home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 17:42:26 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 685 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 335 336 [337] 338 339 ... 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 1003175 gange)
michaelk
Landsholdsspiller

Sv: Real Madrid tråd
« Svar #5040: 11 Jun 2009, 21:11 »

KongFjong du kan sige hvad du vil, men når alt kommer til alt, så er Perez en dygtig forretningsmand, det kan man ikke komme uden om. Han går jo ikke bare ud og siger: "Vi har en aftale med Ronaldo, han er vores". Nej han melder sin interresse, men ved også, at han er nød til at få et godt forhold med United igen. Han har måske ikke fået et godt forhold med dem, men han har åbenbart fået Ronaldo til Real Madrid, hvilket jeg tvivler meget på, at andre kunne gøre.

Hala Madrid!

kfuglsang
Førsteholdsspiller

« Svar #5041: 11 Jun 2009, 21:13 »

Jeg ville ikke selv af med ham. Men husk på, at manden var skadet en del. Nu har han spillet én hel sæson uden at være ramt af andet end få småskader, samt han blev nomineret til årets spiller i Premier League. Rafa er dog blot fornuftig og siger nej. Smiley
Årets spiller i premier league blev jo så Giggs!!!

ZiDaNe5
Førsteholdsspiller

« Svar #5042: 11 Jun 2009, 21:13 »

C. Ronaldo er ikke et tab. Han er en af de bedste i verden, og han er verdenskendt, hvilket vil give Real enorme indtægter på trøjer, reklamer og etc.

-LFC-
Manager

« Svar #5043: 11 Jun 2009, 21:14 »

Årets spiller i premier league blev jo så Giggs!!!
Hvilket jeg på ingen måde forstår, men læs da for fanden hvad jeg skriver. Jeg skrev, at han blev nomineret.

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #5044: 11 Jun 2009, 21:16 »

ZiDaNe5
Førsteholdsspiller

« Svar #5045: 11 Jun 2009, 21:16 »

Så følger du sgu ikke ret godt med. Det er ikke mere end ca. 10 dage siden, at Peréz sagde, at han var interesseret i Alonso. Jeg mindes også, at han har udtalt sig om Kaká og Ronaldo.

Det har han ikke, han sagde at han var verdens bedste til at aflevere, der er forskel på det og være interesseret. Wink

Dine minder er forkerte, kan jeg erfarer dig med.

Perez har også sagt at Messi er verdensklasse, det betyder jo ikke han vil købe ham?  Huh

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #5046: 11 Jun 2009, 21:19 »

KongFjong du kan sige hvad du vil, men når alt kommer til alt, så er Perez en dygtig forretningsmand, det kan man ikke komme uden om. Han går jo ikke bare ud og siger: "Vi har en aftale med Ronaldo, han er vores". Nej han melder sin interresse, men ved også, at han er nød til at få et godt forhold med United igen. Han har måske ikke fået et godt forhold med dem, men han har åbenbart fået Ronaldo til Real Madrid, hvilket jeg tvivler meget på, at andre kunne gøre.

Nu har jeg jo aldrig påstået noget andet, jeg giver jo netop til kende at der sker mere med Perez end Calderon Wink

Men jeg kan se, at du er blevet smigret af de udtalelser Perez' er kommet med vedr. det gode forhold til Utd (mindes også han har udtalt noget lignende om Milan), men det er så det jeg tolker som rent skuespil og bare et skjul for hans egentlige hensigt: At lokke Ronaldo til Real koste hvad det vil.

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #5047: 11 Jun 2009, 21:20 »

Det har han ikke, han sagde at han var verdens bedste til at aflevere, der er forskel på det og være interesseret. Wink

Dine minder er forkerte, kan jeg erfarer dig med.

Perez har også sagt at Messi er verdensklasse, det betyder jo ikke han vil købe ham?  Huh

Ja, det er imponerende så blå-øjet man kan være. Læs mellem linjerne, drop dine hvide briller, så kan vi andre være med Smiley

r-mand
Landsholdsspiller

« Svar #5048: 11 Jun 2009, 21:20 »

Supra Societatem Nemo

michaelk
Landsholdsspiller

« Svar #5049: 11 Jun 2009, 21:21 »

Ja hvilket jo er fantastisk af Perez. For det lokker jo åbenbart spillerne til klubben, også må man jo bare tage hatten af for det. Om det så er skuespil eller ej, det ved Perez nok kun selv.

Hala Madrid!

ZiDaNe5
Førsteholdsspiller

« Svar #5050: 11 Jun 2009, 21:21 »

Det er jo bare rygter. Du skal jo også huske at fx. Marca har tætte klider på klubben, som måske har hørt Perez eller en fra ledelsen sige at han vil gå efter fx Ronaldo. Men Perez har ikke snakket om at han vil hente et bestemt navn officielt. Smiley

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #5051: 11 Jun 2009, 21:25 »

Ja hvilket jo er fantastisk af Perez. For det lokker jo åbenbart spillerne til klubben, også må man jo bare tage hatten af for det. Om det så er skuespil eller ej, det ved Perez nok kun selv.

Igen jeg har aldrig påstået andet, det er blot mangel på format imo. Han udviser total mangel på respekt overfor klubberne ved at udtale sig sådan Wink

michaelk
Landsholdsspiller

« Svar #5052: 11 Jun 2009, 21:26 »

Igen jeg har aldrig påstået andet, det er blot mangel på format imo. Han udviser total mangel på respekt overfor klubberne ved at udtale sig sådan Wink

Der vil jeg give dig ret, hvis det er skuespil.  Thumbs Up

Hala Madrid!

ZiDaNe5
Førsteholdsspiller

« Svar #5053: 11 Jun 2009, 21:27 »

Hvad mener du Fjong? Åltså hvilke udtaleser snakker du om?

kfuglsang
Førsteholdsspiller

« Svar #5054: 11 Jun 2009, 21:28 »

Hvilket jeg på ingen måde forstår, men læs da for fanden hvad jeg skriver. Jeg skrev, at han blev nomineret.
Og derfor kan jeg ikk sige at det blev Giggs?Huh? Det er jeg da i min fulde ret til at nævne!!!!

Sider: 1 ... 335 336 [337] 338 339 ... 664 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010