home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23420
  0 Brugere, 602 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: carinasantoro033
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Award forslags-tråden
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 23 24 [25] 26 27 ... 36 Udprint
Forfatter Emne: Award forslags-tråden  (Læst 118878 gange)
JKJ
Gæst
 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #360: 05 Apr 2012, 23:45 »

Ikke stolt som da jeg fik min søn men der er vel forskellige grader?

Jeg værdsætter sq når folk tager godt imod mine FM produkter og projekter, og jeg bliver da glad når de bliver rost og anerkendt. Det behøver jeg vel ikke være flov over? Hele ideen med de awards er vel netop at anerkende de nørder der bidrager positivt til sitet og den anerkendelse bliver jeg da stolt over, især når man har lagt mange timer i et projekt eller produkt.

Jeg gider ikke fedte og jagte de awards men når de er fortjent, så tager jeg da imod sådan noget med kyshånd.

+1  Thumbs Up

Der er jo forskellige former for glæde og stolthed.

Jeg har fået 3 priser gennem tiderne og blevet nomineret til det dobbelte vil jeg tro. Det er jeg faktisk ret stolt af for det viser vel at man har ydet et godt stykke arbejde her på siden.

Det er da ikke noget jeg praler med til højre og venstre, men det gør mig glad og stolt når jeg er herinde og man har påskønnet det jeg har bidraget med.
Logged

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #361: 05 Apr 2012, 23:50 »

Jeg syntes jo man burde vinde en T-shirt når man tog sådan en award..

Der skulle stå på den: Jeg er FM-nørd, jeg er freak og jeg er stolt.

Så kunne sitet også få lidt reklame, når flotte fyr her ville gå rundt med den i byen mens jeg flekser min musearm.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #362: 06 Apr 2012, 00:13 »

Vi er snart en uge inde i april og stadig ingen awards.
Sidste måned gik der 14 dage inden de kom op.

Ideen er rigtig god, men hvis man ikke har mandskab og tid til at lave dem bør man vel reelt droppe dem engang for alle.
Og så selvfølgelig melde det ud.

Måske jeg er gammeldags men jeg synes at der maks bør gå 3-4 dage inden de kommer ellers er der ingen grund til at smide dem op.

Helt ærligt, så er gør et indlæg som det her mig sku lidt harm. Det er fandme nemt bare at sidde bag sin skærm og brokke sig over, at alt ikke kommer til en på minuttet. Nu er det ikke kun rettet mod dig JKJ, men hvad tror I egentlig der foregår her på sitet?

Vi gør altså hvad vi kan, men vi har også et liv ved siden af. Det har været gjort klart for hele sitet gennem et halvt år snart, at vi er tyndt besat, men ikke desto mindre klager folk over det ene og det andet, uden selv at røre en finger? Vel vidende at vi mangler en mand til lige netop denne opgave, så er det da sjovt, at ingen er kommet med forslag til awards siden januar. Ikke at vi har annonceret med, at vi gerne vil have ekstra input i denne situation, men det kunne man da se på, inden man klager over manglen på awards.

Nu fik du og andre så lige en gang galde fra min side. Jeg er bare træt af, at folk tilsyneladende ikke har forståelse for, hvilken situation vi og siden som helhed står i. DER MANGLER HÆNDER OG VILJE på hele sitet, og især i crewet. Hvis folk selv gad vise initiativ og hjælpsomhed med diverse ting, eller bare i deres daglige færden her på siden, så ville mange ting være udbedret. Men bare at sidde på sin flade og klage, det har jeg altså ingen respekt til overs for.
« Seneste Redigering: 06 Apr 2012, 00:16 af Swizz CataR » Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

JKJ
Gæst
 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #363: 06 Apr 2012, 00:22 »

Helt ærligt, så er gør et indlæg som det her mig sku lidt harm. Det er fandme nemt bare at sidde bag sin skærm og brokke sig over, at alt ikke kommer til en på minuttet. Nu er det ikke kun rettet mod dig JKJ, men hvad tror I egentlig der foregår her på sitet?

Vi gør altså hvad vi kan, men vi har også et liv ved siden af. Det har været gjort klart for hele sitet gennem et halvt år snart, at vi er tyndt besat, men ikke desto mindre klager folk over det ene og det andet, uden selv at røre en finger? Vel vidende at vi mangler en mand til lige netop denne opgave, så er det da sjovt, at ingen er kommet med forslag til awards siden januar. Ikke at vi har annonceret med, at vi gerne vil have ekstra input i denne situation, men det kunne man da se på, inden man klager over manglen på awards.

Nu fik du og andre så lige en gang galde fra min side. Jeg er bare træt af, at folk tilsyneladende ikke har forståelse for, hvilken situation vi og siden som helhed står i. DER MANGLER HÆNDER OG VILJE på hele sitet, og især i crewet. Hvis folk selv gad vise initiativ og hjælpsomhed med diverse ting, eller bare i deres daglige færden her på siden, så ville mange ting være udbedret. Men bare at sidde på sin flade og klage, det har jeg altså ingen respekt til overs for.

Bare kom ud med det, der er inden bad fellings over det Wink

Jeg er da udmærket klar over at i er presset og ved da også godt at CP er stoppet.
Men som vi har diskuteret i en anden tråd så kan man jo sætte feks awardsene på stand bye i en periode hvor man lige får rekonstrueret crewet og finder ud af hvordan i skal sammensættes fremover.

Jeg synes det vil være klasse hvis man lige klappede hesten og meldte ud at der var nogle ting der er mere vigtige end andre og så satsede på dem istedet for på det hele.
Det har jeg svært ved at se at der ikke skulle være forståelse for herinde Wink
Logged

PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #364: 06 Apr 2012, 00:25 »

JKJ, du bruger rigtig lang tid her inde på sitet.. hvorfor tilbyder du ikke at hjælpe til med de dejlige awards, når de betyder så meget Smiley?
Logged


JKJ
Gæst
 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #365: 06 Apr 2012, 00:30 »

JKJ, du bruger rigtig lang tid her inde på sitet.. hvorfor tilbyder du ikke at hjælpe til med de dejlige awards, når de betyder så meget Smiley?

Det gør jeg så ikke mere. Jeg er nogle få timer herinde 3-4 timer om aftenen hver uge, nogle gange lidt mere.
Om ca en måned får jeg endnu en lille en i famillien og så vil tiden herinde blive endnu mindre.

Men jeg havde seriøst overvejet at tilbyde min hjælp herinde før det skete, men det faldt så til jorden dengang.

Og når du er så ligeglad med dem kan jeg rent faktisk ikke forstå du gider blande dig  Peace

Som jeg skriver, når de nu er her skal de også kåres. Hvis crewet meldte ud at der pt ikke var tid og kræfter til det så ville det ikke røre mig noget som helst.
Logged

PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #366: 06 Apr 2012, 00:33 »

Det gør jeg så ikke mere. Jeg er nogle få timer herinde 3-4 timer om aftenen hver uge, nogle gange lidt mere.
Om ca en måned får jeg endnu en lille en i famillien og så vil tiden herinde blive endnu mindre.

Men jeg havde seriøst overvejet at tilbyde min hjælp herinde før det skete, men det faldt så til jorden dengang.

Og når du er så ligeglad med dem kan jeg rent faktisk ikke forstå du gider blande dig  Peace

Som jeg skriver, når de nu er her skal de også kåres. Hvis crewet meldte ud at der pt ikke var tid og kræfter til det så ville det ikke røre mig noget som helst.

Fordi jeg bare eeeeelsker sitet, og vil bare gøre alt for det.. Vi skal jo alle have det sjooooooooooooooovt, og være stolte af de ting vi gør.. Prøvede bare at løse den her konflikt siden du var irriteret over at de ikke bare kommet op Skuffet Skuffet Undskyld fordi man går op i det...
Logged


Notorious B.IV
Gæst
 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #367: 06 Apr 2012, 02:29 »

Ikke stolt som da jeg fik min søn men der er vel forskellige grader?

Jeg værdsætter sq når folk tager godt imod mine FM produkter og projekter, og jeg bliver da glad når de bliver rost og anerkendt. Det behøver jeg vel ikke være flov over? Hele ideen med de awards er vel netop at anerkende de nørder der bidrager positivt til sitet og den anerkendelse bliver jeg da stolt over, især når man har lagt mange timer i et projekt eller produkt.

Jeg gider ikke fedte og jagte de awards men når de er fortjent, så tager jeg da imod sådan noget med kyshånd.
Du har også at gøre med folk der aldrig nogensinde har bidraget med produkter eller andet til sitet. Folk der kun arbejder målrettet efter at vinde årets mest fesne oplevelse. Det er da klart at den slags, er ret så ligeglade med awards generelt, når det aldrig er dem det handler om.
Logged

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #368: 06 Apr 2012, 03:41 »

Ikke stolt som da jeg fik min søn men der er vel forskellige grader?

Jeg værdsætter sq når folk tager godt imod mine FM produkter og projekter, og jeg bliver da glad når de bliver rost og anerkendt. Det behøver jeg vel ikke være flov over? Hele ideen med de awards er vel netop at anerkende de nørder der bidrager positivt til sitet og den anerkendelse bliver jeg da stolt over, især når man har lagt mange timer i et projekt eller produkt.

Jeg gider ikke fedte og jagte de awards men når de er fortjent, så tager jeg da imod sådan noget med kyshånd.

TH12 troller selvfølgelig bare fordi han ved at han ikke har skyggen af chance for at vinde  Wink
Omend jeg synes at han burde melde sig frivilligt (måske har han endda allerede?) når nu han tjekker det meste herinde, og generelt yder en stor indsats med at holde øje, og søsætte diverse projekter...

TH12 du er egentlig om nogen manden for jobbet, jeg tager dit tidligere indlæg om at du ser det meste igennem, som en jobansøgning!  Thumbs Up
Logged


g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #369: 02 Maj 2012, 12:37 »

Bliver der kåret en månedens blog i april, nu hvor de fleste har blogget i blogkonkurrencen?

Hvis ja, vil jeg gerne slå et slag for Hcans blog om Vanløse. Jeg har egentlig først rigtig fået øjnene op for den i dag, men den var da en nydelse både at læse og at kigge på. (Min hukommelse svigter - kan crewmedlemmer vinde månedsawards?)
Logged



Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #370: 02 Maj 2012, 13:03 »

Sidste år kårede vi ingen månedens blogger i april måned. Jeg hælder til at det samme sker i år, omend jeg lige vil føle stemningen i baglokalerne før noget kan siges med sikkerhed. Crewet har ikke tidligere mig bekendt kunnet vinde månedens bruger, men jeg mener ikke at der har været noget til hindring for at vinde månedens blogger. Jeg har i hvert fald selv vundet prisen tilbage i maj 2010.

I skal alle være mere end velkomne til at komme med bud på de andre award-vindere.
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #371: 02 Maj 2012, 13:44 »

Der har været flere aktive blogs i denne måned som ikke har deltaget, så det ville da være fint at kårer en måneds blog..

Er der fundet en ansvarlig...
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Hcan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #372: 02 Maj 2012, 13:47 »

Der er endnu ikke fundet en ansvarlig, men vi skal nok få awards ud hurtigst muligt anyway
Logged

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #373: 30 Jun 2012, 22:59 »

Synes Dida skal have månedens blog igen! Han har kommet med gode updates hele tiden og bloggen har været der hele månenden.
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #374: 31 Jul 2012, 00:56 »

Jeg vil gerne nominere denne tråd til månedens tråd: http://fmfreaks.dk/index.php?topic=33787.0

Den har reddet FM 12 for mit vedkommende - jeg har haft store problemer med at holde motivationen og er faktisk ikke kommet længere end 2013 (januar 2014) som det længeste.. Nu er jeg pludselig i september 2014 og har det pissesjovt. Er dybt motiveret og vi er da efterhånden en del, der med i en fed challenge Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Sider: 1 ... 23 24 [25] 26 27 ... 36 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010