home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  1 Bruger, 706 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 162 163 [164] 165 166 ... 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 1001318 gange)
DavidMadsen
Manager

Sv: Real Madrid tråd
« Svar #2445: 02 Dec 2008, 22:10 »

Piv piv, havde lige regnet med at han havde røget til Esbjerg..
Spøg til side. Der bliver spændende og se, om han kan følge med i Spanien.

Zone 43
Manager

« Svar #2446: 02 Dec 2008, 22:14 »

Köln eller Real Madrid, skulle i følge rygterne, være efter ham.

Jeg må have misset det rygte, der sender ham til os.. Tbh kan jeg ikke se, hvad vi bruge ham til med dagens køb, med mindre han kan omskoles til fløj. Dertil har han spillet CL, så vi vil ikke kunne bruge ham dér. Nej, så hellere den lovende Di Maria :-)

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

alek9000
Manager

« Svar #2447: 02 Dec 2008, 22:15 »

http://onside.dk/node/22023

220 mio + der kan lægges 50 mio oven i, alt efter hvordan han klarer sig. synes sgu det er mange penge, men vilde spillere koster jo mange penge Smiley
Hold kæft en overvurderet pris. For 300 kunne I få Villa, det er jeg ret sikker på. Det virker ret forhastet hvis I spørger mig.

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #2448: 02 Dec 2008, 22:18 »

Hold kæft en overvurderet pris. For 300 kunne I få Villa, det er jeg ret sikker på. Det virker ret forhastet hvis I spørger mig.

Nej, Villa koster lige præcis 365 mio, for det er den pris Valencia skal betale for ikke at gå konkurs Opstemt

alek9000
Manager

« Svar #2449: 02 Dec 2008, 22:20 »

Nej, Villa koster lige præcis 365 mio, for det er den pris Valencia skal betale for ikke at gå konkurs Opstemt
Okay, men hvis de ville lægge 700 på bordet for Ronaldo, må de sq også have 365 til Villa  Peace

-LFC-
Manager

« Svar #2450: 02 Dec 2008, 22:24 »

http://onside.dk/node/22023

220 mio + der kan lægges 50 mio oven i, alt efter hvordan han klarer sig. synes sgu det er mange penge, men vilde spillere koster jo mange penge Smiley
Også er det man bliver tvivl om hvor vild han egenligt er...Han har bombet i Holland, meeeeen det har Dirk Kuyt sgu også (71 mål, 101 kampe for Feyenoord).

DavideSanton
Landsholdsspiller

« Svar #2451: 02 Dec 2008, 22:25 »

Også er det man bliver tvivl om hvor vild han egenligt er...Han har bombet i Holland, meeeeen det har Dirk Kuyt sgu også (71 mål, 101 kampe for Feyenoord).

Dirk Kuyt gør det da rigtig godt for Liverpool, han scorer i hvert fald en del mål. :j

TottenhamHotspur
Gæst

« Svar #2452: 02 Dec 2008, 22:28 »

Det er da godt, at det er din påstand! Men fakta er, at Sneijder i denne sæson ikke har levet op til hans pris, hvilket først og fremmest skyldes hans skade(r)! I mine øjne er man i den grad et flop, hvis man ikke formår at leve op til de forventninger, der er til den enkelte! Og derfor vurderer jeg, at han er et flop!

Og det er min mening!

Mvh,
JosepGuardiola!

Jeg kan kun være enig her. Sneijder har ikke levet op til de forventninger der var, da han kom til klubben. Det er muligt at han har været meget skadet, men det er en del af gamet. Og samtidig kunne skaderne jo tyde på manglende fysisk form, så det er lidt op til Sneijder selv. Dog har han haft gode kampe, bevares, men det har hovedsagligt været i de kampe vi har domineret, og hvor han har fået plads til at fyre kanonen af. Samtidig synes jeg desværre at det virker meget nemt for modstanderen at lukke ham ned og ud af kampen. Han skal holde et højt niveau over mange kampe før man kan sige, at han har været en succes.

-LFC-
Manager

« Svar #2453: 02 Dec 2008, 22:31 »

Dirk Kuyt gør det da rigtig godt for Liverpool, han scorer i hvert fald en del mål. :j
Så er det man fristes til at spørge hvor meget Liverpool du ser? Jeg mener, at han scorede 3 mål i Premier League i sidste sæson. 32 mål i 118 kampe er imo. ikke særligt imponerende for en angriber. Han knokler dog røven ud af bukserne, men det er jo noget andet. Huntelaar tror jeg dog godt kan blive den nye Nistelrooy selvom de ikke hænger på træerne. Deres spillestil er nogenlunde ens og begge har de en næse for mål.

DavideSanton
Landsholdsspiller

« Svar #2454: 02 Dec 2008, 22:33 »

Så er det man fristes til at spørge hvor meget Liverpool du ser? Jeg mener, at han scorede 3 mål i Premier League i sidste sæson. 32 mål i 118 kampe er imo. ikke særligt imponerende for en angriber. Han knokler dog røven ud af bukserne, men det er jo noget andet. Huntelaar tror jeg dog godt kan blive den nye Nistelrooy selvom de ikke hænger på træerne. Deres spillestil er nogenlunde ens og begge har de en næse for mål.

Han scorer mange mål da han bliver brugt som kant næsten altid. Men hver gang jeg ser liverpool spiller (jeg ser dem ikke så tit) så scorer han næsten, han scorer næsten i hver CHL kamp. Men ja ser ikke så meget liverpool, men det jeg ser scorer han :j

CR9
Landsholdsspiller

« Svar #2455: 02 Dec 2008, 22:43 »

For hollændere har jo været den store succes i Spanien Opstemt Både i Barcelona og nu Real Madrid.

Når det så er sagt, så bliver det spændende at se Huntelaar i Spanien. Jeg er dog sikker på, at man kunne have fået David Villa til omkring samme beløb netop nu, og det havde I mine øjne fået mig til at ryste mere i bukserne, end jeg gør over Huntelaar, må jeg nu nok indrømme Smiley

Hvad er idéen i at købe en spiller, der ikke må spille?  Thumbs Up

Huntelaar er en klasseangriber. Glæder mig til at følge ham.

alek9000
Manager

« Svar #2456: 02 Dec 2008, 22:46 »

Hvad er idéen i at købe en spiller, der ikke må spille?  Thumbs Up

Huntelaar er en klasseangriber. Glæder mig til at følge ham.
Han må jo netop gerne spille i CL. Valencia har jo ikke været med i CL, så derfor må han gerne spille i CL for Real Madrid. Smiley

CR9
Landsholdsspiller

« Svar #2457: 02 Dec 2008, 22:48 »

Han må jo netop gerne spille i CL. Valencia har jo ikke været med i CL, så derfor må han gerne spille i CL for Real Madrid. Smiley

Så vi skal købe en spiller, som udelukkende må spille i CHL?  Shockeret

Desuden koster Huntelaar 20 mio. euro eller 150 mio. kr. med mulige 7 mio. euro oveni som følge af hans præstationer. Så hvis vi ender med at betale 27 mio. euro for ham, så er det fordi, han gør det super godt! Og hvem tænker så på pengene?
« Seneste Redigering: 02 Dec 2008, 22:50 af ll-Ronaldo-ll » Logged

alek9000
Manager

« Svar #2458: 02 Dec 2008, 22:49 »

Hvad mener du? Du skrev: Hvad er idéen i at købe en spiller, der ikke må spille?
Du refererer til David Villa, ikke?

Smiley

malliNG
Juniorspiller
**

« Svar #2459: 02 Dec 2008, 22:51 »

Hvad er idéen i at købe en spiller, der ikke må spille?
--------------------------

Hvad fanden snakker du om?
Villa må da spille alt, ligeså meget som Huntelaar må Smiley

Sider: 1 ... 162 163 [164] 165 166 ... 664 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010