Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
15 Sep 2025, 17:42
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41
Balslev
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03
Nodiem
Blogs
Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37
Eraticator
Omklædning...
Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere:
23171
0 Brugere, 827 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
Brendansow
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Real Madrid tråd
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
186
187
[
188
]
189
190
...
664
Forfatter
Emne: Real Madrid tråd (Læst 1002146 gange)
Kezman
Landsholdsspiller
Sv: Real Madrid tråd
«
Svar #2805:
14 Dec 2008, 00:06 »
ja klar de må da havde gjort ondt nogen af dem men ... casillas trak så ogsså tiden groft ud ved frispark hehe . men han stod fandme konge godt
maaahhh-h-h-h
Schytte
Landsholdsspiller
«
Svar #2806:
14 Dec 2008, 13:06 »
Kampen viser vel bare, at vi mangler dybde i holdet.... og en bedre lægestab...
Schytte
Landsholdsspiller
«
Svar #2807:
14 Dec 2008, 13:18 »
Hvor er jeg træt af at høre alle de arrogante barca-fans på diverse sider kommentere om kampen, at de er meget bedre end madrid, barca er meget bedre, barca er verdens bedste osv. Ja det er fandme flot, at barca kan vinde 2-0 på hjemmebane mod et real madrid hold med 7 skader, et forsvar hvor kun to spiller på deres normale pladser (cannavaro og salgado), og den ene kan ikke løbe med en snegl. Der var en debutant, og man havde ikke den farligste spiller med. Kunne uden tvivl se en helt anden kamp hvis man havde Robben, Pepe, Nistelrooy, Diarra og Sneijder (hele kampen) med. Så jeg var absolut ikke imponeret af barca i går. Da jeg så opstillingen, var jeg sikker på vi lukkede 4-5 mål ind med Metz og Salgado i forsvaret.
TottenhamHotspur
Gæst
«
Svar #2808:
14 Dec 2008, 13:31 »
Citat af: Schytte 14 Dec 2008, 13:18
Hvor er jeg træt af at høre alle de arrogante barca-fans på diverse sider kommentere om kampen, at de er meget bedre end madrid, barca er meget bedre, barca er verdens bedste osv. Ja det er fandme flot, at barca kan vinde 2-0 på hjemmebane mod et real madrid hold med 7 skader, et forsvar hvor kun to spiller på deres normale pladser (cannavaro og salgado), og den ene kan ikke løbe med en snegl. Der var en debutant, og man havde ikke den farligste spiller med. Kunne uden tvivl se en helt anden kamp hvis man havde Robben, Pepe, Nistelrooy, Diarra og Sneijder (hele kampen) med. Så jeg var absolut ikke imponeret af barca i går. Da jeg så opstillingen, var jeg sikker på vi lukkede 4-5 mål ind med Metz og Salgado i forsvaret.
Jeg synes nu alligevel ikke der er meget negativt at sige om Metzelders kamp igår. Han spillede stabilt og havde flere vigtige indgreb, hvor han fik stoppet nogle farlige bolde. Til tider lignede det måske lidt held, men kan han komme ordentligt igang i Real, så kan han da blive meget vigtig i Pepes fravær!
Salgado derimod så alt andet end godt ud! Han var jo helt ude af stand til at følge med Henry, og så generelt meget usikker ud. Og så sætter han vel punktum for en dårlig indsats ved det meget klodsede straffe.. Han er bare ikke god nok til Real Madrid.
bennybenny
Reserveholdsspiller
«
Svar #2809:
14 Dec 2008, 13:35 »
Jeg vil også sige at jeg egentlig også var imponeret over Metzelder igår. Han pillede altså mange gange Messi, hvor han prøvede at komme forbi.
Men ja, du har ret i at Salgado er simpelthen bare blevet for gammel og grå. Han kan intet mere. Han er usikker, langsom osv.. Ville enorm gerne have set den kamp, med en sneijder i topform, robben, nistelrooy og Pepe..
Fc Bayern - Stern des Südens
knudsen_0
Landsholdsspiller
«
Svar #2810:
14 Dec 2008, 14:33 »
Citat af: Schytte 14 Dec 2008, 13:18
JA TAK! For helved hvor har jeg ogs hørt på det mange gange, og vil give dig fuldstændigt ret i at det er imponerende Barca kunne vinde en smal sejr over Real Madrid B.
Metzelder og Salgado som jeg ellers var nervøse ved spillede langt over evne, og spillede begge en flot kamp, men selvom de gjorde det, ville det så ikke være gået bedre med de stærkeste folk på de pladser?
Og selvom Palanca spillede en flot kamp som debutant, så er jeg sikker på en Sneijder ville ha gjort det endnu bedre. Og havde det været Robben der fik friløberen i stedet for Drenthe, ja så havde det nok set helt anerledes ud.
Til alle selvsikre Barcelona-fans siger jeg bare: Vi glæder os til opgøret på Bernabeu, hvor vi har en (nogenlunde) skadesfri trup!
Vuelve la ilusión
JosepGuardiola
Gæst
«
Svar #2811:
14 Dec 2008, 14:45 »
Reserver eller ej - jeres trup var stadig sammensat af spillere, hvis værdi langt overgår de flestes i La Liga - og lad nu være med at tro, at Robben havde reddet kampen for jer.. Det havde han ikke.
Havde I haft de rigtige spillere med, havde I blot spillet mere offensiv: og skabt mere plads for Barcelonas angribere.
Og ja.. det er flot, at Barcelona slår Real Madrid B - det er flot, at Barcelona efter blot 15 spillerunder er 12 point foran Real Madrid. Det er flot, at dobbeltmoralen i den grad hersker hos jer.
"jeg er træt af arrogante barca-fans bla bla bla" - Gennemlæs jeres egen indlæg.
En ting er at I mangler "alle" jeres profiler.. En anden ting er at I tror, at jeres defensiv havde været lige så god, hvis de havde været med: det havde den ikke. Real satte sig ned i feltet, og forsøgte at stoppe Barcelonas defensiv: dette gjorde I flot, men havde I haft flere offensive krafter med, er jeg ikke et sekund i tvivl om, at jeres defensiv havde været lige så meget på glatis, som den ofte er
«
Seneste Redigering: 14 Dec 2008, 14:47 af JosepGuardiola
»
Chelidze90
Ynglingespiller
«
Svar #2812:
14 Dec 2008, 14:49 »
Kan kun være enig med JG.
Spil offensivt næste gang og bliv gennemslagtet. Eller forsvar og tab med ære. Vælg selv.
- fordi jeg kan.
"Sådan undgår du trænerfyring i Madrid: Vind ikke mesterskabet!
Af: Del Bosque, Capello og Schuster"
knudsen_0
Landsholdsspiller
«
Svar #2813:
14 Dec 2008, 14:51 »
Citat af: JosepGuardiola 14 Dec 2008, 14:45
Reserver eller ej - jeres trup var stadig sammensat af spillere, hvis værdi langt overgår de flestes i La Liga - og lad nu være med at tro, at Robben havde reddet kampen for jer.. Det havde han ikke.
Havde I haft de rigtige spillere med, havde I blot spillet mere offensiv: og skabt mere plads for Barcelonas angribere.
Og ja.. det er flot, at Barcelona slår Real Madrid B - det er flot, at Barcelona efter blot 15 spillerunder er 12 point foran Real Madrid. Det er flot, at dobbeltmoralen i den grad hersker hos jer.
"jeg er træt af arrogante barca-fans bla bla bla" - Gennemlæs jeres egen indlæg.
En ting er at I mangler "alle" jeres profiler.. En anden ting er at I tror, at jeres defensiv havde været lige så god, hvis de havde været med: det havde den ikke. Real satte sig ned i feltet, og forsøgte at stoppe Barcelonas defensiv: dette gjorde I flot, men havde I haft flere offensive krafter med, er jeg ikke et sekund i tvivl om, at jeres defensiv havde været lige så meget på glatis, som den ofte er
Og hvordan får det opklaret?! Det her er Real Madrid-tråden, så lad os nu whine over hvad der kunne have givet os en andet resultat. Så kan i juble inde i Barcelona-tråden.
Men jeg gentager gerne mig selv: Glæd jer til i møder et skadesfri Real-mandskab på Bernabeu næste gang. Når et B-hold kan holde jer sådan fra chancer på Camp Nou er jeg ikke i tvivl om hva et A-mandskab kan på Bernabeu!
Vuelve la ilusión
JosepGuardiola
Gæst
«
Svar #2814:
14 Dec 2008, 14:58 »
knudsen_0: debatforum..? siger det dig noget?
Når en eller anden fætter starter med "Hvor er jeg træt af at høre alle de arrogante barca-fans på diverse sider kommentere om kampen" - og du derefter giver ham ret.. forventer du så virkelig, at denne tråd kun er forbeholdt Real fans?
Szczesny
Manager
«
Svar #2815:
14 Dec 2008, 15:07 »
En kamp der på en anden dag kunne være endt anderledes, men det gjorde den nu engang ikke. At Real Madrid stiller med en del reserver er der da ingen tvivl om, og man spiller nu engang på de præmisser som man har. Når størstedelen af ens offensiv er ude, så spiller man jo ikke 4-4-2 med to kanter, der ikke kender returløb, det siger lidt sig selv. Jeg synes at Real gjorde det rigtig flot igår og havde stor ære af kampen.
Havde Real Madrid stillet i en mere offensiv udgave med start-elleveren klar, så havde Barcelona nok heller ikke haft bolden så meget/så mange muligheder for at kreere chancer, som de havde igår - men det synes ikke at komme i overvejelse blandt nogle af barcelona-fansne.
Jeg synes egentlig at det var en fin kamp og den viste at når de skal, så kan reserverne godt 'steppe op', hvis så bare de gjorde det hver gang!
Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika
knudsen_0
Landsholdsspiller
«
Svar #2816:
14 Dec 2008, 15:12 »
Citat af: JosepGuardiola 14 Dec 2008, 14:58
knudsen_0: debatforum..? siger det dig noget?
Når en eller anden fætter starter med "Hvor er jeg træt af at høre alle de arrogante barca-fans på diverse sider kommentere om kampen" - og du derefter giver ham ret.. forventer du så virkelig, at denne tråd kun er forbeholdt Real fans?
Jeg skrev bare vi måtte ha lov til at whine. Det er da klart vi er bitre over et nederlag, når vi egentlig følte det var skadernes skyld. Og så må vi vel have lov til at whine? Ligesom i sikkert også havde fundet undskyldninger for hvis i nu ikke skulle få jeres mere eller mindre heldige 1-0-mål.
Desuden tror jeg heller ikke at vi ville have stillet mere offensivt hvis vi kunne. Drenthe ud med Robben, Palanca ud med Sneijder, Diarra ud med Gago og så de rigtige folk i forsvaret. Vi havde ikke nedprioteret defensiven, vi havde derimod bare været mere farlige i offensiven.
Vuelve la ilusión
JosepGuardiola
Gæst
«
Svar #2817:
14 Dec 2008, 15:17 »
knudsen_0: det jeg mener, er at real pakkede sig.. dette tror jeg slet ikke de havde gjort i samme stil, hvis RvN og co. havde været klar, og derved havde defensiven været svækket.
knudsen_0
Landsholdsspiller
«
Svar #2818:
14 Dec 2008, 15:30 »
Citat af: JosepGuardiola 14 Dec 2008, 15:17
knudsen_0: det jeg mener, er at real pakkede sig.. dette tror jeg slet ikke de havde gjort i samme stil, hvis RvN og co. havde været klar, og derved havde defensiven været svækket.
Ja, og det jeg skriver er at vi havde stillet med samme defensive niveau som ellers. Vi kom bare til at pakke os fordi vores offensiv ikke var gode nok til at holde på bolden. Og når modstanderen har 70% boldbesiddelse, så pakker man sig helt naturligt.
Vuelve la ilusión
Ali
Reserveholdsspiller
«
Svar #2819:
14 Dec 2008, 16:32 »
Det var sgu en skam, at Real Madrid havde så mange skader. Et rigtigt opgør ville være med alle stjerner. Men jeg vil osse lige pointere, at vi manglede Iniesta, hvilket betød uduelige Henry spillede.
Hvis Madrid havde haft stjernerne med, så ville vi se en langt mere spændende kamp, da Real Madrid unægteligt ville efterlade mere plads. Derudover ville de offensivt kunne bidrage med noget, imodsætning til i går, hvor Real Madrid var direkte pinlige offensivt.
Kampen er slut, og jeres sæson er højst sandsynligvis osse helt lost. Desperationskøb i januar er en dårlig idé, da det vil besværliggøre de rigtige transfers til sommer. Good luck, you'll need it
Sider:
1
...
186
187
[
188
]
189
190
...
664
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »