home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 969 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 639 640 [641] 642 643 ... 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 882923 gange)
Messi1987
Landsholdsspiller

Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9600: 05 Jun 2013, 17:38 »

Bale er verdens tredje bedste spiller Smiley

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #9601: 05 Jun 2013, 17:42 »

Hvis man henter både Mata og Bale, må det betyde at Ronaldo ryger retur til Manchester (Gud forbyde det). Ronaldo og Özil er faste i startopstillingen, og den tredje plads vil i såfald gå til en af de to. En bænketjans er næppe lokkende.

Jeg har set op til flere kampe med Bale, dygtig spiller uden tvivl. Men der hvor overhypen begynder, er det ry og omtale han efterhånden har fået sig. Verdens tredje bedste? Ikke engang i nærheden. Han skal spille CL hvert år og kæmpe om mesterskabet, hvis man skal gøre sig fortjent til at blive betraget som en af verdens bedste. De priser der har været nævnt, er også helt ude i hampen. Så meget han er (endnu) ikke værd.

You make me hot! Rørende enig.

Bale har spillet en god sæson, bevares. Men den pris han har over hovedet for tiden hører ingen steder hjemme for en spiller, der spiller på det 5. bedste hold i England.

Jeg har aldrig beundret dig for din grundige argumentation. Sløset og ikke et indlæg værd.

Vuelve la ilusión

Ready123
Landsholdsspiller

« Svar #9602: 05 Jun 2013, 17:49 »

Jeg var ellers sikker på din liste ville se sådan her ud:
1. Messi
2. Iniesta
3. Xavi
4. Busquets
5. Alves
6. Puyol
7. Pique
8. .....
osv.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #9603: 05 Jun 2013, 19:32 »

You make me hot! Rørende enig.

Bale har spillet en god sæson, bevares. Men den pris han har over hovedet for tiden hører ingen steder hjemme for en spiller, der spiller på det 5. bedste hold i england.

Well prisen er jo sat så højt fordi manden jo ikke er til salg.
At alt så tyder på at real er villige til at gøre ham til den dyreste nogensinde.
Fortæller jo så at prisen der kræves ikke er helt skæv

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #9604: 05 Jun 2013, 20:07 »

Well prisen er jo sat så højt fordi manden jo ikke er til salg.
At alt så tyder på at real er villige til at gøre ham til den dyreste nogensinde.
Fortæller jo så at prisen der kræves ikke er helt skæv

Nu er han jo ikke købt endnu, og jeg tror (og håber) heller ikke det sker. Måske fordi han er for dyr Wink

Vuelve la ilusión

Dennislauridsen
Landsholdsspiller

« Svar #9605: 05 Jun 2013, 20:13 »

Hvad tror folk om hvor vidt ronaldo vender tilbage til utd?

H A L A   M A D R I D!

Zone 43
Manager

« Svar #9606: 05 Jun 2013, 20:41 »

Hvordan vil du så rangere spillere som Ribery, Müller og van Persie for nu at nævne et par offensive spillere?

Hvad tror folk om hvor vidt ronaldo vender tilbage til utd?

Jeg tror ikke på noget af det der bliver skrevet, før der bliver meldt noget officielt ud.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Dennislauridsen
Landsholdsspiller

« Svar #9607: 05 Jun 2013, 20:45 »

Jeg tror ikke på noget af det der bliver skrevet, før der bliver meldt noget officielt ud.
Citat

Nej jeg tror heller ikke på det. Perez har sagt han ikke sælger ham for under (mener det var 1 mia) Smiley

H A L A   M A D R I D!

Messi1987
Landsholdsspiller

« Svar #9608: 05 Jun 2013, 21:41 »

Hvordan vil du så rangere spillere som Ribery, Müller og van Persie for nu at nævne et par offensive spillere?
I en gruppe under Messi, CR7 og Bale Smiley

Arsrea
Landsholdsspiller

« Svar #9609: 05 Jun 2013, 21:49 »

I en gruppe under Messi, CR7 og Bale Smiley
det der er så sindsygt sagt  Shockeret Grin

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #9610: 10 Jun 2013, 22:24 »

Sommerens nu andet indkøb er blevet en realitet. Casemiro skifter lejetilværelsen ud med et permanent ophold, hvor han nu vil træde direkte ind i førsteholdstruppen.

Personligt synes jeg det er ganske glimrende. Han er ung, billig, og har vist han kan være med. Det er selvfølgelig ikke meget jeg har set til ham, men de få gange han har fået chancen på førsteholdet har han gjort det hæderligt. Ikke speciel hurtig, men virker nu okay med fødderne, og har umiddelbart et mere defensivt udgangspunkt end Khedira.

Skal resten af transfervinduet forløbe efter mit hoved, skal vi have Di Maria, Kaka og Benzema solgt, og indkøbt Isco og Mata. En kende urealistisk, omend det er mit drømmescenarie. Mere behøver der ikke ske.

Vuelve la ilusión

Zone 43
Manager

« Svar #9611: 21 Jun 2013, 22:16 »

Nå, det lader endelig til at Paris SG har fundet deres nye mand, efter at have været tag-selv bordet igennem. Så forhåbentlig går der ikke lang tid før Ancelotti præsenteres som den nye chef. Det kan forhåbentlig også få startet op for nogle handler, fremfor de efterhånden samme rygter dag ud og dag ind.

Fjern Benzema fra Knudsen's sidste afsnit, med mindre Higuain bliver, og jeg er enig. Jeg ser meget frem til den kommende sæson.

Edit:
https://twitter.com/leylahamed/status/348200538078326784
Plus Ancelotti skulle være interesseret i at hente Tevez, som han blev forelsket i, i hans Chelsea tid, til. Elsker agurketiden.
« Seneste Redigering: 22 Jun 2013, 00:31 af Zone 43 » Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

mathiasnh
Førsteholdsspiller

« Svar #9612: 21 Jun 2013, 23:57 »

Nøj, hvor jeg dog håber vores nye træner bliver præsenteret snart. Carlo Ancelotti er formentlig manden, der skal styre Real tilbage på sporet. Desværre synes jeg, at der er blevet brugt alt for lang tid på at få ham ind. Jeg håber inderligt, at han får gjort nogle smarte handler. Hvem det så skulle være, har jeg faktisk ingen idé om.

Efter alt at dømme forlader Higuain klubben til fordel for enten Arsenal eller Juventus. Det er jeg en smule ked af, men noget tyder på at, det er hans eget ønske. Så er det kun Benzema og Morata, der er tilbage som angribere(hvis ikke Benzema ryger i fængsel selvfølgelig) Jeg så egentlig hellere Higuain blive, men den erstatning jeg allerhelst vil have er Lewandowski. Han lader dog til at blive i Dortmund, og et evt. skifte skulle så være til Bayern.

Der florerer også en del rygter omkring Isco, og ærlig talt kender jeg ikke så meget til ham. Han skulle dog være et særdeles stort talent, og derfor en oplagt kandidat til en transfer, når Kaká forhåbentlig ryger ud.

Mit gæt er desuden, at Bale bliver hentet ind kort efter Ancelottis ansættelse, og di Maria eller Callejon smutter som følge deraf.

Neal Caffrey!

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #9613: 23 Jun 2013, 21:55 »

Zone, at Benzema skulle smutte var under forudsætning af at Higuain vælger at blive. Det rygtes i øvrigt at Ancelotti kan overtale Higuain til at blive ved at erklære ham som klart førstevalg i angrbet. Åh, hvor jeg dog håber!

At Ancelotti er så lang tid om at blive præsenteret, skulle eftersigende være pga. skattemæssige fordele. Det skulle blive officelt d. 1. juli. Han har dog hele tiden været med på råd angående spillersalg og køb.

Isco skulle i øvrigt være tættere på end nogensinde. Nam nam nam, kom glad (:

Vuelve la ilusión

Camus
Gæst

« Svar #9614: 23 Jun 2013, 23:56 »

Har læst at Ancelotti ikke bliver præsenteret fordi PSG vil have Leonardo som erstatning, men hans sag om hvorvidt han skal have karantæne for at skubbe en official, skal først afgøres..

Om det er mere rigtigt end det med skatten skal jeg ikke kunne sige, måske en kombination..

Edit: Blanc skulle være tæt på PSG, så det modsiger lidt Leonardo tesen..
« Seneste Redigering: 24 Jun 2013, 00:29 af Camus » Logged

Sider: 1 ... 639 640 [641] 642 643 ... 664 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010