home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23420
  0 Brugere, 704 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: carinasantoro033
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Award forslags-tråden
0 Brugere og 24 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 36 Udprint
Forfatter Emne: Award forslags-tråden  (Læst 119009 gange)
Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #255: 30 Maj 2011, 23:01 »

Ole?

Du skal ikke ønske at blive svinet til Jan.

Men Flink har givet dig et godt svar, ta det til dig Smiley

HumørCrewet #
   


Ja, Henriksen Smiley

Jeg bestemmer selv, hvad jeg vil tage til mig, heldigvis.

Nu vil jeg ikke spamme for meget i tråden, men I er nu ikke med til at ødelægge den dårlige stemning på siden, tværtimod, folk bliver irriterede på jer.
« Seneste Redigering: 30 Maj 2011, 23:08 af Hamza_BIF » Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #256: 30 Maj 2011, 23:01 »

Et forslag til en ny award kunne eventuelt være en lignende FUFs fedtspiller? Nu skal det ikke gå hen og blive sådan, at ham som får fedtspilleren skal blive ked af det eller føle sig undertrykt, men derimod ment som et humoristisk tiltag der kan trække lidt på smilebåndet hos nogle.
Derudover har jeg lige et spørgsmål til dig HansenLFC. Det har intet med dig og Hamza's heftige debat at gøre, men hvad i himlens navn er humørcrewet? Er det FMFs tiltag?
Logged

Thaurat al Shabab

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #257: 30 Maj 2011, 23:07 »

FMFs uofficielle svar på Powerpuff pigerne, som bekæmper alt det onde.

EDIT: Dog har det en omvendt effekt for nogle, bland andet den onde Mojo Jojo (Mig).
« Seneste Redigering: 30 Maj 2011, 23:12 af Hamza_BIF » Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Oli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #258: 30 Maj 2011, 23:07 »

Haha, for mig ødelægger hverken "humørcrewet" eller Hamza den gode stemning. Jeg har det tvært i mod dybt sjovt med at sidde og læse den her diskussion Grin Til humørcrewet: Den her sang burde blive jeres kendetegn Opstemt http://www.youtube.com/v/fNSYlplQMCo
Logged

HansenLFC
Gæst
 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #259: 30 Maj 2011, 23:12 »

mfsjovhat  

Tak for det gode spørgsmål Smiley

HumørCrewet blev dannet i tidernes morgen, Flink14 og undertegnede synes at stemningen herinde var et del trykket. Flere var nærmest blevet mobbet ud eller havde fået et negativ ry. Det synes vi ikke kunne være rigtig. Derfor drøftede vi det med et crewmedlem, som ville viderebringe vores idè. Den blev dog nedstemt. Vi besluttede at det ikke skulle ødelægge vores nye plan for siden ved at siden blev et rare sted at være. Flink og jeg forsøger så i fællesskab at sprede noget bedre stemning, bryde ind hvis en samtale tager en forkert drejning eller hvis vi føler der er brug for en ja hat Smiley. Vi vel kort sagt forsøger at gøre siden langt mere positiv, fremfor negativ stemning, da det ikke fører noget godt med nogen steder.
Flink og jeg har faktisk allerede nu, modtaget en 3-4 ansøgninger til at komme med. Men vi føler bare det er vigtigt at folk ved hvad de går ind til, da alle ikke kan styre det måske, da hjertet virkelig skal være på rette sted, hele tiden. Derved står vi også selv stadigvæk med det, og føler virkelig at vi kan mærke forskel.
Vi vil også forsøge at hjælpe nye brugere igang med siden, for at gøre det til et godt førstehåndsindtyk. Du kender måske selv tanken ved at komme et helt nyt sted hen, hvor alt er nyt. Der vil vi gøre alt hvad vi kan for at hjælpe folk.

Håber det har givet dig en bedre forståelse og du stiller bare spørgsmål Smiley ..

HumørCrewet #
Logged

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #260: 30 Maj 2011, 23:17 »

mfsjovhat  

Tak for det gode spørgsmål Smiley

HumørCrewet blev dannet i tidernes morgen, Flink14 og undertegnede synes at stemningen herinde var et del trykket. Flere var nærmest blevet mobbet ud eller havde fået et negativ ry. Det synes vi ikke kunne være rigtig. Derfor drøftede vi det med et crewmedlem, som ville viderebringe vores idè. Den blev dog nedstemt. Vi besluttede at det ikke skulle ødelægge vores nye plan for siden ved at siden blev et rare sted at være. Flink og jeg forsøger så i fællesskab at sprede noget bedre stemning, bryde ind hvis en samtale tager en forkert drejning eller hvis vi føler der er brug for en ja hat Smiley. Vi vel kort sagt forsøger at gøre siden langt mere positiv, fremfor negativ stemning, da det ikke fører noget godt med nogen steder.
Flink og jeg har faktisk allerede nu, modtaget en 3-4 ansøgninger til at komme med. Men vi føler bare det er vigtigt at folk ved hvad de går ind til, da alle ikke kan styre det måske, da hjertet virkelig skal være på rette sted, hele tiden. Derved står vi også selv stadigvæk med det, og føler virkelig at vi kan mærke forskel.
Vi vil også forsøge at hjælpe nye brugere igang med siden, for at gøre det til et godt førstehåndsindtyk. Du kender måske selv tanken ved at komme et helt nyt sted hen, hvor alt er nyt. Der vil vi gøre alt hvad vi kan for at hjælpe folk.

Håber det har givet dig en bedre forståelse og du stiller bare spørgsmål Smiley ..

HumørCrewet #

Jeg har et spørgsmål:

Hvordan kan det være, at Ole Henriksen og Mads Mikkelsen, som udgør Humørcrewet, pludselig vender på en tallerken? Altså tidligere på dagen har en ondskabsfuld og barnlig attitude, mens de senere på dagen pludselig er på lykkepiller? Steg mobbe-kurven over få minutter på FMF? Blot et spørgsmål, håber I kan svare.

mvh

Lyseslukkercrewet - Ansøgninger behøves ikke, bare skriv du er med
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #261: 30 Maj 2011, 23:17 »

mfsjovhat  

Tak for det gode spørgsmål Smiley

HumørCrewet blev dannet i tidernes morgen, Flink14 og undertegnede synes at stemningen herinde var et del trykket. Flere var nærmest blevet mobbet ud eller havde fået et negativ ry. Det synes vi ikke kunne være rigtig. Derfor drøftede vi det med et crewmedlem, som ville viderebringe vores idè. Den blev dog nedstemt. Vi besluttede at det ikke skulle ødelægge vores nye plan for siden ved at siden blev et rare sted at være. Flink og jeg forsøger så i fællesskab at sprede noget bedre stemning, bryde ind hvis en samtale tager en forkert drejning eller hvis vi føler der er brug for en ja hat Smiley. Vi vel kort sagt forsøger at gøre siden langt mere positiv, fremfor negativ stemning, da det ikke fører noget godt med nogen steder.
Flink og jeg har faktisk allerede nu, modtaget en 3-4 ansøgninger til at komme med. Men vi føler bare det er vigtigt at folk ved hvad de går ind til, da alle ikke kan styre det måske, da hjertet virkelig skal være på rette sted, hele tiden. Derved står vi også selv stadigvæk med det, og føler virkelig at vi kan mærke forskel.
Vi vil også forsøge at hjælpe nye brugere igang med siden, for at gøre det til et godt førstehåndsindtyk. Du kender måske selv tanken ved at komme et helt nyt sted hen, hvor alt er nyt. Der vil vi gøre alt hvad vi kan for at hjælpe folk.

Håber det har givet dig en bedre forståelse og du stiller bare spørgsmål Smiley ..

HumørCrewet #

Det er også de skide brøndby fans skyld...  Thumbs Up
Ej, men det lyder da fornuftigt nok - så er mit spørgsmål bare, hvordan vil i skabe den her positive stemning uden at virke overfladiske?
Logged

Thaurat al Shabab

Søgaard
Gæst
 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #262: 30 Maj 2011, 23:19 »

Den diskussion kan I selvfølgelig tage over PB, så vi andre er fri for at få vores awards-forslagstråd overdækket med beskeder om noget, som ikke har med awards at gøre.
Logged

PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #263: 30 Maj 2011, 23:27 »

Det er også de skide brøndby fans skyld...  Thumbs Up
Ej, men det lyder da fornuftigt nok - så er mit spørgsmål bare, hvordan vil i skabe den her positive stemning uden at virke overfladiske?

Jeg vil lige skrive til dig over PB som vores Crew mand skriver :-)

Jeg har et spørgsmål:

Hvordan kan det være, at Ole Henriksen og Mads Mikkelsen, som udgør Humørcrewet, pludselig vender på en tallerken? Altså tidligere på dagen har en ondskabsfuld og barnlig attitude, mens de senere på dagen pludselig er på lykkepiller? Steg mobbe-kurven over få minutter på FMF? Blot et spørgsmål, håber I kan svare.

mvh
Lyseslukkercrewet - Ansøgninger behøves ikke, bare skriv du er med

Hvis det gør dig glad at kalde os øgenavne, at efterabe vores koncept, så har vi jo gjort hvad vi skal Smiley
Nu skulle diskussionen lukkes, men i kan altid skrive hvis vi skal hjælpe med noget Smiley

HumørCrewet #
Logged


SørenA
Gæst
 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #264: 30 Maj 2011, 23:34 »

Nu ved ikke hvad i går udfra når i vælger "månedens bruger", om det er dem med de bedste indlæg, den med flest osv..

Det er i grunden også ligegyldigt - Jeg vil bare pointere at jeg faktisk synes at Flink og Hansen har gjort det godt her i maj måned. At der så er nogle snæversynede brøndbyfans der ikke kan se udover deres egen næse er der jo intet nyt i.

Jeg synes som Anders (hansen) siger at der er en usandsynlig dårlig stemning i mange af de indlæg der bliver skrevet rundt omkring - Det synes jeg faktisk at "humørcrewet" prøver at modvirke.

Det synes jeg crewet skal tage med i deres overvejelser.

Tak!
Logged

cjensen94
Gæst
 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #265: 30 Maj 2011, 23:39 »

Skal jeg finde et par stykker som ikke er Brøndbyfans, som også synes de er pisse irriterende, og falske?
Logged

Heskey
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #266: 31 Maj 2011, 00:49 »

Jeg vil lige komme med min mening, uagtet om folk vil høre den eller ej.

Jeg synes det er friskt gjort af Hansen og Flink at lave et crew (uofficielt) og prøve at skabe en bedre stemning, dog er det ikke altid det blver modtaget lige godt, og det er da forståeligt at man kan blive frustreret, hvis man får en besked om at alt er godt og dette ikke er tilfældet. Men jeg føler i langt de fleste tilfælde at de virkelig får skabt en bedre stemning, og folk kan, hvis de vel og mærke ønsker det, få et godt grin og et lille smil på læberne en gang i mellem. Jeg synes det er ærgerligt at nødvendigvis gå så kraftigt imod dem, men forstår godt at det da ikke er super fedt at de nominerer sig selv, men jeg mener da (kan sagtens være jeg husker forkert) at der er andre der har gjort det samme, uden at blive rakket så meget ned som er tilfældet her. Jeg ved godt at det andet sikkert har været sagt i en spøg, men der var stadig en god stemning omkring det og man kunne nemt lave sjov med hinanden, uden at der var crewmedlemmer der skulle med ind over det.

Jeg synes det vil være fint med Hansen eller Flink som månedens bruger, det vil være et friskt pust, at man kan vinde det, ved at være prøve at skabe en god stemning. Kald mig tosset, men jeg synes selv det er fint, men det er måske blot mig. Smiley
Logged

Frederik1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #267: 31 Maj 2011, 00:59 »

1. Ja du er skør.

2. Jeg er enig. Jeg synes ikke det nødvendigvis skal være den med de skarpeste eller fleste indlæg som skal vinde titlen.

Logged

:-)

Enged
Gæst
 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #268: 31 Maj 2011, 01:03 »

@SørenA
Dit indlæg mister jo fuldkommen legitimitet, når du vælger at indrage tilhørsforhold som argumentation. Jeg er selv FCK-fan, og jeg er selv godt og grundigt træt af den attitude de har lagt for dagen, men fred være med det, man må jo selv om, om man gerne vil være pain in the ass på størstedelen af sitets brugere.
Du skal naturligvis have lov til at have din egen holdning og mene, at det bare er super duper, at der skal være to, der skal gå rundt og diktere folks humør, jeg synes bare ikke, at det er noget der gør, at man skal vinde månedens bruger. Det de to laver, er jo sådan set bare at forsøge på at være moderatorere, bare uden nogen form for autoritet, og nærmest bare giver den modsatte effekt, fordi folk bliver sure over, at de bliver påduttet at være mere positive, starte til boksning eller synge en sang.

Til trådens kerne, så må jeg indrømme, at jeg ikke kan komme med noget nyt, men blot støtte op om dem der nævner JKJ og KongFjong, og som altid bliver det op til CP at afgøre, hvem der har været "bedst".
Logged

Ibraa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #269: 31 Maj 2011, 01:07 »

Du er jo umuligt at bedømme hvem der er månedes bruger. Er det den mest aktive, den mest debatterende, den mest bloggende eller hvad? Der er jo et hav af tråde. Lav da hellere noget med "månedes diskussion" , "månedes indlæg" , "månedes blog" , "månedes sjove indslag" osv.
Ps. jeg er ny, så hvis det jeg siger er fuldstændigt ubrugligt, så beklager jeg.
Logged

Am I the only one around here who gives a shit about the world?

Sider: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 36 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010