home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 17:42:57 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 1204 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 140 141 [142] 143 144 ... 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 1000551 gange)
Matigol
Landsholdsspiller

Sv: Real Madrid tråd
« Svar #2115: 11 Nov 2008, 21:25 »

Det kan da ikke passe i ikke kan vinde over Real Union Peace

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #2116: 11 Nov 2008, 21:29 »

nej det er sgu frygteligt

Zone 43
Manager

« Svar #2117: 11 Nov 2008, 21:30 »

Det kan da ikke passe i ikke kan vinde over Real Union Peace

Som det ser ud nu, så jo. Det tog godt et kvarters tid for at få spillet til at fungere nogenlunde, og på den sidste tredjedel af banen går folk i panik og mister bolden.. Det er fandme ringe, for at sige det lige ud.

Capello tilbage!

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #2118: 11 Nov 2008, 21:48 »

Pause 1-1. Efter Raúls udlignede mål så vi langt bedre ud, desværre blev Saviolas mål fejlagtigt annulleret kort før pause. Jeg håber at Bueno kommer ind i løbet af anden halvleg, da det kunne være et spænende bekendtskab :-)

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

motZ
Gæst

« Svar #2119: 11 Nov 2008, 21:50 »

Ja Bueno kunne være spændende at få på banen.

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #2120: 11 Nov 2008, 21:56 »

Hvor bliven kampens vist? (:

Zone 43
Manager

« Svar #2121: 11 Nov 2008, 22:53 »

Så røg vi - fortjent nok - ud i Copa'en, hvilket både er positivt og negativt.. Efter pausen sidder vi totalt på dem, men får ikke udnyttet chancerne til fulde. Skuffende. Vi må bare nøjes med The Double så ;-)

Capello tilbage!

- Daniel Agger.

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #2122: 11 Nov 2008, 22:55 »

Tja så kan man sige vi blev snydt for et mål - MEN det var ikke det der sendte os ud. Ringe spil, og dårligt af schuster først skifte Higuain ind i 80. minut. Skuffende, skuffende skuffende. Der må altså ske noget, og det er nu!

CR9
Landsholdsspiller

« Svar #2123: 11 Nov 2008, 22:58 »

Bueno bankede den op i målhjørnet ude fra feltet, og så skal vores inkompentente forsvare ødelægge det hele igen igen. Hold kæft, hvor er det forsvar ringe! Dudek gjorde sgu heller ikke meget for at tage nogle af boldene. Især ikke det sidste mål!

Vores kommende angrebsduo: Bueno-Higuaín.

De er i hvert fald spændende begge to.

Men PINLIGT, PINLIGT, selvom vi bliver snydt for to mål.

Jeg troede lige, at vi skulle lave et remontada igen, men så står Marcelo-idioten og snorksover.

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #2124: 11 Nov 2008, 23:00 »

Så røg vi - fortjent nok - ud i Copa'en, hvilket både er positivt og negativt.. Efter pausen sidder vi totalt på dem, men får ikke udnyttet chancerne til fulde. Skuffende. Vi må bare nøjes med The Double så ;-)

Capello tilbage!

Så må vi nøjes med CL og mesterskabet, hvilket ikke er the double. The double er defineret som hjemlige pokal + meterskab. Tror dog så bare heller ikke at CL er muligt.
Real har i mange år ikke formået at være gode nok, når vi spiller på udebane mod de gode hold. Hvilket i min øjne skyldes den taktiske forståen. De kan ikke "bare" gå på udebane for at spille til 0, hvilket kan være afgørende.

Zone 43
Manager

« Svar #2125: 11 Nov 2008, 23:09 »

Så må vi nøjes med CL og mesterskabet, hvilket ikke er the double. The double er defineret som hjemlige pokal + meterskab. Tror dog så bare heller ikke at CL er muligt.
Real har i mange år ikke formået at være gode nok, når vi spiller på udebane mod de gode hold. Hvilket i min øjne skyldes den taktiske forståen. De kan ikke "bare" gå på udebane for at spille til 0, hvilket kan være afgørende.

Jeg ser The Double som to pokaler underordnet hvilke det er :-)

Hørt, og det er virkelig, virkelig skræmmende, at så stor en klub ikke kan det. Det skal der rettes op, og det kan kun gå for langsomt. Der skal virkelig skiftes en del ud i defensiven, hvis det skal kunne lade sig gøre at hullet i en away kamp!

- Daniel Agger.

CR9
Landsholdsspiller

« Svar #2126: 11 Nov 2008, 23:11 »

Jeg synes helt klart, at vi skal hente Garay til januar, hvis muligt. Og Roberto Carlos Opstemt

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #2127: 11 Nov 2008, 23:18 »

Jeg ser The Double som to pokaler underordnet hvilke det er :-)

Hørt, og det er virkelig, virkelig skræmmende, at så stor en klub ikke kan det. Det skal der rettes op, og det kan kun gå for langsomt. Der skal virkelig skiftes en del ud i defensiven, hvis det skal kunne lade sig gøre at hullet i en away kamp!

Okay, men så er det dit synspunkt! Wink

Vil ikke sige det er 4-bagkæden som er problemet, men balancen på holdet. For mange offensive spillere. Ingen decideret balancespiller. og hvis vi f.eks. ser Real i forhold til ManUtd, har ManUtd to rigtig kompetente central midtbanespillere, der kan rigtig meget både offensiv og deffensiv.

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #2128: 11 Nov 2008, 23:19 »

Jeg synes helt klart, at vi skal hente Garay til januar, hvis muligt. Og Roberto Carlos Opstemt

Roberto Carlos hjælper bestemt ikke problemet med at vi ikke har en defensiv balance Wink

Zone 43
Manager

« Svar #2129: 12 Nov 2008, 13:18 »

Ultimatum til Schuster Thumbs Up

Og Roberto Carlos Opstemt

Haha.. :-D

Hvad med en Maicon fra Inter?

Vil ikke sige det er 4-bagkæden som er problemet, men balancen på holdet. For mange offensive spillere. Ingen decideret balancespiller. og hvis vi f.eks. ser Real i forhold til ManUtd, har ManUtd to rigtig kompetente central midtbanespillere, der kan rigtig meget både offensiv og deffensiv.

De la Red? Sneijder?

- Daniel Agger.

Sider: 1 ... 140 141 [142] 143 144 ... 664 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010