home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 344 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 661 662 [663] 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 790281 gange)
Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9930: 20 Okt 2019, 20:38 »

Cristiano skal egentlig bare være glad for sine holdkammerater i Torino. Han kan i hvert fald ikke klandres for at være skarp.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Arberg
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9931: 21 Okt 2019, 14:57 »

Cristiano skal egentlig bare være glad for sine holdkammerater i Torino. Han kan i hvert fald ikke klandres for at være skarp.
Han er fantastisk, 700 mål i karrieren... Kun Messi og Pele har sådan nogen tal... Men du vil heller havde Benzema, Hazard og Bale, som er kendt for at score alt for lidt. Klart i ikke vinder nogen pokaler. Ingen Ronaldo, ingen pokaler. Real Madrid skal nok komme til at kæmpe med om pokalerne igen, engang i fremtiden, det er jeg slet ikke i tvivl om, men det bliver nok først når Messi stopper karrieren og man for hentet en verdensklasse målscore, den nuværende trup vinder i ikke noget med, angriberne/kanterne er ikke målfarlig.
« Seneste Redigering: 21 Okt 2019, 15:43 af Arberg » Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9932: 22 Okt 2019, 15:35 »

Han er fantastisk, 700 mål i karrieren... Kun Messi og Pele har sådan nogen tal... Men du vil heller havde Benzema, Hazard og Bale, som er kendt for at score alt for lidt. Klart i ikke vinder nogen pokaler. Ingen Ronaldo, ingen pokaler. Real Madrid skal nok komme til at kæmpe med om pokalerne igen, engang i fremtiden, det er jeg slet ikke i tvivl om, men det bliver nok først når Messi stopper karrieren og man for hentet en verdensklasse målscore, den nuværende trup vinder i ikke noget med, angriberne/kanterne er ikke målfarlig.

I? Har du helt oprigtigt ikke fattet, at jeg er glødende Barcelona-fan?

Ja, 700 mål er utroligt. Det ændrer dog ikke på, at han har været alt andet end skarp siden ankomsten til Juventus - og realistisk set faktisk også noget længere end det.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Arberg
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9933: 22 Okt 2019, 21:45 »

Han score masser af mål for Juventus.
Logged

RedFan_98
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9934: 22 Okt 2019, 22:24 »

Han score masser af mål for Juventus.
Scorer*
Logged

"Jeg taber aldrig. Enten er dommeren, banen, bolden eller kridstregerne imod mig" - José Mourinho

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9935: 23 Okt 2019, 01:10 »

Han score masser af mål for Juventus.

Og han bruger åndssvagt mange afslutninger på at score dem. Han scorer ikke engang på hver 10. af sine afslutninger i Serie A indtil videre i denne sæson. Ronaldo har generelt aldrig været særlig effektiv foran mål, når man holder antallet af afslutninger op imod antal scorede mål, men det har haltet ekstra meget de seneste sæsoner.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Arberg
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9936: 23 Okt 2019, 19:29 »

Ronaldo er verdens bedste afslutter, det er blot en del af hans spil at afslutte meget. Er det dumt ? Når man scorer indtil videre 701 mål.
« Seneste Redigering: 23 Okt 2019, 19:39 af Arberg » Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9937: 23 Okt 2019, 20:29 »

Ronaldo er verdens bedste afslutter, det er blot en del af hans spil at afslutte meget. Er det dumt ? Når man scorer indtil videre 701 mål.

Ronaldo er ikke engang tæt på at være verdens bedste afslutter. Han er statistisk set mil efter Messi. Altså, det er ikke engang en debat. Så meget bedre er Messi statistisk set.

I alle detaljeret registrerede turneringer på WhoScored.com siden 2009, har Messi scoret 468 mål på 2.323 afslutninger. Det giver ham en scoringsrate på 20,15%. Ronaldo har i samme periode scoret 460 mål på 3.028 afslutninger, hvilket giver en scoringsrate på 15,19%.

Og, nej. Det skyldes ikke bare, at Ronaldo tager en masse afslutninger fra positioner udenfor feltet. Ser vi på mål scoret i både det lille felt og i straffesparksfeltet helt generelt, er Messi stadig bedst. Messi har en scoringsrate på 46,15% i det lille felt og på 25,57% i straffesparksfeltet holdt op mod Ronaldos 43,02% i det lille felt og 21,06% i hele straffesparksfeltet . Messi er altså klart bedst på afslutningern inde i feltet.

Går vi udenfor feltet er Ronaldo ikke engang i nærheden af Messi. For Messi snakker vi 85 mål på 940 afslutninger - altså en scoringsrate på 9,04%. For Ronaldo snakker vi 60 mål på 1.309 afslutninger - altså en scoringsrate på 4,58%. Så, ja. Man kan faktisk godt sige, at det er temmelig dumt af Ronaldo at tage så mange skud fra distancen. Det er generelt en meget ineffektiv måde at spille fodbold på, særligt når man er på så gode hold som Real Madrid og Juventus. Sandsynligheden for at dit hold kan tilspille sig en langt større chance, hvis man giver bolden videre i stedet for at skyde fra 40 meters afstand, er reelt langt, langt, langt større, end for at du scorer på sit vanvittige langdistanceskud.

Regner vi straffespark ind i ligningen er Messi endnu længere foran. Det er korrekt, at Messi har haltet en anelse fra straffesparksplette n, men han har immervæk scoret 58 straffespark på 73 forsøg, hvilket giver en straffesparkskonver tering på 79,45%. For Ronaldos vedkommende hedder samme regnestykke 82 straffespark på 98 forsøg og altså en konverteringsprocen t på 83,67%. Men regner vi nu straffesparkene ud af den samlede scoringsrate, som jeg nævnte til at starte med, for at få et billede af deres skarphed i åbent spil, lander Messis scoringsrate på 18,22%, mens Ronaldo ligger helt nede på 12,90% og roder. Ikke engang at score på 13% af sine afslutninger i åbent spil er rigtig skidt, uanset hvad du hedder, og hvor du spiller.

De eneste to punkter, hvor Ronaldo reelt kan siges at være bedre end Messi, er på straffespark og i hovedspillet. I hovedspillet har Ronaldo således scoret på 19,95% af sine afslutninger, mens Messi ligger på 13,01%. Messi er markant skarpere med begge fødder, end Ronaldo er. Messi har scoret på 27,78% af sine afslutninger med højre og 19,63% af sine afslutninger med venstre, mens Ronaldo har scoret på 15,16% af sine afslutninger med højre og 12,27% af sine afslutninger med venstre. Det er altså også en skrøne - dem er der efterhånden mange af, når snakken falder på Ronaldo - at Ronaldo skulle være bedre med sit svage ben, end Messi er.

Summa summarum må man være temmelig farvet, hvis man reelt mener Ronaldo er verdens bedste afslutter. En ting er, at Messi er så meget bedre, men der er også spillere som Agüero, Cavani, Lewandowski og Suárez, der sandsynligvis også har bedre statistikker, men dem gider jeg ikke lige sidde at rode med lige nu. Jeg ville heller ikke blive overrasket, hvis Higuaín, Aubameyang, Benzema, Kane og Icardi alle har bedre afslutningsstatisti kker end Ronaldo. Sagen er jo bare den, at Ronaldo er en fantastisk fodboldspiller og en fantastisk målscorer. Men han er slet ikke verdens bedste afslutter, for han har reelt ikke nogen specielt effektiv spillestil. Tværtimod.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Arberg
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9938: 23 Okt 2019, 21:52 »

Statistik er ikke alt. Ronaldo er komplet. Han kan alt.
Messi er bedre til mange ting. Men Ronaldo har vel ikke rigtig nogen svagheder. Slet ikke i hans prime.
Logged

RedFan_98
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9939: 24 Okt 2019, 00:23 »

Statistik er ikke alt. Ronaldo er komplet. Han kan alt.
Messi er bedre til mange ting. Men Ronaldo har vel ikke rigtig nogen svagheder. Slet ikke i hans prime.
Ronaldo kan ikke forsvare.
Ronaldo er simpelthen ikke komplet, for det er der ingen spillere i verden, der er. Han er en komplet offensiv spiller helt sikkert, men du kan simpelthen ikke sætte ham ned som en defensiv midtbane og så forvente, at han leverer en komplet kamp.
Logged

"Jeg taber aldrig. Enten er dommeren, banen, bolden eller kridstregerne imod mig" - José Mourinho

Arberg
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9940: 24 Okt 2019, 07:41 »

Det er også det jeg mente. Messi har f.eks en del svagheder Smiley
« Seneste Redigering: 24 Okt 2019, 07:48 af Arberg » Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9941: 24 Okt 2019, 11:06 »

Det er også det jeg mente. Messi har f.eks en del svagheder Smiley

Som offensiv spiller? Nej, faktisk overhovedet ikke. Tværtimod mestrer han alle spillets vigtigste facetter bedre end nogen som helst anden.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Arberg
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9942: 24 Okt 2019, 13:12 »

Som offensiv spiller? Nej, faktisk overhovedet ikke. Tværtimod mestrer han alle spillets vigtigste facetter bedre end nogen som helst anden.
Ja han er fysisk stærk og er han farlig i hovedstød dueller Opstemt
Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9943: 24 Okt 2019, 15:26 »

Ja han er fysisk stærk og er han farlig i hovedstød dueller Opstemt

Han er nemlig rigtig fysisk stærk. Det er korrekt set, Messi1987.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Arberg
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9944: 24 Okt 2019, 17:39 »

Balance og tyngdepunkt... Nu gider jeg ikke deltage i din Messi orgasme mere.
« Seneste Redigering: 24 Okt 2019, 17:49 af Arberg » Logged

Sider: 1 ... 661 662 [663] 664 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010