbs Up

Ali
Reserveholdsspiller

« Svar #3919: 26 Apr 2009, 21:39 »

Real Madrid skal stadig møde Barca, Villareal og Valencia. Jeg er ikke bekymret.

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #3920: 26 Apr 2009, 21:39 »

SHAME ON YOU!! Man kan ikke kalde sig Real-fans og så smide Raul på bænken! Håber i har fået jer en lærestreg Wink
Kæft med det der. INGEN havde troet han overhovedet kom til at score... og da slet ikke 3 mål, udfra hans seneste præstationer. Ikke forstået at jeg har noget imod ham, jeg synes bare ikke han har hurtigheden mere. Men det er jo lidt svært at kritisere ham nu

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #3921: 26 Apr 2009, 21:40 »

Real Madrid skal stadig møde Barca, Villareal og Valencia. Jeg er ikke bekymret.
Og det skal vi vide fordi...?

Szczesny
Manager

« Svar #3922: 26 Apr 2009, 21:49 »

Kæft med det der. INGEN havde troet han overhovedet kom til at score... og da slet ikke 3 mål, udfra hans seneste præstationer. Ikke forstået at jeg har noget imod ham, jeg synes bare ikke han har hurtigheden mere. Men det er jo lidt svært at kritisere ham nu

Som du dog kan tale for alle. Jeg tror nu på at han kan score hver gang, og den kommentator jeg havde blev ved med at nævne at The Captain sagtens kunne score ud af ingenting Wink

Fint?

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #3923: 26 Apr 2009, 21:55 »

Okay det tager jeg tilbage. Udfra de seneste kampe Raul har spillet har JEG ikke troet, at han kunne score i dag. Og til Ali, jo du er bekymret, ellers ville du ikke skrive det der.

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #3924: 26 Apr 2009, 21:56 »

Easy tiger...
Jeg mener bare at som Real-fan burde man vide at Raul er en uhyre vigtig spiller for Real ligegyldigt hvordan hans seneste præstationer har været. Og det viste han også i dag i en meget svær kamp. Men der skal da ikke meget til at få folk oppe at køre herinde, og det er endda på trods af en sejr.

Vuelve la ilusión

CR9
Landsholdsspiller

« Svar #3925: 26 Apr 2009, 21:57 »

Verdensklasse af Raúl! Opstemt

Næste kamp er imod Barcelona, og derefter har vi to udekampe imod Valencia og Villarreal, så det ser stadig uhyre svært ud, omend alt kan ske.

Yessir
Manager

« Svar #3926: 26 Apr 2009, 22:03 »

Til alle jer Real-fans der ville ha Raul på bænken inden dette opgør: SHAME ON YOU!!

Enig! Man kender tydeligvis ikke Rauls betydning for Real Madrid, hvis man nogensinde ønsker den mand på bænken!

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #3927: 26 Apr 2009, 22:08 »

Easy tiger...
Jeg mener bare at som Real-fan burde man vide at Raul er en uhyre vigtig spiller for Real ligegyldigt hvordan hans seneste præstationer har været. Og det viste han også i dag i en meget svær kamp. Men der skal da ikke meget til at få folk oppe at køre herinde, og det er endda på trods af en sejr.
Ye, sry... Ville ikke lyde spor sur Opstemt Glemte lige en glad smiley Wink. Men det er rigtigt nok. Han har os en kæmpe indflydelse på spillerne på banen. Det er bare lidt frustrerende nogle gange, at han ikke kan løbe fra nogen Opstemt Men han viste jo os i dag, hans skillzzz er helt i top endnu Peace

Zone 43
Manager

« Svar #3928: 27 Apr 2009, 12:31 »

Har lige set målene på et YouTube klip, og hold da fast, hvor er det dårligt forsvarsspil ved de to Sevilla scoringer. Til gengæld var Raúls anden scoring af høj, høj klasse.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #3929: 27 Apr 2009, 22:24 »

http://goal.com/en/news/12/spain/2009/04/27/1232750/la-liga-team-of-the-week-round-32
Det varmer! Smiley
Og hvor er det dejligt at se Lass fast mand på det hold der.

Sider: 1 ... 260 261 [262] 263 264 ... 664 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010