home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 11:19:40 Broen13 Blogkonkur... [15] Journeyman - We a...
I dag kl. 05:48:55 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
I går kl. 00:44:38 Bubbles Blogkonkur... #5 - Danish Viking War...
17 Maj 2024, 18:03 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
17 Maj 2024, 18:01 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23301
  1 Bruger, 314 Gæster Online.

Indlæg: 1132744 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2010
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2010
| | | | |-+  Back to where we belong - 2
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Back to where we belong - 2  (Læst 4794 gange)
GFK
Gæst
 
Back to where we belong - 2
« : 08 Jun 2010, 14:12 »



Det er så snart så længe siden, vi har set lyset, at vi har glemt hvordan det føles. Vi er ikke en klub der skal huskes for datiden men for nutiden, vi er ikke en klub der skal være til grin, vi er en klub med en stolt fortid der også skal have en stolt nutid.

Vi skal rejse os og vi skal gøre det med stil, vi har talt nok, nu skal der handles, nederlagene har vi lagt bag os og vi ser frem til sejrene, Vi skal have en hær af krigere og en hærfører der kender klubben, kender betydningen af succes og mangel på samme. Tiden er inden, der er kun en vej og det er frem.

Det her handler ikke om liv eller død nej, det handler om meget mere


COME ON LUFC

Mange tak til Dida for banneret
« Seneste Redigering: 09 Jun 2010, 22:35 af GFK » Logged

GFK
Gæst
 
Sv: Back to where we belong - Intro
« Svar #1: 08 Jun 2010, 14:35 »

Dette blev så min anden blog her på siden, efter at min Skive blog blev slettet Wink

Håber i vil følge med
« Seneste Redigering: 08 Jun 2010, 17:34 af GFK » Logged

LosBlancos26
Gæst
 
Sv: Back to where we belong - Intro
« Svar #2: 08 Jun 2010, 14:38 »

Træls med Skive bloggen  Skuffet

Men jeg følger da gerne med. Leeds er et meget spændende hold, så jeg er frisk  Peace

Fin intro forresten, glæder mig til at høre mere.
Logged

GFK
Gæst
 
Sv: Back to where we belong - 1
« Svar #3: 08 Jun 2010, 18:00 »



LUFC
En stjerne ankommer

Som følgende af manglende oprykning blev Simon Grayson fyret efter sæsonen, det har betydet at Leeds har stået uden manager i en uges tid, men nu har ledelsen og chairman Ken Bates fundet afløseren. Afløseren er et ganske prominent navn, der endnu ikke har erfaring fra tidligere trænerjobs. Manden der skal fører Leeds ud af skyggen og tilbage der hvor det er sjovt er selveste Eric Cantona.

Den tidligere Manchester United og netop Leeds United spiller, var en af hans tiders bedste fodboldspillere, en kontroversiel herre der altid var opmærksomhed omkring, en stil der nok meget godt passer til klubben Leeds United. Ansættelsen af Eric Cantona er blevet mødt med overraskelse og kritik, kritikken lyder på at han er for uerfaren og ikke vil kunne klare det pres der altid vil være på en manager i Leeds.

Leeds supporter, Peter Lawson siger følgende om ansættelsen af Cantona " Jeg ved ikke om jeg skal grine eller græde, han var en fantastisk spiller for os og selvom han skiftede til Man U, kan jeg kun se tilbage  på hans Leeds tid med glæde, dog er jeg bange for at han ikke har den nødvendige erfaring eller den taktiske snilde til at bringe os tilbage der hvor vi hører til"

Hovedpersonen selv har udtalt dette til Leeds Uniteds hjemmeside " Jeg er selvfølgelig ekstremt beæret over at jeg overhovedet var inde i billede til at være manager i Leeds United. Jeg havde en fantastik tid her og da jeg fik tilbuddet kunne jeg ikke sige nej. Jeg forstår udemærket de kritiske miner vedrørende min ansættelse, dog er jeg klar til at tage udfordringen på mig og modbevise mine kritkkere"

Om Cantona kan løfte opgaven kan kun tiden vise, men man kan da håbe for Leeds United at klubben går lysere tider i møde og måske vil der inden længer bliver synger glory, glory Leeds United på Elland Road med stolthed i stemmen
« Seneste Redigering: 08 Jun 2010, 18:02 af GFK » Logged

Ganso
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Back to where we belong - Intro
« Svar #4: 08 Jun 2010, 18:03 »

Ærgeligt med din skive blog:( men vil da helt sikkert følge med her Thumbs Up
kan især godt lide dit topbanner
Logged


GFK
Gæst
 
Sv: Back to where we belong - Intro
« Svar #5: 08 Jun 2010, 18:05 »

Ærgeligt med din skive blog:( men vil da helt sikkert følge med her Thumbs Up
kan især godt lide dit topbanner

Lyder godt Wink

Med hensyn til banneret, så er det lavet af Dida og jeg synes også det er mega fedt
Logged

Corvette
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Back to where we belong - Intro
« Svar #6: 08 Jun 2010, 18:18 »

Lyder spændene Følger med Thumbs Up
Logged

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Back to where we belong - 1
« Svar #7: 08 Jun 2010, 19:45 »

Umiddelbart en god start. Der er nogle enkelte stavefejl, men det der for alvor trækker ned i min bog er, at du formulerer det som om klubben ikke har tiltro til deres nye manager? En klub af den størrelse ville da aldrig ansætte en mand de ikke troede på var den rigtige? Cantona var tilmed en så stor spiller, at hans person uden tvivl ville blive varmt modtaget i klubben. Altså hvis ikke klubben har tiltro til ham, hvem har så? Tunge Selv hvis man ikke havde, så ville man som bestyrelsesformand aldrig lufte sin skepsis i medierne Smiley

Men som sagt, ellers en rigtig fin start Smiley
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

GFK
Gæst
 
Sv: Back to where we belong - 1
« Svar #8: 08 Jun 2010, 20:27 »

Umiddelbart en god start. Der er nogle enkelte stavefejl, men det der for alvor trækker ned i min bog er, at du formulerer det som om klubben ikke har tiltro til deres nye manager? En klub af den størrelse ville da aldrig ansætte en mand de ikke troede på var den rigtige? Cantona var tilmed en så stor spiller, at hans person uden tvivl ville blive varmt modtaget i klubben. Altså hvis ikke klubben har tiltro til ham, hvem har så? Tunge Selv hvis man ikke havde, så ville man som bestyrelsesformand aldrig lufte sin skepsis i medierne Smiley

Men som sagt, ellers en rigtig fin start Smiley

Først og fremmest tak for kommentaren Wink

Med hensyn til stavefejl, burde de ordnes via en ordentlig omgang korrektur.

Meningen var at jeg det skulle fremstå som at klubben var glad for ansættelsen, men der stadig var den skepsis udefor klubben, men kan godt se at jeg måske fik det formuleret lidt dårligt Wink

Håber du vil følge med Smiley
Logged

LukasPodolski
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Back to where we belong - 1
« Svar #9: 08 Jun 2010, 21:12 »

Ser rigtig godt ud!! Spiller selv med Leeds og synes det er et af de sjoveste spil jeg har haft i FM10.

KIU
Logged

GFK
Gæst
 
Sv: Back to where we belong - 1
« Svar #10: 08 Jun 2010, 21:15 »

Ser rigtig godt ud!! Spiller selv med Leeds og synes det er et af de sjoveste spil jeg har haft i FM10.

KIU

Tak Wink

Enig i at de er meget underholdende at spille med Smiley
Logged

GFK
Gæst
 
Sv: Back to where we belong - 1
« Svar #11: 09 Jun 2010, 22:34 »





Allerede få dage efter Eric Cantonas ansættelse begyndte rygterne at florer, de rygter er nu mundet ud i handler, tre spillere er gået og tre er kommet. Det blev et begivenhedsrig transfervindue hvor en masse spillere blev rygtet til Leeds og der viste sig da også i sidste ende at nogle af rygterne var sande.

Nogle af de rygter der holdt stik var indkøbet af Hayden Mullins og lejeaftalen med Fredrik Stoor. Hayden Mullins hentede Eric Cantona i Portsmouth hvor han ikke var blandt de startende elleve og havde derfor ytret ønske om at skifte i klub i håbet om fast spilletid, og lige præcis fast spilletid var det Leeds kunne tilbyde Hayden Mullins og da Portsmouth accepterede buddet på 10 millioner kroner var der ikke tvivl om hvor Hayden Mullins fodboldfremtid skulle ligge. Som forventet hentede Eric Cantona også forstærkning til forsvaret, det gjorde han ved at tilknytte Frederik Stoor og Dorian Dervite på en lejeaftale. Frederik Stoor hentede man via en lejeaftale i Fulham, den svenske landsholdsspiller dækker hele backkæden og vil uden tvivl tilfører holdet en masse kvalitet. Dorian Dervite hentede Leeds og Cantona i Tottenham, en lejeaftale der kom i stand via Leeds og Tottenhams nyligt lanceret samarbejde. Den 21 årige franskmand er at finde i Leeds indtil slutningen af sæsonen og med hans tilstedeværelse vil konkurrencen og bredden i midterforsvaret uden tvivl blive skærpet.

Men det er ikke kun tilgang der har været et emne i Leeds, ud er nemlig gået ligeledes tre spillere, de to marginalspillere Tresor Kandol og Rui Marques er ikke længere i klubben, begge spillere der var langt fra spilletid og da andre klubber  bød sig til, var den bedste løsning for alle parter et salg. Det sidste spillersalg var dog lidt mere bemærkelsesværdigt, en af de helt store profiler Robert Snodgrass er ikke længere at finde på Elland Road, en spiller der ikke i første omgang var planer om at sælge men da Middlesbrough bød 15 millioner kroner tog bestyrelsen sagen i egen hånd og accepterede buddet og få dage efter skiftede Snodgrass Elland Road ud med Riverside Stadium

En tilfreds Eric Cantona udtalte dette om transfervinduet " Det har været nogle hårde uger, hvor vi har haft kig på en masse spillere, men jeg må sige at jeg er rigtig godt tilfreds med slutresultatet. Vi har fået opfyldt vores mål, vi har fået de spillere vi ønskede, så jeg klager bestemt ikke " således lød det altså fra Eric Cantona og om Leeds United endeligt formår at kæmper sig væk fra mørket må endnu stå i det uvisse, en ting er dog sikkert truppen er i hvertfald til mere end Coca League 1.


 




« Seneste Redigering: 10 Jun 2010, 09:03 af GFK » Logged

GFK
Gæst
 
Sv: Back to where we belong - 1
« Svar #12: 09 Jun 2010, 22:34 »

Har lige opdaget at mine ss ikke virker, arbejder på problemet Wink
Logged

GFK
Gæst
 
Sv: Back to where we belong - 2
« Svar #13: 09 Jun 2010, 22:41 »

Så skulle de virke Wink
Logged

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Back to where we belong - 2
« Svar #14: 09 Jun 2010, 23:50 »

Jeg kan stadig ikke se billedet af Stoor Peace
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010