home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:38:20 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  1 Bruger, 572 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 617 618 [619] 620 621 ... 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 961590 gange)
xxbikbokxx
Førsteholdsspiller

Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9270: 16 Okt 2012, 23:23 »

Karim Benzema skulle også være udgået med skade i dagens kamp.
Jeps..

Hala Madrid!

Zone 43
Manager

« Svar #9271: 17 Okt 2012, 13:48 »

Pipita måtte også bæres fra banen i aftes. Det skulle dog ikke 'være noget alvorligt'..

Edit: Varane er også vendt skadet tilbage.
« Seneste Redigering: 18 Okt 2012, 20:04 af Zone 43 » Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

xxbikbokxx
Førsteholdsspiller

« Svar #9272: 02 Dec 2012, 00:39 »

http://www.marca.com/videosmarca/?v=f9HVzskQxhs

En rørt Mourinho?? Det ser ihvertfald sådan ud!

Hala Madrid!

Arsrea
Landsholdsspiller

« Svar #9273: 02 Dec 2012, 02:04 »

Har ikke set kampen, hvad skulle han være rørt over??

Zone 43
Manager

« Svar #9274: 02 Dec 2012, 02:32 »

Der har været noget kritik af ham på det seneste, og lidt buh'en fra dele af stadion (og opbakning fra resten) ved pokal kampen i midtugen, hvorfor han gik ud på stadion før opvarmningen, så de kunne buhe af ham der. Istedet fik han en hyldest fra de få som var på stadion på det tidspunkt.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Bang
Ynglingespiller

« Svar #9275: 02 Dec 2012, 10:22 »

Lækkert med sejren i går! Lillesøster skal ikke komme og tro, at de er bedre! Opstemt

"Uno, dos, tres, iHala Madrid!" - Cristiano Ronaldo

Holst
Lilleputspiller
*

« Svar #9276: 09 Dec 2012, 19:27 »

For søren hvor spillede vi ringe mod Valladolid.
Det står efterhånden soleklart, at vi går 100% efter CL i år, og at top 3 er fint i ligaen.
Det er mig en kæmpe gåde, at Nacho kan starte inde, og den eneste logiske grund må være, at førsteprioritet er CL. Synes heller ikke de store stjerne ofrede sig for holdet, hvor bl.a. Ronaldo og Ramos ikke gav sig 100% i nærkampene.
Det lignede at de havde fået af vide, at de skulle passe på skader osv.
Fandme øv, da der er forholdsvis lang tid til næste CL kamp - 2. plads i ligaen burde være målet, og så skal man ikke tage til takke med 3. pladsen.
Håber på snarlige forbedringer i vores spil mod de mindre klubber i ligaen!

Newton Heath
Manager

« Svar #9277: 09 Dec 2012, 19:35 »

Ville da være mærkelig at spare til CL, nu hvor næste kamp er i februar, så har svært ved at se, at det skulle være forklaringen.

Holst
Lilleputspiller
*

« Svar #9278: 09 Dec 2012, 22:21 »

Ville da være mærkelig at spare til CL, nu hvor næste kamp er i februar, så har svært ved at se, at det skulle være forklaringen.
Er enig, men Mourinho er aldrig til at forstå!  Thumbs Up

Zone 43
Manager

« Svar #9279: 10 Dec 2012, 23:22 »

Det er mig en kæmpe gåde, at Nacho kan starte inde, og den eneste logiske grund må være, at førsteprioritet er CL.

Jeg tvivler meget stærkt på at CL er grunden. Jeg tror mere det skyldtes at både Coentrao og Marcelo var skadede til kampen, hvorfor det så er fint nok at lade Nacho få debut i start-11 i en Primera Division kamp. Alternativt kunne man have ladet Arbeloa starte derovre, og så enten Ramos eller Varane på højrebacken.

Jeg er dog enig i, at det ikke var nogen specialt god kamp, men Valladolid skal også tildeles en masse ros for det var i lige så høj grad deres fortjeneste. Som kommentatorerne også var inde på, så har de fået samlet et hold, som vil gå i døden for hinanden og for logoet på trøjen. Sådanne hold på deres græs er altid en farlig modstander, uanset hvem man måtte være.

Men apropos CL, så kan vi trække enten Bayern, Juventus, Man United, Paris SG og Schalke 04 til forårets første kampe. Uanset hvem vi trækker bliver det en svær modstander, hvilket man alene kan se i, at Schalke er den 'nemmeste' modstander. Jeg ønsker dog for alt i verdenen ikke Bayern som modstander, ihf. ikke så tidligt i knockout fasen. Ellers finder jeg det lidt hip som hap, hvem der kommer op af hatten.

Kaká > Iniesta.
https://yfrog.com/obvo0vp:iphone

- Daniel Agger.

mathiasnh
Førsteholdsspiller

« Svar #9280: 16 Dec 2012, 20:58 »

Så spiller vi fandme 2-2 med Espanyol! Jeg fatter det simpelthen ikke.
Vi spiller som en sæk kartofler uden nogen form for gejst, på nær CR måske.
Det virker som om, vi først rigtig vil vinde da Espanyol udligner 3 minuttter før tid.

Hvad der er galt, det ved jeg godt nok ikke. Jeg gætter på, at spillerne ikke kan
sætte sig op til de her "mindre" kampe. Hvis det er grunden, skal de satme stramme
op. Mourinho må snart gøre et eller andet, for det er det samme uinspirerede fodbold
som de sidste mange kampe.

Vi mangler tydeligvis en plan B. Savner Morata noget tidligere.
Callejon som frontagriber duer bare ikke, og jeg kunne blive ved.
Ligaen er tabt, CHL SKAL vindes, ellers er det en enorm fiasko!

Hala Madrid!

Neal Caffrey!

Bang
Ynglingespiller

« Svar #9281: 16 Dec 2012, 21:02 »

For h******, drenge.. Luk nu kampen med en 3-1 scoring, når chancerne er til det! Det er pinligt at se på!
Det 10. CHL-trofæ skal være vores i år, ellers er det bye bye Mou..

Hala Madrid!

"Uno, dos, tres, iHala Madrid!" - Cristiano Ronaldo

Zone 43
Manager

« Svar #9282: 22 Dec 2012, 19:30 »

Mourinho gør da sit for at der rettes fokus mod Madrid - Casillas sat af til aftenens kamp! Der gik kort et rygte om en mindre skade, men det blev hurtigt skudt ned. Det skal der nok blive skrevet meget om de kommende dage.

Adan; Arbeloa, Pepe, Ramos, Essien; Xabi, Khedira; di Maria, Özil, Ronaldo; Benzema.
Casillas, Carvalho, Nacho, Modric, Kaka, Callejon og Morata på bænken.

Canal 9 viser kampen om en lille halv times tid.

- Daniel Agger.

michaelk
Landsholdsspiller

« Svar #9283: 22 Dec 2012, 19:33 »

Jeg tror virkelig, at et nederlag i aften vil koste Mourinho jobbet. Hvis det ikke er en skade, så er det jo direkte latterligt at sætte Casillas på bænken.

Jeg tror dog stadig vi vinder i dag og faktisk rimelig komfortabelt. Malaga ligger godt til vores hold og vi har ofte fået nogle sikre sejre med hjem fra La Rosaleda. Derudover er dette Cristianos yndlingsmodstander, så han skulle være garant for et mål eller to.

Hala Madrid!

Jimko18
Reserveholdsspiller

« Svar #9284: 22 Dec 2012, 19:44 »

Syntes også det virker mærkeligt og det kan vel næsten ikke være andet end en lille skade eller lign. da hoved fokus nu må ligge på CL. Jeg tror også vi vinder dog ikke så komfortabelt som du ligger op til michaelk tror på en 1-2 til Real..

Sider: 1 ... 617 618 [619] 620 621 ... 664 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010