home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1165 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 634 635 [636] 637 638 ... 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 883022 gange)
Batigol
Manager

Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9525: 18 Maj 2013, 01:30 »

Hvad har Tøfting nu gjort forkert? Må han ikke joke?

Jeg kan sagtens se jeres pointe hvad angår det sportslige niveau i Frankrig, men for 2 år siden havde jeg jo også ment at Zlatan i Frankrig ville være helt og aldeles latterligt. Men okay. Jeg tror ærligt talt ikke at han forlader Madrid. I hvert fald ikke i dette transfervindue, selvom der er tonsvis af snakken og rygter om netop et eventuelt Ronaldo-skifte. Jeg tror ikke at United vil bruge så mange penge som han ville koste at hente tilbage og jeg må nok sige at jeg ikke kan forestille mig ham i Paris.

Til gengæld kan jeg mere og mere forestille mig at Xabi Alonso rejser fra Madrid til sommer. Senest er det Milan der skulle vise interesse og de skulle angiveligt være klar til at smide 15 millioner Euro i bytte for ham. Taget hans fald i niveau i denne sæson, samt det faktum at han angiveligt ikke er interesseret i at forlænge kontrakten, i betragtning, må det vel siges at være en ganske god pris at få for en 31-årig defensiv midtbanespiller.

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Camus
Gæst

« Svar #9526: 18 Maj 2013, 02:20 »

Hvad har Tøfting nu gjort forkert? Må han ikke joke?

Jeg kan sagtens se jeres pointe hvad angår det sportslige niveau i Frankrig, men for 2 år siden havde jeg jo også ment at Zlatan i Frankrig ville være helt og aldeles latterligt. Men okay. Jeg tror ærligt talt ikke at han forlader Madrid. I hvert fald ikke i dette transfervindue, selvom der er tonsvis af snakken og rygter om netop et eventuelt Ronaldo-skifte. Jeg tror ikke at United vil bruge så mange penge som han ville koste at hente tilbage og jeg må nok sige at jeg ikke kan forestille mig ham i Paris.

Til gengæld kan jeg mere og mere forestille mig at Xabi Alonso rejser fra Madrid til sommer. Senest er det Milan der skulle vise interesse og de skulle angiveligt være klar til at smide 15 millioner Euro i bytte for ham. Taget hans fald i niveau i denne sæson, samt det faktum at han angiveligt ikke er interesseret i at forlænge kontrakten, i betragtning, må det vel siges at være en ganske god pris at få for en 31-årig defensiv midtbanespiller.

Forkert? Huh Tøfting er Gud.

Xabi Alonso er en klasse spiller. Men med de penge Real plejere at spendere  på klasse spillere, kan de selvfølgelig bare smide ham, hvis han hellere vil noget andet.

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #9527: 19 Maj 2013, 10:33 »

Jeg gider egentlig ikke kommentere på kampen i fredags, andet end vi selvfølgelig skal vinde sådan en kamp. Ineffektiviteten har været hård ved os denne sæson, og groft set er det vel den der koster liga-titlen og nu også cuppen.

Løsningen mener jeg vi allerede har i truppen. Ud med Benzema, lad Higuain få den tillid og ro som en fast starter får, og jeg er ret sikker på der er +20 ligamål i ham næste sæson. Morata har ligeledes været glimrende i de minutter han har fået, så jeg har ingen kvaler om at lade ham tage en reservetjans efter Higuain en sæson eller to, til han evt. selv er god nok til at overtage starterjobbet. Efter min mening er Higuain og Benzema nogenlunde lige gode, men jeg mener Higuain besidder de kvaliteter der passer bedst ind i vores system, med en enkelt mand alene på toppen.

Derudover skriver dommeren i sin dommerrapport at Mourinho blev udvist for at "hæve armene og protestere højlydt". Jeg kunne godt tænke mig at vide, hvad Mourinho gør som Simeone ikke gør her. Jeg er langt fra pro-Mourinho, men jeg synes efterhånden der tegner sig et billede af at, Mourinho generelt får væsentligt kortere snor end alle andre trænere i Spanien. Det i sig selv er lidt af en skandale.

Vuelve la ilusión

Ibraa
Førsteholdsspiller

« Svar #9528: 19 Maj 2013, 15:15 »

Jeg gider egentlig ikke kommentere på kampen i fredags, andet end vi selvfølgelig skal vinde sådan en kamp. Ineffektiviteten har været hård ved os denne sæson, og groft set er det vel den der koster liga-titlen og nu også cuppen.

Løsningen mener jeg vi allerede har i truppen. Ud med Benzema, lad Higuain få den tillid og ro som en fast starter får, og jeg er ret sikker på der er +20 ligamål i ham næste sæson. Morata har ligeledes været glimrende i de minutter han har fået, så jeg har ingen kvaler om at lade ham tage en reservetjans efter Higuain en sæson eller to, til han evt. selv er god nok til at overtage starterjobbet. Efter min mening er Higuain og Benzema nogenlunde lige gode, men jeg mener Higuain besidder de kvaliteter der passer bedst ind i vores system, med en enkelt mand alene på toppen.

Derudover skriver dommeren i sin dommerrapport at Mourinho blev udvist for at "hæve armene og protestere højlydt". Jeg kunne godt tænke mig at vide, hvad Mourinho gør som Simeone ikke gør her. Jeg er langt fra pro-Mourinho, men jeg synes efterhånden der tegner sig et billede af at, Mourinho generelt får væsentligt kortere snor end alle andre trænere i Spanien. Det i sig selv er lidt af en skandale.

Higuain er da på vej væj Smiley

Am I the only one around here who gives a shit about the world?

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #9529: 19 Maj 2013, 15:42 »

Higuain er da på vej væj Smiley

Jeg lægger intet i rygter før jeg ser en officiel udmelding fra klubben. Det ændrer sådan set heller ikke min holdning til ham.

Vuelve la ilusión

Ibraa
Førsteholdsspiller

« Svar #9530: 19 Maj 2013, 15:44 »

Jeg lægger intet i rygter før jeg ser en officiel udmelding fra klubben. Det ændrer sådan set heller ikke min holdning til ham.
Man hører sjældent nogen udmelding før det er officielt. Det tyder bare på at Higuain er på vej ud af klubben, da man har større tillid til Benzema Smiley

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #9531: 19 Maj 2013, 16:01 »

Men det ændrer jo stadig ikke min mening.

Vuelve la ilusión

Batigol
Manager

« Svar #9532: 19 Maj 2013, 16:02 »

Hvad der til gengæld skulle være bekræftet, er at Denis Cheryshev, Jesé Rodríguez, Juanfran, Pedro Mosquera, David Mateos og Iván alle forlader Castilla til sommer. Det skulle Toril i hvert fald have bekræftet i formiddags. Der er vel ikke noget overraskende i at Mosquera skal væk, eftersom han er på lån fra Getafe, men er det ikke overraskende at I lader Jesé gå? Så vidt jeg er orienteret har han kontrakt til 2014 og han er jo altså nummer to på topscorerlisten i Liga Adelante med sine 21 scoringer. Stort talent, så hvis I rent faktisk lader ham gå, må han skam gerne komme sydpå til det catalanske, om ikke andet så bare for at irritere jer.

Ibraa
Førsteholdsspiller

« Svar #9533: 19 Maj 2013, 16:06 »

Hvad der til gengæld skulle være bekræftet, er at Denis Cheryshev, Jesé Rodríguez, Juanfran, Pedro Mosquera, David Mateos og Iván alle forlader Castilla til sommer. Det skulle Toril i hvert fald have bekræftet i formiddags. Der er vel ikke noget overraskende i at Mosquera skal væk, eftersom han er på lån fra Getafe, men er det ikke overraskende at I lader Jesé gå? Så vidt jeg er orienteret har han kontrakt til 2014 og han er jo altså nummer to på topscorerlisten i Liga Adelante med sine 21 scoringer. Stort talent, så hvis I rent faktisk lader ham gå, må han skam gerne komme sydpå til det catalanske, om ikke andet så bare for at irritere jer.
Sydpå?? Wink

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #9534: 19 Maj 2013, 16:09 »

Sådan som jeg har forstået det, så er det vel bare bekræftet at Jesé (og de andre) forlader Castilla-holdet, og ikke Real Madrid generelt. Jeg så helt sikkert gerne Jesé i førsteholdstruppen næste sæson, men jeg er bange for det er en for romantisk tanke. En løsning a la den man har lavet med Carvajal er nok det mest sandsynlige.

Vuelve la ilusión

Batigol
Manager

« Svar #9535: 19 Maj 2013, 16:39 »

Sydpå?? Wink

Ja ja. Syd, nordøst. Det er det samme.

Sådan som jeg har forstået det, så er det vel bare bekræftet at Jesé (og de andre) forlader Castilla-holdet, og ikke Real Madrid generelt. Jeg så helt sikkert gerne Jesé i førsteholdstruppen næste sæson, men jeg er bange for det er en for romantisk tanke. En løsning a la den man har lavet med Carvajal er nok det mest sandsynlige.

Jeg må ærligt talt indrømme, at jeg ikke helt forstår hvorfor Jesé ikke har fået mere end to chancer på førsteholdet i år, men med netop det in mente er det vel yderst utænkeligt at han bliver rykket op på førsteholdet i næste sæson. Hvis Leverkusen mister André Schürrle til Chelsea, kan det måske ligefrem tænkes at de fortsætter samarbejdet med Madrid og tager Jesé til næste sæson, hvis en løsning à la Carvajal er i spil?

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #9536: 19 Maj 2013, 16:51 »

Helt enig. Men grundlæggende er det jo bare Real Madrid's ledelse i en nøddeskal. Der bruges tonsvis af penge på dyre spillere, når det gang på gang viser sig at der egentlig er rigeligt talent på ungdomsholdende. Så hvis jeg skal håbe på at Jesé bliver god nok til Real, skal det paradoksalt nok ske i en anden klub end Real.

Vuelve la ilusión

Messi1987
Landsholdsspiller

« Svar #9537: 19 Maj 2013, 20:02 »

<a href="http://www.youtube.com/v/g4wUSGXiSr0?version=3&amp;amp;hl=da_DK&amp;amp;rel=0" target="_blank">http://www.youtube.com/v/g4wUSGXiSr0?version=3&amp;amp;hl=da_DK&amp;amp;rel=0</a>

Bale er for sindsyg. Håber ikke denne mand skifter til Real Madrid, en offensiv med Bale og CR7 vil være det mest hjernedøde længe set!

kanok
Reserveholdsspiller

« Svar #9538: 20 Maj 2013, 19:14 »

Bale er for sindsyg. Håber ikke denne mand skifter til Real Madrid, en offensiv med Bale og CR7 vil være det mest hjernedøde længe set!

Fuldstændig enig med første sætning. Jeg ser ham af naturlige grunde meget gerne i Real Madrid.

Forresten holder Florentino Perez pressemøde kl. 20:00.
Drømmescenarierne er en fyring af Mourinho, forlængelse af Ronaldos kontrakt eller et køb af Bale eller Agüero.

Jeg tror dog mest på noget omkring valget her til sommer, men en fyring af Mourinho kunne nemt være på dagsordenen. :-)

Strandby
Landsholdsspiller

« Svar #9539: 20 Maj 2013, 19:35 »

Fuldstændig enig med første sætning. Jeg ser ham af naturlige grunde meget gerne i Real Madrid.

Forresten holder Florentino Perez pressemøde kl. 20:00.
Drømmescenarierne er en fyring af Mourinho, forlængelse af Ronaldos kontrakt eller et køb af Bale eller Agüero.

Jeg tror dog mest på noget omkring valget her til sommer, men en fyring af Mourinho kunne nemt være på dagsordenen. :-)

Køb af Bale bliver det sgu ikke, han har lige forlænget med den bedste klub i verden ;-).

Tottenham Hotspur Football Club, Spurs.

To dare is to do.

COYS <3

Sider: 1 ... 634 635 [636] 637 638 ... 664 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010