|
Chicharito
|
|
Tak for spil muten  - Synes nu du gør det rigtig godt! - Men hvis du ikke selv er tilfreds, så må du jo træne ham op  - eller ihvertfald når 11 kommer, så være klar fra start Jeg har egentlig lysten til at træne ham op. Men jeg gider bare ikke når FIFA11 kommer på torsdag. Det ville sgu være spild af tid  Men jeg skal da helt sikkert have trænet en mand op i FIFA11. Har aldrig gået op i Be A Pro og har aldrig spillet Pro Club Championship før denne her uge. Så derfor stinker min mand desværre. Men det bliver der forhåbentlig lavet om på i FIFA11 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chicharito
|
|
spil en sæson i LA Galaxy hvor din pro og donovan danner angrebs duo  - det giver hurtig træning fordi forsvarene ofte er piv ringe og man kan både score, lægge optil mål og drible meget hvilket ikk er helt skidt at kunne med sin pro  - fysikken kommer af sig selv  Kunne være jeg skulle gøre det de næste par dage hvis jeg keder mig. Har fri på mandag og et eller andet skal man jo lave  Mener du at jeg skal spille sæsonen i Karriere eller i Be A Pro sæson? (hvis der overhovedet er noget der hedder Be A Pro sæson?)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HansenLFC
Gæst
|
|
Jeg gjorde mit i karrieren stort set... Men gå ind i bedrifter, så kan du se hvad du skal opnå og hvor
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GatoGordo
|
|
Kunne være jeg skulle gøre det de næste par dage hvis jeg keder mig. Har fri på mandag og et eller andet skal man jo lave  Mener du at jeg skal spille sæsonen i Karriere eller i Be A Pro sæson? (hvis der overhovedet er noget der hedder Be A Pro sæson?) i karriere  - der spiller du med kamara vinklen tele istedet for den åndssvage be a pro cam som kun gør alt sværere  - men tror ikk det gør nogen forskel, men det er meget nemmere i karriere  det har self intet med kamera at gøre, ved ikk havd jeg snakker om  - men når ens pro skal gøres bedre er det 100 gange nemmere at kunne styre sine medspillere for så kan man være lidt selvvisk  - men MLS er en god liga især med LA Galaxy, siger min erfaring
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 26 Sep 2010, 01:30 af GatoGordo »
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HansenLFC
Gæst
|
|
Godt mål Hansen  takker
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Crazy-Poul
|
|
Tak for spillet  Vi ses imorgen (senere i dag) 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Heskey
|
|
Tak for spillet. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HansenLFC
Gæst
|
|
Tak for spillet  Vi ses imorgen (senere i dag)  Mon ikke  tak for spil til alle
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GatoGordo
|
|
jamen skal vi ikk spille lidt fifa idag guys ? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GatoGordo
|
|
Det skal vi da  hvad skal man med venner når man kan spille fifa med folk fra FMF 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|