home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 12:23:09 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23572
  0 Brugere, 712 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mikleonfaAtogs
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 607 608 [609] 610 611 ... 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 963675 gange)
michaelk
Landsholdsspiller

Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9120: 01 Jul 2012, 17:23 »

Stærkt vi lige får gang i rygtebørsen igen, omend vi har sådan et stærkt hold, at vi for engang skyld ikke er i overskrifterne hver eneste dag.

Jeg mener det er nødvendigt med en ny højreback. Ikke at vi køber en ny højreback, for er Carjaval god nok, så skal han da spille, men jeg synes vi må indse, at Arbeloa bare ikke er god nok. Han er okay defensiv, uden jeg egenlig synes han er fantastisk. Offensivt synes jeg han er håbløs, og derfor bliver vores spil altid meget forudsigeligt i højreside, da Di Maria eller Ozil ofte trækker fra højresiden og ind i banen. Maicon kunne være være et fantastisk køb, men han er desværre på vej til Chelsea.

Jeg synes den centrale midtbane ser god ud, men jeg er bare stadig ikke specielt vild med Khedira, selvom han har spillet et fantastisk EM. Jeg synes han virker klodset når han spiller for Real Madrid, men alligevel. Det er svært at bebrejde ham for han præstationer. Jeg drømmer stadig om en midtbane med Sahin og Alonso. De minder måske lidt for meget om hinanden, men Sahin i en mere offensiv rolle kunne være perfekt. Jeg elsker Martinez, men vi har bare ikke rigtig brug for ham.

Jeg har faktisk set masser af kampe med Lucas Moura på det sidste. En rigtig god spiller, men for mig, minder han lidt for meget om en Robinho type. Når han har pladsen, kan han lave alt mulig fantastisk, men når han skal skabe noget, foran en forsvarsmur, så ender det ofte i ingenting. Jeg tror det er en overrated spiller, som vi på ingen måde skal smide store summer penge efter.

Modric ser jeg til gengæld som en glimrende investering. Jeg ved godt vi allerede har Ozil, men Modric kan spille længere nede i banen plus vi har en Di Maria som også har tendens til et par skader på en sæson. Jeg mener desuden Modric er en fantastisk spiller, så hvis prisen bare blive nogenlunde, synes jeg vi skal slå til.

Men igen, vi har en fantastisk trup i forvejen. Et enkelt køb, måske to, men ellers har vi jo truppen til at gå hele vejen. Prøv at se, hvordan det er vores spillere der dominerer et EM. Ozil og Khedira bedste mænd for Tyskland, Coentrao, Pepe og Ronaldo bedste mænd for Portugal, Alonso og Ramos, to af de bedste for Spanien osv. Det er ikke lige som de mange andre somre, hvor vi skulle ud og forstærke os, for at vælte Barca af tronen. Det er os der sidder der lige nu.  Wink

Hala Madrid!

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #9121: 01 Jul 2012, 17:34 »

Jeg synes nu ikke Arbeloa er så ringe som man gør ham til. Jeg synes til gengæld han er hamrende stabil, især defensivt, og så har han udviklet sig meget offensivt. Samtidigt føler jeg ikke det er så vigtigt han kan deltage offensivt, når den modsatte back som regel er Marcelo som i den grad er offensiv.

Jeg er derudover enig med dig omkring Khedira. Jeg var heller ikke pjattet med ham, men samtidigt kan man godt nok ikke tage hans præstationer i EM fra ham, og hvis det er niveauet fremover, så kan jeg ikke se vi behøver en forstærkning.

Vuelve la ilusión

michaelk
Landsholdsspiller

« Svar #9122: 01 Jul 2012, 18:01 »

Jeg synes nu ikke Arbeloa er så ringe som man gør ham til. Jeg synes til gengæld han er hamrende stabil, især defensivt, og så har han udviklet sig meget offensivt. Samtidigt føler jeg ikke det er så vigtigt han kan deltage offensivt, når den modsatte back som regel er Marcelo som i den grad er offensiv.

Jeg er derudover enig med dig omkring Khedira. Jeg var heller ikke pjattet med ham, men samtidigt kan man godt nok ikke tage hans præstationer i EM fra ham, og hvis det er niveauet fremover, så kan jeg ikke se vi behøver en forstærkning.

Han er stabil defensivt, det giver jeg dig ret i, men han er på ingen måde fantastisk. Han var flere gange tæt på, at koste sejre i denne sæson, som da han lavede to kæmpe fejl mod Real Betis (Ved godt man kan finde eksempler med de fleste). Og ja, offensivt synes jeg, at han er elendig. Enten mister han bolden eller også spiller han den tilbage til Alonso. Han laver bestemt ikke mange indlæg, i hvert fald ikke succesfulde. Jeg mener vi har brug for en god offensiv back ved begge sider, da vi i 90% af vores kampe møder hold der står langt tilbage på banen. Vores spil bliver alt for ofte forudsigeligt og her mener jeg faktisk, at en offensiv back, kan hjælpe rigtig meget!

Hala Madrid!

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #9123: 04 Jul 2012, 20:15 »

Det skulle tilsyneladende være så sikkert at vi henter Luka Modric at man i de madrilenske aviser er begyndt at spekulere hvilket nummer han skal spille med.

Med den nuværende trup kan jeg grundlæggende ikke se hvad vi egentlig skal bruge ham til, omend man vel altid kan bruge en spiller af hans kaliber. Med Modric i truppen vil det medføre at Granero og Nuri Sahin som jeg stadig ser lys i.

Der hvor jeg godt kan se den store fidus i Modric er som en slags backup til Özil, dog uden at være direkte reserve, men dette er egentlig kun aktuelt hvis Kaká forlader klubben. Men det er vel heller ikke helt utænkteligt.

Vuelve la ilusión

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #9124: 04 Jul 2012, 20:47 »

Modric er en fremragende spiller med enorme kvaliteter. En spiller af den kaliber kan forstærke ethvert mandskab. Dog er jeg meget uenig i, at han skal agere backup til Özil. Som jeg ser Luka, så er han slet ikke 10'er, men meget mere en playmaker på den flade midtbane. Hvis I køber ham, så tror jeg faktisk, at Mourinho forsøger at signalere, at man vil køre med en lidt anden midtbaneakse. Om det bliver delvist i form af et rotationsprincip, må tiden jo vise.

michaelk
Landsholdsspiller

« Svar #9125: 04 Jul 2012, 21:05 »

Jeg synes også Modric kunne være rigtig spændende, men jeg mener han skal bruges på den offensive midtbane. Der har vi jo så Ozil, men der kan han så være en slags back-up eller evt køre noget rotationssystem mellem ham, Ozil og Di Maria. Ozil kan jo trods alt godt spille i højrekanten og så trække ind i banen. Jeg synes dog ikke man skal ofre Sahin for Modric. Jeg tror stadig på Sahin, og det han præsterede i Dortmund var eminent. Så godt har ikke engang Modric præsteret for Tottenham endnu, så det skal ikke være for Sahin, at vi får Modric.

Så skal vi sgu også snart til at sælge ud. Fandme irriterende, at vi stadig har sådan nogle pengegriske spillere som Lass og Gago. Jeg fatter simpelthen ikke, at man ikke vil gå 100-200.000 ned i løn, for så at få fuld spilletid og få sin karriere på rette spor.

Rygterne forlyder desuden på den første signing, og det er såmænd en mand fra vores eget La Fabrica. Alvaro Morata, som skulle have taget springet fra Castilla til førsteholdet. Det synes jeg lyder rigtig spændende, selvom han når går en sæson i møde uden den store spilletid, men altid dejligt med talenter fra egen ungdomsafdeling.

Hala Madrid!

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #9126: 04 Jul 2012, 21:30 »

Jeg har set en del Tottenham-kampe, og nuvel, han er da en god spiller, men jeg har stadig en anelse svært ved at se hvordan han egentlig skal forstærke holdet yderligere.
Med fløje som dem Real spiller med, som grundlæggende ikke bidrager meget defensivt, har jeg desuden svært ved at se ham ligge på en tomandsmidtbane sammen med Alonso, Khedira eller en tredje, dertil ejer han slet ikke defensive kvaliteter nok. Og jeg har rigtig svært ved at se fidusen i at skifte system til en tremandsmidtbane a la Barca med de offensive spillere vi har til rådighed.

Ja Gago kan sgu godt smutte af helved til, og heldigvis tror jeg snart det er lykkedes at slippe af med floppet. Lass kan jeg nu sagtens se blive i klubben, men det vil nu ikke være en katastrofe hvis han smuttede - jeg mener bare der skal en spiller med fokus på det defensive ind så.

Dejligt med Morata i førsteholdstruppen. Nu mangler vi bare Carvajal, og så er jeg sådan set ganske godt tilfreds med transfervinduet.

Vuelve la ilusión

Zone 43
Manager

« Svar #9127: 05 Jul 2012, 17:46 »

Jeg kan ikke se hvad vi skulle bruge Modric til. Bevares, han er da en ganske fin spiller, ingen tvivl om det. Men vi har allerede i Xabi og Özil to fantatisk playmakers, og som tilmed stort set spiller samtlige kampe. Så skulle det være som reserve, en rolle han vel næppe ønsker med hans, ja, vel nærmest helteagtige status i London.

Generelt kan jeg ikke se nogen grund til, at vi skulle være meget aktive i transfervinduet. Start-11 bør man ikke ændre på - med mindre der har været ytret om et skifte væk, men det lader ikke til at være tilfældet. Egenligt ser jeg det kun som reserver som Carvalho og Kaká, der bør afløses. Og gerne med Carvajal og Morata, som stille og roligt, henover de næste 2-3 år kan køres i stilling til en plads i start-11.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

michaelk
Landsholdsspiller

« Svar #9128: 05 Jul 2012, 18:33 »

Jeg synes vi har fået bevist, at Kaka har været en fejlinvistering, selvom jeg elsker hans personlighed. Han har ikke fået leveret, så lad os få sendt ham afsted, mens vi stadig kan få lidt penge for ham. Evt til PSG eller AC Milan. Når Kaka så smutter, så synes jeg vi skal have lidt mere tyngde til den offensive midtbane. Her mener jeg Modric er ideel. Han er en fantastisk spiller og skulle Ozil eller Di Maria blive skadet, så er vi allerede godt dækket ind. Morata ser jeg som en typisk 9'er, så jeg synes ikke han kan erstatte Kaka på nogen måde.

Ud med Carvalho, Kaka, Lass og Gago og ind med Carjeval, Morata, Modric og evt Maicon. Så ville dette transfervindue have været en succes IMO. Smiley

Hala Madrid!

PhilipFlink
Manager

« Svar #9129: 06 Jul 2012, 16:31 »

BREAKING: Luka Modric agrees terms with Real Madrid according to Mirror Football. #THFC

Szczesny
Manager

« Svar #9130: 28 Jul 2012, 20:37 »

Er der nogen herinde, der ved hvor lang tid i forvejen, at kampene bliver rykket for TV, i den spanske række? Skal til Spanien i starten af september, men vil jo ikke købe en billet, i tilfælde af at kampen bliver spillet den dag jeg skal hjem. PFT

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

michaelk
Landsholdsspiller

« Svar #9131: 28 Jul 2012, 20:46 »

Er der nogen herinde, der ved hvor lang tid i forvejen, at kampene bliver rykket for TV, i den spanske række? Skal til Spanien i starten af september, men vil jo ikke købe en billet, i tilfælde af at kampen bliver spillet den dag jeg skal hjem. PFT

1-2 uger før kampen bliver spillet. Smiley

Hala Madrid!

Szczesny
Manager

« Svar #9132: 29 Jul 2012, 01:30 »

1-2 uger før kampen bliver spillet. Smiley

Tak for svaret Smiley Det var godt nok lidt sent!

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

-RVM-
Førsteholdsspiller

« Svar #9133: 09 Aug 2012, 14:59 »

5-1 blev Milan slået med i går. Nu er det selvfølgelig bare en testkamp, men det er da et dejligt resultat at tage med fra pre-season Smiley
Har ikke set de fulde kampe, men udfra de highlights jeg har set, virker Di Maria til at være i fantastisk form. Det må han gerne overføre til Super Cup kampene!

Derudover bliver jeg mere og mere imponeret af Callejon. Han scorer jo hver eneste gang han får chancen! Han er en helt fantastisk spiller Smiley

Ligeledes blev det til mål af Morata og Jese i kampen mod LA Galaxy. Morata skulle eftersigende være flyttet permantent op i førsteholdstruppen, mens Jese ligger lige på vippen. Han har selv udtalt at hovedfokuset er Castilla, men hvis Mourinho for brug for ham, så står han selvfølgelig klar. Under alle omstændigheder er det fedt at se nogle af de unge spillere få chancen!

xxbikbokxx
Førsteholdsspiller

« Svar #9134: 09 Aug 2012, 15:12 »

5-1 blev Milan slået med i går. Nu er det selvfølgelig bare en testkamp, men det er da et dejligt resultat at tage med fra pre-season Smiley
Har ikke set de fulde kampe, men udfra de highlights jeg har set, virker Di Maria til at være i fantastisk form. Det må han gerne overføre til Super Cup kampene!

Derudover bliver jeg mere og mere imponeret af Callejon. Han scorer jo hver eneste gang han får chancen! Han er en helt fantastisk spiller Smiley

Ligeledes blev det til mål af Morata og Jese i kampen mod LA Galaxy. Morata skulle eftersigende være flyttet permantent op i førsteholdstruppen, mens Jese ligger lige på vippen. Han har selv udtalt at hovedfokuset er Castilla, men hvis Mourinho for brug for ham, så står han selvfølgelig klar. Under alle omstændigheder er det fedt at se nogle af de unge spillere få chancen!
Det er vel noget af det eneste vi har manglet de sidste par år, ihvertfald for alvor! Dejligt at se folk fra egen talentfabrik blive til noget og få chancen! Kan det ikke også passe Joselu er skiftet til Hoffenheim? Smiley

Hala Madrid!

Sider: 1 ... 607 608 [609] 610 611 ... 664 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010