|
zidan99
|
|
hmm hvad spiller vi så nu hvor vi er 4 spiller ... tager vi en 4-4-2 eller 4-3-3??
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fernando
Gæst
|
|
Hvis vi tager 4-3-3 spiller jeg gerne Kant eller Angriber  Hvis det bliver 4-4-2 er jeg sådan set ligeglad.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HansenLFC
Gæst
|
|
4-4-2 første kamp, vi skal lige igang.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HansenLFC
Gæst
|
|
Ærgeligt vi taber så stort.
Burde selv have scoret.
Dane, ikke mening jeg løb ind foran på frispark. (Gav dig den jo selv, så det gav ingen mening)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fernando
Gæst
|
|
Er træt af at vi taber gang på gang på gang - men vi spillede i det mindste fint nok 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
zidan99
|
|
sidste kamp fra mig af
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fernando
Gæst
|
|
Vi spiller fantastisk! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HansenLFC
Gæst
|
|
Fernando - Nogen gange når du er fri til afslutning, se prøv at se mulighederne rundt omkring dig. Mange gange er det lange mere sikkert at spille midten. Men god kamp ellers.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HansenLFC
Gæst
|
|
Jamen så er vi ikke nok mere :/ .. tak for spil drenge
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
zidan99
|
|
dejligt og slut af med en sejr .... jeg er frisk igen i morgen kan spille det meste af dagen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fernando
Gæst
|
|
Jeg synes selv at det her var en top præstation ar os alle sammen virkelig flot  Men hvorfor måtte jeg ikke tage straffet? Og skal nok huske HansenLFC 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HansenLFC
Gæst
|
|
Jeg synes selv at det her var en top præstation ar os alle sammen virkelig flot  Men hvorfor måtte jeg ikke tage straffet? Og skal nok huske HansenLFC  Ja det gik rigtig godt hele vejen rundt, næsten utroligt de ikke fik scoret. Den vælger automatisk  ' Super  Lidt lige meget denne kamp, men kan være en dag, vi kun mangler et mål, så det nitte...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fernando
Gæst
|
|
Jep  Jeg er klar igen i morgen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HansenLFC
Gæst
|
|
dejligt og slut af med en sejr .... jeg er frisk igen i morgen kan spille det meste af dagen
Samme her, skal stort set intet 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|