|
HansenLFC
Gæst
|
|
Hvilke pladser er ikke optaget? Er hvis nemmere at spørger om
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bendtner_23
|
|
Jeg ændrer lige noget efter kampen. Det tager 2 min. Bare så I ikke tror jeg smutter 
|
|
|
|
|
|
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead
|
|
|
|
|
Chicharito
|
|
Kan man ændre sin mand, så han er voldgod i nogle stats, men er elendig i andre stats. Så man fx prioriterer udholdenhed, hurtighed osv.?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
henssel
Gæst
|
|
Hvis jeg skal være enhver næste gang skal jeg have noget hjælp definsivt
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hansen03
|
|
Hvilke pladser er ikke optaget? Er hvis nemmere at spørger om Alle de offensive er taget. Ved ikke på midten.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chicharito
|
|
Hvis jeg skal være enhver næste gang skal jeg have noget hjælp definsivt
Det var sikkert mig der sejlede. Jeg havde CDM. Tager en anden den her gang. Min mand er bare pivelendig så det er lidt svært at gøre nogle gode ting synes jeg..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hansen03
|
|
Zidan? Vil du ikke gøre din spiller stærkere(højere/tykkere)? Du taber altid bolden i en nærkamp jo. :p
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bendtner_23
|
|
Prøver lige enhver hvis det er okay 
|
|
|
|
|
|
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead
|
|
|
|
|
henssel
Gæst
|
|
Kan man godt dele sig op i 2 hold ? For synes bare at det ødelægger kampene lidt da man næsten ikke for bolden fordi vi er så mange, Samtidig er der heller ikke så store chance for at man kommer til at spille på sin ynglingsplads. /Henssel 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hansen03
|
|
Kan man godt dele sig op i 2 hold ? For synes bare at det ødelægger kampene lidt da man næsten ikke for bolden fordi vi er så mange, Samtidig er der heller ikke så store chance for at man kommer til at spille på sin ynglingsplads. /Henssel  Kan man godt
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 20 Sep 2010, 17:08 af hansen03 »
|
|
|
|
|
|
|
zidan99
|
|
Zidan? Vil du ikke gøre din spiller stærkere(højere/tykkere)? Du taber altid bolden i en nærkamp jo. :p
tjo kan jeg godt gøre men så miste min mand sin hurtighed .... men hvor mange centenmeter ville du have han skal blive højrere ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
henssel
Gæst
|
|
KAN man godt
Vil det så ikke være bedre  synes også bare det ser lidt dumt ud at vi står 7 mand oppe i angrebet
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hansen03
|
|
tjo kan jeg godt gøre men så miste min mand sin hurtighed .... men hvor mange centenmeter ville du have han skal blive højrere ?
178 cm og 75 kg eller 188cm og 72 kg
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HansenLFC
Gæst
|
|
Hvem laver straffe der? Jeg havde jo bolden? :S
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hansen03
|
|
Vil det så ikke være bedre  synes også bare det ser lidt dumt ud at vi står 7 mand oppe i angrebet Tjooo
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|