home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 398 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 662 663 [664] Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 790364 gange)
RedFan_98
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9945: 24 Okt 2019, 23:03 »

Balance og tyngdepunkt... Nu gider jeg ikke deltage i din Messi orgasme mere.
Hvad med din Ronaldo orgasme?
Logged

"Jeg taber aldrig. Enten er dommeren, banen, bolden eller kridstregerne imod mig" - José Mourinho

tojosular
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9946: 25 Okt 2019, 20:53 »

Enhver har jo kunnet se at målene Ronaldo scorede for Real Madrid har manglet. Det kræver ikke særlig meget hjerne at se at de mål skal erstattes. Det er en meget simpel analyse der ikke kan retfærdiggøre et dybere underliggende problem.

Ronaldo har været ringere i Juventus end han var i Real Madrid. Han har været meget ineffektiv hos Juventus kontra Real Madrid. Ville han gøre Real Madrid bedre end de er lige nu. Ja det ville han sikkert, men hvis han spiller på det niveau han spiller på hos Juventus, så ville han ikke gøre Real markant bedre.

Ronaldo i den målform han var i hos Real helt sikkert.

Real Madrid har mange forskellige faktorer der gør at de ikke er super kørende og en aldrende trup er helt sikkert en af dem. Det er kun naturligt at der skal udskiftes i løbet af årene og tiden for Ramos, Modric, Kroos, Marcelo, Benzema, Bale osv. er delvist kørt. Det er ikke dårlige spillere og Ronaldo var med til at maskere nogle af problemerne dengang han spillede der, men deres svingende niveau har været et tilbagevendende problem selv da Ronaldo var der.

Real Madrid har ikke været i stand til at lave glidende overgange på spillere og det skader dem. Noget af det Ferguson var bedst til i United var at vide hvornår spillere var tæt på at være færdige og køre nye ind. Alle hold har brug for en let udskiftning og glidende overgang. Laver man forkerte valg, så bider det i røven. 22 år i træk var Ferguson i top 3 med united i england og det kræver en voldsom åbenhed overfor forandringer. Zinedine Zidane forudså problemerne hos Real Madrid og er nu tilbage. Jeg tror på at han kan vende det, men det kræver at han stille og roligt får ændret de bærende spillere i truppen og at Real Madrid finder de rigtige spillere (som ikke er nemt).
Logged

Arberg
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9947: 27 Okt 2019, 14:41 »

Enhver har jo kunnet se at målene Ronaldo scorede for Real Madrid har manglet. Det kræver ikke særlig meget hjerne at se at de mål skal erstattes. Det er en meget simpel analyse der ikke kan retfærdiggøre et dybere underliggende problem.
Nej, Real Madrid er faktisk et bedre hold uden Ronaldo.
Det skriver mange herinde Smiley Ikke mig, jeg er ikke blind Wink
« Seneste Redigering: 27 Okt 2019, 14:59 af Arberg » Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9948: 27 Okt 2019, 23:02 »

Balance og tyngdepunkt... Nu gider jeg ikke deltage i din Messi orgasme mere.

Hvad er styrke ellers i fodbold? Akinfenwa kan med garanti skubbe flere kilo i fitnesscentret, end Ronaldo kan, men hvad fanden kan man lige bruge det til? Det absolut eneste, man kan bruge til noget som helst - overhovedet - på en fodboldbane, er lige netop balance. Og hey, guess what? Balance er ikke bare sådan en magisk ting, som man enten er født med eller ej. Har du nogensinde hørt om det, man kalder for core strength? Sandsynligvis ikke. Jeg ville ikke forvente, at du havde kapaciteten til at sætte dig ind i noget, der kræver mere end to linjers opmærksomhed.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Arberg
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9949: 28 Okt 2019, 15:41 »

Det handler nok mere om balance og tyngdepunktet. Fysisk er Ronaldo meget bedre, ses f.eks. ved indlæg på dødbolde. Både offensive og defensive.

Ronaldo er bedre fysisk. Han er også hurtigere, bedre i luften og bedre på straffe.
« Seneste Redigering: 28 Okt 2019, 15:44 af Arberg » Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9950: 28 Okt 2019, 22:45 »

Det handler nok mere om balance og tyngdepunktet.

Hvad?
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Sider: 1 ... 662 663 [664] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010