donthomas
|
|
Tillykke til Real Madrid. og især Beckham, det har han fortjent og nu får united nogen penge for beckham og ruud. også godt nårh ja.. også tillykke til reals fans.
|
|
|
|
|
|
|
|
Vinokourov
|
|
RRRRRRRRRRRRRRRRRRR RRRRRRREAL!
Så kan Barca sku lære det!
|
|
|
|
|
|
|
|
Mikkel2306
|
|
Nu vil jeg ik lyde som en dårlig taber eftersom jeg holder med Barcelona:) Først tillykke med mesterskabet. Andet. Reyes skulle havde haft rødt kort efter sin hævnagt og Guti skulle havde haft rødt efter sit kvælertag på ham Mallorca spilleren. Tredje. ER DU SINDSYG dommeren gav billige frispark til jer, som var jeres eneste chancer. Men ik for at rakke jer ned i har kæmpet for mesterskabet og tillykke med det
|
|
|
|
|
|
|
|
ZaZZal
|
|
Undskyld mig .. MEN FUCK HVOR ER JEG GLAD LIGE NU! REAL REAL REAL REAL OLA REAL OLA REAL OLA REAL MADRID !
Det skal du ikke undskylde Jeg fik kuldegysninger og sad og rystede de sidste 20-30 min. af kampen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chelidze90
Gæst
|
|
Real Madrid vinde og spille flot bold samtidig? Det må da være dagens joke..... Bliver generalt spændende på det spanske transfermakedet, hvem der henter hvem og hvem der ryger
|
|
|
|
|
|
|
|
Batigol
|
|
Det er svært at sige og det kommer kun fra mig fordi jeg jo skal sige det: Tillykke!
Men! Hold da kæft hvor var den dommer en joke! Guti og Reyes fortjente kun at se rødt efter deres indgreb! Guti har bare set for mange actionfilm film og Reyes er bare Roy Keane wannabe. Hold kæft hvor var det bare en lortetackling. Ikke i nærheden af bolden og han går 112% bevidst efter manden! EL ARTISTA MADRIDISTA!
|
|
|
|
Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed. Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.
Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.
Lars Pleidrup fan klub for livet.
|
|
|
|
Batigol
|
|
... er det svært at finde ud af hvem jeg holder med udfra det indlæg?
|
|
|
|
Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed. Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.
|
|
|
|
gehyden_bab
|
|
... er det svært at finde ud af hvem jeg holder med udfra det indlæg? Ja! Men til gengæld afslører din signatur alt ;-) mvh, mathias
|
|
|
|
|
|
|
|
Batigol
|
|
Ja! Men til gengæld afslører din signatur alt ;-)
mvh, mathias
At jeg er en dårlig grafiker eller hvad?
|
|
|
|
|
|
|
|
CR9
|
|
Man kan ikke give dommeren skylden for noget. I sidste ende går det lige op. Barca scorede et mål med hånden imod Espanyol. Real Madrid skulle måske have haft et rødt kort. Vi blev snydt af dommeren imod Racing Santander. Sådan er det. CHAMPEONES!
|
|
|
|
|
|
|
|
MeeLo
Gæst
|
|
... er det svært at finde ud af hvem jeg holder med udfra det indlæg? Jeg formoder du holder med Real Madrid?
|
|
|
|
|
|
|
|
Emillionaire
Gæst
|
|
flot af Real Madrid men lidt synd for Barce fordi de selv vandt 5-1 men de har været alt for svag mod Real i denne sæson og det var jo det der knækkede for catalonierne
det er på en måde mærkeligt at se Capello i sådan en glæde fordi før var alt surt for ham og han tænkede ikke på mesterskabet
|
|
|
|
|
|
|
|
real-madridista
|
|
dejligt at se at det 30. mestreskab er hjemme:D REALMADRID
|
|
|
|
|
|
|
|
El Kun
|
|
Lidt skidt for dem, at alle kan se de har været meget heldige, det tager lidt af sejren..
|
|
|
|
|
|
|
|