home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 908 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 176 177 [178] 179 180 ... 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 1001779 gange)
vesperGT
Manager

Sv: Real Madrid tråd
« Svar #2655: 09 Dec 2008, 17:23 »

Jeg er ikke et sekund i tvivl om at det var den udtalelse vedr. Barcelona, der fik bægeret til at flyde over......

-LFC-
Manager

« Svar #2656: 09 Dec 2008, 17:27 »

Ved ikke om det er et klogt træk at ansætte en mand der så eftertrykkeligt har kørt Tottenham i jorden.
Men som også førte Sevilla til stor succes i UEFA Cuppen og tæt på et spansk mesterskab under 10 år efter de sidst var nede og vende i Segunda Division. Tror blot, at ham og den engelske mentalitet ikke passede sammen. Smiley Men jeg håber da han flopper! Opstemt

motZ
Gæst

« Svar #2657: 09 Dec 2008, 17:34 »

Ved ikke rigtigt...
På den ene side tror jeg der det var godt nok at Schuster fik sparket, men alligevel... Vi vandt jo mesterskabet i sidste sæson, og ligsom da Capello var her blev han også stærkt kritiseret pga. dårlige resultater e.l. Juande Ramos er i mine øjne den rigtige til at overtage jobbet. Han havde en rigtig god periode hos Sevilla, men en knap så god periode hos Tottenham, men jeg tror grunden til det er at det engelske ikke rigtig er ham. Håber han bliver en rigtig god træner for os.

Schuster har gjort det fint, men er muligt, det var hans udtalelse om kampen mod Barcelona der fik ledelsen til at handle.
Men velkommen Juande Ramos. Håber du bliver en fantastisk træner for os!

DeBuur
Manager

« Svar #2658: 09 Dec 2008, 18:44 »

Opstemt Dejligt med en tidelig julegave.... for det er det at komme af med Schuster......... resultater er ikke nok for en klub som Real Madrid..... måden kampene vindes på er også vigtigt !

Når man se truppen i år så må jeg sige at der er for megen middelmådighed... håber ikke at der nu går panik i den og der så hentes nogle andre lige så middelmådige spillere i vinter pausen - jeg håber der bliver lagt en ordentlig strategi således der er penge til nye super spillere i sommer pausen - jeg drømmer stadig om Christiano Ronaldo og David Villa.

YNWA

CR9
Landsholdsspiller

« Svar #2659: 09 Dec 2008, 20:06 »

Ja, hvad fanden skal man sige? Der ligger to ting i det:

1) Schuster var en skændsel udadtil. Han håndterede pressen fornærmende ringe.

2) Kunne han gøre det bedre, end han gjorde med det spillermateriale?
Han har råbt og skreget på forstærkninger, men Gøg og Gokke har ikke kunnet fremskaffe en skid, og vores problem er ikke træneren, men derimod Calderón og Mijatovic!! De er skandaløse - intet mindre.
Jeg glæder mig til den dag, hvor Calderón lærer at holde sin fucking kæft i pressen omkring ting, han ikke skal sige en skid om. Transfers f.eks. Det forværrer bare for muligheder for at købe en spiller, og når vi så gør det, så er det oftest til overpris.

Det bliver spændende at se, hvad Ramos kan gøre, men umiddelbart vil jeg ikke sige, at det gør den store forskel så længe, vi ikke har bedre spillere. Ingen kan jo forvandle Heinze eller Marcelo til stabile spillere!!

Romafan
Landsholdsspiller

« Svar #2660: 09 Dec 2008, 20:13 »

Nu er det ikke for at være irriterende, men for bare 10 år siden, havde jeg aldrig troet at Real Madrid ville blive et større galehus end både Atletico Madrid og Barcelona... Jeg syntes det er håbløs ledelse at fyre ham inden en uge som denne... Det burde være sket for flere uger siden, ellers skulle man have gjort det efter Barca kampen, for jeg nægter at tro på at Juande Ramos kan rette så meget op, på jeres håbløse forsvar til at han kan skaffe et godt resultat mod et Barcelona hold, som ser rigtig stærke ud i øjeblikket...

TottenhamHotspur
Gæst

« Svar #2661: 09 Dec 2008, 21:04 »

Det er virkelig dårlig timing for et trænerskifte, da vi går ind i en af sæsonens sværeste perioder. Men vi må håbe Ramos finder glæden ved at vende hjem til Spanien, og får gang i klubben. Hans resultater med Sevilla er ikke til at overse, men det er hans resultater med Tottenham desværre heller ikke. Dog ser man også trænere der er skabt til nogle ligaer, og jeg er ganske sikker på, at Real Madrid går gode tider i møde med Ramos ved roret.

lacop
Ynglingespiller

« Svar #2662: 10 Dec 2008, 08:47 »

Ja, hvad fanden skal man sige? Der ligger to ting i det:

1) Schuster var en skændsel udadtil. Han håndterede pressen fornærmende ringe.

2) Kunne han gøre det bedre, end han gjorde med det spillermateriale?
Han har råbt og skreget på forstærkninger, men Gøg og Gokke har ikke kunnet fremskaffe en skid, og vores problem er ikke træneren, men derimod Calderón og Mijatovic!! De er skandaløse - intet mindre.
Jeg glæder mig til den dag, hvor Calderón lærer at holde sin fucking kæft i pressen omkring ting, han ikke skal sige en skid om. Transfers f.eks. Det forværrer bare for muligheder for at købe en spiller, og når vi så gør det, så er det oftest til overpris.

Du har helt ret, det er altså svært at skabe noget når han har det spillermateriale som han har.
Mijatovic og Calderon render rundt og udtaler sig til pressen om ting de bare skulle holdekæft med. det er som om det er de 2 der i fællesskab bestemmer hvem der skal hentes ind, hvorfor dog ikke spørge træneren til råds? det er jo trods alt ham der ved bedst hvad holdet mangler osv..

motZ
Gæst

« Svar #2663: 10 Dec 2008, 15:26 »

Real Madrids indkøbs-planer fortsætter

Ser ud til at være nogle spændende spillere der er på ønskelisten.

alek9000
Manager

« Svar #2664: 10 Dec 2008, 15:30 »

Dog uden forsvarsspillere..

Men gad godt se Arshavin folde sig ud i en stor liga, og så Hamsik som erstatning for Diarra.

lacop
Ynglingespiller

« Svar #2665: 10 Dec 2008, 15:48 »

var de ikke ude efter De rossi i sommers? eller husker jeg helt galt?! han kunne ihvertfald hver super nice at havde, den bedste defensive mid i verden efter min mening ! Opstemt også mexes i forsvaret med pepe damn !

Zone 43
Manager

« Svar #2666: 10 Dec 2008, 16:24 »

Udfra mit begrænsede kendskab til Kuzmanovic og Hamsik, vil jeg mene at de en af de to vil være fornuftige at lokke til Madrid - hvis man i tankerne, at slippe 1 måske 2 midtbanespillere. Zokora og Lennon, nej tak. Arshavin kunne være et spænende bekendtskab på den ene fløj.

Men for alt i verdenen, så skal der hentes 1-2 forsvarsspillere, og det kan kun gå for langsomt! Gerne to backs i Maicon og Lahm.. Smiley

Jeg glæder mig i øvrigt til at aftenens kamp. Ramos har jeg store forventninger til kan lave det, som vi tilhængere har sukket efter gennem efteråret. Schuster var bare ikke god nok, længere er den ikke.
« Seneste Redigering: 10 Dec 2008, 16:51 af Zone 43 » Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Szczesny
Manager

« Svar #2667: 10 Dec 2008, 16:58 »

Hmm... det mest positive jeg kan finde i dette trænerskifte, er at Ramos og Ramos allerede har godt kendskab til hinanden. Forhåbentlig følger Ramos jr. sig så mere værdsat, samt evner at højne sit niveau under sin tidligere og altså nuværende chef.

Kan stadig kun udtrykke mi utilfredshed med Mijatovic og skulle Calderon kun lave en god ting i hans præsident-oeriode, så lad det dog være at fyre denne opblæste skovl! 

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

vuson
Landsholdsspiller

« Svar #2668: 10 Dec 2008, 17:10 »

Istedet for hele tiden at køøbe spillere så kunne man vente på at Ruben De la Red bliver klart, som han forhåbenligt gør, og så imens give Javi Garcia chancen ved siden af Gago. Det ville være ornuftigt i stedet for på bedste madrid-manér bare at skynde sig ud og købe dem de mener er de bdste.
Vi mangler to ting, en fløj og en venstre back.
Fløjen skal være Silva, Jesus Navas eller Diego Capel(Spanierer). Silva burde kunne fås til omtrængt 180-200 mio. da valencia har brug for penge.  Jesus Navas koster vel højst 160 mio. Og så er han decideret højre kant, som på sigt kunne få et godt samarbejde med Huntelaar. Man kunne også bare vælge at betale Capels frikøbsklausal på lidt over 100 mio. Det er en mand med fremtiden foran sig. en dårlig version af Messi kalder jeg ham. Cool
Til en venstre back plads tror jeg Juande ramos henter Gareth Bale hvis han får lov at blive i klubben længere end bar indtil sommer. Men ser hellere end Lahm der. Gareth Bale har i de kampe jeg har set ham virket en anelse klodset.

vuson
Landsholdsspiller

« Svar #2669: 10 Dec 2008, 17:13 »

Hmm... det mest positive jeg kan finde i dette trænerskifte, er at Ramos og Ramos allerede har godt kendskab til hinanden. Forhåbentlig følger Ramos jr. sig så mere værdsat, samt evner at højne sit niveau under sin tidligere og altså nuværende chef.

Kan stadig kun udtrykke mi utilfredshed med Mijatovic og skulle Calderon kun lave en god ting i hans præsident-oeriode, så lad det dog være at fyre denne opblæste skovl! 

ramos vil 100 % få bedre ralationer til Juande Ramos end han havde til Schuster. ramos kommer ikke til at være alene på kanten. Bla starter vi dag med to kanten og kun en offensiv midt. Og så er de jo begge Sevillanas.

Sider: 1 ... 176 177 [178] 179 180 ... 664 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010