home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23420
  0 Brugere, 606 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: carinasantoro033
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Award forslags-tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 36 Udprint
Forfatter Emne: Award forslags-tråden  (Læst 118910 gange)
C 23
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #330: 20 Dec 2011, 22:13 »

Månedens tråd: Liverpool tråden

Hvorfor? Fordi at selv deres egne fans formår at se nuanceret på tingene, og deltager sagligt i en god debat.
Logged

JeppeA
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #331: 28 Dec 2011, 23:17 »

Månedens tråd: Gung-Ho - Wester's taktik blog
Selvom om tråden først blevet startet d. 21 december er den blevet læst utrolig mange gange og mange forskellige brugere har deltaget i projektet. Wester arbejder dybt i dette projekt og har hjulpet mange til at få et endnu bredere syn på den taktiske front.
Derudover er den FM-relateret, hvilket må være en fordel, da det jo er en FM-site.

Logged

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #332: 28 Dec 2011, 23:25 »

JeppeA er så sød  Smiley
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #333: 28 Dec 2011, 23:26 »

Månedens tråd: Gung-Ho - Wester's taktik blog
Selvom om tråden først blevet startet d. 21 december er den blevet læst utrolig mange gange og mange forskellige brugere har deltaget i projektet. Wester arbejder dybt i dette projekt og har hjulpet mange til at få et endnu bredere syn på den taktiske front.
Derudover er den FM-relateret, hvilket må være en fordel, da det jo er en FM-site.



Tak for forslaget Jeppe Smiley Og det er da bestemt en tråd der er med i overvejelserne Smiley
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #334: 30 Dec 2011, 09:50 »

Mr. Arsenal som månedens blog Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

JKJ
Gæst
 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #335: 01 Jan 2012, 20:42 »

1. januar og stadig ingen kåring af hverken års award eller december måneds award!!

Hvad har crewet dog lavet det sidste døgns tid  Opstemt  Rullende Øjne

Ok i får lige et par dage mere Wink
Logged

Præsidenten
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #336: 25 Jan 2012, 21:22 »

For et virkelig højt skriftligt niveau og alt for få kommentarer foreslår jeg "The Scandal Man & His Troops" som månedens blog!
Logged

FC Barcelona

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #337: 26 Jan 2012, 01:00 »

Jeg synes, at FC Barcelona skal være månedens bruger. Han har virkelig bidraget med saglige argumenter i diverse fodbolddebatter, skrevet analyser af Barcelonas kampe og så er han også i gang med en fodbold-blog, hvor han skriver dybdegående artikler om alt indenfor fodboldverdenen.

Logged

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #338: 26 Jan 2012, 01:05 »

For et virkelig højt skriftligt niveau og alt for få kommentarer foreslår jeg "The Scandal Man & His Troops" som månedens blog!

Jeg synes, at FC Barcelona skal være månedens bruger. Han har virkelig bidraget med saglige argumenter i diverse fodbolddebatter, skrevet analyser af Barcelonas kampe og så er han også i gang med en fodbold-blog, hvor han skriver dybdegående artikler om alt indenfor fodboldverdenen.

Jeg takker for jeres forslag, og de er begge noteret Smiley

Hvis der er flere af jer, der har nogle forslag skal i endelig komme med dem Smiley
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #339: 26 Jan 2012, 08:07 »

Helt enig med Jakob hvad angår månedens bruger.

Mht. blogs kan jeg da lige fremhæve mine favoritter:

- The Only Thing (nomi): Præcis sådan som en blog bør være efter min mening. Flot og simpelt layout, flot skrevet, interessant karriere. Det eneste der mangler er lidt hyppigere opdateringer.

- FC Hollywood aan de Rijn (Metsu1): Igen et flot layout og spændende læsning, og igen kunne jeg bare godt tænke mig lidt flere updates.

- Den Nye Fabrik (NiklasV): Hvor denne blog måske halter en lille smule efter de to førnævnte hvad angår layout og skrivestil (personlig smag, naturligvis), har den det de to andre mangler, nemlig lidt hyppigere updates.

Disse tre er efter min mening de bedste blogs på siden lige nu.
Logged



Præsidenten
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #340: 26 Jan 2012, 13:28 »

Vil gerne slutte op omkring de andre to omkring FC Barcelona som månedens bruger, han har haft nogle lange og gode indlæg omkring især Barca.
Derudover vil jeg også lige gøre opmærksom på at Benjoe har kørt to tråde med sin(e) blog(ge) så der faktisk er flere opdateringer end man først tror. Lige nu f.eks. har den ene blog 19 opdateringer, mens den anden der kører sideløbende har 17 Smiley Det er altså i alt 36 gode og forholdsvis lange updates Wink
Logged

FC Barcelona

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #341: 26 Jan 2012, 13:54 »

Vil gerne slutte op omkring de andre to omkring FC Barcelona som månedens bruger, han har haft nogle lange og gode indlæg omkring især Barca.
Derudover vil jeg også lige gøre opmærksom på at Benjoe har kørt to tråde med sin(e) blog(ge) så der faktisk er flere opdateringer end man først tror. Lige nu f.eks. har den ene blog 19 opdateringer, mens den anden der kører sideløbende har 17 Smiley Det er altså i alt 36 gode og forholdsvis lange updates Wink

Det er overhovedet ikke for, at tage noget fra Benjoes ellers glimrende blogs, men i Januar måned har de 2 blogs altså "kun" haft henholdsvis 6 og 4 updates. Han kan jo ikke vinde en Januar award for noget han ikke har lavet i Januar Peace
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Præsidenten
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #342: 26 Jan 2012, 13:56 »

Ja i så fald er jeg nok blevet snydt af først rigtig at have kommet i gang med at læse dem her i januar, det er selvfølgelig rigtig nok Smiley
Logged

FC Barcelona

JKJ
Gæst
 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #343: 05 Apr 2012, 22:13 »

Vi er snart en uge inde i april og stadig ingen awards.
Sidste måned gik der 14 dage inden de kom op.

Ideen er rigtig god, men hvis man ikke har mandskab og tid til at lave dem bør man vel reelt droppe dem engang for alle.
Og så selvfølgelig melde det ud.

Måske jeg er gammeldags men jeg synes at der maks bør gå 3-4 dage inden de kommer ellers er der ingen grund til at smide dem op.
Logged

Hcan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #344: 05 Apr 2012, 22:14 »

Vi er snart en uge inde i april og stadig ingen awards.
Sidste måned gik der 14 dage inden de kom op.

Ideen er rigtig god, men hvis man ikke har mandskab og tid til at lave dem bør man vel reelt droppe dem engang for alle.
Og så selvfølgelig melde det ud.

Måske jeg er gammeldags men jeg synes at der maks bør gå 3-4 dage inden de kommer ellers er der ingen grund til at smide dem op.

De er på trapperne... og der går ikke 14 dage! i Promise! Derudover skal vi jo lige have tid til at votere og beslutte os. Processen starter først når måneden er gået for at få det sidste med. At der går en uge, kan jeg ikke der der er noget galt i.
Logged

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Sider: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 36 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010