home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1158 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 648 649 [650] 651 652 ... 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 882690 gange)
Notorious B.IV
Lilleputspiller
*

Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9735: 20 Mar 2014, 22:38 »

Jeg må indrømme at lige pt. så er Real et af de bedste hold jeg nogensinde har set, man er i besiddelse af to af verdens tre bedste spillere og så Benzema i midten til at score alle de grimme mål. Man har tabt til Atleti og Barca tidligt, men nu er det ved at være slut Ancelotti har fået det bedste hold i verden(selv uden Khedira) og det er en gave til alle fodboldelskere lige i øjeblikket. Så kan det godt være at Barcelona lige har smadret Osasuna, men jeg tvivler virkeligt på at de kan hænge med the BBC nu. 4-1 til Real tænker jeg, Bale med mindst to.

Best wishes til Jese og Sami!

JG7
Gæst

« Svar #9736: 20 Mar 2014, 22:40 »

Lunatic

Bünyamin
Lilleputspiller
*

« Svar #9737: 20 Mar 2014, 22:58 »

Enzo Enzo

KULLE
Ynglingespiller

« Svar #9738: 20 Mar 2014, 23:14 »

Mener helt klart at vi kan få 3 point ud af El Clásico! Nu da vi har vores elsket BBC, er der ikke så meget der kan stoppe den storm, de er ved at sætte op!
Og Cristiano er frygtindgydende lige pt, det så vi bare i CHL. Og den sidste Primera Division kamp der blev spillet mellem disse to giganter, der vandt vi!

Jeg tror det bliver en 3-1. Det kunne også gå meget hen og blive en 2-1 til os, men nu da vi skal spille på Santiago, så regner jeg med 3 basser!

Hala! <3

Messi1987
Landsholdsspiller

« Svar #9739: 20 Mar 2014, 23:15 »

Bale er sgu ikke i nærheden af Messi, Ronaldo og Zlatan. Bayern er stadig bedre end Real og Barcelona vinder igen 1-2 Smiley

Bünyamin
Lilleputspiller
*

« Svar #9740: 20 Mar 2014, 23:15 »

Bale er sgu ikke i nærheden af Messi, Ronaldo og Zlatan. Bayern er stadig bedre end Real og Barcelona vinder igen 1-2 Smiley
Enzo Enzo

Notorious B.IV
Lilleputspiller
*

« Svar #9741: 20 Mar 2014, 23:27 »

Der må vi være enige om at være uenige, Bale har to gange formået at blive den bedste spiller i Premier League. Jeg synes det er lige vovet nok at smide Zlatan op i den klasse der, jeg elsker selvfølgelig Zlatan lige så meget som the next guy men lige nu så konkurrer han ikke med de bedste spillere sådan som han bare hygger sig i den franske liga. Bale og Ronaldo kræver bare double-teams hver gang og det gør det så meget nemmere for en lol angribere som Benz inde i midten, der er tale om to gutter der mestrer alt i det offensive spil, der er alt for mange måder de kan slå dig på. De er den bedste duo i fodbold på den måde som de binder modspillere til at hjælpe til.

Skader er det eneste jeg ser der skulle komme i vejen for en sejr til Real.

KentBrylle
Ynglingespiller

« Svar #9742: 21 Mar 2014, 01:12 »

Jeg er spændt på at se, hvordan det ser ud mod et tophold. Vi er endnu ikke blevet testet i 2014 mod et absolut tophold, så det bliver spændende om konceptet holder, og om Ancelotti tør fortsætte med det, hvilket jeg håber.

Jesé vil være savnet. Om det er en offensiv satsning eller et indhop sent i kampen, hvis vi er foran er ligegyldigt, men hans drive og teknik er i absolut verdensklasse og så ved han hvor målet står. Det måske største offensive talent lige nu.

Min største tvivl er om midtbanen holder. Her tænker jeg specielt på Di Maria, der skal vise, at han forstår at placere sig rigtigt og tage et defensivt ansvar. Jeg tror dog også på, at Ancelottis indflydelse og påvirkning har været så god, at Di Maria er 100% klar til at spille på den centrale midtbane.

Jeg tror på en sejr, men jeg aner ikke hvordan kampen vil forløbe. Sætter Barcelona, for en gangs skyld, tempo skal vi være klar fra start og stå godt, men det er også vigtigt, at vi kan komme ud af presset og spille vores spil uden at blive naive. Arbeloa vil blive savnet i denne kamp, tror jeg.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Messi1987
Landsholdsspiller

« Svar #9743: 21 Mar 2014, 01:21 »

Der må vi være enige om at være uenige, Bale har to gange formået at blive den bedste spiller i Premier League. Jeg synes det er lige vovet nok at smide Zlatan op i den klasse der, jeg elsker selvfølgelig Zlatan lige så meget som the next guy men lige nu så konkurrer han ikke med de bedste spillere sådan som han bare hygger sig i den franske liga. Bale og Ronaldo kræver bare double-teams hver gang og det gør det så meget nemmere for en lol angribere som Benz inde i midten, der er tale om to gutter der mestrer alt i det offensive spil, der er alt for mange måder de kan slå dig på. De er den bedste duo i fodbold på den måde som de binder modspillere til at hjælpe til.

Skader er det eneste jeg ser der skulle komme i vejen for en sejr til Real.

Du ser åbenbart ikke champions league, Bale er ikke i nærheden af Zlatan.

KentBrylle
Ynglingespiller

« Svar #9744: 21 Mar 2014, 01:25 »

Hvor må det være fantastisk at deltage i en diskussion med en, der kun gør brug af one-liners og ikke kan argumentere... Stram op Messi1987. Dine latterlige one-liners er ikke til noget som helst, hvis du vil have en diskussion op at køre. Der kommer faktisk samme antal argumenter ud af en dør, men der slipper man i det mindste for påstanden.

Notorious B.IV
Lilleputspiller
*

« Svar #9745: 21 Mar 2014, 04:04 »

Du ser åbenbart ikke champions league, Bale er ikke i nærheden af Zlatan.
Jamen jeg synes da ikke han har været mere imponerende end Bale i Champions League, jeg ved ikke om du lige havde tid til at se Bale rulle Schalke, men det var da alligevel ret imponerende. Så kan man sige at det var jo bare Schalke, men det er da ikke fordi Leverkusen er meget bedre og Real var alligevel i en noget hårdere gruppe end PSG. Zlatan er en fantastisk fodboldspiller, og du er på alle måder berettiget til at synes han er bedre end Bale, men jeg ser ikke noget bevis på det. Endda med det i mente at Bale startede sin Real karriere med en skade.

KentBrylle
Ynglingespiller

« Svar #9746: 22 Mar 2014, 19:25 »

Diego López, Carvajal, Pepe, Ramos, Marcelo, Xabi Alonso, Modric, Di María, Bale, Cristiano Ronaldo, Benzema.

Det er holdet, der skal kæmpe for forspring på 7 point i morgen. Jeg er glad for, at det ser ud til, at vi holder os til filosofien Smiley

Zone 43
Manager

« Svar #9747: 22 Mar 2014, 21:49 »

Ingen overraskelser i det hold, andet havde også overrasket mig. De holder virkelig høj klasse, de 11 udvalgte, så der er heller ingen grund til at ændre noget. Forhåbentlig bliver det en af de sjovere dage på kontoret.

Fin lodtrækning til CL. Dortmund er, sammen med Man United, dem jeg helst så vi trak, hvad det så også endte med. Chancerne for revanche og en billet videre til semifinalen ser ganske fornuftige ud lige nu.

Edit: Jeg er i øvrigt også enig i rosen til Benzema i starten af denne side. Han er virkelig klasse, der er ingen grund til at skifte ham ud. Til gengæld så jeg gerne bredden blev forbedret lidt. Morata har skuffet mig en del, og jeg tror en udlejning vil gavne ham, og så er der Jesé, der er ude det næste halve års tid. Virkelig en skam, for der er krummer i den knægt. Det er svært at sige, hvordan han vil vende tilbage, hvorfor en lejeaftale på ½-1 år kan være fornuftigt nok at gøre.
« Seneste Redigering: 22 Mar 2014, 21:55 af Zone 43 » Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

KULLE
Ynglingespiller

« Svar #9748: 23 Mar 2014, 21:38 »

Indtil videre en udemærket kamp. Dog synes jeg at Carvajal ikke skal spille den back, mener derimod at Arbeloa Skulle komme ind og hvis sin styrke. Ærgerligt at han er skadet….

KentBrylle
Ynglingespiller

« Svar #9749: 23 Mar 2014, 22:54 »

Jeg har hermed mistet den sidste tålmodighed med Ramos. Han spillede et katastrofalt efterår, men har så oppet sig i foråret. Problemer er dog, at man ikke kan regne med ham. Sælg idioten til sommer og lad det største forsvarstalent i verden styre det forsvar. Han er åbenbart vores mest rutinerede forsvarsspiller alligevel.

Sider: 1 ... 648 649 [650] 651 652 ... 664 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010