ydersog
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
|
|
Vi spiller jo helt kanon, og så får de sådanne mål - bittert!
Er virkelig træt af jeg rammer træværket så meget, i stedet for at putte den ind istedet..
Tak for kampene - jeg smutter til køjs!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Crazy-Poul
|
|
PIS! Hvor var det nedern. Vi have ikke fortjent at tabe den kamp  EIDT: Selv tak YK og hansen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
zidan99
|
|
Vi spiller jo helt kanon, og så får de sådanne mål - bittert!
Er virkelig træt af jeg rammer træværket så meget, i stedet for at putte den ind istedet..
Tak for kampene - jeg smutter til køjs!
selv tak
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Crazy-Poul
|
|
Mega undskyld for deres mål. Havde allerede trykket på firkant for at tackle bolden væk og så rammer jeg manden i stedet for 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
zidan99
|
|
hmm bliver smidt af ... når men det var altså også den sidste kampe for mig af i dag og takker for kampen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Crazy-Poul
|
|
Tak for kampene i dag alle sammen  EDIT: Så ligger FMFreaks FC sgu nummer 83 på klubranglisten 
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 21 Jun 2010, 00:37 af Crazy-Poul »
|
|
|
|
|
|
|
zidan99
|
|
Tak for kampene i dag alle sammen  EDIT: Så ligger FMFreaks FC sgu nummer 83 på klubranglisten  selv tak
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GatoGordo
|
|
super idag guys  - tak for spillet
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
zidan99
|
|
EDIT: Så ligger FMFreaks FC sgu nummer 83 på klubranglisten  hahah fedt og der er stædig 10 dag til og komme længer op i klubranglisten
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 21 Jun 2010, 00:49 af zidan99 »
|
|
|
|
|
|
|
HansenLFC
Gæst
|
|
Man må sige at vi bliver sku bedre og bedre spillet sammen herinde. De sidste to dage har jo ligefrem været en fornøjelse.
Super drenge!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Crazy-Poul
|
|
Ja vi har virkelig ramt et godt niveau på det seneste  Det må være min 4-3-3, der gør det 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HansenLFC
Gæst
|
|
Ja vi har virkelig ramt et godt niveau på det seneste  Det må være min 4-3-3, der gør det  Er næsten sikker på, at det har betydning. Vi kommer frem til sygt mange chancer fremfor før hen. Hvor vi skulle være heldig hvis vi bare bankede 1 ind. Men nu scorer vi jo omkring 3-5 mål hver kamp. Men CP var det ikke dig som sagde at den ikke gik i en periode den 4-3-3 ? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GatoGordo
|
|
Skal vi fortsætte samba bolden idag drenge ? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hansen03
|
|
Jeg er med lidt senere idag 
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 21 Jun 2010, 12:46 af hansen03 »
|
|
|
|
|
|
|
Crazy-Poul
|
|
Er næsten sikker på, at det har betydning. Vi kommer frem til sygt mange chancer fremfor før hen. Hvor vi skulle være heldig hvis vi bare bankede 1 ind. Men nu scorer vi jo omkring 3-5 mål hver kamp. Men CP var det ikke dig som sagde at den ikke gik i en periode den 4-3-3 ?  Jo det var det vidst  Skal vi fortsætte samba bolden idag drenge ?  Jeg tror ikke jeg får tid i dag. Har sidste eksamen imorgen, så skal forberede mig lidt 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|