home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 18:56:50 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
01 Jun 2025, 12:23 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23573
  0 Brugere, 678 Gæster Online.

Nyeste Bruger: robbertwilson12
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 603 604 [605] 606 607 ... 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 964760 gange)
Zone 43
Manager

Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9060: 18 Apr 2012, 18:31 »

Jeg tror mange har undervurderet Bayern, som IMO er et af Europas stærkeste hold - de har en verdensklasse målmand, der har er stabilt forsvar og så har de mange midtbane spillere som er voldsomt målfarlige lig dertil nogle top angribere - jeg er ikke overasket over at de giver os kamp til stregen - jeg er overrasket over måden vi spillede på og overrasket over nogle at Mourinhos dispositioner.

Jeg er helt enig, og det påpegede jeg også før kampen. Bayern er et top-5 hold i Europa, og de to kampe vil være de største i sæsonen, Classicoene fraset. Jeg er ikke overrasket over det Bayern leverede, men jeg er overrasket over at vi tillod dem det, fint eksempleret ved Gomez' mål, hvor først Lahm alt for nemt sætter Coentrao af, og så er der ingen opdækning inde foran ved Gomez, selvom både Ramos og Arbeloa er nær ham. Der skal andre boller på suppen i returkampen.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

kanok
Reserveholdsspiller

« Svar #9061: 20 Apr 2012, 19:19 »

Så er jeg så småt ved at være klar til den efter min mening største kamp i denne sæson (udover en eventuel CL-finale) nemlig El Clasico.

Allerførst vil jeg pointere: Stiller vi op med Lass, Khedira og Alonso på midtbanen samtidig slukker jeg fjernsynet, for så er jeg godt klar over resultatet. Det bliver en stensikker Barca sejr.

Tværtimod er angreb det bedste forsvar i denne kamp. Mourinho og hans hold har bevist at de flere gange ikke magter at holde hovedet koldt (som Chelsea gjorde i onsdags og desuden er Barca garanteret skarpere i morgen).
Jeg vurderer at start-11'eren skal indeholde minimum 4 af disse 6 navne; Dí María, Özil, Kaká, Ronaldo, Benzema og Higuaín. Hvordan disse spillere blandes rager mig en døjt, jeg ved bare at vi ikke kan stå i eget felt mod Barcelona for hvis ikke håndgranaten Pepe eksploderer så gør enten Ramos eller Marcelo.

Start-11:
Casillas; Arbeloa, Ramos, Pepe, Marcelo; Alonso, Khedira; Özil, Kaká, Ronaldo; Higuain

Benz/Pipita er for mig ligemeget, Benzema spillede bare det meste af kampen i tirsdags.

Jeg har den holdning at man ikke kan lave et æsel til en travhest på 4 dage. Man kan heller ikke spille sprudlende og offensivt fodbold i 36 kampe i ligaen og 12 kampe i CL, for så at gå ned og stå med alle elleve mand foran målet i de sidste 3 kampe, bare fordi Barcelona står som modstander. Man kan altså ikke ændre på et holds grundlæggende filosofi på 4 dage!

Risom
Manager

« Svar #9062: 20 Apr 2012, 19:43 »

Så er jeg så småt ved at være klar til den efter min mening største kamp i denne sæson (udover en eventuel CL-finale) nemlig El Clasico.

Allerførst vil jeg pointere: Stiller vi op med Lass, Khedira og Alonso på midtbanen samtidig slukker jeg fjernsynet, for så er jeg godt klar over resultatet. Det bliver en stensikker Barca sejr.

Tværtimod er angreb det bedste forsvar i denne kamp. Mourinho og hans hold har bevist at de flere gange ikke magter at holde hovedet koldt (som Chelsea gjorde i onsdags og desuden er Barca garanteret skarpere i morgen).
Jeg vurderer at start-11'eren skal indeholde minimum 4 af disse 6 navne; Dí María, Özil, Kaká, Ronaldo, Benzema og Higuaín. Hvordan disse spillere blandes rager mig en døjt, jeg ved bare at vi ikke kan stå i eget felt mod Barcelona for hvis ikke håndgranaten Pepe eksploderer så gør enten Ramos eller Marcelo.

Start-11:
Casillas; Arbeloa, Ramos, Pepe, Marcelo; Alonso, Khedira; Özil, Kaká, Ronaldo; Higuain

Benz/Pipita er for mig ligemeget, Benzema spillede bare det meste af kampen i tirsdags.

Jeg har den holdning at man ikke kan lave et æsel til en travhest på 4 dage. Man kan heller ikke spille sprudlende og offensivt fodbold i 36 kampe i ligaen og 12 kampe i CL, for så at gå ned og stå med alle elleve mand foran målet i de sidste 3 kampe, bare fordi Barcelona står som modstander. Man kan altså ikke ændre på et holds grundlæggende filosofi på 4 dage!

Helt enig, selvom jeg ikke holder med nogle af klubberne.

Jeg forstår ikke, hvorfor Mourinho går så defensivt mod Barca. Han må da snart have fundet ud af, at det ikke er vejen frem. Jeg synes Real burde presse Barca mere og få sat deres meget gode offesivspillere i scene. Og jeg gad så godt se Real Madrid prøve at tage initiativet mod Barcelona, og så se hvordan Barca ville reagere.

Men nøj, hvor jeg glæder mig til at se kampen med vennerne i morgen, og jeg håber på en rigtig god duel mellem de to hold. Tror faktisk på et X i kampen, men lad os nu se i morgen

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #9063: 20 Apr 2012, 20:18 »

Helt enig, selvom jeg ikke holder med nogle af klubberne.

Jeg forstår ikke, hvorfor Mourinho går så defensivt mod Barca. Han må da snart have fundet ud af, at det ikke er vejen frem. Jeg synes Real burde presse Barca mere og få sat deres meget gode offesivspillere i scene. Og jeg gad så godt se Real Madrid prøve at tage initiativet mod Barcelona, og så se hvordan Barca ville reagere.

Men nøj, hvor jeg glæder mig til at se kampen med vennerne i morgen, og jeg håber på en rigtig god duel mellem de to hold. Tror faktisk på et X i kampen, men lad os nu se i morgen

Dette gjorde Real i de to Super Cup kampe i starten af sæsonen, hvor man tydeligt så Barcas begrænsninger. Vi manglede dog den afgørende skarphed, hvilket gjorde at vi tabte over to kampe, meget ufortjent!

michaelk
Landsholdsspiller

« Svar #9064: 20 Apr 2012, 20:32 »

Dette gjorde Real i de to Super Cup kampe i starten af sæsonen, hvor man tydeligt så Barcas begrænsninger. Vi manglede dog den afgørende skarphed, hvilket gjorde at vi tabte over to kampe, meget ufortjent!

Ja de to Super Cup kampe gjorde vi det rigtig godt, men der hvor jeg virkelig synes vi var bedre end Barca, var sidste kamp på Camp Nou i Copa del Rey. Der spillede vi simpelthen bedre fodbold end Barca, og det var marginalerne som gjorde, at Barca gik videre. Vi spillede fantastisk, og havde reelt fortjent at score 4-5 mål. Desværre var det en kamp, hvor Ronaldo, Benz og Pipita var virkelig uskarpe. Jeg frygter dog Mou er en vatpik og stiller sig tilbage, præcis som han gjorde på Bernabeu tidligere på sæsonen, som han gjorde i tirsdag og præcis som han plejer at gøre, når han vil forsvare et resultat. Manden har stadig ikke fundet ud af, at vores bedste forsvar, er når vi presser modstanderen højt og spiller direkte, hvor vi får skabt tons vis af chancer. Det irriterer mig, og det er den eneste grund til, at jeg tror Barca løber med sejren igen i morgen. Presser vi derimod, tror jeg vi kan få den længe ventede sejr over puta'erne.

Hala Madrid!

Kongesoennen7
Landsholdsspiller

« Svar #9065: 21 Apr 2012, 16:07 »

Hej guys, nogle af jer der ved hvor kampen i aften bliver sendt rundt omkring i København, caféer, barer eller lign? Helst et sted hvor fleretallet er madridistas, men jeg tager imod alt. Smiley

Hamza_BIF
Manager

« Svar #9066: 21 Apr 2012, 16:20 »

Så er jeg hoppet i Madrid-outfit fra top til tå. Største Clásico i lang tid. Det hold der vinder i dag, tror jeg også løber med mesterskabet i sidste ende. En uafgjort, så er lugter det også af mesterskabsfest på Plaza de Cibeles. Har en slem fornemmelse forud for kampen, og der kan vidst ikke herske den store tvivl om, at der også nok skal blive begået nogle lidt tvivlsomme frispark imod barcelona. Glæder mig så sindssygt meget, kan slet ikke vente til den her kamp, hold op hvor er det på tide at skrive et nyt kapitel i Real Madrids mesterskabshistorie!

KOM SÅ FOR SØREN! Hasta el final, vamos Real!

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #9067: 21 Apr 2012, 16:49 »

Det bliver stort i aften!

Som Real Madrid-sympatisør håber jeg selvfølgelig alt det bedste for dem i aften, såvel som i Champions League.

Det bliver et nervepræget opgør, det kan der ikke herskes nogen tvivl om. Rivaliseringen er enorm, og begge hold er ekstremt opsatte på, at give alt hvad den kan trække og vise, hvem der er Spaniens', og måske verdens (?) bedste fodboldhold.

Ronaldo har virkelig alt at bevise i aften. Der kan ikke herskes nogen som helst tvivl om, at han er en af de allerbedste fodboldspillere i hele historien, men han er blevet udskældt for, at være lidt for anonym i opgørene mod catalanerne, hvorfor han er ekstremt motiveret til braget i aften. Jeg tror faktisk, at han vil være i sit es i dag, og når portugiseren er det, så bliver det en unægtelig svær opgave for rivalerne, da hans evner er uhørt store.

Messi skal nok også ramme dagen, og Real Madrid skal virkelig være opmærksomme på den lille argentiner, da han kan afgøre fodboldkampe på egen hånd. Først og fremmest mener jeg dog, at Mourinho's taktiske disposition - med henblik på den defensive del-, skal være at man har tætte markeringer på Xavi & Iniesta. De kan ødelægge Real's aften, da de - i min optik - er nogle af de bedste fodboldspiller overhovedet. Deres blik for spillet er eminent, og de kan klæde hele forsvaret af, blot ved ét kreativt tiltag.

Jeg tror at Real Madrid skal møde dem relativt højt på banen, og være meget direkte i deres angreb. De skal gå til stålet, men samtidig bruge hovedet. Pepe og Ramos skal tænke sig om i dag, for ellers kommer de formentlig tidligt i bad igen. Barcelona har det psykiske overtag i disse kampe, men Real Madrid skal virkelig vise, at de har udviklet sig som et kollektiv over de seneste to sæsoner.

Kampen kan gå alle veje, som jeg ser det. Dog vil jeg alligevel spå en 2-3 sejr til Real Madrid, hvor Ronaldo kommer på tavlen to gange, imedens Messi bliver noteret for ét af Barca's mål.

God kamp til alle, og lad os få 90 hæsblæsende minutter! 
« Seneste Redigering: 21 Apr 2012, 16:52 af Daniel Nordentoft » Logged

xxbikbokxx
Førsteholdsspiller

« Svar #9068: 21 Apr 2012, 19:05 »

Sommerfuglene i maven er ankommet! Ser frem til en forhåbentlig god kamp uden for mange kort og alt det der nu kommer når der spilles El Clasico. Håber og tror på en uafgjort, og måske en lille Real sejr.

God kamp!

HALA MADRID!

Hala Madrid!

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #9069: 21 Apr 2012, 19:12 »

Håber på følgende opstilling i aften:

Casillas
Arbeloa Pepe Ramos Marcelo
        Alonso Khedira
    Øzil     Kaka    Ronaldo
             Higuain

Vi skal presse højt, som alle andre også nævner, hvis vi skal vinde. Vi skal turde at spille vores spil, de hurtige omstillinger og så alle mand frem!!

Sker dette vinder vi også. Barcelona er mærkede på selvtilliden efter onsdagens nederlag i CL til Chelsea, hvor de var ineffektive.

3-1 sejr. Ronaldo x2 og Higuain.

xxbikbokxx
Førsteholdsspiller

« Svar #9070: 21 Apr 2012, 19:15 »

FC Barcelona: Valdés, Alves, Puyol, Mascherano, Adriano, Busquets, Xavi, Thiago, Tello, Iniesta & Messi.

Real Madrid C.F.: Casillas, Pepe, Ramos, Khedira, Ronaldo, Benzema, Özil, Xabi Alonso, Coentrão, Arbeloa & Di María.

Snuppet fra Real's facebook.

Hala Madrid!

michaelk
Landsholdsspiller

« Svar #9071: 21 Apr 2012, 19:21 »

Så kommer den længe ventede El Clasico. Og ikke nok med, at det er en El Clasico, den kommer også til at afgøre ligaen på mange måder. Vinder vi i aften eller spiller uafgjort, så er vi mestre. Taber vi, så bliver det derimod hamrende svært med det kampprogram som vi stadig har tilbage.

Jeg forventer vi kommer stormende og presser Barca. I stort set alle El Clasico's har vi faktisk været det bedste hold i de første 10-15 minutter, hvor Barca altid plejer først at skulle få styr på spillet. Men jeg regner bestemt også med, at vi holder presset på dem igennem hele kampen. Jeg vil ikke se holdet stå tilbage på egen banehalvdel gennem det meste af kampen, og bare vente på, at Barca får scoret. Jeg nægter simpelthen at sætte mig til at se endnu en El Clasico, hvor vi spiller afholdende. Vi skal frem og vise, at i år er det os som er nr 1. Det er os, som i år skal vinde CL og La Liga, og det håber jeg vi får bevist i aften.

Jeg tror vi vinder 3-1 på mål af Benz, Ronaldo og Sergio Ramos. Messi får selvfølgelig også lige scoret et mål mod os.

God kamp til alle. Jeg tror især det  bliver en fantastisk kamp for den neutrale seer, da begge hold har lovet de vil komme frem af banen. Det kan kun blive godt, når verdens to bedste klubhold tørner sammen.

Hala Madrid!

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #9072: 21 Apr 2012, 19:29 »

Barcas opstilling kontra vores egen gør at vi i mine øjne er favoritter, udebane eller ej. De prioriterer åbenbart CL højere end La Liga, fint for os. Den her tager vi!

DeBuur
Manager

« Svar #9073: 21 Apr 2012, 20:01 »

Barcas opstilling kontra vores egen gør at vi i mine øjne er favoritter, udebane eller ej. De prioriterer åbenbart CL højere end La Liga, fint for os. Den her tager vi!

Denne kamp vindes i hovedet - håber Mourinho har styr på det idag - vi skal vinde La liga sådan er det og sådan bliver det.. jeg er tilfreds med 0-1 som slut resultat Opstemt

YNWA

fckfanen4ever
Førsteholdsspiller

« Svar #9074: 21 Apr 2012, 20:58 »

Der var ikke mål Khedira linjedommeren er skide blind offside 100 % !

Reporter : why do you always cause trouble
Balotelli : because I'm different, I'm mario

What a legend

Sider: 1 ... 603 604 [605] 606 607 ... 664 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010