home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
10 Sep 2025, 20:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 838 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 114 115 [116] 117 118 ... 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 999566 gange)
Szczesny
Manager

Sv: Real Madrid tråd
« Svar #1725: 30 Aug 2008, 17:19 »

Det er selvfølgelig rigtigt nok, men det spanske fodboldforbund skal man vist heller ikke tage alt for højtideligt. Gi'r man dem tid nok, så overgår de sig selv gang på gang Smiley

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Snons
Reserveholdsspiller

« Svar #1726: 30 Aug 2008, 18:27 »

Det er selvfølgelig rigtigt nok, men det spanske fodboldforbund skal man vist heller ikke tage alt for højtideligt. Gi'r man dem tid nok, så overgår de sig selv gang på gang Smiley
Ha, hørt hørt!

Bare en skam Sneijder er skadet vil jeg sige... Vi kan alligevel still med Guti derinde på midten, og det kan godt blive farligt... For Deportivo! Wink Wink

Real Madrid <3

motZ
Gæst

« Svar #1727: 01 Sep 2008, 21:00 »

Man City er nu ude efter Robinho.
Chelsea skulle vidst nok have opgivet

http://indkast.dk/index.php?nyhed=43701

Enzozidane
Gæst

« Svar #1728: 01 Sep 2008, 21:23 »

Hei!
Er norsk men håper dere forstår meg. Har prøvd å finne en side der de diskuterer FM og Real Madrid og har endelig funnet en.

Men til saken:

Synes Real Madrid har gjort det dårlig i dette overgangs vinduet. De har ikke kjøpt en klasse spiller synes jeg. Van Der Vaart er god men de trenger en som kan avgjøre kamper og kan være sjef.
Håper også de får David Villa men har liten tro på at han kommer.
Robinho burde de bare selge. Han har vært så sutrete og har nesten ikke vist respekt og tenker bare på seg selv synes jeg.
Håper de får hentet inn Joaquin eller Capel som ersttatere for han viss han skulle gå.

Enzozidane
Gæst

« Svar #1729: 01 Sep 2008, 21:26 »

Krellz
Landsholdsspiller

« Svar #1730: 01 Sep 2008, 21:28 »

Hei!
Er norsk men håper dere forstår meg. Har prøvd å finne en side der de diskuterer FM og Real Madrid og har endelig funnet en.

Men til saken:

Synes Real Madrid har gjort det dårlig i dette overgangs vinduet. De har ikke kjøpt en klasse spiller synes jeg. Van Der Vaart er god men de trenger en som kan avgjøre kamper og kan være sjef.
Robinho burde de bare selge. Han har vært så sutrete og har nesten ikke vist respekt og tenker bare på seg selv synes jeg.
Håper de får hentet inn Joaquin eller Capel som ersttatere for han viss han skulle gå.

Har lige oversat det for dig:

"Hej!
Er norsk men håber du forstår mig. Har forsøgt at finde en side, hvor de diskuterer FM og Real Madrid og har endelig fundet en.

Men sagen:

Gør Real Madrid har gjort det så dårligt i denne overgangsfase vindue. De har ikke købt en klasse spiller, tror jeg. Van der Vaart er godt, men de har brug for nogen, der kan afgøre spil, og kan være boss.
Vi håber også, at de vil David Villa, men har meget lidt tiltro til, at han kommer.
Robinho, hvis de skulle sælge. Han har været så sutrete og har vist næsten ingen respekt og tænker kun på sig selv, tror jeg.
Jeg håber, de får bragt i Joaquin eller Capel at ersttatere for ham, hvis han skulle gå.
"

Men tilfelle, tror jeg heller ikke sant at Real Madrid har lastet ned de spillerne jeg mener noen. David Villa ville være hyggelig å komme til klubben, muligens. i vintervinduet.

Krellz
Landsholdsspiller

« Svar #1731: 01 Sep 2008, 21:30 »

Det ville være akseptabelt med Berbatov, men jeg ville mye heller ha David Villa som jeg tror er en mye bedre spiller. Dette tror jeg at Berbatov enten komme til Man City eller Man Utd.

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #1732: 01 Sep 2008, 21:34 »

Ser også hellere Villa i klubben, men ser da også at man finder en ny på venstre ving/højre ving

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #1733: 01 Sep 2008, 21:35 »

DU har ikke heelt oversat rigtig fra norsk til danskt, men nok om det Peace

Men jeg tror hellere Berbatov bliver i det engelske, og Real burde prøve at få fat i Diego Milito før han blev solgt tiæl Genoa synes jeg. Han burde jo ikke koste særlig meget, da Zaragoza har mange problemer nu. Og det at Genoa kan fp fat i ham, beviser vel den  påstand.

Manden scorer jo mål på samlebånd!

19-18!

United-styrer
Gæst

« Svar #1734: 01 Sep 2008, 21:40 »

Har lige oversat det for dig:

"Hej!
Er norsk men håber du forstår mig. Har forsøgt at finde en side, hvor de diskuterer FM og Real Madrid og har endelig fundet en.

Men sagen:

Gør Real Madrid har gjort det så dårligt i denne overgangsfase vindue. De har ikke købt en klasse spiller, tror jeg. Van der Vaart er godt, men de har brug for nogen, der kan afgøre spil, og kan være boss.
Vi håber også, at de vil David Villa, men har meget lidt tiltro til, at han kommer.
Robinho, hvis de skulle sælge. Han har været så sutrete og har vist næsten ingen respekt og tænker kun på sig selv, tror jeg.
Jeg håber, de får bragt i Joaquin eller Capel at ersttatere for ham, hvis han skulle gå.
"

Men tilfelle, tror jeg heller ikke sant at Real Madrid har lastet ned de spillerne jeg mener noen. David Villa ville være hyggelig å komme til klubben, muligens. i vintervinduet.

Du har simpelthen brugt en translate-hjemmeside til at oversætte fra norsk til dansk? Opstemt

Bare rolig, Enzozidane, vi kan sagtens forstå dig. Velkommen til siden :-)

Jeg kan kun være enig med dig i, at Real Madrid har skuffet på transfermarkedet i går. Man har altid kolossale forventninger til Real, fordi de har ry for at forstærke sig markant i løbet af sommeren, men navne som Cristiano Ronaldo og David Villa udeblev altså.

Men måske er det ikke så slemt for jer. Real har længe savnet kontinuitet, og den kan de måske få nu, hvor holdets stamme er intakt.

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #1735: 01 Sep 2008, 21:48 »

Du har simpelthen brugt en translate-hjemmeside til at oversætte fra norsk til dansk? Opstemt

Bare rolig, Enzozidane, vi kan sagtens forstå dig. Velkommen til siden :-)

Jeg kan kun være enig med dig i, at Real Madrid har skuffet på transfermarkedet i går. Man har altid kolossale forventninger til Real, fordi de har ry for at forstærke sig markant i løbet af sommeren, men navne som Cristiano Ronaldo og David Villa udeblev altså.

Men måske er det ikke så slemt for jer. Real har længe savnet kontinuitet, og den kan de måske få nu, hvor holdets stamme er intakt.

Men på den anden side, hvis de så havde købt en spiller til de der 70-80 mil, så var man også sur over det, da det er alt for mange penge... Synes dog de mangler bredde

kerzhakov
Førsteholdsspiller

« Svar #1736: 01 Sep 2008, 21:58 »

Hei!

Men til saken:

Selv. forstår vi

Real madrid mangler msåek ikke det store, så forståeligt at der ikke sker så meget, når de nu ikke ku få C. Ronaldo. Forstår ikke helt købet af VdV, men det er måske lidt for at tilfredsstille fansene da jeg synes at man er ok dækket ind der. man kunne dog godt have sørget for en forbedring af det defensive, da det er der, der har været problemer. En del af det skyldes self. den offensive stil, men der har også været en tendens til at begå ret grove fejl derhar kostet.

Tror heller ikke David Villa kommer. Robinho burde kunne koncentrere sig om madrid, så kunne dette måske være sæsonen for han virkelig brænder igennem.
Joaquin har ikke vist meget de sidste år så tror jeg ikke det bliver, men genfinder han mindst Betis-klassen er han absolut en god mand. capel er en klassespiller, men tvivler på han ryger i år, men på sigt kunne han sagtens ende i madrid el. barcelona.

It's gonna be legendary

ZhotLog
Gæst

« Svar #1737: 01 Sep 2008, 22:05 »

Mht. oversætningshalløje t synes jeg personligt, at det er lettere at forstå det norske end det, der er forsøgt oversat. Opstemt

TT:
Jeg synes faktisk RM ser stærkere ud i år, end de har gjort i lang tid, fordi holdet virker mere som et hold, noget man har savnet i lang tid efterhånden. Som U-S også nævner, tror jeg at manglende storindkøb kan være med til, at forstærke rytmen på holdets nuværende stamme.

CR9
Landsholdsspiller

« Svar #1738: 01 Sep 2008, 22:17 »

Real Madrid har budt 60 mio. euro på David Villa, men Valencia har afvist. Flot at tænke på at vi havde ham for 40 mio. før EM.

Mac
Ynglingespiller

« Svar #1739: 01 Sep 2008, 22:24 »

Real Madrid har budt 60 mio. euro på David Villa, men Valencia har afvist. Flot at tænke på at vi havde ham for 40 mio. før EM.

I har da aldrig nogensinde "haft" ham.

Sider: 1 ... 114 115 [116] 117 118 ... 664 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010