|
Crazy-Poul
|
|
@smed1977 Kan du ikke lave dine rekorder i et SS fremover, det er nemmere 
Opdateret
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
smed1977
|
|
Så skal jeg have en vejledning:-)
|
|
|
|
|
|
Napoli. Igang med 5. sæson. Titler: Serie A - 5 Champions League - 1 VM klubhold - 1 Europæisk Supercup - 0 Euro cup - 0 Italiensk pokalturnering - 4 Italiensk Supercup - 4 Klubværdi 2,79 mia DKK (nr. 6) Verdens Ry: nr. 7 Stadion: Sao Paolo 60240 siddepladser
|
|
|
|
|
|
|
U-4-E
|
|
 Største føring efter første halvleg: 3. OL: Danmark 6-0 Elfenbenskysten - U-4-E Højeste gennemsnitskarakter af hele holdet: 4. OL: Danmark 8.86 - U-4-E
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
smed1977
|
|
Jeg er nysgerrig om venskabskampe også tæller med? For så vil jeg da sørge for at finde den ringeste modstander overhovedet:-) Men jeg mener IKKE venskabskampe skal tages med på rekordlisten.
|
|
|
|
|
|
Napoli. Igang med 5. sæson. Titler: Serie A - 5 Champions League - 1 VM klubhold - 1 Europæisk Supercup - 0 Euro cup - 0 Italiensk pokalturnering - 4 Italiensk Supercup - 4 Klubværdi 2,79 mia DKK (nr. 6) Verdens Ry: nr. 7 Stadion: Sao Paolo 60240 siddepladser
|
|
|
|
|
|
|
TimE
|
|
Færrest mål indkasseret på én sæson (Premier League) 7 stks.
hold da kæft en sæson du har haft dig der  (har lige fjerned billedet fra mit svar :b)
|
|
|
|
|
|
FC Bayern München Triplemeister 2012/2013!
|
|
|
|
|
Nickmik
|
|
Jeg er nysgerrig om venskabskampe også tæller med? For så vil jeg da sørge for at finde den ringeste modstander overhovedet:-) Men jeg mener IKKE venskabskampe skal tages med på rekordlisten.
Fuldstændig enig!!!!!!!
|
|
|
|
|
|
Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.
|
|
|
|
|
Crazy-Poul
|
|
Måske skulle jeg lægge en afstemning op omkring dette?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
smed1977
|
|
Måske skulle jeg lægge en afstemning op omkring dette?
Det ville da være en god ide.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TimE
|
|
Hurtigste hattrick i Tyske divion nord 
|
|
|
|
|
|
FC Bayern München Triplemeister 2012/2013!
|
|
|
|
|
Nickmik
|
|
 Seneste mål i 2. halvleg (Premier League)
|
|
|
|
|
|
Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.
|
|
|
|
|
|