home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 17:42:26 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  1 Bruger, 951 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 336 337 [338] 339 340 ... 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 1003163 gange)
KongFjong
Landsholdsspiller

Sv: Real Madrid tråd
« Svar #5055: 11 Jun 2009, 21:29 »

Hvad mener du Fjong? Åltså hvilke udtaleser snakker du om?

Alle dem hvor han enten direkte eller inddirekte giver udtryk for en interesse i en spiller. Hvad enten det er ved aty sige det lige ud, eller ved at komme med en mening om at den og den spiller er god.

-LFC-
Manager

« Svar #5056: 11 Jun 2009, 21:29 »

Og derfor kan jeg ikk sige at det blev Giggs?Huh? Det er jeg da i min fulde ret til at nævne!!!!
Men hvad har det at gøre med sagen? Rullende Øjne Gå ind i United-tråden og nævn det blev Giggs, for det har ingen relevans. Rullende Øjne

kfuglsang
Førsteholdsspiller

« Svar #5057: 11 Jun 2009, 21:31 »

Men hvad har det at gøre med sagen? Rullende Øjne Gå ind i United-tråden og nævn det blev Giggs, for det har ingen relevans. Rullende Øjne
Hold nu op med at tude sådan... Nu hvor du jo var inde på emnet, kunne jeg sagtens lige nævne det i den her tråd.. du åbnede den jo lidt selv!!!

BTW er jeg ikk United fan, men Real fan!!!!

ZiDaNe5
Førsteholdsspiller

« Svar #5058: 11 Jun 2009, 21:34 »

Jeg synes Perez er genial, når han udtaler sig indirekte om en spiller han vil have ved at sige han er god osv, for han skaber jo frygt hos de store klubber i Europa. Opstemt

Og igen han har ikke gjort det direkte...
« Seneste Redigering: 11 Jun 2009, 21:39 af ZiDaNe5 » Logged

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #5059: 11 Jun 2009, 21:52 »

kfulgsang @ Det lyder lidt som om du bare prøver at redde den op, at du nævnte Giggs blev årets spiller fordi du ikke så at han skrev nomineret!. Det gav jo ingen mening pludselig bare at skrive "Giggs blev årets spiller i PL". Selvfølgelig har du ret til at nævne det, det giver bare ikke særlig meget mening pludselig at slynge det ud!

Vi snakker jo ikke om hvem der blev årets spiller, vi snakkede kun om at Xabi A. var god over en hel sæson og blev nomineret!.  Det ville være det samme som at vi snakkede inde i FCK tråden at Ailton er god, og jeg bare pludselig sagde at Zlatan Ibrahimovic også er god Smiley

Kan også være jeg tager fejl & at du havde set der stod nomineret! Men lad os komme videre.

RMFC
Ynglingespiller

« Svar #5060: 11 Jun 2009, 21:54 »

Synes nu også at Perez er en god forretningsmand og jeg ved godt konfjong at du ikke har sagt at han ikke er det, men at han for lokket Kaka, Ronaldo(sandsynligvis) og villa(sandsynligvis), er jeg stadigvæk imponeret af og så på 2 uger, godt nok er det mange penge, men de bliver indhentet. Så må måden da være lidt beskidt og selvfølgelig skal man ikke gå ud og være urespektløs, men Laporta er så vidt jeg ved den eneste der en sur over de svimlende summer Smiley

Hamza_BIF
Manager

« Svar #5061: 11 Jun 2009, 21:54 »

I love you Perez <3 Perez er min gud i dag <3!

Han har gjordt det fantastisk på to uger Opstemt
Kæft et klassehold næste sæson hvis rygterne er sande Opstemt

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

AFC
Manager

« Svar #5062: 11 Jun 2009, 21:58 »

Man må sige det er fedt at Perez kan tilføre 2 stjerner til holdet, men jeg er stadig lidt skeptisk over indkøbene. Nu tror jeg såmen bare, at Real Madrid bliver for ensformet over på Kaka og Cristiano Ronaldo. Jeg tror ikke Real Madrid bliver et hold længere, men mere enkeltmandspræstati oner. Vi har jo set eksempler på førhen i tiden, da vi hentede store stjerner, jamen der var der ikke plads til alle og spillerne mistede deres plads på holdet.

Man ser jo nogle gange at når et hold henter stjernespillere på hver sine positioner, så kan holdet gå ned i holdmoralen og det er det jeg desværre også tror der sker. Der er ingen tvivl om at Ronaldo og Kaka forstærker os, men er bare bange for at nu hænger det hele på Ronaldo og Kaka.

Yoggidk
Gæst

« Svar #5063: 11 Jun 2009, 22:03 »

Man må sige det er fedt at Perez kan tilføre 2 stjerner til holdet, men jeg er stadig lidt skeptisk over indkøbene. Nu tror jeg såmen bare, at Real Madrid bliver for ensformet over på Kaka og Cristiano Ronaldo. Jeg tror ikke Real Madrid bliver et hold længere, men mere enkeltmandspræstati oner. Vi har jo set eksempler på førhen i tiden, da vi hentede store stjerner, jamen der var der ikke plads til alle og spillerne mistede deres plads på holdet.

Man ser jo nogle gange at når et hold henter stjernespillere på hver sine positioner, så kan holdet gå ned i holdmoralen og det er det jeg desværre også tror der sker. Der er ingen tvivl om at Ronaldo og Kaka forstærker os, men er bare bange for at nu hænger det hele på Ronaldo og Kaka.

Nejnej, vi har stadig spillere som Ramos og Casillas som der også altid vil være et stort pres på Smiley tror forresten at en spiller som Raul kan være god i denne situation, til at sætte dem på plads, eller hvad man siger...

AFC
Manager

« Svar #5064: 11 Jun 2009, 22:05 »

Ja ja, men det jeg vil frem til er, at jeg synes vi køber for mange stjerner. Det kan godt være vi er en kongeklub med kvalitetsspillere på hver position næsten, men jeg savner sgu noget mere talent agtigt. Altså, Perez har hentet 2 stjerner kan vi godt blive enige om, men tilgengæld bliver der kamp om pladserne, og det bekymrer mig, i og med, at der vil blive mere konkurrence på holdet. Kaka og Ronaldo forstærker os, men havde bare set andre indkøb.

RMFC
Ynglingespiller

« Svar #5065: 11 Jun 2009, 22:06 »

Ja han bliver god til at samle holdet og få dem ned på jorden, men det kan han jo nok ikke inde på banen lige så meget i den nye sæson som den sidste da han sandsynligvis ikke vil starte inde.

ZiDaNe5
Førsteholdsspiller

« Svar #5066: 11 Jun 2009, 22:07 »

AFC

Real gik først ned, da man hentede Beckham og man han havde allerde en klasse spiller i Figo som spillede i samme position.

En anden grund var salget af Makelele, hvor men ikke ersatetede ham med en lige så god en.

En tredje grund var forsømmelsen i forsvaret...

Perez har jo selv sagt, at han har lært af sine fejl, så mon ikke det vil gå bedre den her gang...

Kaka og Ronaldo gør jo netop det, at holdet ikke spiller for ensformet men derimod kreativt.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #5067: 11 Jun 2009, 22:07 »

Mener jeg bestemt ikke. Helt korrekt som Yoggidk siger. Vi har de tre spanske stjerner der også kan holde styr på det hele Thumbs Up
Og skal jeg være ærlig mener jeg ikke Kaka og Cristiano er LAAANGT bedre end f. eks Casillas som jeg mener bestemt kan kommer i top 5 over verden bedste.

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

RMFC
Ynglingespiller

« Svar #5068: 11 Jun 2009, 22:09 »

Selvom vi har hentet Negredo tilbage er det rigtig at vi godt kunne bruge noget fra egne rækker, glæder mig lidt til at se med hensyn til Parejo, hvad Pellegrini vil gøre der er spændende! Om han bare vil lade ham være ude eller give ham lidt mere spilletid, men det bliver svært for Parejo

Zone 43
Manager

« Svar #5069: 11 Jun 2009, 22:10 »

Portræt af Pellegrini:

"Pellegrini er også kendt for sin ”nul-tolerance” politik overfor store egoer, og det siger alt om trænerens status i ”Den Gule Ubåd”, at han vandt magtkampen med argentineren Juan Roman Riquelme, som blev skibet tilbage til Boca Juniors i 2007, da han ikke ville indordne sig under disciplinen og havde en negativ indflydelse på truppen."
http://www.tipsbladet.dk/artikel/portraet/civilingenioeren-skal-konstruere-det-nye-real-madrid

Thumbs Up

Negredo er ikke hentet hjem endnu.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Sider: 1 ... 336 337 [338] 339 340 ... 664 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010