Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 18:56:50
simka
Omklædning...
Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
01 Jun 2025, 12:23
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43
valverde4ever
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
17 Mar 2025, 14:40
szukizek
Træningsbanen
Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere:
23573
0 Brugere, 693 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
robbertwilson12
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Real Madrid tråd
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
602
603
[
604
]
605
606
...
664
Forfatter
Emne: Real Madrid tråd (Læst 964759 gange)
kanok
Reserveholdsspiller
Sv: Real Madrid tråd
«
Svar #9045:
17 Apr 2012, 22:50 »
Khedira spillede en god kamp! Hans løbearbejde er uden sidestykke det bedste idag. Han er den eneste der fysisk kan dominere midtbanen for os. Arbeloa mangler speed og Coentrao har ikke niveauet (endnu (håber jeg)).
Nicklas-Hansi
Ynglingespiller
«
Svar #9046:
17 Apr 2012, 22:52 »
Citat af: kanok 17 Apr 2012, 22:50
Khedira spillede en god kamp! Hans løbearbejde er uden sidestykke det bedste idag. Han er den eneste der fysisk kan dominere midtbanen for os. Arbeloa mangler speed og Coentrao har ikke niveauet (endnu (håber jeg)).
Enig! Khedira var god idag og vandt mange nærkampe!
kanok
Reserveholdsspiller
«
Svar #9047:
17 Apr 2012, 22:58 »
Citat af: Nicklas-Hansi 17 Apr 2012, 22:52
Enig! Khedira var god idag og vandt mange nærkampe!
Forstår ikke hvorfor folk tit undervurderer den slags spillere. De er altså nødvendige på et hold som Real med så mange fantastiske offensiv spillere.
michaelk
Landsholdsspiller
«
Svar #9048:
17 Apr 2012, 22:59 »
Okay dette indlæg er skrevet i vrede, så undskylder på forhånd hvis der kommer lidt for mange dumme kommentarer.
MEN HOLD KÆFT HVOR ER DET DÅRLIGT!
Ja vi fik et egentlig glimrende resultat, hvor vi sagtens kan komme videre, men vi spiller som et bundhold i Bundesligaen, som ikke tør spille op med vores modstandere. Vi kunne skabe så mange chancer på kontraer ved at gå op og presse Bayern. Vi lader os i stedet blive presset i bund, og havde på mange måder fortjent at tabe større. Jeg er pisse sur på Mou lige nu. Jeg synes slet ikke det var værdigt at se. Vi kan jo lukke den her kamp, hvis vi bare tør spille vores fucking spil. Vi har vist det så mange gange at vi godt kan, og vi har set så mange gange at det går galt når vi spiller så defensivt! Jeg kan slet ikke klare det. Hvad fanden er det for nogle udskiftninger at tage. Di Maria og Ozil ud og så sætter vi Marcelo og fucking Granero ind i stedet. Det var jo dømt til at gå galt.
Jeg synes vi har sådan et godt hold, men vi får simpelthen ikke nok ud af det, når vi spiller sådan. Vi står med 11 mand på egen banehalvdel i en kamp, hvor vi netop kan udnytte vores fantastiske kontraspil. Vi skulle bare presse op, så kunne vi skabe tusinder af chancer, hvilket vi også så eksempler på i de få farlige forsøg vi fik.
Jeg er sur, jeg er skuffet. Ikke over resultatet, som vi kan være meget glade for, men over den indstilling og det spil vi leverer. Det har intet at gøre med at vi er Real Madrid og skal spille offensivt, men det har noget at gøre med, at vi spiller langt bedre når vi prøver på noget fremad banen og ikke stiller os ned.
Coentrao spillede desuden en lorte kamp. Hold da kæft, hvor var han elendig. Jeg ved ikke om Marcelo skal være inde næste kamp, da han stadig er for offensiv, men det var satme skuffende at se Coentrao, og han kostede os det sidste mål, som på mange måder mindede om det Barca scorede mod os sidste i semifinalen.
Jeg undskylder for de sikkert mange tåbelige kommentarer, men dette indlæg er som sagt også skrevet i vrede. Det betyder dog ikke, at jeg ikke mener det jeg skriver.
Jeg tror dog stadig på videre avancement. Vi skal bare spille vores eget fucking spil. Fat det Mou!
Hala Madrid!
kanok
Reserveholdsspiller
«
Svar #9049:
17 Apr 2012, 23:08 »
^^
+1
Kan ikke være mere enig. Udskiftningerne er, som jeg også nævnte på forrige side, skudt helt ved siden af.
xxbikbokxx
Førsteholdsspiller
«
Svar #9050:
18 Apr 2012, 09:10 »
Citat af: michaelk 17 Apr 2012, 22:59
Okay dette indlæg er skrevet i vrede, så undskylder på forhånd hvis der kommer lidt for mange dumme kommentarer.
MEN HOLD KÆFT HVOR ER DET DÅRLIGT!
Ja vi fik et egentlig glimrende resultat, hvor vi sagtens kan komme videre, men vi spiller som et bundhold i Bundesligaen, som ikke tør spille op med vores modstandere. Vi kunne skabe så mange chancer på kontraer ved at gå op og presse Bayern. Vi lader os i stedet blive presset i bund, og havde på mange måder fortjent at tabe større. Jeg er pisse sur på Mou lige nu. Jeg synes slet ikke det var værdigt at se. Vi kan jo lukke den her kamp, hvis vi bare tør spille vores fucking spil. Vi har vist det så mange gange at vi godt kan, og vi har set så mange gange at det går galt når vi spiller så defensivt! Jeg kan slet ikke klare det. Hvad fanden er det for nogle udskiftninger at tage. Di Maria og Ozil ud og så sætter vi Marcelo og fucking Granero ind i stedet. Det var jo dømt til at gå galt.
Jeg synes vi har sådan et godt hold, men vi får simpelthen ikke nok ud af det, når vi spiller sådan. Vi står med 11 mand på egen banehalvdel i en kamp, hvor vi netop kan udnytte vores fantastiske kontraspil. Vi skulle bare presse op, så kunne vi skabe tusinder af chancer, hvilket vi også så eksempler på i de få farlige forsøg vi fik.
Jeg er sur, jeg er skuffet. Ikke over resultatet, som vi kan være meget glade for, men over den indstilling og det spil vi leverer. Det har intet at gøre med at vi er Real Madrid og skal spille offensivt, men det har noget at gøre med, at vi spiller langt bedre når vi prøver på noget fremad banen og ikke stiller os ned.
Coentrao spillede desuden en lorte kamp. Hold da kæft, hvor var han elendig. Jeg ved ikke om Marcelo skal være inde næste kamp, da han stadig er for offensiv, men det var satme skuffende at se Coentrao, og han kostede os det sidste mål, som på mange måder mindede om det Barca scorede mod os sidste i semifinalen.
Jeg undskylder for de sikkert mange tåbelige kommentarer, men dette indlæg er som sagt også skrevet i vrede. Det betyder dog ikke, at jeg ikke mener det jeg skriver.
Jeg tror dog stadig på videre avancement. Vi skal bare spille vores eget fucking spil. Fat det Mou!
+2
Hala Madrid!
Cesc
Landsholdsspiller
«
Svar #9051:
18 Apr 2012, 12:01 »
Jeg vil give dig helt ret. Jeg synes de taktiske valg var under niveau, og mærkeligt det netop sker for Mourinho, når han er kendt som en sand mester i denne facet af fodbolden. Jeg synes dog resultatet var rigtig rigtig godt, og Real Madrid skal nok komme i finalen. Bayern har en ringe forsvar, og selvfølgelig scorer Real Madrid mod dem på Bernabeu - det er jeg ikke et sekund i tvivl om. Jeg tror at Real Madrid vinder kampen på onsdag med 2-3 - 1 eller sådan noget.
Det som jeg dog er rystet over, er Real Madrid spillernes temperament og urutinerede adfærd på banen. Hvorfor flæsker Ramos en på midten af banen? Hvorfor laver Marcelo det han gør? Hvorfor laver Coentrao den tåbelige fejl, som fører til 2-1 målet? Alonso fik også et dumt gul kort? Di Maria sparker bolden væk og får gult? Higuans gule var også tåbeligt? Jeg forstår virkelig ikke hvorfor de gør som de gør - tænk nu hvis de får gul kort i den kommende kamp. Det er i mine øjne slet ikke utænkeligt at der ryger et par gule kort afsted, specielt Ramos ser jeg i farezonen - da han bare er ALT for aggressiv i sit spil. Spillerne mister finalen, og er en spiller som Ramos ude af finalen - har Real Madrid nærmest tabt på forhånd, hvis de møder Barcelona, som de nok gør.
Jeg kan ikke forstå at spillerne reagerer på den måde. Det er noget som Mourinho i mine øjne skal have sat en stopper for. Det er så åndssvagt, og kan virkelig gøre mig sur at se en spiller som Marcelo der flæsker Müller til sidst i kampen. Han burde være smidt ud!
Real Madrid sætter sig i en yderst svær position med alle de advarsler, og de bliver nød til at spille uden hårde tacklinger i den kommende kamp mod Bayern. Det er virkelig tåbeligt.
Hvad siger I andre til det??
Swizz CataR
Manager
«
Svar #9052:
18 Apr 2012, 12:38 »
Citat af: Slikkel 17 Apr 2012, 22:16
Hvordan kan der var offside på Bayerns mål ? .. Der var altså kun hånd på bolden .... Et hjørnesparks indlæg som rammer en bayern spiller på armen og så ryger den tilbage og så sparker han giver ikke offside i min bog.
Edit : Casillas udsyn er da kun spærret af sine egne folk .
Der er offside, fordi at en Bayern-spiller står i klar offside og spærrer målmandens udsyn. Man kan ikke diskutere om han stod i vejen, i og med at spilleren måtte hoppe for ikke at ramme bolden. Der er ifølge de officielle offside regler offside, såfremt man blokerer en modstanders udsyn via sin offside-position.
«
Seneste Redigering: 18 Apr 2012, 12:41 af Swizz CataR
»
DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!
Daniel Nordentoft
Manager
«
Svar #9053:
18 Apr 2012, 13:03 »
Citat af: Swizz CataR 18 Apr 2012, 12:38
Der er offside, fordi at en Bayern-spiller står i klar offside og spærrer målmandens udsyn. Man kan ikke diskutere om han stod i vejen, i og med at spilleren måtte hoppe for ikke at ramme bolden. Der er ifølge de officielle offside regler offside, såfremt man blokerer en modstanders udsyn via sin offside-position.
What he said.
Som Mourinho også påpeger, så blev de snydt i situationen, men portugiseren bærer ikke nag, og mon ikke også de går videre på Bernabeu, - det tror jeg.
DeBuur
Manager
«
Svar #9054:
18 Apr 2012, 17:59 »
Jeg tror mange har undervurderet Bayern, som IMO er et af Europas stærkeste hold - de har en verdensklasse målmand, der har er stabilt forsvar og så har de mange midtbane spillere som er voldsomt målfarlige lig dertil nogle top angribere - jeg er ikke overasket over at de giver os kamp til stregen - jeg er overrasket over måden vi spillede på og overrasket over nogle at Mourinhos dispositioner.
Når retur kampen starter så skal vi være 100 % fokuserede - Bayern vil prøve os af - får de en føring i retur kampen så bliver det svært.. måske endda umuligt.
YNWA
MBJ
Landsholdsspiller
«
Svar #9055:
18 Apr 2012, 18:03 »
Imo har Bayern et dårligt forsvar ift. de andre storklubber i Europa. Neuer er fantastisk, deres midtbane er offensov og kreativ. Men den burde vi kunne spille os nemt igennem. Det formåede vi ikke igår. Vi undervurdere Bayern og troede vi var sikret en plads i finalen. Sker det også på hjemmebane, kommer vi ikke til at spille på Allianz igen, det er helt sikkert.
Jeg tror stadig vi går videre, da vores hold er bedre end deres. Ronaldo træder i karakter på Bernabeu.
Swizz CataR
Manager
«
Svar #9056:
18 Apr 2012, 18:04 »
Nu ser jeg ikke specielt mange kampe med Real, men jeg ser da nogle, deriblandt den igår. Normalt er jeg vildt imponeret over det tempo, som mange af jeres spillere har. I er enormt hurtige, både med og uden bold, og normalt, især i den spanske liga, overgår jeres spilleres hurtighed langt mange af modstandernes. Igår var det dog næsten omvendt. Jeg var enormt imponeret over det tempo som mange af Bayerns spillere har, hvilket også er meget af grunden til - tror jeg - at I ikke spillede bedre. For IMO så var Bayern det bedste hold igår, og uanset hvor meget I vil lægge i diverse dispositioner, så kan man ikke komme uden om, at Bayern også har været en del af skylden. De er gode, og jeg kunne godt ledes til at tro, at de også vil give jer masser af modstand på Bernabeo. Det eneste der taler imod er Bayerns hidtidige dårlige form på udebane i CL.
DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!
Batigol
Manager
«
Svar #9057:
18 Apr 2012, 18:19 »
Citat af: Daniel Nordentoft 18 Apr 2012, 13:03
What he said.
Som Mourinho også påpeger, så blev de snydt i situationen, men portugiseren bærer ikke nag, og mon ikke også de går videre på Bernabeu, - det tror jeg.
Claus Bo Larsen er ikke enig
.
Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.
Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.
Lars Pleidrup fan klub for livet.
michaelk
Landsholdsspiller
«
Svar #9058:
18 Apr 2012, 18:22 »
Citat af: Swizz CataR 18 Apr 2012, 18:04
Nu ser jeg ikke specielt mange kampe med Real, men jeg ser da nogle, deriblandt den igår. Normalt er jeg vildt imponeret over det tempo, som mange af jeres spillere har. I er enormt hurtige, både med og uden bold, og normalt, især i den spanske liga, overgår jeres spilleres hurtighed langt mange af modstandernes. Igår var det dog næsten omvendt. Jeg var enormt imponeret over det tempo som mange af Bayerns spillere har, hvilket også er meget af grunden til - tror jeg - at I ikke spillede bedre. For IMO så var Bayern det bedste hold igår, og uanset hvor meget I vil lægge i diverse dispositioner, så kan man ikke komme uden om, at Bayern også har været en del af skylden. De er gode, og jeg kunne godt ledes til at tro, at de også vil give jer masser af modstand på Bernabeo. Det eneste der taler imod er Bayerns hidtidige dårlige form på udebane i CL.
Jamen hvem er det også der har undervurderet Bayern? Det tror jeg absolut ikke Real Madrid har. Der har været kæmpe respekt for Bayern, hvilket de bestemt fortjener. Jeg synes så holdet havde for meget respekt for Bayern ved at overlade initiativet til dem. Jeg tror alle ved Bayern har et fantastisk hold. Jeg vil sige de har Europas 3. bedste hold. Jeg mener dog stadig vi har en bedre trup, men det fik vi bestemt ikke udnyttet igår, hvor Bayern vandt fortjent.
Jeg tror vi får svært ved at gå videre. Vi har et fantastisk hold, når vi ligesom kan spille det fantastiske kontrabold. Ikke som vi spillede igår, hvor vi bare pakkede os ned, men hvor vi presser modstanderen og fører bolden op med det samme i konstante angreb mod modstanderens mål. Det har vi dog svært ved, når vi ligesom selv skal presse, så når vi står overfor et stabilt Bayern forsvar, så tror jeg vi får det rigtig svært. Jeg tror dog stadig på det, for det skal man som fan!
Nu har vi Barca i weekenden, og hvilken selvtillid det kunne give til spillerne, hvis vi lige kunne vinde mesterskabet inden vi har den vigtige kamp på Bernabeu.
Hala Madrid!
michaelk
Landsholdsspiller
«
Svar #9059:
18 Apr 2012, 18:25 »
Citat af: FC Barcelona 18 Apr 2012, 18:19
Claus Bo Larsen er ikke enig
.
Nu er det jo ikke en beslutning, hvor man klart kan sige det er en dommerfejl. Men spærrer en spiller målmandens udsyn, så skal der dømmes offside. Dette er taget fra fodboldreglerne, så det hører ikke til diskussion. Som jeg ser det, står der 4-5 spillere i vejen for Casillas' udsyn, de fleste af dem er Real spillere og det er jo også Pepe der rammer den. Den forreste spiller er så en Bayern spiller, hvilket siger han er med i denne gruppe som spærrer udsynet, og samtidig står han i offside. Så skal den dømmes. Det er en dommerfejl.
Hala Madrid!
Sider:
1
...
602
603
[
604
]
605
606
...
664
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »