home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
10 Sep 2025, 20:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 791 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 61 62 [63] 64 65 ... 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 997691 gange)
Zone 43
Manager

Sv: Real Madrid tråd
« Svar #930: 29 Mar 2008, 13:20 »

Indkøbslisten?

Poulsen og Gomez håber jeg ikke på, at de nævnte.. Smiley

Jaa men de seneste år har Real ikke været en skid , 4 år uden CL overhovedet ..
Jeg råder jer at blive United fans , fordi jeg kan love jer at succesen vender !

Mon ikke også at den nationale liga har større betydning for Real, og de øvrige hold, end CL? Huh

Men Alonso tilhører Liverpool og han kommer sgu ikke til jer tyveknægte! Opstemt

I bruger ham jo aldrig, så vidt jeg ved, så hvorfor ikke sælge ham? Rullende Øjne

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Schjelde
Førsteholdsspiller

« Svar #931: 29 Mar 2008, 13:22 »

Ja syns os ligeså godt de kunne sælge ham..

DejanStankovic
Juniorspiller
**

« Svar #932: 30 Mar 2008, 13:41 »

Mon ikke også at den nationale liga har større betydning for Real, og de øvrige hold, end CL? Huh
Citat

Jo selvfølgelig men de vinder sku ikke mesterskabet hvis de taber til valencia 3-2 ! Huhu , det andet er de har fyret træner efter træner fordi de ikke har vundet CL ! det kan du give mig ret i ? Capello , luxenbourg (staves?) Del Bosque ..

Zulue
Manager

« Svar #933: 30 Mar 2008, 13:46 »

Dejan, de vandt skud da sidste år, og hvis vi vinder i aften, fører vi igen med 7 point. Hvis vi kigger på United, fører de "kun" ligaen med 5 point, hvis vi siger at Chelsea vinder den kamp de har tilovers. Shockeret

thomasmoll
Landsholdsspiller

« Svar #934: 30 Mar 2008, 14:00 »

@Dejan
Det er da fuldstændig latterligt at sige at vi skal skifte til Man U fordi de har succes.
Loyalty is forever

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #935: 30 Mar 2008, 14:05 »

Jeg råder jer at blive United fans , fordi jeg kan love jer at succesen vender !

Puha, endnu et eksempel på de medgangsfans som findes i Man Utd.. skifter du så til Real når de når længere i CL end Man Utd, eller hvad?

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Schjelde
Førsteholdsspiller

« Svar #936: 30 Mar 2008, 14:09 »

Man støtter klubben i medgang og modgang!

Metsu1
Manager

« Svar #937: 30 Mar 2008, 14:10 »

Puha, endnu et eksempel på de medgangsfans som findes i Man Utd.. skifter du så til Real når de når længere i CL end Man Utd, eller hvad?

Folk må vel i bund og grund selv bestemme, hvem de holder med, men jeg synes sgu, det er en lidt sørgelig holdning, hvor fanden er loyaliteten henne??

Jeg er Utd fan og har været det i rigtig mange år, men jeg har da også sympati for et hold som Real Madrid, som jeg synes, er klart det fedeste mandskab i spansk fodbold.

Hawk1nZ @ Jeg tror ikke, der er flere medgangsfans i United end der er i f. eks Chelsea, Arsenal og Liverpool, men jeg kan godt forstå folk, da det er svært ikke at blive imponeret af Uniteds blændende offensive spil  Wink

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #938: 30 Mar 2008, 14:14 »

Folk må vel i bund og grund selv bestemme, hvem de holder med, men jeg synes sgu, det er en lidt sørgelig holdning, hvor fanden er loyaliteten henne??

Jeg er Utd fan og har været det i rigtig mange år, men jeg har da også sympati for et hold som Real Madrid, som jeg synes, er klart det fedeste mandskab i spansk fodbold.

Hawk1nZ @ Jeg tror ikke, der er flere medgangsfans i United end der er i f. eks Chelsea, Arsenal og Liverpool, men jeg kan godt forstå folk, da det er svært ikke at blive imponeret af Uniteds blændende offensive spil  Wink

Jeg er 100% enig i det hele, bortset fra at Barca er det fedeste hold, og den sidste bisætning du fyrede af.. Arsenal har spillet det flotteste fodbold hele sæsonen igennem, og bare fordi at United havde en god dag i går, gør det ikke den samlede mening bedre.. Men lad os holde den snak ude af Madrid tråden Wink

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Zulue
Manager

« Svar #939: 30 Mar 2008, 14:15 »

Jo, der er mange flere end der er i f.eks. Chelsea. Det er jo blevet en grotesk dille, at hade Chelsea - HVORFOR? Fordi de har mange penge, og bruger sine penge? Hvem, af store klubber, bruger ikke de penge de har? Og det er da fuuldstændig ligemeget, om det er fordi holdet var godt/dårligt inden der kom en rigmand og brugte sine penge på klubben - hvorfor hader alle ikke QPR? .. Shockeret

Men, mht. Real Madrid, der er jo ingen medløberfans tilbage - de render jo alle sammen over til Barcelona, uuhh, de spiller så flot fodbold og uhh så skal man være fan af dem.. Det er forfærdeligt. Shockeret

Tietze
Førsteholdsspiller

« Svar #940: 30 Mar 2008, 14:19 »

Hva tror I kampen bliver i aften?

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #941: 30 Mar 2008, 14:19 »

Jo, der er mange flere end der er i f.eks. Chelsea. Det er jo blevet en grotesk dille, at hade Chelsea - HVORFOR? Fordi de har mange penge, og bruger sine penge? Hvem, af store klubber, bruger ikke de penge de har? Og det er da fuuldstændig ligemeget, om det er fordi holdet var godt/dårligt inden der kom en rigmand og brugte sine penge på klubben - hvorfor hader alle ikke QPR? .. Shockeret

Men, mht. Real Madrid, der er jo ingen medløberfans tilbage - de render jo alle sammen over til Barcelona, uuhh, de spiller så flot fodbold og uhh så skal man være fan af dem.. Det er forfærdeligt. Shockeret

Hehe ja, men problemet er at mange af Chelsea's fans, også er begyndt at gå væk fra Chelsea, i protest mod Abrahmovic' regime. Og jeg kan godt forstå at det er blevet en "dille" at hade Chelsea, eftersom hele klubben fungerer efter en russers lune. Hvad har det med fodbold at gøre, at en rigmand kan bruge sine penge på en engelsk storklub som hobby, og gøre ved den hvad han vil? QPR kender jeg intet til...

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #942: 30 Mar 2008, 14:20 »

Jeg tror (desværre) at Real vinder den med et par mål.. 2-0 altså.. Sevilla har ikke imponeret mig synderligt efter at Ramos smuttede, og på Bernabeu tror jeg ikke at de har en chance.

Zone 43
Manager

« Svar #943: 30 Mar 2008, 14:22 »

3-0
Robinho, Raúl og Ramos på tavlen! Thumbs Up

VI VINDER DET LORT!

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Tietze
Førsteholdsspiller

« Svar #944: 30 Mar 2008, 14:23 »

Jeg overvejer at gå ned i den lokale kiosmand og lægge 20 på en 3-2 sejr og Sergio Ramos som første målscorer!

Sider: 1 ... 61 62 [63] 64 65 ... 664 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010