home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 960 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 190 191 [192] 193 194 ... 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 1002332 gange)
vondracek
Gæst

Sv: Real Madrid tråd
« Svar #2865: 14 Dec 2008, 20:52 »

HEHE.. du har jo misforstået mig Wink Jeg skrev at Barca så bedre ud i tidligere kampe, fordi de mødte mindre modstand end de gjorde i kampen mod Real Madrid Wink

Forstår stadig ikke din pointe. De har mødt stort set samme modstand, og Barcelona spillede da en ganske god kamp i går aftes. Deres niveau var da på ingen måder under det vi har set tidligere på sæsonen? Det, der dog forhindrede Barca i at score, var at I valgte at fokuserer meget på at forsvare det ene point. Det blev gjort på den mest røvsyge måde jeg længe har set, men effektivt var det dog.

Spillet flød som sædvanligt, men det er svært at skabe chancer, når samtlige af modstanderens spiller står på egen banehalvdel. Dette er selvfølgelig med til at ændre kampens forløb lige meget hvordan en formkurve ser ud.

Szczesny
Manager

« Svar #2866: 14 Dec 2008, 21:06 »

Jeg holder så på at barcelona har spillet bedre tidligere i sæsonen, end de gjorde igår. Pga at modstanden igår var stærkere end i tidligere kampe.

Du kan spille nok så pænt, men det er jo stadig ikke godt nok, hvis du ikke skaber chancer. At Real så ikke er jubeloptimister, som alle de andre, og står dybere i banen, gør vel blot at Barcelona får mere modstand, som jeg pointerer.

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

FKL94
Gæst

« Svar #2867: 14 Dec 2008, 21:16 »

Det har du ret i.

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #2868: 14 Dec 2008, 22:27 »

Dette er én af de vigtigste faktorer ud af de mange i fodbold, som er med til at sikre at man vinder en kamp. Kan man ikke score på ens chancer, så burde man vel heller ikke vinde. Så det du sidder og skriver, er at sejren var fortjent til Barca, idet de udnyttede deres chancer, hvilket Real ikke formåede at gøre.

Det svar her kommer ret sent, men vil meget gerne svare.

Ja det er præcis det jeg siger. Sejren til Barca var fuld fortjent, og det skal da også vinde en kamp mod et halvsløjt Real-hold. Jeg mener at hvis vores to ret store chancer tilfaldt Robben og Sneijder i stedet for Drenthe og Palanca, så kunne vi ha scoret på dem. Og så så meget andet offensivt. Jeg mener altså det er skadernes skyld vi ikke formåede at presse offensivt og score på de få chancer vi havde.

Vuelve la ilusión

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #2869: 14 Dec 2008, 22:39 »

Om hvor vidt Messi var med på Bernabeu da vi tævede jer 4-1, beviser det her billede det så ikke? Vi er enige om at det her er fra lige før kampen hvor Barca-spillerne klappede Real på banen fordi de havde vundet mesterskabet? Og er vi enige om at det er Messi der står med nummer 19 aller forrest til venstre?

Vuelve la ilusión

bacigo
Ynglingespiller

« Svar #2870: 14 Dec 2008, 23:20 »

Først - Ja casillas er rigtig rigtig god, men valdes er altså den målmand der har luk
ket makant færrest mål ind i år. Måske det bare mig der tænker lidt skævt, men troed det handlede om det og ikke hvor heldig man er med at kaste sig til den rigtig side af målet eller hvor dum man er ved at løbe ud over sidelinjen  >:DHAHA.

second - lad os sige barce havde manglet NOGENLUNDE  det samme som jer.

Maquez for Pique - ville ikke gøre skade.
Abidal for Silvinho - måske en lille svækkelse, men han spillede god mod shaktar.
Gudjohnsen for Basquets  - havde fakisk fortrukket dette.
YAYA for keita - lige gode, måske er keita lidt mere målfarlig
Messi for Hleb - STOR svækkelse, men slet ikke sammenlignligt med palancia  Opstemt og så var hleb jo en stor stjerne i arsenal. og messi er nok 2 niveuer bedre en robben.
Eto for Bojan - Eto er god kørende, men er ikke i tvivl om at bojan kunne spille næsten ligeså godt hvis han fik cancen.

plus vi mangler inesta som er MEGET vigtig..
med dette hold ville brce stadig være langt særkere end madrid. Hvilket viser at madrid bare har en for smal trup, medmindre man vil ligge smmen med hold som ikke spiller europæisk. Real madrid er endda ude af pokal urneringen og spiller kun 2 urningere, alligevel falder de som fluer.. og hey, vis mn ikke kan klare lidt skader, hvad er så ideen i at købe robben... Djævel.

tredje ting, har Real M stadig nogen selv avlet talentmasse eller er de forsvundet...  Hævet Øjenbryn seriøst +

peace love and you know...  Huh

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #2871: 14 Dec 2008, 23:31 »

Bacigo, med det hold ville barca være meget bedre end det, som Real madrid stillede med i går. Men hvis Real havde Nistelrooy i angrebet, Pepe og Marcelo i forsvaret og Diarra og Robben på midtbanen ville der ikke være den store forskel. Men ja truppen er meget smal, men hvem havde regnet med, at vi skulle få 6-7 skader og "mange" røde kort.

"tredje ting, har Real M stadig nogen selv avlet talentmasse eller er de forsvundet..." Hvem havde Barca anden end Busquets som de selv har "avlet"? Men om de stadig har nogen, tja Raul, Guti, Javi Garcia, (De la Red), Palanca og Casillas, men de er jo ikke lige så gode som dem barca har "avlet" 
« Seneste Redigering: 14 Dec 2008, 23:35 af Schytte » Logged

bacigo
Ynglingespiller

« Svar #2872: 14 Dec 2008, 23:36 »

Bacigo, med det hold ville barca være meget bedre end det, som Real madrid stillede med i går. Men hvis Real havde Nistelrooy i angrebet, Pepe og Marcelo i forsvaret og Diarra og Robben på midtbanen ville der ikke være den store forskel. Men ja truppen er meget smal, men hvem havde regnet med, at vi skulle få 6-7 skader og "mange" røde kort.

"tredje ting, har Real M stadig nogen selv avlet talentmasse eller er de forsvundet..." Hvem havde Barca anden end Busquets som de selv har "avlet"? Men om de stadig har nogen, tja Raul og Casillas, men de er jo ikke lige så gode som dem barca har "avlet" 

Det jo det der min pointe, barca's anden kæde er mege bedre end madrids..
hvis Raul og cassilas stadig er tALenter så bliver skal de sku en dag nok blive lige så gode som barca's avlede  Wink

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #2873: 14 Dec 2008, 23:41 »

Misforstod lige, troede du mente nogen der bare selv var avlet... men de er da stadig unge og smukke Opstemt især raul, han er jo først i tyverne, eller Wink?? Peace

Ali
Reserveholdsspiller

« Svar #2874: 15 Dec 2008, 00:50 »

Det svar her kommer ret sent, men vil meget gerne svare.

Ja det er præcis det jeg siger. Sejren til Barca var fuld fortjent, og det skal da også vinde en kamp mod et halvsløjt Real-hold. Jeg mener at hvis vores to ret store chancer tilfaldt Robben og Sneijder i stedet for Drenthe og Palanca, så kunne vi ha scoret på dem. Og så så meget andet offensivt. Jeg mener altså det er skadernes skyld vi ikke formåede at presse offensivt og score på de få chancer vi havde.

Men omvendt ville Robben og Sneijder betyde mindre defensiv. Jeg havde personligt foretrukket at alle stjernerne fra begge hold, da det ville give en langt bedre kamp, men man kan kun slå, hvad der er foran en, og i går var det et skadet Real Madrid hold.

motZ
Gæst

« Svar #2875: 15 Dec 2008, 16:48 »

Diarra meldes på vej til Real Madrid

Det er her Lassana Diarra der menes at være på vej til Real Madrid for at afløse Mahamadou Diarra, som også er ude resten af sæsonen.

AFC
Gæst

« Svar #2876: 15 Dec 2008, 16:49 »

Ja, bar kom med ham så vi kan få Guti væk fra den midtbane.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #2877: 15 Dec 2008, 16:51 »

Det jo det der min pointe, barca's anden kæde er mege bedre end madrids..
hvis Raul og cassilas stadig er tALenter så bliver skal de sku en dag nok blive lige så gode som barca's avlede  Wink

Hovhov. Det vil jeg nu ikke mene, skønt jeg ikke er Madrid fan. Hvad tror du der ville ske, hvis Puyol, Alves, Xavi, Iniesta - som godt nok er skadet - Bojan og Messi var skadede? Nej, jeg mener nu faktisk, at Real Madrid har en bredere trup, end netop Barcelona. 

CR9
Landsholdsspiller

« Svar #2878: 15 Dec 2008, 16:58 »

http://www.as.com/futbol/articulo/benzema-quiero-jugar-real-madrid/dasftb/20081215dasdasftb_19/Tes

Ærgerligt at man købte Huntelaar!!!!!! Umiddelbart kan jeg ikke se, at vi har plads til ham til sommer, medmindre man skiller sig af med Nistelrooy, og det gør man selvfølgelig ikke. Saviola ryger 100 % og tak for det.

Men så har vi alligevel Nistelrooy, Raúl, Huntelaar, Higuaín og Bueno.

Zone 43
Manager

« Svar #2879: 15 Dec 2008, 17:11 »

http://www.onside.dk/node/22881

Det må være en and, ellers er der et eller andet helt galt.. Der må sguda findes bedre forsvarsspillere end ham..

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Sider: 1 ... 190 191 [192] 193 194 ... 664 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010