home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 769 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 74 75 [76] 77 78 ... 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 890161 gange)
zizou e
Ynglingespiller

Sv: Real Madrid tråd
« Svar #1125: 11 Maj 2008, 00:37 »

Real ville have Totti. Kom han overhovedet??

hvem vil vi ikke have.. alle har været rygtet til os.. men vi skal jo forholde os til det alligevel... og noget med sandsynlighederne for det..

Ali
Reserveholdsspiller

« Svar #1126: 11 Maj 2008, 00:48 »

Jeg har set samtlige 36 ligakampe denne sæson, og det tvivler jeg på, du har. Magtdemonstration i hele 2007,  svingende spil og resultater i 2008.

Zone:

Hvis Real Madrid vil have Diego, kommer han. Og det tror jeg, de vil.

Jeg bliver næsten mere ked af at høre, at du har set alle kampe og samtidig viser så lidt indsigt i Reals spil. Spillet har været elendigt i størstedelen af årets kampe imo, og iirc så var det igen tilfældet mod Almeira forleden, hvor Casillas skulle ud og agere supermand som sædvanlig. Kampen mod Zaragoza tidligere på året er måske det bedste eksempel på Reals lortespil, Casillas' klasse og det voldsomme held i den anden ende.

Jeg siger slet ikke, at mesterskabet ikke er fortjent, fordi det er da bestemt fortjent, da der i år kun har været et hold i ligaen, men at sammenligne sig selv med Barca lige for tiden er pinligt, men jeg tror, at med øgede konkurrence næste år fra Barca, så vil Madrid få brug for nogle forstærkninger. Reals spil afhænger voldsomt meget af Robinhos humør ofte, og der er derfor brug for offensive forstærkninger. Selv defensivt er der ofte store problemer, og Casillas har klart været den vigtigste spiller i år af samme grund. Det er i øvrigt også værd at bemærke, hvor få skader vigtige spillere har fået for Real i år, og det er svært at se heldet gentage sig næste år.

zizou e
Ynglingespiller

« Svar #1127: 11 Maj 2008, 01:02 »

Jeg bliver næsten mere ked af at høre, at du har set alle kampe og samtidig viser så lidt indsigt i Reals spil. Spillet har været elendigt i størstedelen af årets kampe imo, og iirc så var det igen tilfældet mod Almeira forleden, hvor Casillas skulle ud og agere supermand som sædvanlig. Kampen mod Zaragoza tidligere på året er måske det bedste eksempel på Reals lortespil, Casillas' klasse og det voldsomme held i den anden ende.

Jeg siger slet ikke, at mesterskabet ikke er fortjent, fordi det er da bestemt fortjent, da der i år kun har været et hold i ligaen, men at sammenligne sig selv med Barca lige for tiden er pinligt, men jeg tror, at med øgede konkurrence næste år fra Barca, så vil Madrid få brug for nogle forstærkninger. Reals spil afhænger voldsomt meget af Robinhos humør ofte, og der er derfor brug for offensive forstærkninger. Selv defensivt er der ofte store problemer, og Casillas har klart været den vigtigste spiller i år af samme grund. Det er i øvrigt også værd at bemærke, hvor få skader vigtige spillere har fået for Real i år, og det er svært at se heldet gentage sig næste år.
jeg er delvist enig i din betragtning... jeg mener også at der er for mange kampe hvor casillias bliver nød til at agere supermand. og hvor heldet er med os.. men jeg mener til gengæld også at i visse kampe har real vist deres potientiale de. mener bare de skal have noget kontiniutet ind på holdet så maks 2 indkøb til sommer.. ellers for vi den samme sæson igen.. med store udsving og hvor heldet afgøre vores situation.
jeg er så uenig i at robinho har været så vigtig for os for de sidste par måneder hvor han ikke har været med er det sådan set gået rimelig okay.. men det en skam han sidder der ude for han har en del og bidrage med håber han er klar igen til den nye sæson

CR9
Landsholdsspiller

« Svar #1128: 11 Maj 2008, 01:57 »

Du sidder og siger, at vi har været heldige i næsten alle kampene, og det er da noget vås. 16 ud af 26 sejre er vundet med et margin på to mål. Er det held?

At man kan score på sine chancer, er det held?

At fremstille det som heldigt at Real Madrid har været uhyre effektive i størstedelen af kampene i denne sæson, samt af Casillas har reddet deres røv adskillige gange, giver da absolut ingen mening. Det er Real Madrid.

Mht. skaderne har vi næsten ikke kunne stille med vores fire foretrukne forsvarskæde i denne sæson. Jeg ved ikke, hvor heldigt det er.

Ali
Reserveholdsspiller

« Svar #1129: 11 Maj 2008, 02:25 »

jeg er delvist enig i din betragtning... jeg mener også at der er for mange kampe hvor casillias bliver nød til at agere supermand. og hvor heldet er med os.. men jeg mener til gengæld også at i visse kampe har real vist deres potientiale de. mener bare de skal have noget kontiniutet ind på holdet så maks 2 indkøb til sommer.. ellers for vi den samme sæson igen.. med store udsving og hvor heldet afgøre vores situation.
jeg er så uenig i at robinho har været så vigtig for os for de sidste par måneder hvor han ikke har været med er det sådan set gået rimelig okay.. men det en skam han sidder der ude for han har en del og bidrage med håber han er klar igen til den nye sæson

Jeg tror, at vi er ret enige Smiley

Du sidder og siger, at vi har været heldige i næsten alle kampene, og det er da noget vås. 16 ud af 26 sejre er vundet med et margin på to mål. Er det held?

At man kan score på sine chancer, er det held?

At fremstille det som heldigt at Real Madrid har været uhyre effektive i størstedelen af kampene i denne sæson, samt af Casillas har reddet deres røv adskillige gange, giver da absolut ingen mening. Det er Real Madrid.

Mht. skaderne har vi næsten ikke kunne stille med vores fire foretrukne forsvarskæde i denne sæson. Jeg ved ikke, hvor heldigt det er.

Jeg tror, at du hænger dig for meget i statistiker og husker for få kampe tbh. Overvej 2-0 over Zaragoza, Atletico og Levante og fortæl mig, at der blev spillet bare nogenlunde. Hvis jeg husker korrekt, så var det ikke ligefrem kampe at være stolte over, og det gælder for ret mange kampe i år, synes jeg. Jeg sidder altid med en fornemmelse om, at det kan gå galt for Real.

Held er fx en sæsonåbner mod lokalrivalerne, hvor de er overlegne, rammer diverse træværk, og man så til sidst scorer på et afrettet skud.

Og skader, tjah, jeres forsvar sejler mod de små hold af en eller anden underlig grund, så det er vel lidt ligegyldigt reelt set.
« Seneste Redigering: 11 Maj 2008, 02:26 af Ali » Logged

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #1130: 11 Maj 2008, 08:31 »

Mht. Reals spil i løbet af sæsonen, så har jeg, som neutral tilskuer, aldrig siddet med en fornemmelse af, at den har kamp vinder Real som den største selvfølge. De har bestemt ikke være overlegne spillemæssigt, til gengæld har de fået en dimension ind i deres spil som sjældent ses på de kanter: Hjerte. De fighter til allersidste minut, og det har reddet dem mange gange når spillet ikke lige vil køre. Det kendetegner imo også en mester. Så imo er de ikke mestre fordi de spiller forrygende fodbold og er overlegne spillemæssigt, men fordi de, self pga. flere og flere sejre og mesterskabet sidste sæson, har så høj moral og forstår at omsætte det til fight Smiley

kerzhakov
Førsteholdsspiller

« Svar #1131: 11 Maj 2008, 10:18 »

Jeg synes at Real Madrid spillede fantastisk. Ihvertfald i 2007. Det blev noget mere svingende i 2008, men stadigvæk ok. Når man sad og så kampene var deres forsvar gangske rigtigt ikke specielt sikkert. Nok også derfor at de i mange kamp blev ved med at presse på for at sikre sig sejrene istedet for at prøve at køre dem hjem. Derudover virkede det som om at ligegyldigt hvor dårligt Madrid spillede, kunne de lægge et så voldsomt pres offensivt at de kunne score de par mål der kunne afgøre kampene. At Casillias så har spillet fantastisk er self. ingen ulempe for et hold med et noget usikkert forsvar.

Held bliver lidt for plat at snakke om efter sådan en sæson som de har haft.

It's gonna be legendary

zizou e
Ynglingespiller

« Svar #1132: 11 Maj 2008, 11:46 »

held eller ej.. så er det et faktum at real madrid er på vej til at sætte ny point rekord for la liga, og hvis man gør det kan man vist godt sige at real madrid har været meget stabile og måske været klasser bedre end de andre hold i ligaen.. så har der da været nogle svipsere ind imellem men hvis man spiller 38 kampe på en sæson i ligaen så kan man vist ikke vinde dem alle klart selvom man er klasser bedre end alle andre hold tag bare og kig på stillingen nu 10 ned til nummer 2 og 17 ned til barcelona.. det taler jo sit eget sprog... og mon ikke alle de andre hold der er blevet mestre rundt om i europa også har lavet enkelte svipsere fx
aab taber 5-0 til randers og efter 2 kampe mod lyngby vinder godt nok begge kampe men med en målcore på 9-6 men alligevel bliver de nok mestre
bayern taber 2-0 til cottbus
psv taber 2-4 hjemme til roda

det jeg vil sige alle mester hold taber og spille lidt dårligt en gang i mellem..

og jeg kan heller ikke følge jer i at man tit sad og tænkte at den her kamp ville real ikke vinde..

Zone 43
Manager

« Svar #1133: 13 Maj 2008, 15:22 »

Kampen mod Zaragoza kan meget vel være den sidste i sæsonen, selvom kampprogrammet siger, at vi mangler en hjemmekamp mod Levante. De truer nemlig med strjke..

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #1134: 19 Maj 2008, 12:36 »

Dejlig afslutning på sæsonen i går.. Thumbs Up

Garay til Real! Opstemt Thumbs Up

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Zulue
Manager

« Svar #1135: 20 Maj 2008, 00:35 »

Manniche
Landsholdsspiller

« Svar #1136: 20 Maj 2008, 08:09 »

Sindsyg det bliver nice med Garay i den hvide konge trøje!!

Han er allerede god og samtidig kun 21år!! Jeg tror virkelig han kan blive en fremtidens mand!

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

Rossonero
Gæst

« Svar #1137: 20 Maj 2008, 08:59 »

Real Madrid har overrasket mig positivt i denne sæson. Deres spil er blevet mere sammensat, og den manglende glød og vindergejst, de længe har spillet uden, er tilbage stærkere end nogensinde. Dog er jeg ikke 100% tilfreds med deres spil generelt, selvom jeg synes de har spillet flot fodbold i denne sæson. Hvis de kan tweake det offensive en anelse mere op, ville det bestemt ikke skade underholdningsværdi en i deres kampe, som de før i tiden var konger til at levere.

I øvrigt skal det blive vanvittigt spændende at følge Ezequiel Garays udvikling i Real Madrid.

jimmi90
Førsteholdsspiller

« Svar #1138: 21 Maj 2008, 15:10 »

Brøndby
Real Madrid
Liverpool

jimmi90
Førsteholdsspiller

« Svar #1139: 21 Maj 2008, 15:19 »

rygter sender og c. ronaldo til real madrid vis man utd taber cl

Brøndby
Real Madrid
Liverpool

Sider: 1 ... 74 75 [76] 77 78 ... 664 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010