Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 12:23:09
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37
Eraticator
Omklædning...
Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43
valverde4ever
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40
szukizek
Træningsbanen
Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere:
23572
0 Brugere, 722 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
mikleonfaAtogs
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Real Madrid tråd
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
606
607
[
608
]
609
610
...
664
Forfatter
Emne: Real Madrid tråd (Læst 963638 gange)
Daniel Nordentoft
Manager
Sv: Real Madrid tråd
«
Svar #9105:
26 Apr 2012, 15:01 »
Citat af: HRz 26 Apr 2012, 14:58
Jeg vil hellere se Chelsea's normale forsvar end det de nu laver....
Jamen det er vi da for så vidt enige om, men du svarer jo ikke på mit spørgsmål. Hvorfor skal karantæner fjernes? Skal spillerne ikke straffes for de forseelser, der bliver begået?
Batigol
Manager
«
Svar #9106:
26 Apr 2012, 15:41 »
Citat af: knudsen_0 26 Apr 2012, 15:01
Fuldstændig irrelevant. Det er hans valg han glider ned i tackling, og samtidigt er han bredere ved sin arm som bolden så rammer inde i feltet. Straffe. Det gule kort i samme situation kan dog diskuteres.
Helt irrelevant er det nu ikke. Læser man under FIFA's Interpretation af Law 12, som omfatter Fouls and Misconduct, herunder straffespark, står det meget utrykkeligt at håndens position alene, ikke
nødvendigvis
skal resultere i et straffespark. Der er primært to ting dommeren selv skal tage stilling til, hvis han vil dømme straffespark for hånd på bolden:
Citat
"• The movement of the hand towards the ball (not the ball towards the hand)
• The distance between the opponent and the ball (unexpected ball)"
Dertil kommer den førnævnte del, om at håndens position isoleret set ikke nødvendigvis er grundlag nok for at dømme straffespark:
Citat
"• The position of the hand does not necessarily mean that there is an infringement"
Det er naturligvis en vurderingssag, og den vurdering skal som bekendt ske på et eller to sekunder. Jeg synes absolut at de to øverste punkter kan diskuteres i denne sag. Jeg synes det er ret klart at det er bold til hånd og ikke omvendt, og man kan på sin vis godt kalde det for en uventet bold, taget sparkets kraft og retning i betragtning. Der er slet ikke nogen tvivl om at armens placering taler til Madrid's fordel, men det er som sagt ikke alene nok til at fløjte straffesparket. Det er kort fortalt en møgsvær og ganske penibel situation for dommeren og det værste for ham, er naturligvis at han skal træffe sin beslutning før han overhovedet kan nå at sige ordet 'straffespark'.
Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.
Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.
Lars Pleidrup fan klub for livet.
DeBuur
Manager
«
Svar #9107:
26 Apr 2012, 15:58 »
Real Madrid havde overtaget førte 2-0..men selv da sad man med en fornemmelse i maven om at denne akmp ikke endte godt - det virkede som om Real Madrid spillerne hold op med at give de sidste 5 % - stille og rolig overlod de kampen og initiativet til Bayern.... det var en holdnings mæssig bommert af de helt store - en hver der har prøvet at spille fodbold ved hvor svært det er at få initiativet tilbage og jeg mener også at Mourinhos sorte plet er i disse kampe hvor han lader initiativet slippe væk og trækker 10 meter forlangt tilbage på banen.
Bayern er fortjent videre de var uomtvistelig det bedste hold set over 2 kampe...desværre.
Når talen kommer på røde og gule kort så skal de bestemt ikke slettes.... så vil vi se nogle vanvids taklinger i semifinalerne...det får jo alligevel ingen konsekvens... det er præmisserne for spillerne og jeg mener det er tude fjæs at komme bagefter og hælde vand ud af ørerne
YNWA
xxbikbokxx
Førsteholdsspiller
«
Svar #9108:
26 Apr 2012, 17:15 »
http://www.youtube.com/v/6A3NeY2vcyg
Hvis du er en Madridista så se denne video.
Smukke billeder, kuldegysninger helt ad h til gennem hele videoen!
Hala Madrid!
Hala Madrid!
knudsen_0
Landsholdsspiller
«
Svar #9109:
26 Apr 2012, 20:26 »
Citat af: FC Barcelona 26 Apr 2012, 15:41
Helt irrelevant er det nu ikke. Læser man under FIFA's Interpretation af Law 12, som omfatter Fouls and Misconduct, herunder straffespark, står det meget utrykkeligt at håndens position alene, ikke
nødvendigvis
skal resultere i et straffespark. Der er primært to ting dommeren selv skal tage stilling til, hvis han vil dømme straffespark for hånd på bolden:
Dertil kommer den førnævnte del, om at håndens position isoleret set ikke nødvendigvis er grundlag nok for at dømme straffespark:
Det er naturligvis en vurderingssag, og den vurdering skal som bekendt ske på et eller to sekunder. Jeg synes absolut at de to øverste punkter kan diskuteres i denne sag. Jeg synes det er ret klart at det er bold til hånd og ikke omvendt, og man kan på sin vis godt kalde det for en uventet bold, taget sparkets kraft og retning i betragtning. Der er slet ikke nogen tvivl om at armens placering taler til Madrid's fordel, men det er som sagt ikke alene nok til at fløjte straffesparket. Det er kort fortalt en møgsvær og ganske penibel situation for dommeren og det værste for ham, er naturligvis at han skal træffe sin beslutning før han overhovedet kan nå at sige ordet 'straffespark'.
Hmm, der kan man bare se. Jeg kendte så åbenbart ikke reglerne så godt som jeg troede
Og så vil jeg da alligevel lige sige at jeg synes Alaba's arm var tilpas langt væk fra kroppen til at et straffespark var på sin plads.
Vuelve la ilusión
xxbikbokxx
Førsteholdsspiller
«
Svar #9110:
13 Maj 2012, 22:53 »
http://www.realmadrid.com/cs/Satellite/es/1202774640617/RuedaDePrensa/1202774640617.htm
Fest på Bernabeu!!
Hala Madrid!
xxbikbokxx
Førsteholdsspiller
«
Svar #9111:
14 Maj 2012, 10:19 »
http://www.realmadrid.com/cs/Satellite/es/1193040523907/GaleriaVideos/Videos.htm
Da Higuain skal til at holde en lille tale og Arbeloa tager over.... WOW! Det skal bestemt ses
Hala Madrid!
xxbikbokxx
Førsteholdsspiller
«
Svar #9112:
22 Maj 2012, 15:17 »
http://www.bold.dk/nyt/Mourinho-i-Real-til-2016
Lækkert!
Hala Madrid!
DeBuur
Manager
«
Svar #9113:
22 Maj 2012, 16:50 »
Citat af: xxbikbokxx 22 Maj 2012, 15:17
http://www.bold.dk/nyt/Mourinho-i-Real-til-2016
Lækkert!
Ja så ser vi da ham ikke i Liverpool
Jamen det er da lidt af en overraskelse - IMO den bedste sikkerhed for at Real Madrid vinder mesterskabet igen næste år og måske vinder CL.
Personen Mourinho finder jeg dog utiltalende men han er en sublim manager.
YNWA
Zone 43
Manager
«
Svar #9114:
22 Maj 2012, 19:07 »
Lækker nyhed. Forhåbenlig kommer det til at betyde en endnu større kontinuitet end det har været tilfældet under Mourinhos tid, vi så, så sent som i sidste sommer at handlerne der var til bredden. Det håber jeg også at sommerens vindue vil bære præg af. Jeg ser ingen grund til at lave alverdens ændringer til på holdet fra denne sæson, der er det bedste i spansk fodbolds historie.
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
- Daniel Agger.
xxbikbokxx
Førsteholdsspiller
«
Svar #9115:
22 Maj 2012, 19:10 »
Ser gerne at nogle af Castilla spillerne får chancen!
Hala Madrid!
knudsen_0
Landsholdsspiller
«
Svar #9116:
01 Jul 2012, 16:28 »
Ingen sommer uden spillerrygter med Real Madrid i centrum. Vi skal da vist have gang i rygterne igen i tråden her, og nu vil jeg da lige give mit besyv med hvad jeg håber og tror kommer til at ske.
Målet
Men verdens bedste på kassen, er spørgsmålet reelt hvem der kommer til at sidde på bænken. Jeg er egentlig ganske tryg ved Antonio Adán, men rygterne siger at han er tilbudt en fast tjans hos Deportivo, og jeg synes det ville være dumt af ham ikke at forfølge chancen. Mourinho skulle dog have overtalt ham til at blive endnu et år på reservetjansen, og om det er lykkedes ved jeg dog ikke. Skulle han smutte, står der dog nogle unge talentfulde målmænd klar, og jeg ser ikke noget problem i at de skal vogte buret i uheldige tilfælde.
Forsvaret
Der er efterhånden blevet rygtet en del forsvarsspillere til højrebacken, og selvom Arbeloa ikke har været lige god i alle kampe, så kan jeg ikke se hvem der kan hentes der vil forstærke pladsen markant. Ivanovic, Maicon, Piszczek, Glen Johnson, Kyle Walker og van der Wiel er blandt de rygtede, og egentlig ser jeg kun Ivanovic og Maicon som marginalt bedre end Arbeloa på pladsen, og når ikke det er en markant forstærkning kan jeg ikke se idéen i at han så markant et navn. Derudover er der tilsyneladende et fantastisk talent i Daniel Carvajal på Castilla-holdet, som har lavet flest assist for holdet i denne sæson.
Maicon er fantastisk, og skal der hentes en spiller til pladsen, er jeg stor foretaler for at det bliver ham. Han fylder godt nok 31 om lidt, men samtidigt er prisen tilsyneladende kun 5-10 mio €.
Personligt syne jeg ikke det er nødvendigt at købe ind til pladsen, når man har en Carvajal i kulissen. Op på førsteholdet med ham, og lad os se hvad han kan.
Venstrebacken jeg hverken jeg eller rygtebørsen ændringer i, og vi er da også allerede i besiddelse af to af verdens allerbedste på pladsen.
I midterforsvaret har Ramos og Pepe både til EM og i sæsonen være fantastiske. Det har dog også medført at der er langt til holdet for Albiol og Carvalho, og selvom jeg håber på de bliver er det ikke sikkert vi kan holde på dem. Glem heller ikke at Varane vel egentlig vist at han står forrest i køen til midterforsvaret, så at enten Albiol eller Carvalho smutter vil jeg ikke se som en katastrofe uden at købe en backup.
Midtbanen
Forhen har jeg ikke været ovenud begejstret for Khedira sammen med Alonso, men hvis han har tænkt sig at spille på samme måde og rolle for Real i næste sæson, så har vi os en uhyre giftig duo. Khedira har været en fantastisk boks-til-boks spiller og jeg kan ikke længere se idéen i at købe en til pladsen. Javi Martinez har været nævnt mange gange idet han i denne sæson har vist at han kan spille i midterforsvaret også. Jeg ser en kæmpe fidus i Martinez, men jeg ser absolut ingen fidus i prisen. Over 300 mio kr. menes at være prisen, og for en reserve er det ganske enkelt for meget, og jeg kan umiddelbart ikke se hvem han skal slå af med Khedira i den form. Uden prisen i betragtning, vil Martinez dog være et fremragende indkøb. Samtidigt skal vi huske at Lass højest sandsynligt vil forlade klubben, og i så fald vil vi stå med ingen reserve til skraldemand-posten. Glem heller ikke Nuri Sahin som forhåbentligt vil få chancen denne sæson, og kan han levere som i Dortmund har vi dog et fremragende alternativ til Alonso og Khedira selv uden Javi Martinez på holdet.
På de offensive pladser meldes Kaka at forlade klubben, og det er vist også på tide at indse han ikke har leveret det verdensklasseniveau i Real, og med Özil i topform får han ikke endegyldigt chancen foreløbig. Han har dog været en umådelig stabil reserve, og hvis han forlader klubben, bør man undersøge hvilket alternativ man har til reservepladsen på den offensive midtbane. David Silva og Lucas Moura er vist de eneste seriøse kandidater, men et vildt dyrt indkøb af David Silva ser jeg ingen mening i. Lucas Moura er endvidere heller ikke billig - dog billigere, og han skulle været et kæmpe talent, hvorfor jeg godt kan se idéen i at have ham sidden som en reserve til Özil.
Kanterne meldes der ikke at blive pillet ved, og med verdens bedste Ronaldo, Di Maria og Callejon ser jeg heller ingen grund til det, når pladsen samtidigt kan varetages af en Benzema, Kaka/Özil, Granero eller Marcelo/Coentrao ved kritiske tidspunkter.
Angrebet
Benzema ser tilsyneladende ud til at have overhalet Higuain i kampen om den faste plads, men det ville ikke være første gang han tog den tilbage igen. Higuain har samtidigt være rygtet væk af samme årsag, men hvor jeg dog håber han bliver og tager kampen op med Benzema. Derudover synes jeg stadig han er bedst af de to og den mest stabile angriber. Vil han væk, kommer klubben dog på noget af en opgave om at finde en spiller der har Higuains kvaliteter, og samtidigt vil acceptere en rolle som Higuain har. En umulig opgave, men kandidaterne har været Dzeko, Agüero, Cavani og Llorente. De af dem der har samme niveau som Higuain vil højest sandsynligt ikke acceptere den ledige rolle, og samtidigt vil de være hundedyre. Bliv nu bare Gonzalo Higuain (:
Opsummering
Hvis transfervinduet forløber efter mit hoved kommer følgende til at ske.
Carvalho, Lass, Kaka ryger ud.
Carvajal, Javi Martinez og Lucas Moura overtager disse roller, omend det ikke vil være to billige indkøb.
Vuelve la ilusión
Boxx
Landsholdsspiller
«
Svar #9117:
01 Jul 2012, 16:35 »
Citat af: knudsen_0 01 Jul 2012, 16:28
I midterforsvaret har Ramos og Pepe både til EM og i sæsonen være fantastiske. Det har dog også medført at der er langt til holdet for Albiol og Carvalho, og selvom jeg håber på de bliver er det ikke sikkert vi kan holde på dem. Glem heller ikke at Varane vel egentlig vist at han står forrest i køen til midterforsvaret, så at enten Albiol eller Carvalho smutter vil jeg ikke se som en katastrofe uden at købe en backup.
Jamen lad da Varane kommer til fadet og vise hvorfor kan er et så fantastisk talent, og så rykke Ramos ud på højrebacken, hvor han tidligere har været i top 3 af verdens bedste !
Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!
knudsen_0
Landsholdsspiller
«
Svar #9118:
01 Jul 2012, 16:40 »
Jeg er enig i at Ramos er en fantastisk højreback, men i midterforsvaret har han været endnu bedre. Efter Ramos har spillet midterforsvarer har jeg ikke set forsvaret være så stabilt, og der er ingen spiller der kan det Ramos kan i midten.
Derudover kan jeg slet ikke se Varane være god nok endnu til at være fast mand i midterforsvaret.
Vuelve la ilusión
Boxx
Landsholdsspiller
«
Svar #9119:
01 Jul 2012, 16:56 »
muligvis.. jeg mener dog bare at Ramos er bedre på højrebacken end i midterforsvaret, for der har han plads til at udnytte sine gode offensive egenskaber. Der er ikke mange der ved hvad varane kan, eftersom han ikke just har spillet vanvittigt meget. Giv ham flere kampe, så klubben finder ud af hans evner! hvis han så spiller godt, så har du en ung klasseforsvarsspill
er, også har du ramos på backen
Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!
Sider:
1
...
606
607
[
608
]
609
610
...
664
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »