home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Maj 2025, 22:37 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  0 Brugere, 581 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 618 619 [620] 621 622 ... 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 961441 gange)
Zone 43
Manager

Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9285: 22 Dec 2012, 19:55 »

Måske et meget symbolsk billede fra Casillas?
http://web.stagram.com/p/351888124085624840_239684951

Jeg glæder mig meget til at hører hvad årsagen til bænkningen er. Dog tror jeg ikke at Mourhinho ryger ved et evt. nederlag, når man tager Perez' opbakning fra forleden i mente. Jeg ved godt at tingene kan ændres fra dag til dag, men jeg tror bare ikke på det umiddelbart.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Korzika
Gæst

« Svar #9286: 22 Dec 2012, 20:52 »

Jeg vil sgu gerne give en 20'er for at opleve stemningen i jeres omklædningsrum. Kunne forestille mig, at der har været heftige meningsudviklinger i det omklædningsrum, mens José har været træner!

"As Jose is dying, he wants to kill first." /guillembalague 

jakob95kp
Førsteholdsspiller

« Svar #9287: 22 Dec 2012, 21:17 »

Mourinho trænger vidst til at finde en ny klub, det virker lidt som om at holdet er fuldstændig tappet for motivation, og det samme gør han? jeg tror desværre ikke at Perez kunne finde på at fyre Mou i denne sæson, og hvis de fortsætter på den her måde, så tror jeg ikke engang Real bliver 3'ere i denne sæson, og jeg tror også United kører dem over i CHL hvis der ikke ændres noget spil.

Kunne være fedt at Mou sked højt og helligt på alle stjernerne, som virker umotiverede og smed en masse Castille spillere ind i et par kampe, tænker isæe José Rodriguez, Jesé, Nacho, Morata osv. og gav spillere som Modric og Varane(ved han ikke er helt klar endnu) men ind med dem som virkelig vil gøre alt for en start plads og ud med dem som virker for, ja næsten arrogante og overlegne.

Jeg vil utrolig gerne har Vicente Del Bosque tilbage til Madrid, tror han kunne udrette store ting, er i enige i mine tanker og meninger?

Jimko18
Reserveholdsspiller

« Svar #9288: 22 Dec 2012, 21:38 »

Er enig.... Men problemet er (tror jeg) at han er mega dyr at fyre + Real kan måske, hvis de beholder ham, "sælge" Jose til PSG til sommer til en stor pose penge..

Men giver dig ret i at holdet er spilltet og mangler i den grad motivation!

kanok
Reserveholdsspiller

« Svar #9289: 22 Dec 2012, 21:40 »

Del Bosque ville være drømmetræneren, men han er desværre umulig så længe Florentino Perez er præsident.

Men han ville afgjort være mit førstevalg.

Jimko18
Reserveholdsspiller

« Svar #9290: 22 Dec 2012, 21:55 »

Del Bosque kan man ikke få... han har lige udtalt i dag, at hans nuværende job som landstræner bliver hans sidste i karrieren

Zone 43
Manager

« Svar #9291: 22 Dec 2012, 22:04 »

Det er svært ikke at være enig i det, Jakob95kp.

Spørgsmålet er bare om Mourinho ryger nu her i den korte vinterpause eller om det bliver efter sæsonen, noget skal der ihf. ske. Jeg håber at Paris fortsat er interessede i ham, og er friske på en byttehandel. Ancelotti vil ikke være tosset at få ind imo.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

michaelk
Landsholdsspiller

« Svar #9292: 22 Dec 2012, 22:08 »

Mourinho skal fyres nu!

Han har skabt splid i truppen, hvilket så ender ud i, at han bænker vores anføre og en af de eneste rigtige klubmænd der stadig er i truppen i modsætning til ham selv, som ikke snakker om andet end hans næste destination.

Holdet virker slet ikke motiveret i forhold til sidste sæson og sæsonen før, hvor man skulle jagte Barcelona. Samtidig har man jo nærmest ingen spillestil udover et fantastisk kontraspil, men det skyldes jo i høj grad, at han har at gøre med en af verdens bedste trupper nogensinde.

Vi går heldigvis videre fra CL gruppen uden at imponere. Det var faktisk mere en heldig sejr over City i sidste sekund og at City generelt var ringe i det gruppespil, der sikrede os avancement. I ligaen, som er en liga langt under vores klasse, der sejler det fuldstændig. Selvom han har haft ti gange så mange midler at arbejde med i forhold til konkurrenterne, så har han formået at smide 18(!) points. I Copa del Rey var vi desuden heldige med at slippe med et 2-1 nederlag, men har stadig stor chance for at ryge ud. Det har kort sagt været en katastrofe sæson. Så har vi selvfølgelig stadig håbet med CL, men hele holdånden er jo væk og så vinder vi ikke CL med ham, selvom det er hans eneste ønske, så han kan komme videre med æren i behold.

Respekt for at han vandt os mesterskab i en sæson, hvor Barca var mætte efter at have udspillet os i tre sæsoner. Han har bare slet ikke kunne bygge videre på holdet. Hvis vi nu bare havde spillet nogle gode kampe, men havde fået nogle uheldige nederlag i kampe mod Betis og Malaga, så havde det da været fint, men vi har jo været helt væk i de kampe og skabt sporadiske forsøg fra Cristiano, som også er gået helt ned.

Få samlet holdet med en ny træner, som vil bygge et hold op. Vi har en fantastisk trup, så det er ikke fordi der er en masse spillere der skal ud, men en træner som sætter et spillekoncept og ikke hæver sig over klubben. Jeg anbefaler Castilla-træneren Torill, men er tilfreds så længe Mourinho bliver afskediget.  

Hala Madrid!

Dennislauridsen
Landsholdsspiller

« Svar #9293: 22 Dec 2012, 23:34 »

Mourinho skal fyres nu!

Han har skabt splid i truppen, hvilket så ender ud i, at han bænker vores anføre og en af de eneste rigtige klubmænd der stadig er i truppen i modsætning til ham selv, som ikke snakker om andet end hans næste destination.

Holdet virker slet ikke motiveret i forhold til sidste sæson og sæsonen før, hvor man skulle jagte Barcelona. Samtidig har man jo nærmest ingen spillestil udover et fantastisk kontraspil, men det skyldes jo i høj grad, at han har at gøre med en af verdens bedste trupper nogensinde.

Vi går heldigvis videre fra CL gruppen uden at imponere. Det var faktisk mere en heldig sejr over City i sidste sekund og at City generelt var ringe i det gruppespil, der sikrede os avancement. I ligaen, som er en liga langt under vores klasse, der sejler det fuldstændig. Selvom han har haft ti gange så mange midler at arbejde med i forhold til konkurrenterne, så har han formået at smide 18(!) points. I Copa del Rey var vi desuden heldige med at slippe med et 2-1 nederlag, men har stadig stor chance for at ryge ud. Det har kort sagt været en katastrofe sæson. Så har vi selvfølgelig stadig håbet med CL, men hele holdånden er jo væk og så vinder vi ikke CL med ham, selvom det er hans eneste ønske, så han kan komme videre med æren i behold.

Respekt for at han vandt os mesterskab i en sæson, hvor Barca var mætte efter at have udspillet os i tre sæsoner. Han har bare slet ikke kunne bygge videre på holdet. Hvis vi nu bare havde spillet nogle gode kampe, men havde fået nogle uheldige nederlag i kampe mod Betis og Malaga, så havde det da været fint, men vi har jo været helt væk i de kampe og skabt sporadiske forsøg fra Cristiano, som også er gået helt ned.

Få samlet holdet med en ny træner, som vil bygge et hold op. Vi har en fantastisk trup, så det er ikke fordi der er en masse spillere der skal ud, men en træner som sætter et spillekoncept og ikke hæver sig over klubben. Jeg anbefaler Castilla-træneren Torill, men er tilfreds så længe Mourinho bliver afskediget.  
Ved folk mener han skal, fyres men det hjælper sgu ikke på det, hvis vi tænker over hvor mange trænere vi har haft i de sidste 10 i forhold til barcelona, det er altså mange.
ved der har været nået splid i truppen osv, men det vil der være når så store verdens stjerner, er samlet på et hold(+ træneren) det vi faktisk trænger til, er sgu at vi beholder en træner længere end en sæson selvom det går skidt, fordi man slutter 2 i ligaen, skal man sgu ikke fyres. Madrid skal vende sig til EN spillestil i nogle år, også vil Madrid klaske ALT & ALLE, især med deres kontraangreb Smiley

H A L A   M A D R I D!

PhilipFlink
Manager

« Svar #9294: 23 Dec 2012, 00:04 »

"At the moment, for me and my coaching staff, Adan is better than Iker Casillas"

Har han seriøst sagt det her?

kanok
Reserveholdsspiller

« Svar #9295: 23 Dec 2012, 00:07 »

Ved folk mener han skal, fyres men det hjælper sgu ikke på det, hvis vi tænker over hvor mange trænere vi har haft i de sidste 10 i forhold til barcelona, det er altså mange.
ved der har været nået splid i truppen osv, men det vil der være når så store verdens stjerner, er samlet på et hold(+ træneren) det vi faktisk trænger til, er sgu at vi beholder en træner længere end en sæson selvom det går skidt, fordi man slutter 2 i ligaen, skal man sgu ikke fyres. Madrid skal vende sig til EN spillestil i nogle år, også vil Madrid klaske ALT & ALLE, især med deres kontraangreb Smiley

Problemet er bare at Mourinho har fået chancen.  Han føler gang på gang at han er klubbens største stjerne og set gavner ingen.

Jeg har holdt med Mou de sidste 2,5 år, men nu er min tålmodighed opbrugt. At sætte Adan på mål ude mod Malaga og bagefter sige at han er bedre end Casillas er at pisse os fans op og ned af ryggen.

Mourinho har fået lang tid til at bevise at han er den rigtige, men det er han ikke.

Og ja det har han sagt på pressemødet efter kampen.

Dennislauridsen
Landsholdsspiller

« Svar #9296: 23 Dec 2012, 00:14 »

jeg tror en af grundene til han har sagt det er, at få iker til at hæve hans spil.
alle ved iker er den bedste målmand i verden. Jeg holder på det for dumt at fyre ham, selvom det går dårligt, så hjælper det sgu ikke at fyre træneren. alle giver træneren skylden hvordan kan man det? SLF får ikke skylden for at united spiller af helveds til, ved godt de fører ligaen, men det ikke det bold vi plejer at se dem spille. Det samme gælder Madrid, vent nu lige, manden har været der i 1 sæson også fordi det går dårligt, så skal han sgu ikke fyres.

H A L A   M A D R I D!

PhilipFlink
Manager

« Svar #9297: 23 Dec 2012, 00:20 »

Ja, for det hjælper virkelig Iker og klubben, at man på den måde pisser på sin kaptajn & En af klubbens ikoner .. Dummeste jeg har set længe Smiley

"Alle ved Iker er den bedste målmand i verden" - Flot, så sætter man ham sku' nok ikke på bænken.. Det ville næsten være det samme, hvis Atletico Madrid smed Falcao på bænken, fordi .. Ja, en der hedder Pablo åbenbart er bedre. siger staben ..

kanok
Reserveholdsspiller

« Svar #9298: 23 Dec 2012, 00:27 »

@dennis96
Okay for det første få styr på dine facts.
Mourinho er i gang med hans tredje sæson i klubben.

Han har igennem de sidste 2½ år endnu ikke overbevist mig om at han var den perfekte til jobbet. 5-0 nederlaget i allerførste Clasico, pindsvinetaktikken i de efterfølgende, øjeprikket på Tito, kritik af dommere, behandlingen af Kaka, behandlingen af Ramos, Özil, Casillas mm. Alle disse ting kan accepteres, hvis spillet flyder, som det gjorde sidste sæson, hvor kun sort uheld gjorde at vi ikke kom i CL-finalen. Men i år hvor konflikten med spillerne er blusset op, samtidig med at resultaterne er elendige, synes jeg det er tid til at sige farvel.

Jeg kan love dig for at han med hans beslutning og udtalelser i aften har mistet al respekt hos Casillas, Ramos, Alonso m.fl.

Jeg ser simpelthen ikke Mourinho, som den perfekte træner mere. Jeg har aldrig gjort det, men jeg har forsvaret ham 2½ år og givet ham længere snor end mange andre, men nu er det simpelthen for meget. At smide ligaen og fuldstændig opgive på den måde som han gjorde det i aftes er respektløst overfor alle omkring klubben.

Farvel Mourinho og tak for mesterskabet sidste år.
« Seneste Redigering: 23 Dec 2012, 00:29 af kanok » Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller

« Svar #9299: 23 Dec 2012, 00:36 »

Okay for det første få styr på dine facts.
Mourinho er i gang med hans tredje sæson i klubben.
ja min fejl, havde helt glemt det.

Spanske Casillas var ellers ude og sige, at hele spillertruppen står bag Mourinho tidligere i denne uge, men han har en god grund, hvis han nu skulle have skiftet mening. Flere spanske medier har også skrevet om, at de to angiveligt skulle have været oppe og skændes under en træning tidligere i denne måned, men det har Iker Casillas pænt afvist.

H A L A   M A D R I D!

Sider: 1 ... 618 619 [620] 621 622 ... 664 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010