home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 17:42:57 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  1 Bruger, 736 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 128 129 [130] 131 132 ... 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 1000077 gange)
CR9
Landsholdsspiller

Sv: Real Madrid tråd
« Svar #1935: 26 Okt 2008, 12:38 »

Tror også vi hiver en 2 måls forskels kamp hjem. V17 og R11

V17 har karantæne.

Lad os håbe, at vi får en hurtig føring, når vi nu ikke har Nistelrooy med til at score, når det ser sort ud.

Van der Vaart!!!

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #1936: 26 Okt 2008, 18:05 »

Tror Real spiller en god kamp i aften, og især Robben Smiley

ZiDaNe5
Førsteholdsspiller

« Svar #1937: 26 Okt 2008, 18:12 »

Flot indlæg, du kommer med der MotZ. Opstemt

Men jeg er åltså, meget uenig i det du siger. Ramos spiller åltså meget godt, og stabilt i modsætning til Salgado. Der er alt for usikker, laver dumme frispark, og alt for langsom. Heller Miguel Torres end ham. Smiley

Meget godt, at Guti og Diarra er tilbage, som du siger skal de starte på bænken. Da de er kommet tilbage, fra skader. Guti kan bruges, som en joker i anden halveg. Diarra skal sidde på bænken hele kampen, synes jeg.

Jeg glæder mig sgu til kl 21. Opstemt

Don Abramovich
Manager

« Svar #1938: 26 Okt 2008, 18:14 »

Real Madrid møder i aften Ath. Bilbao på Estadio Santiago Bernabéu og kravet er tre points.

Hjemmeholdet må til aftenens opgør undvære karantæneramte Ruud van Nistelrooy og samtidig ser det ud til, at Bernd Schuster tager konsekvensen af Sergio Ramos´ elendige præstationer og giver højrebacken en tiltrængt pause på bænken og i stedet får Michel Salgado chancen fra start. Det forventes samtidig, at Fabio Cannavaro får en pause og i hans sted spiller Gabriel Heinze i centerforsvaret, mens Marcelo spiller venstre back.

Herudover har Bernd Schuster kun positive problemer at kæmpe med, idet Guti og Diarra atter er til disposition, men de starter begge på bænken og det giver genvalg til den midtbanetrio, som havde store problemer i Torino indtil Arjen Robben blev sendt på banen. Og hollænderen er netop med fra start i aftenens kamp, hvor han danner angreb med Raúl og Higuaín.

Ath. Bilbao er kommet til hovedstaden med tre nederlag på stribe og holdet skal fire sæsoner tilbage for at finde sin sidste sejr på Estadio Santiago Bernabéu. Holdet har ikke scoret i de seneste 300 minutter og i de første 7 runder er det kun blevet til en enkelt sejr, mens man har scoret fire mål ialt.

Trods flere gode spillere på basker-holdet som for eksempel Yeste, Orbaíz, Exteberría og Iraola vil alt andet end Real Madrid-sejr være en gedigen overraskelse og Ath. Bilbao regner da også først turneringens begyndelse efter at have overstået de fire svære kampe mod først Sevilla og Barcelona, samt nu Real Madrid og Villarreal.

Real Madrids forventede hold: Casillas, Salgado, Pepe, Heize, Marcelo, Gago, Sneijder, Van der Vaart, Robben, Higuaín, Raúl.
Hvorfor har du bare nappet det fra madridista?

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #1939: 26 Okt 2008, 18:15 »

ZiDaNe5: Jeg er HELT sikker på at han ikke har skrevet det der selv, men bare kopieret det fra en hjemmeside Smiley

19-18!

Newton Heath
Manager

« Svar #1940: 26 Okt 2008, 18:20 »

Haha, det er nappet for en hjemmeside.
Madridlista, kunne det sagtens være.
Hvis han selv skulle lave den form for indlæg, ville han skrive det med et andet sprog, da hans sprog umuligt kan forme sig sådan.  Wink

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #1941: 26 Okt 2008, 18:23 »

Flot indlæg, du kommer med der MotZ. Opstemt

Men jeg er åltså, meget uenig i det du siger. Ramos spiller åltså meget godt, og stabilt i modsætning til Salgado. Der er alt for usikker, laver dumme frispark, og alt for langsom. Heller Miguel Torres end ham. Smiley

Meget godt, at Guti og Diarra er tilbage, som du siger skal de starte på bænken. Da de er kommet tilbage, fra skader. Guti kan bruges, som en joker i anden halveg. Diarra skal sidde på bænken hele kampen, synes jeg.

Jeg glæder mig sgu til kl 21. Opstemt

Salgado > Ramos, fordi Ramos højest sandsyneligt bliver "straffet" for hans udmeldinger...

motZ
Gæst

« Svar #1942: 26 Okt 2008, 18:36 »

Har en bruger inde på Madridista og de mente derinde, at jeg skulle reklamere med optakten til kampen på andre forums.

Newton Heath
Manager

« Svar #1943: 26 Okt 2008, 18:38 »

Har en bruger inde på Madridista og de mente derinde, at jeg skulle reklamere med optakten til kampen på andre forums.

Det er skam heller ikke nogen form for kritision, men ville bare påpege at det uden tvivl kom fra en hjemmeside, så du ikke bliver Zidanes største idol  Smiley

motZ
Gæst

« Svar #1944: 26 Okt 2008, 18:40 »

Ja okay, men det var skam heller ikke for at blive idol for nogen herinde.

Newton Heath
Manager

« Svar #1945: 26 Okt 2008, 18:44 »

Ja okay, men det var skam heller ikke for at blive idol for nogen herinde.

Nej nej, det går jeg da heller ikke ud fra Wink
Det er da kun godt du gider at promovere kampen lidt, selvom det selvfølgelig ikke er svært at trykke på kopi og sæt ind Smiley

Don Abramovich
Manager

« Svar #1946: 26 Okt 2008, 18:45 »

Hehe okay. Forstår bare ikke reklamen i det. Vi andre skal jo selv gætte os til, hvad du reklamerer for  Peace

CR9
Landsholdsspiller

« Svar #1947: 26 Okt 2008, 18:55 »

Hmm... Synes ikke lige, jeg kan se det nogen steder?
.....

Men godt at Ramos starter på bænken, for han har været overdrevet dårlig i den seneste tid.  Ubeslutsom

Jeg tror, vi vinder 3-1. Heinze og Marcelo ved siden af hinanden skal nok koste et mål.

motZ
Gæst

« Svar #1948: 26 Okt 2008, 18:57 »

Heller ikke blevet skrevet derinde, det var i en mail.

ZiDaNe5
Førsteholdsspiller

« Svar #1949: 26 Okt 2008, 19:05 »

motZ du kunne godt have skrevet, at det var fra madridista.dk. Smiley

Sider: 1 ... 128 129 [130] 131 132 ... 664 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010